Köszönöm a választ,
Jelenleg a csepeliben nincs, és a zsemito.hun sem jártam eredménnyel eddig.
A Kabai utcait holnap felhívom.
TypeV kollégára ráírok, ahogy rájövök hogyan kell privát üzenetet küldeni
A környező országokat esetleg érdemes megnézni?
Azt nem írtad, hogy hol kérdeztél rá eddig, ezért lehet feleslegesen írok pár dolgot.
Van ugye a csepelihondabonto.hu, lehet itt már rákérdeztél, mert sokan ismerik. (Csepelen van)
Aztán van a zsemito.hu, szintén bontott és új alkatrészekkel foglalkozik.
Van a Kabai utcában is egy ismertebb Honda bontó. (Kőbányán)
Plusz van itt a fórumon TypeV kolléga, (Laci) akitől szintén vettem már egy-két dolgot. (írj neki PM-et itt fórumon)
Én kb. ezeket a forrásokat ismerem és/vagy szereztem már be tőlük valamilyen alkatrészt.
Ha valamelyiket esetleg nem próbáltad, akkor arra még nézz rá
Sziasztok, új vagyok itt az oldlon.
Nem tudom hogy jó helyre írok e...
Pár napja vásároltam egy Honda Accord 2.4 tourert, és szeretnék tetősínt vásárolni hozzá.
Esetleg van e itt a nagy világban valaki aki tud eladót bontásból, vagy olyan helyet ahol találhatok?
A hondabontóknak már írtam visszajelzéseket várok, egyhelyről már visszajeleztek, hogy van, de amikor komolyra fordult, hogy akkor mennék és megvenném, már nincs...
Így van. Pontosan. De ha veszek egy új autót ne kelljen már megint ezzel kezdenem. Viszont a 7 gennél úgy érzem sokkal jobbak voltak 10 évvel ezelött az alapok mikor megvettem. Egy tökéletes és erős szívó, 0.26-os CW értékü kasztni, azt kell mondjam egy időtálló kinézet és japán gyártás ottani beszállítókkal nem meg európai beszállítokkal mittoménholgyártott autó. De ezt bizonyítja is az autó tényleg kurva jó.
Most a Civickel nekem ilyen téren van némi fenntartásom. A CTR-en megint elgondolkodtam de megint oda lyukadtam ki, hogy nekem túljátszott nem az én stílusom. Biztos bennem van a hiba de huszonévesen okés lenne ma már nem annyira.
Meg ügye az sem tetszik ,hogy az első kerékre pakolgatjuk a 200 meg 300 lóerőket. Amúgy meg tudom nem szeretik ezt a nézetemet itt a Honda imádók mekkájában de legyünk már objektívek. Ez van. Én is szeretem a Hondát, legszívesebben azt vennék ha majd veszek de így nem tudom. Most nagyon úgy érzem nincs az igényeimnek megfelelő Honda. De lentebb leírtam mi lenne a számomra ideális.
Akinek nem az majd megveszi. De érted. Veszek egy autót . Civic. 1.5 turbo. Nekem az exe bőrüléssel és a nyulánkabb seggével és a bőrülésekkel messze jobban tetszik mint a segbecsapott sport kivitel. Ergo miután megveszem fizethetek a teljesítménynövelésért és csináltathatok rá kipuffot mint ahogy a Civic topicba az admin posztolta egyszer ami amúgy tetszett. De érted. Megveszem és költhetek rá, hogy olyan legyen. Miért nem olyan gyárilag?
Na az jó is lenne. De mondjuk egy 2.0 turbo plug in hybridnek örülnék a legjobban aminek lenne mondjuk feltöltve 70 km-es hatótávja és az összteljesítménye olyan 300-350 ló között lenne és nagyon tudna menni. ÉS akkor a napi ingázásom "ingyen" lenne de ha kell mehetnék nyaralni meg ha kellene tudna haladni is.
Accordba 1.5 turbo? Még Civicbe is elég karcsúnak érzem ma már azt látva a konkurensek milyen teljesítményű autókat raknak le.
Egy jó 2.0 turbo olyan 260 ló környékén szerintem mindenre elég lenne de olyan meg nincs.
Elölről tényleg rohadt jól néz ki, de (üssetek) azok a hátsó lámpák meg segg...... sokkal előbb jut eszembe róla egy Honda City mint egy Accord......
