Szia, én is 2.2 ictdi-vel járok elég sokat városozok Bp, szóval sok a dugó is sajnos. Nekem még a facelift előtti van.
Többiek leírásaihoz még hozzátenném, hogy ami nagyon nem szereti a városozást ebben a motorban: EGR és az IMRC.
Én egy éve használom és már egyszer kiírta a MIL-t az IMRC nyitva maradt hibával (P2004). A koromtól meg tud szorulni a szelep.
Ilyenkor az van, hogy ha mázlid van akkor még nem szakadt ki a vákuum-kör sehol amivel nyitogatja, ilyenkor ki lehet takarítani + érdemes az EGR-t is, és akkor megint egy ideig nincs gond. Plusz érdemes kifújkálni a légtömegmérőket is tisztítósprayvel (féktisztítót kerülni kell itt mert megmarhatja a szenzort).
Gondolom ha az EGR-t offolod meg mittomén akkor ezek nem játszanak, én spec EGR offal nem játszadozok.
Plusz városban ha sok a dugó a kuplung is hamarabb fog kopni, alapból is szereti elvileg enni a dízel a kuplungszetteket.
Ez az, vártam, hogy valaki beírja ezt a DPF szűrőt, mert nem vagyok egy nagy dízel tudor, de emlékeztem, hogy a rövidtávok főleg a részecskeszűrőnek okoznak gikszert. (ha jól emlékszem ez a kettő egy és ugyanaz)
Rövidtávoknál még arra kell figyelni, hogy hidegen ne nyélgázon induljál és amikor leállsz, előtte járasd kicsit a verdát. (a turbót kímélendő) De ez hosszabb távoknál is ugyanúgy érvényes.
Szóval ha a DPF szűrőt kihagyod az életedből, akkor nagy bajod nem lehet.
(kivéve hogy dízellel jársz, de az már a te bajod. ( ))
szia, lehet segit a dontesben kb 5 eve csak 2.2 ictdi-vel szerelt autoim vannak , es inkabb csak rovidtavon hasznalom oket, nem mentek tonkre, de ezekben meg nincs DPF. udv.
Sziasztok.
Nagyon gondolkozom rajta , hogy a 7es 2.4 AT Accordomat lecseréljem egy 2.2 fl dízelre. De viszont munkábajárásnál 10km-nél nem megyek többet , hétvégén azért már a vidéki utak raknák bele a km-t. Sokat olvasom , hogy rövid távra dízelt NE, de én félig meddig arra használnám.
Mi az amitől tönkremehet egy dízel a rövidtávokban?
2020. február 10. 15:17:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #138027 2020. február 10. 11:02:06: megválaszolva Yakumo + által,
→ #138025 2020. február 10. 10:53:19: megválaszolva aS WRX + által,
→ #138024
Ha Kiskunhalason jársz, ott van egy nagy gumiszerelő milűhelyben a nyári szettem, csak begurulsz, felszerelik neked, próbálod és visszateszik a tiédet. Persze előtte oda kell szólni.
Ha eljössz Hozzánk (emlékeim szerint már voltál itt egyszer) és vállalod, hogy leszeded és visszarakod, akkor az enyémet elviheted egy körre. Gyári 17-es van rajta 2 szezont futott téli gumival. 8. gen. 2.4.
Viszont, ha mind a 4 kerék kellene, akkor szerezz valahonnan emelőt, mert a Tieddel együtt csak 2 db lenne. Vagy addig fel kell tenni az enyémre a Te kerekeidet.
Kicsit egy helyben topogok sajna a problemaval, semmit nem tudtam meg kizarni...
A 4 uj felni nem opcio, rettentoen draga (220k darabja) , szoval meg vagyok love picit...
Mielott eljutok a szerelohoz es szetkapjuk az egeszet, nagyon nagyon orulnek, ha gurulhatnek a kocsival egyet egy olyan kereken aminek 100%-ban nincs problemaja es akkor legalabb a kerekeket ki tudnam venni az egyenletbol..
Volna valaki aki venne a faradtsagot es kolcson adna a kerekeit egy probakorre ? (legalabb az elsoket)...
Termeszetesen nem kernem ingyen, szivesen fizetek is erte...
8 gen 2.4-es Accordrol van szo, tehat 17-es kerekek kellenenek...
Vac - Bp vonalon mozgok, de szivesen elutazok messzebbre is ha szukseges...
Huh baszki, kár volt megnyitnom a linket. Lehet eladom és nézek helyette Type-S-t
Valakit érdekelne német papírokkal 1,1 m Ft-ért a feketém?
Jár hozzá egy MANN szűrőkészlet + Motul 5W40 olaj az első cseréhez, sőt, ha nincs alku még a Led Zeppelin CD-t is benne hagyom
2.0 csak. Ez az első automatám, előtte csak nyergest meg elektromos kisteherautót vezettem, ami automata volt. Egyszer azért "rákuplongoltam" hazafelé, mikor már fáradtam, de szerencsére nem jöttek mögöttem De másnap már hiányzott az automata, mikor a manuális váltós kocsiba ültem be
2.4 es a tiéd is? Ha igen kár Type S t venni drága pénzért, ha 2.0 és beleszerettél, tartani akarod évekig akkor megéri váltani 2.4 re ha "csak" Executive is, Enyém az és kényelmes az autómata váltó. Szeretem a kézit is, de városban sokkal jobb ez, nem kell kuplungolni meg váltogatni, csak urasan, közben lehet asszony combjain a kezed
Tempomat nem tudom mennyire van előkészítve, ennek utána kell nézni, de ha ugyanaz a kábelköteg a benzinesekén akkor elvileg megoldható.
