Na, mint ígértem, most külön neked tekergettem a kormányt.
Valóban nem olyan könnyen tekerhető mint az EP Civic-emben volt az elektromos szervó, azt tényleg egyetlen ujjal is lehetett tekerni akár álló autónál is.
Az Accord-ban is könnyen tekerhető, akár egy kézzel is, de maximum úgy, hogy nekinyomod a tenyered és úgy tekered, egy ujjal nem lehet, mert annál keményebb a szervója.
De számomra egyáltalán nem zavaróan^^
Nekem ez mondjuk pont tetszik, mert velem azt érezteti, hogy egy nagyobb autóban ülök. A 7gen Civic is sok kritikát kapott, hogy nincsen szinte semmi visszajelzés a kormány irányából és ezért érzéketlen a kormányzás.
Lehet ezt akarták elkerülni az Accord esetében és ha igen, akkor ez tényleg sikerült is, mert kanyarodáskor tisztán érződik a visszajelzés a kormánytól, miszerint "szorítsad, mert kanyarodunk".
Ilyen nem volt a Civic-emben, ha 100-al kanyarodtál, akkor sem jelezte azt a kormány, az autó viselkedéséből és cirka a rád ható G-ből tudtad csak kiolvasni, hogy most 100-al kanyarodsz.
De tény, hogy minden esetben könnyebb volt a tekerés.
Hát ha a tegnap Amerikából (vagy mittudomén honnan pontosan) belinkelt konkrét felni ma már Csepelen van, akkor felveszem velük a kapcsolatot, mert valamit tudnak, amit én nem.
De nyelvtanilag (vagy fogalmazásilag) tényleg félreérthető amúgy amit és ahogy írta, ez tény.
De amúgy szerintem a "környezeti tényezők" rögtön megvilágítják, hogy nem arról a felniről volt szó konkrétan vagy nem is lehetett arról szó.
2019. november 12. 12:44:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137790
A kép amit betett, eleve egy ebay-es kép, ha megnézed, szóval nem úgy értette, hogy pontosan azt vette meg, csak hogy olyat vett pont mint a képen.
Írja, hogy a csepeli bontós is használt, de szép újszerű és 120-ért vette. Az a rész külön értendő
Amúgy ja, az ebay-es tényleg elég gyakott szerencsétlen^^
Komolyan mondod, h neked ezek a felnik teljesen újszerűek?
Sztem nekem még életemben nem voltak így összekarcolva meg lepadkázva felnijeim.....Ezt teljesen újból kell festeni.
Mindamellett nagyon szépek a penta felnik, csak ő 16-ost keres, 17-esben nincs, így nem is fog találni Csepelen sem.
Sziasztok!
olvasva a beszélgetést .... én most vettem a csepeli bontóban 17' os penta felniket ,pont azt amiről a képet feltetted használt de teljesen újszerűek 120 pénzért , náluk biztosan fogsz találni.
Mindkettő alu, csak nem emlékeztem, h a régi milyen csavarral volt szerelve, mert eredetileg nem ez volt a télije az accordomnak, ezt utólag vettem hozzá.
Köszönöm a videók szerint próbáltam ,de nekem már az elején a beszéd gomb megnyomásánál elmarad a "beep" és semmire nem raegál úgyhogy szerintem valami más gond lehet, ????
Lehet, hogy volt már kérdés, kereső nem hozza...
2.2 I-CTDi Accordon, ha a típus hibának számító leömlő repedés áll fenn, miben mutatkozik meg?
Olyan "gondom" van, hogy nem tölt fel a turbó 1,25fölé. (1,45ös program van rajta...)
Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, kérem ossza meg velem! Bármi tünet érdekel, amit repedés esetén produkálhat!
Előre is köszönöm!
Valaki meg tudná mondani, h ezt az accord felnit milyen csavarral kell felfogatni? Többen agyaltunk már rajta, kúpos volt a tipp, de senki nem tudta megmondani biztosra.......
Menne fel télinek a civicre, de annak rádiuszos a csavarja, ezért kellene a tuti infó.
És 64,1 a középfurata, ugye?
Én először utángyártottal próbálkoztam, ami 30e volt + olaj + szerelési díj. A jelenség nálam az volt ezzel a csővel, hogy végállások fele sírt a szervó. Talán még videóm is van róla.
Majd vettem gyárit 133e Ft-ért. Azzal lett hibátlan, zajtalan.
Most jött elő nekem is, én a felújítás mellett döntöttem, ami 15eFt-ba került a Héfal Kft-nél. 3nap alatt megcsinálták.
2. opció lett volna a acura tsx szervócsöve ~30k.
3. gyári 110k
Felújítás előtt körbekérdezősködtem, hogy akik csinálták minden rendben van-e, ők pozitív választ adtak.
Sajnos annyi a gyári cső... Az enyém tavasszal kezdett ereszteni, én megvettem az ebayes t 70 fontért(kb 25 ezer ft) és kicseréltem magamnak, vettem gyári olajat bele, kicseréltem teljesen azt is. Meglátjuk meddig bírja ötöd áron.... Érdekes, hogy a dízelhez 20 font a cső, nem értem az árkülönbséget hiszen az is utángyártott....
Van aki szerint csak a gyári mindenből, lehet igazuk van, meglátjuk.
Itt 1000-1500 font egy ilyen autó, 300 font a gyári szervószivattyú cső, szóval na....
7.gen 2003-as Sport Accordunkon is előjött a szervó betegség. Honda Szabótól kértem árat (ott vettük az autót), 120e a szervőcső, 15e a munkadíj. Ez reális ár, vagy esetleg Budapesten (vagy környékén) tudtok jobb lehetőséget?