De nálam biztos sikerült követni a Civic (10gen) példáját, mert azzal ugyanígy vagyok: elölről tényleg oké, de a hátsó lámpák/segg...... ouch még mindig, nem tudom megszokni, pedig igyekszem.
Nem jutott eszembe, de Johnny jól írta, teak autója volt, és fóliázva van. Emlékeztem a kocsira, csak a tulaj nem jutott eszembe. Talán dózeré volt előtte még kékben.
Én is ugyanilyen helyre szoktam beállni mindig, annyi különbséggel, hogy a szélső vonal mellé vagy majdnem rá, de egyenesen. Még soha nem állt úgy rám senki. (Maglód, szintén Auchan)
Ezt nem azért írom, mert "bezzeg én egyenesen állok be", szerintem teljesen okés ahogy állsz, mivel a 2 vonalon belül vagy, szóval maximum esztétika, de teljesen szabályos. Meg nem is ismerem az ottani parkolási "kultúrát", (ami valszeg nincs is ahogyan kiveszem az írásodból ) de nálunk Maglódon tényleg elég a szélső vonalhoz állni egyenesen.
(Accord-dal, Legend-del, CTR-rel tesztelve folyamatosan, de sosem nyitottak rám vagy álltak közel)
Osanos és direkt így és ide állok Ez a parkoló széle felé van erre már kevesen állnak, szélén is állok és csak a másik oldalamra tudnak állni de mivel kicsit ferdén állok nem szoktak hozzám közel állni. Ergó nem basznak neki soha semmit
Miért ott van a két vonal között, a helyén. Én még ettől cifrábban is beállok ha van elegendő hely! Ha normálisan parkolok, de a fél parkoló üres, biztosqrva.sten, hogy valami barom mellém áll úgy, hogy leveri az autót. Ezekből, meg úgy az emberekből, lett igazán elegem.
Ezt a Rönó motorost nem ismerem, de sztem megy az, csak máshogy, mint egy pörgős szívóbenzin. Nem forgatni kell, hanem nyomatékból, alulról kigyorsítani.
Ha megcsúszik az autó akkor a műszerfalon villog a VSA jele amikor beavatkozik, de hidd el, nem érzed úgy, hogy helyetted vezeti az autót. Nagy autó, nem baj az ha a rendszer megfogja ha baj van, inkább minthogy nekicsússz valaminek és összetörd.
A legújabb. 190 lovas dízel, egy nagy rakás szerencsétlenség. Szutyok rönó... Lehetetlen vele előzni, nagy, buta, ormótlan karosszéria, hitvány teljesítmény, egy borzalom az az autó...
Mekkora élmény egy nyavajás Nissan Navara, automata, lusta-lomha céges disznó után...
Pár napig azt a hulladékot vezetem, utána azért kell egy 10-15 perc mire visszaállok a Ivánra, de utána nagyon fasza!
Az ABS már többször írtam korábban is elég érzékeny. Elég fékezéskor egy kisebb útegyenetlenség és már be is indult. Havas úton ugyan ez. Szokni kell.
A másik ami kicsit lehetne jobb az a túlszervózottság nagyobb sebességénél. Lehetne nagyobb sebességénél kicsit nehezebb a kormányzás. De ezek nüanszok. Megszokod, tudod. De ettől még nagyon élvezet vezetni a mai napig.
Akkor döbbenek rá mikor külföldön vagyok és 1-2 hétig bérautóval mászkálok vagy több napig nem vezetem az autót mert mást használok, hogy mekkora jó autó a mai kilúgozott-szintetikus autók után.
Ahh ne hidd. Ez azért nem olyan komoly rendszer mint mondjuk egy BMW-ben. Ezzel játszik (fékezgetés) ha kell de semmi extra. Hatékony lehet egy bizonyos szintig persze de ettől még nem érzed azt, hogy helyetted vezetne. Sőt.
Így van. Óriásit mentett nekem egyszer az accord télen...
Ellenben az abs valami brutálisan fos a gépben.... nagyon alacsony tempónál havas úton belefékezel, dobálja vissza a pedált, és pontosan olyan tempóval csúszol tovább.
Elvileg az enyém Comfort felszeretségű (asszem ez a legalapabb) így VSA gomb nincsen itten.
Szóval szerintem nincsen nálam menetstabi.
De nekem nem is baj, jobb szeretem ismerni a saját autómat és aszerint kezelni, minthogy ész nélkül mennék, aztán mindig korrigálná a hibáimat a rendszer.