Köszi a választ mindkettőtöknek! Ilyen van 2 db
Mondjuk ebből nem is találtam itthon,csak ebay,vagy amazon,ahol van.
Ez jó vajon,mert árban a duplája,ennek pl.,ami nem gond,ha annyival jobb minőségű is.
Valaki meg tudná mondani nekem,hogy az 1.5T cvt váltóba mennyi olaj kell alapból?
Mert a tulaj adott a kocsihoz 2l Honda HCF-2 olajat,viszont,lekötötte a gyári hűtőt,és rakott be egy nagyobbat.
Azért kérdem,hogy elég lehet a 2l ha más a hűtő,mert mondjuk az alapba csak pl 1l megy?
.
Hát jó.. Annak is aki szeret vitatkozni, annak is aki elhiszi. Az autó 1996-os és jelenleg valós 151e km van benne. Ez nem szufos lekérdezés, hiszen 8 éve nem voltak ilyenek, hanem (mivel 3. tulaja vagyok) megkeresgettem az előzőeket. Mivel itthoni forgalomba helyezés ,így nem volt nehéz.
Érdekesség ,hogy az első tulaj a helyi Honda szalon tulaja volt,ìgy elég jó szervìzben volt része. Másik érdekesség, hogy mivel rátaláltam, ezért, jelenlegi is az az ember szervizeli aki annó a szalonba (csak most privátban,otthon). Ő szintén igazolta a km-t.
Ami engedi még a km-t igazolni, az ezek a tények: én cseréltem ki a gyári fék lámpa izzót 18 éves korában (Stanley) . Nálam volt először bontva a futómű (a féltengely anyát nálam oldottuk először, rendesen sajnáltuk).
Az autó 21 éves korában volt lakatolva szintén először, a kasznis kiakadt,hogy ennyi idősen még a gyári ponthegesztés volt az íveken (elmondása szerint 10+os Hondán ilyet még nem látott) stbstb. Sokat tudnék még mesélni, de így is regény lett ,bocsi.
Szombaton töltöttük pont a 8. évfordulónkat.
Szintén csak jó időben szokott járkálni. Mióta nálam van nem látott havat,de esőt is lassan 3 éve csak a garázsból...
Ezáltal a km is neveségesen kevés,de nem merem ideírni,mert vitatéma lesz.
Ezt nem értem, többször is előjön, h milyen csúnya ez a kocsi, bezzeg az elődje.. Nekem kifejezetten tetszik, jobban mint a 8 gen.. Most akkor ki az ízlésficamos? :-)
A 7 gen az, ami nem tetszett sose. Egyrészt randa, másrészt meg az volt az első nem sportos Civic. De a mostani élethelyzetemhez (2 kisgyerek mellé szaladgálós, városi kocsi kell) tökéletes választás, a küsejét meg letojom, nem hobbyautónak kell.. :-)
Az Dél-Afrika meg pár olyan ország ahol még lehetett venni.
A sorozatszám úgy van, hogy:
A legnagyobb eddigi szám az: R-07999 a normál FK2-nél. Ennél nincs nagyobb szerintünk.
SE (Special Edition) eddigi legnagyobb szám: R-SE0545
Japán: R-0720.
Elvileg van 8000 rendes, 750 SE és 750 Japán. De a rendesek között sok van ami nem EU-ban lett eladva.
Illetve UK-ben vlt egy Black Edition 100 darabbal.
Szerintem ott más gond volt nem pedig az hogy 45 vagy 55Ah-s. Ha a 45-ös 4 hét alatt merül le akkor az 55-ös meg 5 hét alatt, de az is lemerül. Mondjuk nem szabad összehasonlítani egy régi leharcolt akksit egy új akksi képességeivel függetlenül a kapacitástól.
Faterék ufoja rendszeresen lemerült a garázsba ha hetekig nem használták. (magicar riasztó beszerelése után) amióta 55ah akksijuk van nem volt ilyen. csak emiatt gondoltam - bár az enyémbe se magicar nincs se nem állom le vele hetekre.