Az ABS már többször írtam korábban is elég érzékeny. Elég fékezéskor egy kisebb útegyenetlenség és már be is indult. Havas úton ugyan ez. Szokni kell.
A másik ami kicsit lehetne jobb az a túlszervózottság nagyobb sebességénél. Lehetne nagyobb sebességénél kicsit nehezebb a kormányzás. De ezek nüanszok. Megszokod, tudod. De ettől még nagyon élvezet vezetni a mai napig.
Akkor döbbenek rá mikor külföldön vagyok és 1-2 hétig bérautóval mászkálok vagy több napig nem vezetem az autót mert mást használok, hogy mekkora jó autó a mai kilúgozott-szintetikus autók után.
Ahh ne hidd. Ez azért nem olyan komoly rendszer mint mondjuk egy BMW-ben. Ezzel játszik (fékezgetés) ha kell de semmi extra. Hatékony lehet egy bizonyos szintig persze de ettől még nem érzed azt, hogy helyetted vezetne. Sőt.
Így van. Óriásit mentett nekem egyszer az accord télen...
Ellenben az abs valami brutálisan fos a gépben.... nagyon alacsony tempónál havas úton belefékezel, dobálja vissza a pedált, és pontosan olyan tempóval csúszol tovább.
Elvileg az enyém Comfort felszeretségű (asszem ez a legalapabb) így VSA gomb nincsen itten.
Szóval szerintem nincsen nálam menetstabi.
De nekem nem is baj, jobb szeretem ismerni a saját autómat és aszerint kezelni, minthogy ész nélkül mennék, aztán mindig korrigálná a hibáimat a rendszer.
'Jó' hír... 1 órát vártam a cserére... a 3. időpontot adták egyéb okok miatt.. majd olyan műhely és cigiszagosan adták vissza a hondában a kocsit, hogy vittem utána ózonos tisztításra...
3 hónapja tudom, hogy elindult a TAKATA légzsákok miatt visszahívott Accordok újboli visszahívása ugyanis nem sikerült anno a TAKATA patronok helyére megfelelő patront rakni. Most hívtak a szervízből, hogy mehetek megint légzsákpatron-cserére. Szóval akit anno visszahívtak (ez kb. minden Accord) az mehet megint
Tudom, mert több kollégámnak 6-os mazdája van. Legujabb, egyel előtti széria.
Nem csak méretre nagyobbak kicsit, hanem ugye magas is... az is növeli a méret hatását.
Az új garázsomba még nem álltam accorddal, és ugye most látom, hogy mennyivel nagyobb pl. az fn2-nél hosszra. Eddig elfért a garázsban az R előtt egy bicikli megy egy nagymotor... most meg kb egy bicikli, ha még be akarok menni a tárolómba is.
Dehogynem. Sőt állj be egy mostani 5-ös bömbi vagy egy 6-os Mazda mellé. Akkor látszik, hogy nem nagy autó a 7 gen. Sőt. Beáll melléd egy 3-mas bömbi már lassan az is nagyobb. Illetve nem kicsi autó a 7 gen de a többi autó akkora batár, hogy az nem igaz.
Accordnál a VSA a kerekeket is fékezgeti, főleg a hátsókat de az elsőket is néha az attól függ. Így szedi össze a kocsit ha menne mindenfelé. Viszont nyáron érdemes kikapcsolt VSA-val járni mert a hátsó tárcsákat/fékeket így kímélheted mert anélkül, hogy észrevennéd belefékezget nagyon enyhén mondjuk egy tempósabb körforgalomban.
Egy kis analógiai és műszaki segítségre lenne szükségem Accord téren.
Mivel olybá tűnik, hogy a 7gen Accord-nál mint autónál én lehorgonyzom nem rövid időre, így jó lenne ismernem is.
(tudom googlee a barátunk, keressek rá, stb.)
Olyan dolgokra lennék kíváncsi mint pl. hogy van nekem ugye egy 2003-mas 2.0-ás manuál váltós Tourer-em (nonFL), de őszintén azt se tudom, hogy ebben most van menetstabilizátor vagy nincsen. Ha van a 7. generációban, akkor mettől van vagy nincsen?