Oda-vissza rendesen működik kulcsról és gombról is a csomagtérajtóm.
A két hátsó íven van minimális rozsda, de szeretnék elébe menni a dolgoknak, így majd bejelentkezek ahhoz a lakatoshoz, aki a Mercimet is csinálta. Fényezési hibák gőzborotvás mosásból akadnak rajta (törném el kezét-lábát annak a szerencsétlennek aki összehozta ), az kissé zavar, szóval valószínűleg újrafújatom az érintett részeket (egyébként körben gyári a festék réteg vastagsága). Hátsó futómű felől hallatszik koppanás úthibán, motortérben a zajszigetelés kezdi elengedni magát, meg valami türhő lelopta a 4 küszöbborítást az ajtónál. Pár beltér elemen látszik a használat nyoma, de az ülések például közel hibátlanok, kiválóan tartanak. Az automata jól vált, motorja rendben van, száraz a motortere.
Tempomatot mennyire bonyolult utólag belerakni?
Majd mire megcsinálom teljesen úgyis kitalálom, hogy vennék egy ATS-t, ezt meg jól eladom bukóval, kiváló érzékem van hozzá
Ez így van, ezzel az autóval nincsenek komoly gondok, a kopó alkatrészek meg minden kocsiban kopnak, azt nem lehet felróni. Nyáron én már cseréltem első lengőkarokat alsót, felsőt(olcsóbb volt mint a szilentek, meg gond lett volna a cseréjük is), stabi pálcákat elsőt, hátsót, ültető rugókat, szervócsövet, meg az önindítóban a szénkefés részt mert egyszer csak nem indult miatta, drótig voltak kopva a szénkefék. Sajnos itt az angolok úgy mennek át a fekvőrendőrökön mintha ott sem lennének lassítás nélkül(30mph el, kb 50km/h val) és sok ilyen lassító van a városban, sok gyalogátkelő egy fekvőrendőr, meg máshol is van, szóval a futómű itt fogy rendesen.
Eddig mindent én csináltam rajta nagyrészt videók alapján, jól szerelhető autó minden téren, egyedül az önindító van szar helyen, de nem olyan vészes kivenni meg vissza.
Csomagtér ajtód működik rendesen? Nekem csak nyit távirányítóval, zárni nem zár még az ajtó gombbal sem. Műszerfalon a tailgate lámpa világít, cseréltem csomagtér motor vezérlőt, de ugyanez, semmi változás.
Ha nyitás közben megfogom, hogy ne nyíljon tovább, akkor sípol és visszazár, tehát a motor működteti vissza is, de valami baja mégis van, hogy normálisan nem megy, nem is sípol, élettelen....
Ismerősnek meg fordított a hiba, nem nyit hanem zár távirányítóról....
Ez most komoly, hogy ilyesmi van benne? Pár hónapja helyzetjelző izzót cseréltem lehet a foglalat nem tömít? Bár másik oldalit is cseréltem az nem párásodik, meg azért nem légmentes ez.
Honda accord páraelszívó zacsi eladó. 20.000 Ft / db. Két db rendelésénél a postát állom. Érdeklődni: Privátban.
(amúgy hasonló van a lámpában, ami el szokott öregedni, ha minden igaz. Neten olsvastam én is. )
Úgy vagyok vele, hogy ha közel 17 évesen ennyi baja van + pár szilentet ki kell cserélni, meg majd valamikor valószínűleg a szervócsövet, annyi ráfordítás bőven belefér. A cégesem (Astra K 1.4 turbo) nemrég múlt 3 éves, másfél éves korában már hajigálta a hibakódokat, most állandóan vészüzembe rakja magát. Egy hét múlva van időpont a szervizben, meg kell bontani kicsit a motort, hogy lássák mi baja, benne van a pakliban egy vezérműtengely csere, és nem lett még 40 ezer kilométer se belerakva a kocsiba. Szóval a párás fényszóró legyen a legnagyobb bajunk
Bocs, nem tudom megvárni a hétfőt (már ha még egyáltalán megmaradt a hagyomány):
CL7 2 literes, benzines, kombi, automata, 130-150-es tempó, 3 személy, 6 rekesz sör + csomagok -> 1350 km átlaga alapján 9,04 l/100 km.
Később próbálok pár képet is bedobni róla, egyelőre a lentiek vannak. Kicsit foglalkozós, de hozzám nőtt a kb 1280 km-es hazaút alatt
Ugyanitt Mazda Premacy / Golf 4 kombi / Mercedes W201 eladó, mert már nincs hely
na, ott tartok, h felcsereltem az elso kerekeket a hatsokkal ...
a problema maradt, raz egy picit az eleje...
szoval valszeg nem a kerekekkel van a gond
Beszeltem a szerelovel es kerte, h mondjam meg, h gyorsitaskor csinalja-e csak vagy maskor is..
Hat, nem tudom meg gyorsitashoz kotni, de meg figyelni fogom, h pl ha csak ugy gurulok es se nem gyirsitok se nem lassitok akkor erzem-e...
ha igen, akkor meg midng all ez a belso csuklo lehetoseg ?
7gen - nél volt hiba a féltengely csukló (belső). Az rázott 80 és 120 között. Nekem is előjött egyik accordomnál.
Csak gyárival érdemes javíttatni. Nekem olyan 120e Ft körül volt anno a javítás / oldal.