Semmi. A kulcsot akkor nézi amikor indítasz vagy kinyitod az ajtót. Egyébként nem kell. Pont ezért is könnyű ellopni az ilyen autókat. Jelerősítő és már viszik is. Max a kúton tankolás közben nem állítják le a motort.
Olyan kérdésem lenne,hogy mi történik akkor,ha a keyless kulcsban lemerül az elem,amikor éppen megyek az autóval?
Tegnap este jelezte,hogy cseréljek elemet,de itt osztrákiában holnap ünnep,kedden meg dolgoznom kell egész nap,este meg indulnék haza 620km. Vajon kibír még ennyit a kulcs?
Általános új jellemzők a modellel kapcsolatos változásokról
Honda Connect - fizikai hangerő állító gomb és klímavezérléshez új fizikai gombok
(Civic 4D 20YM esetében megismert módon)
Ködfényszóró ház kialakítása megváltozott (a korábbi méhsejt felület helyett sima, továbbá egy a gk. színében fényezett szárnyhatású design elem került alkalmazásra)
Két hátsó műanyag betétnél is alkalmazásra került a gk. színében fényezett szárnyhatású elem
Az egyes motorokhoz/felszereltségekhez kapcsolódó legfontosabb változások & SPORT LINE felszereltség jellemzők
CIVIC 5D 1.0 COMFORT új elemek
Állítható deréktámasz (motoros)
DAB rádió vétel
LED fényszóró
Comfort Sport Line további jellemzők:
Fekete oldalsó ablakkeret
Honda Connect rendszer
17” könnyűfém keréktárcsák (fekete), 235/45 R17
Csomagtér ajtó spoiler
Hátsó diffúzor elem
Sötét üvegezés hátul
Oldalsó küszöb dekoráció (mint a 1.5 Sport modelleknél)
Bőr kormány és váltógomb
Műszercsoport megvilágítás piros színben
CIVIC 5D 1.0 ELEGANCE új elemek
LED fényszóró
CIVIC 5D 1.0 EXECUTIVE új elemek
Motoros ülésállítás vezető oldalon
Összefoglalásként az Elegance többlet felszereltsége a Comfort Sport Line-hoz képest:
Klíma kétzónás automata
Motorosan behajtható tükrök
Parkolást segítő szenzorok + kamera
Könyöklő hátul
Kesztyűtartó világítás
Navigáció
Ködfényszóró
Elegance esetén a Sport Line külső design elemei nem kerülnek alkalmazásra (keréktárcsa nem fekete illetve az oldalsó ablakkeret króm)
A várakozásaink szerint továbbra is az Elegance felszereltség lesz a legkeresetteb a CIVIC 1.0 modell esetében.
A csatolt árlistán publikálásra kerültek a 20YM CIVIC TYPE R árak. Újdonság az un Type R EURO változat, amely ami a GT-hez képest a CIVIC SPORT LINE hátsó szárnykialakitásával rendelkezik. (jelen állás szerint nincs azzal kapcsolatban információ, hogy a “kisszárnyas” kialakítása a 272km/h-s végsebességet hogyan érinti)
További eltérések a GT változathoz képest:
Gumiméret: 245/35, 19”-os felnire szerelve (GT esetén a méret 245/30 R20). Az új 19-es abroncs magasabb oldalfalú, illetve az oldalfal merevsége kisebb, mint a 245/30-as esetében. Ez javítja a menetkomfortot viszont kanyarban, ha a gumira intenzíven ráterhelünk akkor nem „tart” olyan jól mind a 245/30-as.
Első kerékjárati ívek kiegészítő hangszigeteléssel rendelkeznek, csökkentve a kerékjárat felől érkező menetzajokat
Fekete Recaro ülések (GT fekete/piros)
TYPE-R 20YM általános új jellemzők
fékbetétek rézmentesek, illetve a fékek hűtése hatékonyabb, csökkent a nagy teljesítményű fékekre egyébként jellemző csikorgó hang
merevebb szilentblokkok a hátsó futóműben
Active Sound Control a kipufogó rendszerben a jobb hangzás érdekében
alcantara bevonatú kormány
váltógomb új formai kialakítással
(teljesítményben nincs változás)
Type R modellek kizárólag Ügyfél részére hamarosan rendelhetőek lesznek a delaer portálon. Type R limitált darabszámban érhető csak el!
Menjünk ki együtt.
Lassan egy éve figyelem a külföldi fk2 piacot, néha a hazaira is ránézek, látom hogy van egy laza 1,5m felár és már csukom is be. Egy 30-40ekm-es példányba szívesen átültetném a popomat.
Rikk kolléga megkérdezte a svájci kereskedőjét mi várható:
"Most beszéltem a Svájci eladóval, akitől vettem. Azt mondta Svájcba nem lesz emelés, de 2020-ban, Svájcia már csak 100-200 között kap Type-R-t és az a vége. Meg már nem szabad nekik reklámozni a Type-R-t, mert nem zöld"
Helló mindenkinek!
Egy - számomra - anomáliával kerültem szembe.
Ehhez kérnék segítséget:
Van egy 8gen sedan Civic-em. Miután a gyári fejegységen nincs RCA kimenet, így vettem egy jelszint átalakítót, s bekötöttem, hogy használhassak erősítőt. Minden simán ment, működött minden.
A kis szerkezetet elsőre nem megfelelő helyre tettem, így újra megbontottam, hogy jobb helyen legyen.
Ezután jött a gond. Azóta nem kapcsol be a rádió, nem működik sem a távirányítóval, sem a kulccsal a központi zár és a riasztó, továbbá nem indul az autó, mint mikor lemerült az akkumulátor. Ekkor kiiktattam a jelszint átalakítót.
Az aksit újra töltöttem, utána beindult, de másfél nap múlva megint, mintha lemerült volna. A rádió és a riasztó ugyanazt produkálja.
Az a sejtésem, hogy valahogy zárlatot csináltam.