Mindkettő alu, csak nem emlékeztem, h a régi milyen csavarral volt szerelve, mert eredetileg nem ez volt a télije az accordomnak, ezt utólag vettem hozzá.
Köszönöm a videók szerint próbáltam ,de nekem már az elején a beszéd gomb megnyomásánál elmarad a "beep" és semmire nem raegál úgyhogy szerintem valami más gond lehet, ????
Lehet, hogy volt már kérdés, kereső nem hozza...
2.2 I-CTDi Accordon, ha a típus hibának számító leömlő repedés áll fenn, miben mutatkozik meg?
Olyan "gondom" van, hogy nem tölt fel a turbó 1,25fölé. (1,45ös program van rajta...)
Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, kérem ossza meg velem! Bármi tünet érdekel, amit repedés esetén produkálhat!
Előre is köszönöm!
Valaki meg tudná mondani, h ezt az accord felnit milyen csavarral kell felfogatni? Többen agyaltunk már rajta, kúpos volt a tipp, de senki nem tudta megmondani biztosra.......
Menne fel télinek a civicre, de annak rádiuszos a csavarja, ezért kellene a tuti infó.
És 64,1 a középfurata, ugye?
Én először utángyártottal próbálkoztam, ami 30e volt + olaj + szerelési díj. A jelenség nálam az volt ezzel a csővel, hogy végállások fele sírt a szervó. Talán még videóm is van róla.
Majd vettem gyárit 133e Ft-ért. Azzal lett hibátlan, zajtalan.
Most jött elő nekem is, én a felújítás mellett döntöttem, ami 15eFt-ba került a Héfal Kft-nél. 3nap alatt megcsinálták.
2. opció lett volna a acura tsx szervócsöve ~30k.
3. gyári 110k
Felújítás előtt körbekérdezősködtem, hogy akik csinálták minden rendben van-e, ők pozitív választ adtak.
Sajnos annyi a gyári cső... Az enyém tavasszal kezdett ereszteni, én megvettem az ebayes t 70 fontért(kb 25 ezer ft) és kicseréltem magamnak, vettem gyári olajat bele, kicseréltem teljesen azt is. Meglátjuk meddig bírja ötöd áron.... Érdekes, hogy a dízelhez 20 font a cső, nem értem az árkülönbséget hiszen az is utángyártott....
Van aki szerint csak a gyári mindenből, lehet igazuk van, meglátjuk.
Itt 1000-1500 font egy ilyen autó, 300 font a gyári szervószivattyú cső, szóval na....
7.gen 2003-as Sport Accordunkon is előjött a szervó betegség. Honda Szabótól kértem árat (ott vettük az autót), 120e a szervőcső, 15e a munkadíj. Ez reális ár, vagy esetleg Budapesten (vagy környékén) tudtok jobb lehetőséget?
nekem 9000 kmtől volt a birtokomban.
Aki elvitte ő még fel is hívott megköszönni az autót pár hónapra rá, pont ma küldött fotót róla. feltehetőleg ezt is olvassa most
Nekem már zavaró volt a nyekergése, pont mielőtt elvitték jött először elő a roppanás a kuplungpedáltól. Előtte nekem ilyen nem volt. De volt egy másik accordom azt is pont 119e km-el adtam el, ott is pont akkor jött elő a nyikk nyekk.
Most a mazda kezdte, elértük a 60e km-t és valami nagyon halkan de a műszerfalból cicereg. Egyből asszony vezessen, én meg tornáztam hogy na most ezt lenyomom azt lenyomom.
Nem szeretem ha nyökög. Munkás autónak igen, aki már utazott a munkás autómban tudja engem az se zavar amikor a napellenző az ölembe esik, kidobom az ablakon menet közben és kész
De valahogy a családi autókban, nem szeretem, ott ne nyikorogjon ne zörögjön... meg legyen már új szaga, az is kimegy belőle
Nekem nem Type-S-em van, hanem 2.4 Exe, de gyárilag 17-es felni volt rajta. Én azt hagytam meg télinek.
Pont olyan az enyém is, minta amit Scopa_VTEC tett be. Ilyet elég gyakran szoktak hirdetni, ennek rá kell mennie. De egyéb 17-es felnikkel (még gyári Accord felnikkel is) és is szívtam korábban. A féknyereg merevítője (nem tudom mi a pontos neve) miatt nem mentek fel.