Úgy vagyok vele, hogy ha közel 17 évesen ennyi baja van + pár szilentet ki kell cserélni, meg majd valamikor valószínűleg a szervócsövet, annyi ráfordítás bőven belefér. A cégesem (Astra K 1.4 turbo) nemrég múlt 3 éves, másfél éves korában már hajigálta a hibakódokat, most állandóan vészüzembe rakja magát. Egy hét múlva van időpont a szervizben, meg kell bontani kicsit a motort, hogy lássák mi baja, benne van a pakliban egy vezérműtengely csere, és nem lett még 40 ezer kilométer se belerakva a kocsiba. Szóval a párás fényszóró legyen a legnagyobb bajunk
Bocs, nem tudom megvárni a hétfőt (már ha még egyáltalán megmaradt a hagyomány):
CL7 2 literes, benzines, kombi, automata, 130-150-es tempó, 3 személy, 6 rekesz sör + csomagok -> 1350 km átlaga alapján 9,04 l/100 km.
Később próbálok pár képet is bedobni róla, egyelőre a lentiek vannak. Kicsit foglalkozós, de hozzám nőtt a kb 1280 km-es hazaút alatt
Ugyanitt Mazda Premacy / Golf 4 kombi / Mercedes W201 eladó, mert már nincs hely
na, ott tartok, h felcsereltem az elso kerekeket a hatsokkal ...
a problema maradt, raz egy picit az eleje...
szoval valszeg nem a kerekekkel van a gond
Beszeltem a szerelovel es kerte, h mondjam meg, h gyorsitaskor csinalja-e csak vagy maskor is..
Hat, nem tudom meg gyorsitashoz kotni, de meg figyelni fogom, h pl ha csak ugy gurulok es se nem gyirsitok se nem lassitok akkor erzem-e...
ha igen, akkor meg midng all ez a belso csuklo lehetoseg ?
7gen - nél volt hiba a féltengely csukló (belső). Az rázott 80 és 120 között. Nekem is előjött egyik accordomnál.
Csak gyárival érdemes javíttatni. Nekem olyan 120e Ft körül volt anno a javítás / oldal.
Vidd el egy szerelőhöz és kérd meg , hogy miután felemelte a kocsit nézze már meg nem-e csapágyas valamelyik kerék. Bár a kerékcsapágynak inkább jellegzetes hangja van de nem tartom kizártnak ,hogy az lesz...
Vagy másik tipp: Az elöl a féltengelyeken van egy gumipogácsa. Pont ezt hivatott szolgálni, hogy ne rázzon a féltengely. Lehet sérült, vagy lerepült a Tiéd...
Innen okosabbat nem tudok. De szerintem csapágy lesz.
Azthittem, h a nyari gumival van baj nyar vege ota erzem, viszont 1 honapja feltetettem (ugyanazokra a felnikre) a teli gumikat es a razas megmaradt...
100-nal kezdodik, minimalis, de engem iszonyatosan idegesit
200-nal mar eleg markans...
A gumiszerelesnel ott voltam, lattam a centirozast, azthiszem 25g kellett maximum, a csavo szerint ez nem veszes...
Szerintetek ha a felniben van a bibi akkor lehet javitani ? (gyari Accord felni)
Ha nem azzal van a gond akkor mivel lehet meg ? Hogy tudom kideriteni ?
Nem a Honda tehet róla. Küldött a TAKATA egy cseresorozatot 2 vagy 3 éve nem tudom már. Aztán azokról is kiderült, hogy csak úgy berobbanhat szóval cserélik azt is. Most úgy tudom a TAKATA már csak azért gyárt, hogy ezeket ki tudják cserélni. A Honda központban nem tesztelhetnek vagy inkább nem tudnak légzsákokat tesztelni. De a lényeg, hogy kiderült és cserélik. Kb. 30 perc az egész.
Persze van ilyen, miért ne lenne? A szervocső ritka ha valakinél nem cserés. Sokan ilyen korára már kicserélik a fél futóművet is, nekem meg a két kis stabpálca volt az össz hiba 13 év alatt.
Én csak azt kívánom, h az összes autómmal annyi probléma legyen majd a jövőben, mint az accorddal volt.
Itt a szervócső belseje, aki nem látott volna még ilyet. (Persze ez a spirál egyenes, csak ez megtört a szétszedésnél.)
Na ezt szokták kihagyni, és akkor nem szokott tökéletes lenni az utángyártott. Van itt aki sosem fogja elhinni, de ha ezt is belerakják egy HOZZÁÉRTŐ műhelyben, akkor tökéletesen működik sok-sok éven keresztül, ellenben a gyárival.
Szervó témára visszatérve: Zolynet javaslatára a Héfal Kft.-hez vittük a csövet, lekopogom, úgy néz ki jól működik . A szerelés ki-be összesen 2-3 óra volt otthon.