Teljesen jó lenne ez, nagy kár hogy felcserélte azt hogy melyik részre milyen bőr való. A lyukacsosnak kellett volna pont a sima helyére kerülni,a simának meg a lyukacsos helyére
A munka szép, de ez alapján a beszélgetés után b+, jobb ha nem találkozom vele, pedig nem is velem b*szakodott.
Húzza mint a sz*rt, aztán még ő írja, hogy nyugalmat akar, te meg türelmetlenkedsz. Na, ez után menne a szeme közé. Mekkora egy gyökér.
Tudom, Zsiványra sokat kell várni, de inkább várnék rá hónapokat, mint hogy egy ilyen ígérgetős nyomival szenvedjek, mert felőrli az ember idegeit. (utána meg elvisznek a rendőrök, ha telibe vered......)
Áhhh... ez a beszélgetés...
Nekem hétfőn kiszerelte a kormányt a garázsomban a srác... kedden bőrözte, szerdán hozta vissza és beszerelte.
14.000 Ft volt a bőrözés + 2 alkalom kiszállás.
Itt van egy kis "werk": ügyes a srác, de nagyon link , 3hónapig könyörögni ... én többet biztos nem fogok. Csináltattam már vele pár kormányt, intéztem pár accordosnak, akkor sem volt egyszerű, de ez a mostani kiverte a biztosítékot.
kormanyborozes dot com, most elvállalt egy melót, így most nem is vállal újabb kormányokat. Mondjuk ha vállalna sem vinnék hozzá többet, nekem elég volt.
54k volt a művelet, de ebben nincs benne a gyári kormány amit vittem.
Egy-egy hiba bármilyen autónál előfordulhat, de ezeknél elenyésző, ha gondos tulajtól veszed.Jól nézzétek át, csináltasd meg gyári alkatrésszel a hibákat, aztán nagy nyugalommal használhatod.
8 gen Accord vásárlásán gondolkodom. 2.0 benzin vagy a 2.2 dízel jöhet szóba, 20-30 ezer km-t megyek évente. Típushibákra lennék kíváncsi. Dízelnél hallottam az EGR cső repedésről, de másról nem igazán. Kettőstömegű gondolom még csak a dízelben van. Ezen kívül ha valaki tudja, hogy az executive felszereltség miben más mint az elegance, azt megköszönném. Sajnos az executive elég ritka.
Hát vad hangja van. Lehet láncfeszítő, lehet hogy kuplung, lehet szervópumpa lehet szíjtárcsa.... kicsit több videó, esetleg a szelepfedelet vegyétek le nézzetek be alája hátha.
Akkor legalább az olajat ki lehet zárni. (más is írta, hogy az olaj ilyet nem okoz)
Mert 5w50-nél azért esélyes lehetett talán, de ebben az esetben egyáltalán nem, vagy inkább főleg nem az okozta.
Hát bazz, azért írd meg majd ha kiderül mi ez pontosan, de innentől sztem nem lesz gyenge a történet sajnos, de k*rvára NE legyen igazam!
A sztori tovább folytatódik. A vtec-szelep ki lett cserélve, előtte be lett nézve a szelepfedél alá, semmi károsodás nem látszott. Azonban az olajban fémforgács volt. Ez már a vég? Lehet hogy belenyúltam egy hamis olajba?
A facebook oldalakon rendszerint olvasom, hogy kifordul az első kerék az alsó talpas gömbfej miatt (ha jól tudom a nevét).
Most írta valaki, hogy a probléma fenn áll a 8. gen. Accordnál is. Ez tényleg így van? Ennél a típusnál eddig még nem hallottam ilyen gondról. De ha így van inkább kicserélem, minthogy kiforduljon a kerék alólam...
Van valakinek tapasztalata? Nekem most 160e km van az autóban.
Ha jól látom a Zsemito oldalon nem is olyan vészes az ára.
Na de nyisd ki a hozzá való kézikönyvet és kb. 3-4 olajat ajánl hozzá a Honda is maga felhasználási jellegtől függően. Ez a 0W-20 ez főleg az amerikai usereknek szól az európai usereknek 5W-vel kezdődik az ajánlás. Egyébként meg ilyen hibát nem az olaj okoz.
Együttérzek, egyszer én is voltam tréleren az 1.4 7gen Civic-emmel, el se hittem mi lehet. (később kiderült, hogy "csak" vezeték hiba volt, valami szál elszállt és így elment a vezérlés, vele együtt az 1-es henger)
Viszont van amit tényleg nem értek. Nem vagyok szerelő, nem vagyok okos, stb. sem vagyok és nem mondom, hogy ez okozta volna a bajt konkrétan.
De azt nekem a JóIsten maga sem tudná megmagyarázni, hogy egy olyan motorba amihez a gyári olaj 0w20-as és csak az évjárat miatt, de minden olajgyártó az 5w30-ast hozza hozzá, abba miért kell 5w50-est tenni?
Nem gondolnám, hogy az belevaló olaj lenne, főleg nem normál használat mellett. (de inkább sehogy sem....)
De őszintén remélem, hogy megúszod valami szenzor hibával és nem kell mélyen majd zsebbe nyúlnod!
(a Civic-emnél én is megúsztam, szerkezeti sérülés nem volt szerencsére, pedig szép fehér füstöt eregettem....... )
Üdvözletem. Szomorú vagyok mert trélerre kellett tenni a kocsit. Zümmögő-visító hangra lettem figyelmes útközben. Óvatosan folytattam tovább utam remélve hogy hazavisz. Egy kamiont előztem óvatosan, vissza se váltottam majd egy nagyobb nyikkanás kíséretében kivillant a motorcheck. Nem mertem tovàbb menni. Kiderült hogy a szelepek felől jön ez a síró hang, kiolvastuk, "Szelephimba olajnyomás szenzor alacsony fesz." volt ha jól emlékszem. Tavasszal cseréltem olajat és nem ette meg. (Eneos 5w50). Most vár szétszedésre, én meg mehetek vonattal.
Mennyire lesz zsebbenyúlós? Valaki tapasztalt màr ilyet? 2003, 2.0 benzin 7gen.
Kérdés: 6gen és 7gen Accord hátsó felső lengőkar megegyezik? 52390-sea-013 elvileg a 7gen és 52390-S84-A01 a 6 gen. De pl. nippartsból lángnál ugyanazt a cikkszámút dobja.
CL és CM Accord rugói és lengéscsillapítói miben különböznek? Az első rugó és csillapító elvileg ugyanaz, de rugót úgy is árulják ebayen, hogy mindkettőhöz jó, ez alapján a csillapító más hátul?