Mindkettő alu, csak nem emlékeztem, h a régi milyen csavarral volt szerelve, mert eredetileg nem ez volt a télije az accordomnak, ezt utólag vettem hozzá.
Köszönöm a videók szerint próbáltam ,de nekem már az elején a beszéd gomb megnyomásánál elmarad a "beep" és semmire nem raegál úgyhogy szerintem valami más gond lehet, ????
Lehet, hogy volt már kérdés, kereső nem hozza...
2.2 I-CTDi Accordon, ha a típus hibának számító leömlő repedés áll fenn, miben mutatkozik meg?
Olyan "gondom" van, hogy nem tölt fel a turbó 1,25fölé. (1,45ös program van rajta...)
Akinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban, kérem ossza meg velem! Bármi tünet érdekel, amit repedés esetén produkálhat!
Előre is köszönöm!
Valaki meg tudná mondani, h ezt az accord felnit milyen csavarral kell felfogatni? Többen agyaltunk már rajta, kúpos volt a tipp, de senki nem tudta megmondani biztosra.......
Menne fel télinek a civicre, de annak rádiuszos a csavarja, ezért kellene a tuti infó.
És 64,1 a középfurata, ugye?
Én először utángyártottal próbálkoztam, ami 30e volt + olaj + szerelési díj. A jelenség nálam az volt ezzel a csővel, hogy végállások fele sírt a szervó. Talán még videóm is van róla.
Majd vettem gyárit 133e Ft-ért. Azzal lett hibátlan, zajtalan.
Most jött elő nekem is, én a felújítás mellett döntöttem, ami 15eFt-ba került a Héfal Kft-nél. 3nap alatt megcsinálták.
2. opció lett volna a acura tsx szervócsöve ~30k.
3. gyári 110k
Felújítás előtt körbekérdezősködtem, hogy akik csinálták minden rendben van-e, ők pozitív választ adtak.
Sajnos annyi a gyári cső... Az enyém tavasszal kezdett ereszteni, én megvettem az ebayes t 70 fontért(kb 25 ezer ft) és kicseréltem magamnak, vettem gyári olajat bele, kicseréltem teljesen azt is. Meglátjuk meddig bírja ötöd áron.... Érdekes, hogy a dízelhez 20 font a cső, nem értem az árkülönbséget hiszen az is utángyártott....
Van aki szerint csak a gyári mindenből, lehet igazuk van, meglátjuk.
Itt 1000-1500 font egy ilyen autó, 300 font a gyári szervószivattyú cső, szóval na....
7.gen 2003-as Sport Accordunkon is előjött a szervó betegség. Honda Szabótól kértem árat (ott vettük az autót), 120e a szervőcső, 15e a munkadíj. Ez reális ár, vagy esetleg Budapesten (vagy környékén) tudtok jobb lehetőséget?
nekem 9000 kmtől volt a birtokomban.
Aki elvitte ő még fel is hívott megköszönni az autót pár hónapra rá, pont ma küldött fotót róla. feltehetőleg ezt is olvassa most
Nekem már zavaró volt a nyekergése, pont mielőtt elvitték jött először elő a roppanás a kuplungpedáltól. Előtte nekem ilyen nem volt. De volt egy másik accordom azt is pont 119e km-el adtam el, ott is pont akkor jött elő a nyikk nyekk.
Most a mazda kezdte, elértük a 60e km-t és valami nagyon halkan de a műszerfalból cicereg. Egyből asszony vezessen, én meg tornáztam hogy na most ezt lenyomom azt lenyomom.
Nem szeretem ha nyökög. Munkás autónak igen, aki már utazott a munkás autómban tudja engem az se zavar amikor a napellenző az ölembe esik, kidobom az ablakon menet közben és kész
De valahogy a családi autókban, nem szeretem, ott ne nyikorogjon ne zörögjön... meg legyen már új szaga, az is kimegy belőle
Nekem nem Type-S-em van, hanem 2.4 Exe, de gyárilag 17-es felni volt rajta. Én azt hagytam meg télinek.
Pont olyan az enyém is, minta amit Scopa_VTEC tett be. Ilyet elég gyakran szoktak hirdetni, ennek rá kell mennie. De egyéb 17-es felnikkel (még gyári Accord felnikkel is) és is szívtam korábban. A féknyereg merevítője (nem tudom mi a pontos neve) miatt nem mentek fel.
Accord CL7 (2.0i, 2007, manuális, sedan) féktárcsa kérdés (elsö tengely):
280 és 300 mm féktárcsa is kapható az autós boltokban.
Ez azt jelenti, hogy bármelyik felrakható amikor cserél az ember (felni méret függö) - tehát pl. 280-ast lehet cserekor 300-asra upgrade-elni - vagy csak az az átmérö rakható fel ami jelenleg is fent van az autón?
8.gen TypeS-en használ valaki 17-es alufelnit télen? Ha igen akkor milyet? Amit eddig felpróbáltam egyik sem volt jó a fék miatt...
Hálás lennék egy-két hasznos tanácsért
Simán szivaccsal, bőrrel megoldja. Nem viszik lakatoshoz és nem nyúlnak a fémhez. Ezt a képet a kormanyborozes.hu oldalon láttam nemrég.
Elvileg az alsó szélén vastagabbra csinálják a szélén meg ívesebbre így lehet kb egyenesre csinálni az alját
Mákod volt, bár ugye neked kellett folyamatosan keresned. Nem kellett vágnia, "csak" bőrözni, ami hamarabb megvan.
Agyvérzést tudok kapni attól, hogy bármilyen szolgáltatást kérek valami szakembertől nekem kell kinyalni a s33gét.
Épp hétvégén hallottam egy beszélgetést hogy az autószalonokban is milyen bunkók az ügyfelekkel, és csak egy példa.
Nagyon element ez az egész arra, hogy már kérni, kérdezni sem lehet.
Én is csináltattam vele kormányt. Augusztus 29-én csinálta meg. Nálam úgy nézett ki a történet, hogy:
Aug 21 -én ráírtam. Akkor azt írta, hogy 1 nap alatt kész, csak beszéljünk előtte.
25-én kiszereltem a kormányt próbából, majd ráírtam, hogy hátha másnap be tudom vinni, persze ez csak próba volt, nem is válaszolt. Aztán 26-án hétfőn felhívtam telefonon, nagy nehezen felvette, megbeszéltük, hogy csütörtökön viszem délelőtt és délutánra kész lesz. Aztán gyanús volt az egész, úgyhogy ráírtam szerdán még, hogy akkor megbeszéltek zerint másnap vinném. Visszaírt, hogy úgy emlékszik keddet beszéltünk. Mondom nem, telefonon csütörtökben maradtunk... Na akkor odavittem 9:58-ra, azt mondta 10-től lehet vinni csak. A megadott címen egy lépcsőház van, ugye semmi info, hogy pontosan hova kell vinni. Hívtam, kinyomta. Aztán még 2-szer hívtam, másodjára felvette, akkor mondta, hogy vigyem be a mongol ruhakereskedésbe. MEgkértem, hogy sms, fb, vagy telós értesítéssel jelezzen, hogyha kész, mert programom van 18 órától és akkor úgy időzítek. Mondta rendben.
17:45-kor hívtam,, hogy mi van már, kész a kormány? Mondta, hogy igen , mehetek érte...
Szóval akkor ezek szerint én még jól megúsztam. A munka az elsőosztályú egyébként, de a megbízhatatlansága miatt nem ajánlom jó szívvel.
szerk.: nekem egy sima, gyárival megegyező bőrözés volt.