A végcél amúgy egy 2.4-es 7gen Tourer beszerzése lesz 6-os manuál váltóval.
Ennél is, ha valaki tud felszereltségi infókat, ne legyen rest megosztani itt, köszönöm!^^
8gen azért nem, mert 1. hogy értelemszerűen drágább, meg kövezzetek, tudom, hogy modernebb design megsatöbbi, de nekem az egyszerűbb és számomra egyben nagyszerűbb sima csíklámpás külső jobban tetszik. a 8gen segge, bizonyos szögből számomra még randa is. (ettől még a 7gen Tourer segge sem kifejezetten szép, de legalább igazi hullaszállító )
De ami a lényegesebb, hogy 50 literrel kisebb a csomagtartója a lekerekített segg miatt és ez számomra egyértelműen a 7gen mellett teszi le a voksot.
Nekem is bejön de ezzel is főleg az a bajom ami a Mazda 6-ossal, hogy egy baszott nagy hajó. Egyedül cirkálni egy ilyennel meg olyan nem is tudom... felesleges? Amúgy jöhet persze
Na, mint ígértem, most külön neked tekergettem a kormányt.
Valóban nem olyan könnyen tekerhető mint az EP Civic-emben volt az elektromos szervó, azt tényleg egyetlen ujjal is lehetett tekerni akár álló autónál is.
Az Accord-ban is könnyen tekerhető, akár egy kézzel is, de maximum úgy, hogy nekinyomod a tenyered és úgy tekered, egy ujjal nem lehet, mert annál keményebb a szervója.
De számomra egyáltalán nem zavaróan^^
Nekem ez mondjuk pont tetszik, mert velem azt érezteti, hogy egy nagyobb autóban ülök. A 7gen Civic is sok kritikát kapott, hogy nincsen szinte semmi visszajelzés a kormány irányából és ezért érzéketlen a kormányzás.
Lehet ezt akarták elkerülni az Accord esetében és ha igen, akkor ez tényleg sikerült is, mert kanyarodáskor tisztán érződik a visszajelzés a kormánytól, miszerint "szorítsad, mert kanyarodunk".
Ilyen nem volt a Civic-emben, ha 100-al kanyarodtál, akkor sem jelezte azt a kormány, az autó viselkedéséből és cirka a rád ható G-ből tudtad csak kiolvasni, hogy most 100-al kanyarodsz.
De tény, hogy minden esetben könnyebb volt a tekerés.
Hát ha a tegnap Amerikából (vagy mittudomén honnan pontosan) belinkelt konkrét felni ma már Csepelen van, akkor felveszem velük a kapcsolatot, mert valamit tudnak, amit én nem.
De nyelvtanilag (vagy fogalmazásilag) tényleg félreérthető amúgy amit és ahogy írta, ez tény.
De amúgy szerintem a "környezeti tényezők" rögtön megvilágítják, hogy nem arról a felniről volt szó konkrétan vagy nem is lehetett arról szó.
2019. november 12. 12:44:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137790
A kép amit betett, eleve egy ebay-es kép, ha megnézed, szóval nem úgy értette, hogy pontosan azt vette meg, csak hogy olyat vett pont mint a képen.
Írja, hogy a csepeli bontós is használt, de szép újszerű és 120-ért vette. Az a rész külön értendő
Amúgy ja, az ebay-es tényleg elég gyakott szerencsétlen^^
Komolyan mondod, h neked ezek a felnik teljesen újszerűek?
Sztem nekem még életemben nem voltak így összekarcolva meg lepadkázva felnijeim.....Ezt teljesen újból kell festeni.
Mindamellett nagyon szépek a penta felnik, csak ő 16-ost keres, 17-esben nincs, így nem is fog találni Csepelen sem.
Sziasztok!
olvasva a beszélgetést .... én most vettem a csepeli bontóban 17' os penta felniket ,pont azt amiről a képet feltetted használt de teljesen újszerűek 120 pénzért , náluk biztosan fogsz találni.