Menjünk ki együtt.
Lassan egy éve figyelem a külföldi fk2 piacot, néha a hazaira is ránézek, látom hogy van egy laza 1,5m felár és már csukom is be. Egy 30-40ekm-es példányba szívesen átültetném a popomat.
Rikk kolléga megkérdezte a svájci kereskedőjét mi várható:
"Most beszéltem a Svájci eladóval, akitől vettem. Azt mondta Svájcba nem lesz emelés, de 2020-ban, Svájcia már csak 100-200 között kap Type-R-t és az a vége. Meg már nem szabad nekik reklámozni a Type-R-t, mert nem zöld"
Helló mindenkinek!
Egy - számomra - anomáliával kerültem szembe.
Ehhez kérnék segítséget:
Van egy 8gen sedan Civic-em. Miután a gyári fejegységen nincs RCA kimenet, így vettem egy jelszint átalakítót, s bekötöttem, hogy használhassak erősítőt. Minden simán ment, működött minden.
A kis szerkezetet elsőre nem megfelelő helyre tettem, így újra megbontottam, hogy jobb helyen legyen.
Ezután jött a gond. Azóta nem kapcsol be a rádió, nem működik sem a távirányítóval, sem a kulccsal a központi zár és a riasztó, továbbá nem indul az autó, mint mikor lemerült az akkumulátor. Ekkor kiiktattam a jelszint átalakítót.
Az aksit újra töltöttem, utána beindult, de másfél nap múlva megint, mintha lemerült volna. A rádió és a riasztó ugyanazt produkálja.
Az a sejtésem, hogy valahogy zárlatot csináltam.
Szia!
Lenne egy kérdésem.
Ugye a CO értékek megflelnek a gyárinak? Műszakin ugye nincs belőle gond?
Kicsit félek attól, hogy mivan akkor ha éppen megyek vasárnap a templomba a családdal megállít az NKH és megméri.
Vállalsz erre IS garanciát?
Akkor itt jelentős ráhagyással számoltak.
Félreértés ne essék, én nem tervezek tuningolni, nekem a gari többet ér. Ha majd lejárt a gari, addigra már lesz elég tapasztalata azoknak, akik már megtették.
Ez is állandóan feljön. Én 2016-ban ültem 1.5T CVT-ben ami akkor 29PSi nyomással ment (Stage2 program 21PSi), akkor itthon még nem is lehetett kapni 1.5T-t. Az autó azóta is fut minden gond nélkül. Ott van lentebb az amcsi "Survey" ahol mindenki leírta mennyit ment a "húzott" programmal és milyen problémái voltak. A Stage2 totál nem egy kihegyezett program, annak módosításával simán lehet még többet kihozni belőle.
De érdemes megnézni PRL-t és Maperformance-ot akik 500+LE-nél tartanak meg 10-es időnél. Maperformance-nál 573LE felett eltört az olajpumpa. Blokk, főtengely, hajtókar, dugó mind gyári, hengerfejben volt csak módosítás. Szóval ennyire van csak túlméretezve.
Aki aggódik a túlméretezés vagy a garancia miatt az ne tuningoljon. Nem kötelező. Viszont ha van olyan akit meg érdekle és nem foglalkozik ezekkel, annak nem kell magyarázni, hogy "de hát a garancia", meg "mi lesz ha nem bírja"....stb.