Úgy néz ki elfogyott a 2020-as FK8 amit kishazánknak szántak. 10 darab. Persze később még lehet hogy lesz pár darab még, attól függ hogyan fogynak a hibridek és a Honda E.
Én egynek a helyreállításával / gyáriasításával foglalkozok úgy két hónapja. Lassan eljut odáig, hogy mechanikusan jó és kaphat teli fényt Még hiányzik egy pár dolog addig is. Megmarad majd kis nosztalgia autónak.
Ha a motorteret ki akarom “pucolni” a 4gen-be, a kábeleket, akksit hova szokták eltenni, esetleg tudtok valakit ajánlani, aki igényesen megcsinálja és nem ül rajta egy évig?
Fényezés több évtizede ilyen.
A hegesztés az ajtón szintén ilyen. Még a 99-es VTI-mnek is ilyen volt.
A kárpit kopás belül meg júzer error. Ugyanakkor az anyaga tényleg egy olcsó valami.
Akksi híresen szar ezekben, de a 9 genben is meghal sűrűn. Gyári Varta...
Kalaptartót ebben sose értettem. Szerencsére nekem a régi megoldás van
Ajtó teleszkóp fura, lehet szart fogott ki.
Fék pedál nyikorgás.....mert eddig egy honda se volt a világon aminek valamelyik pedálja nem kattogott vagy nyikorgott volna Ez fícsőr nem error
Esélyes hogy hétfői vagy pénteki autó.
hm...
nem tudom ez mennyire mainstream probléma...
a felhasznállói szokások között is elég nagy a szórás...
nekünk a flottán belül is vannak egyforma autók, de az elhasználódás mértéke ott sem egyforma...
most nem elvitatva, hogy a felhasznált anyagok minősége valszeg nem ua mint 10-15 éve volt...
Ebben a csodaszép Ír napsütésben, felkerültek a tetőcsomagtartók, szombaton jön meg hozzá a roof box, aztán hónap végén itt hagyom a p*csába Írországot, csapatok megint egy jó kis kört Európában, de most a 4gen-nel, 6gen-nel unalmas volt Rosslare-Cherbourg-Mougins-Buchs sg(új munkahely) de lehet hogy Liechtenstein lesz a végén belőe Szép ország Írország csak egy picit sok az eső, meg nincs 100-as benzin, szóval így nem tudok maradni. Még az eső az ok, de az hogy csak 95-ös benzin van, azzal nem tudok mit kezdeni