Nem jutott eszembe, de Johnny jól írta, teak autója volt, és fóliázva van. Emlékeztem a kocsira, csak a tulaj nem jutott eszembe. Talán dózeré volt előtte még kékben.
Én is ugyanilyen helyre szoktam beállni mindig, annyi különbséggel, hogy a szélső vonal mellé vagy majdnem rá, de egyenesen. Még soha nem állt úgy rám senki. (Maglód, szintén Auchan)
Ezt nem azért írom, mert "bezzeg én egyenesen állok be", szerintem teljesen okés ahogy állsz, mivel a 2 vonalon belül vagy, szóval maximum esztétika, de teljesen szabályos. Meg nem is ismerem az ottani parkolási "kultúrát", (ami valszeg nincs is ahogyan kiveszem az írásodból ) de nálunk Maglódon tényleg elég a szélső vonalhoz állni egyenesen.
(Accord-dal, Legend-del, CTR-rel tesztelve folyamatosan, de sosem nyitottak rám vagy álltak közel)
Osanos és direkt így és ide állok Ez a parkoló széle felé van erre már kevesen állnak, szélén is állok és csak a másik oldalamra tudnak állni de mivel kicsit ferdén állok nem szoktak hozzám közel állni. Ergó nem basznak neki soha semmit
Miért ott van a két vonal között, a helyén. Én még ettől cifrábban is beállok ha van elegendő hely! Ha normálisan parkolok, de a fél parkoló üres, biztosqrva.sten, hogy valami barom mellém áll úgy, hogy leveri az autót. Ezekből, meg úgy az emberekből, lett igazán elegem.
Ezt a Rönó motorost nem ismerem, de sztem megy az, csak máshogy, mint egy pörgős szívóbenzin. Nem forgatni kell, hanem nyomatékból, alulról kigyorsítani.
Ha megcsúszik az autó akkor a műszerfalon villog a VSA jele amikor beavatkozik, de hidd el, nem érzed úgy, hogy helyetted vezeti az autót. Nagy autó, nem baj az ha a rendszer megfogja ha baj van, inkább minthogy nekicsússz valaminek és összetörd.
A legújabb. 190 lovas dízel, egy nagy rakás szerencsétlenség. Szutyok rönó... Lehetetlen vele előzni, nagy, buta, ormótlan karosszéria, hitvány teljesítmény, egy borzalom az az autó...
Mekkora élmény egy nyavajás Nissan Navara, automata, lusta-lomha céges disznó után...
Pár napig azt a hulladékot vezetem, utána azért kell egy 10-15 perc mire visszaállok a Ivánra, de utána nagyon fasza!
Az ABS már többször írtam korábban is elég érzékeny. Elég fékezéskor egy kisebb útegyenetlenség és már be is indult. Havas úton ugyan ez. Szokni kell.
A másik ami kicsit lehetne jobb az a túlszervózottság nagyobb sebességénél. Lehetne nagyobb sebességénél kicsit nehezebb a kormányzás. De ezek nüanszok. Megszokod, tudod. De ettől még nagyon élvezet vezetni a mai napig.
Akkor döbbenek rá mikor külföldön vagyok és 1-2 hétig bérautóval mászkálok vagy több napig nem vezetem az autót mert mást használok, hogy mekkora jó autó a mai kilúgozott-szintetikus autók után.
Ahh ne hidd. Ez azért nem olyan komoly rendszer mint mondjuk egy BMW-ben. Ezzel játszik (fékezgetés) ha kell de semmi extra. Hatékony lehet egy bizonyos szintig persze de ettől még nem érzed azt, hogy helyetted vezetne. Sőt.
Így van. Óriásit mentett nekem egyszer az accord télen...
Ellenben az abs valami brutálisan fos a gépben.... nagyon alacsony tempónál havas úton belefékezel, dobálja vissza a pedált, és pontosan olyan tempóval csúszol tovább.
Elvileg az enyém Comfort felszeretségű (asszem ez a legalapabb) így VSA gomb nincsen itten.
Szóval szerintem nincsen nálam menetstabi.
De nekem nem is baj, jobb szeretem ismerni a saját autómat és aszerint kezelni, minthogy ész nélkül mennék, aztán mindig korrigálná a hibáimat a rendszer.
'Jó' hír... 1 órát vártam a cserére... a 3. időpontot adták egyéb okok miatt.. majd olyan műhely és cigiszagosan adták vissza a hondában a kocsit, hogy vittem utána ózonos tisztításra...
3 hónapja tudom, hogy elindult a TAKATA légzsákok miatt visszahívott Accordok újboli visszahívása ugyanis nem sikerült anno a TAKATA patronok helyére megfelelő patront rakni. Most hívtak a szervízből, hogy mehetek megint légzsákpatron-cserére. Szóval akit anno visszahívtak (ez kb. minden Accord) az mehet megint
Tudom, mert több kollégámnak 6-os mazdája van. Legujabb, egyel előtti széria.
Nem csak méretre nagyobbak kicsit, hanem ugye magas is... az is növeli a méret hatását.
Az új garázsomba még nem álltam accorddal, és ugye most látom, hogy mennyivel nagyobb pl. az fn2-nél hosszra. Eddig elfért a garázsban az R előtt egy bicikli megy egy nagymotor... most meg kb egy bicikli, ha még be akarok menni a tárolómba is.
Dehogynem. Sőt állj be egy mostani 5-ös bömbi vagy egy 6-os Mazda mellé. Akkor látszik, hogy nem nagy autó a 7 gen. Sőt. Beáll melléd egy 3-mas bömbi már lassan az is nagyobb. Illetve nem kicsi autó a 7 gen de a többi autó akkora batár, hogy az nem igaz.
Accordnál a VSA a kerekeket is fékezgeti, főleg a hátsókat de az elsőket is néha az attól függ. Így szedi össze a kocsit ha menne mindenfelé. Viszont nyáron érdemes kikapcsolt VSA-val járni mert a hátsó tárcsákat/fékeket így kímélheted mert anélkül, hogy észrevennéd belefékezget nagyon enyhén mondjuk egy tempósabb körforgalomban.
Egy kis analógiai és műszaki segítségre lenne szükségem Accord téren.
Mivel olybá tűnik, hogy a 7gen Accord-nál mint autónál én lehorgonyzom nem rövid időre, így jó lenne ismernem is.
(tudom googlee a barátunk, keressek rá, stb.)
Olyan dolgokra lennék kíváncsi mint pl. hogy van nekem ugye egy 2003-mas 2.0-ás manuál váltós Tourer-em (nonFL), de őszintén azt se tudom, hogy ebben most van menetstabilizátor vagy nincsen. Ha van a 7. generációban, akkor mettől van vagy nincsen?
A végcél amúgy egy 2.4-es 7gen Tourer beszerzése lesz 6-os manuál váltóval.
Ennél is, ha valaki tud felszereltségi infókat, ne legyen rest megosztani itt, köszönöm!^^
8gen azért nem, mert 1. hogy értelemszerűen drágább, meg kövezzetek, tudom, hogy modernebb design megsatöbbi, de nekem az egyszerűbb és számomra egyben nagyszerűbb sima csíklámpás külső jobban tetszik. a 8gen segge, bizonyos szögből számomra még randa is. (ettől még a 7gen Tourer segge sem kifejezetten szép, de legalább igazi hullaszállító )
De ami a lényegesebb, hogy 50 literrel kisebb a csomagtartója a lekerekített segg miatt és ez számomra egyértelműen a 7gen mellett teszi le a voksot.