Használ valaki Valvoline vr1 racing 5w50, vagy mobil1 5w50, vagy bármi olyan olajat ami a nagyobb terhelést állítólagosan jobban bírja?
Az érdekelne észrevenni e bármi előnyt egy 10w40, vagy 5w40-es olajhoz képest.
Nem feltétlen kell a JDM kati, de ahhoz hogy fel tudd tenni, mindenképpen kell egy másik "csatlakozó talp"- az a tölcsér amibe a leömlőn a kúpos tömítés csúszik. Ez azért kell mert ez jóval nagyobb mind az EDM rendszeren lévő.
A rögzítőfül kérdés már nehezebb, mivel a JDM leömlőnek eltér rögzítőlemeze is amit a blokkra csavarozunk. Két variációt tudok javasolni:
- a könyebb: csinálsz egy hasonló fület mint ami az EDM -en van és azzal a rögzítő lemezzel felteszed.
- a nehezebb: megpróbálod lemásolni az a fület ami rajta volt anno (pl képek alapján) és veszel hozzá egy JDM rögzítő lemezt.
Mindenesetre én nem tenném fel hátsó rögzítés nélkül, mert az a pontja is rezgéselnyelő és teherviselő is adott esetben.
Volt kint honda talin is lacházán pár éve. Onnan is vannak róla képek.
Ami képek fel lettek rakva róla azok amugy jóval korábbiak mint 2019. El kell menni meg kell nézni, meg felhívni.
Egy kis nyomozás után, érdekes párhuzamot véltem felfedezni az én gépem és az eladó 48 ezer km-es között
Ugyanoda vittük műszaki vizsgáztatni, 1 hónapos eltéréssel, és az övében majdnem pont 100 ezerrel több km volt
Hoppácska de megugrottak itt az eladó Integrák ...
Csak azt nem értem miért nem kelt még el Sanyitól, DC2310 user ex. gépe.
Még úgy is, hogy kivett egy két Spoon cuccot egyik legszebb/legjobb az országban.
Pedig egyszer már leakciózta 3.5mft-re is.
Eladó egy ritka szép állapotú eredeti japán belpiacos utolsó szériás Type-RX. Valós 91000km, ezt a külseje és a belseje is egyaránt tükrözi. EXTRÁK: Elől Accord Type-R 300-as fékek, MesiterR full állíthatú futómű, elől állítható felső lengőkar. TODA 4-2-1 leömlő, komplett eredeti MUGEN Twin loop kipuff rendszer. Kérem csak komoly szándékkal keressenek. Köszönöm! ÁRA: 3,69Millio Ft
Minden egyes nap ennek az autónak a gondolatával fekszek. Akárhányszor beleülök a DelSolba az Integra jár az eszemben. Mikor megláttam a képeket, illetve hogy eladó, görcsbe rándult a gyomrom. De minél több idő telik el, annál jobban tudatosul bennem, hogy a büdös életbe nem lesz Integrám.
Jó állapotú ajtókárpit, vadi új belső visszapillantó, külső tükörlapok. Egy néhány burkolati elem, géptető szigetelő gumi, hármszög ablak gumi, küszöb stb. De inkább az autóval együtt adnám el, mert ebből pár dolgot le akartam cserélni csak nem volt rá időm.
Itt egy dropbox Link az összes képpel amit kattintottam ma.
Tudom, Te még annyit sem mész vele mint én az utóbbi 5 évben. Pedig én is kb 2-3 havonta mentem vele egy kört.
Nagyon nagy a szerelem az intivel de egy olyan álom autót sikerült vennem amit régóta szeretnék. 2.5x több lovat raktak bele és jelen technika. Nem tudom, így valaha visszaülnék-e az Integrába.
Meg persze anyagilag is jobb így és még helyem sincs ahol tároljam, mert a helyére beáll majd az új.
Direkt nem modom el mi lesz az, majd ha már itt áll a garázsban fényképpel együtt posztolom.
Körülnéztem a mobile-n is. Ahogy néztem 10 000€ alatt elég lepukkant példányok vannak. És a km állásuk is elég vicces, legalábbis én nem hiszem el. Nálam sajnos valós 252e van benne, mert sokat használtam régen, sok közös élményünk van. Utóbbi 5 évben, mióta teljes felújításon esett át a kasztni csak áll a garázsban. Talán ha 2-3e km mentem vele.
Szóval szívesen kérnék érte annyit amennyit nem szégyellek , de el akarom adni nem árulgatni, mert már az országban van az utód.
Az árat szerintem 3.4m-ra fogom belőni. Úgy hogy sokmindent adok még hozzá, ami összejött az évek alatt.
Még DC2310 Lacitól is vettem egy csomó dolgot mikor eladta az Intijét. Ezek nagy része vagy megvan, vagy felraktam a kocsira, hogy szebb legyen.