7gen - nél volt hiba a féltengely csukló (belső). Az rázott 80 és 120 között. Nekem is előjött egyik accordomnál.
Csak gyárival érdemes javíttatni. Nekem olyan 120e Ft körül volt anno a javítás / oldal.
Vidd el egy szerelőhöz és kérd meg , hogy miután felemelte a kocsit nézze már meg nem-e csapágyas valamelyik kerék. Bár a kerékcsapágynak inkább jellegzetes hangja van de nem tartom kizártnak ,hogy az lesz...
Vagy másik tipp: Az elöl a féltengelyeken van egy gumipogácsa. Pont ezt hivatott szolgálni, hogy ne rázzon a féltengely. Lehet sérült, vagy lerepült a Tiéd...
Innen okosabbat nem tudok. De szerintem csapágy lesz.
Azthittem, h a nyari gumival van baj nyar vege ota erzem, viszont 1 honapja feltetettem (ugyanazokra a felnikre) a teli gumikat es a razas megmaradt...
100-nal kezdodik, minimalis, de engem iszonyatosan idegesit
200-nal mar eleg markans...
A gumiszerelesnel ott voltam, lattam a centirozast, azthiszem 25g kellett maximum, a csavo szerint ez nem veszes...
Szerintetek ha a felniben van a bibi akkor lehet javitani ? (gyari Accord felni)
Ha nem azzal van a gond akkor mivel lehet meg ? Hogy tudom kideriteni ?
Nem a Honda tehet róla. Küldött a TAKATA egy cseresorozatot 2 vagy 3 éve nem tudom már. Aztán azokról is kiderült, hogy csak úgy berobbanhat szóval cserélik azt is. Most úgy tudom a TAKATA már csak azért gyárt, hogy ezeket ki tudják cserélni. A Honda központban nem tesztelhetnek vagy inkább nem tudnak légzsákokat tesztelni. De a lényeg, hogy kiderült és cserélik. Kb. 30 perc az egész.
Persze van ilyen, miért ne lenne? A szervocső ritka ha valakinél nem cserés. Sokan ilyen korára már kicserélik a fél futóművet is, nekem meg a két kis stabpálca volt az össz hiba 13 év alatt.
Én csak azt kívánom, h az összes autómmal annyi probléma legyen majd a jövőben, mint az accorddal volt.
Itt a szervócső belseje, aki nem látott volna még ilyet. (Persze ez a spirál egyenes, csak ez megtört a szétszedésnél.)
Na ezt szokták kihagyni, és akkor nem szokott tökéletes lenni az utángyártott. Van itt aki sosem fogja elhinni, de ha ezt is belerakják egy HOZZÁÉRTŐ műhelyben, akkor tökéletesen működik sok-sok éven keresztül, ellenben a gyárival.
Szervó témára visszatérve: Zolynet javaslatára a Héfal Kft.-hez vittük a csövet, lekopogom, úgy néz ki jól működik . A szerelés ki-be összesen 2-3 óra volt otthon.
Sziasztok! Kaposvári és környéki ismerősöket kérdeznék! Szerdán menne vizsgára az autó, valaki tud nekem addig kölcsönadni 4 gyári méretű kereket? A sajátjaimhoz nem férek hozzá sajnos, messze vannak.
Köszönöm a választ,
Jelenleg a csepeliben nincs, és a zsemito.hun sem jártam eredménnyel eddig.
A Kabai utcait holnap felhívom.
TypeV kollégára ráírok, ahogy rájövök hogyan kell privát üzenetet küldeni
A környező országokat esetleg érdemes megnézni?
Azt nem írtad, hogy hol kérdeztél rá eddig, ezért lehet feleslegesen írok pár dolgot.
Van ugye a csepelihondabonto.hu, lehet itt már rákérdeztél, mert sokan ismerik. (Csepelen van)
Aztán van a zsemito.hu, szintén bontott és új alkatrészekkel foglalkozik.
Van a Kabai utcában is egy ismertebb Honda bontó. (Kőbányán)
Plusz van itt a fórumon TypeV kolléga, (Laci) akitől szintén vettem már egy-két dolgot. (írj neki PM-et itt fórumon)
Én kb. ezeket a forrásokat ismerem és/vagy szereztem már be tőlük valamilyen alkatrészt.
Ha valamelyiket esetleg nem próbáltad, akkor arra még nézz rá
Sziasztok, új vagyok itt az oldlon.
Nem tudom hogy jó helyre írok e...
Pár napja vásároltam egy Honda Accord 2.4 tourert, és szeretnék tetősínt vásárolni hozzá.
Esetleg van e itt a nagy világban valaki aki tud eladót bontásból, vagy olyan helyet ahol találhatok?
A hondabontóknak már írtam visszajelzéseket várok, egyhelyről már visszajeleztek, hogy van, de amikor komolyra fordult, hogy akkor mennék és megvenném, már nincs...
Így van. Pontosan. De ha veszek egy új autót ne kelljen már megint ezzel kezdenem. Viszont a 7 gennél úgy érzem sokkal jobbak voltak 10 évvel ezelött az alapok mikor megvettem. Egy tökéletes és erős szívó, 0.26-os CW értékü kasztni, azt kell mondjam egy időtálló kinézet és japán gyártás ottani beszállítókkal nem meg európai beszállítokkal mittoménholgyártott autó. De ezt bizonyítja is az autó tényleg kurva jó.
Most a Civickel nekem ilyen téren van némi fenntartásom. A CTR-en megint elgondolkodtam de megint oda lyukadtam ki, hogy nekem túljátszott nem az én stílusom. Biztos bennem van a hiba de huszonévesen okés lenne ma már nem annyira.
Meg ügye az sem tetszik ,hogy az első kerékre pakolgatjuk a 200 meg 300 lóerőket. Amúgy meg tudom nem szeretik ezt a nézetemet itt a Honda imádók mekkájában de legyünk már objektívek. Ez van. Én is szeretem a Hondát, legszívesebben azt vennék ha majd veszek de így nem tudom. Most nagyon úgy érzem nincs az igényeimnek megfelelő Honda. De lentebb leírtam mi lenne a számomra ideális.
Akinek nem az majd megveszi. De érted. Veszek egy autót . Civic. 1.5 turbo. Nekem az exe bőrüléssel és a nyulánkabb seggével és a bőrülésekkel messze jobban tetszik mint a segbecsapott sport kivitel. Ergo miután megveszem fizethetek a teljesítménynövelésért és csináltathatok rá kipuffot mint ahogy a Civic topicba az admin posztolta egyszer ami amúgy tetszett. De érted. Megveszem és költhetek rá, hogy olyan legyen. Miért nem olyan gyárilag?
Na az jó is lenne. De mondjuk egy 2.0 turbo plug in hybridnek örülnék a legjobban aminek lenne mondjuk feltöltve 70 km-es hatótávja és az összteljesítménye olyan 300-350 ló között lenne és nagyon tudna menni. ÉS akkor a napi ingázásom "ingyen" lenne de ha kell mehetnék nyaralni meg ha kellene tudna haladni is.