A difi kerdessel mar nekem is volt sztorim megvettem a gyari bontatlan 1 gazdas VTI-t 155.000Km-rel aztan tettem bele kb. 20-30.000km-t es motofek uzemben hallottam valami "reszelo" hangot, atom idegesitett folleg mert jarkalok vele kulfoldon.
Elvittem valtos emberhez szetkapta azt mondta ez hibatlan ne aggodjak annyit lat rajta, hogy a difi motorfek uzemi oldalan kipattogzott az edzett anyag egy nagyon picit ez volt 70.000km-rel ezelott azota megszoktam a "zajt", de nem mondom azt ha ugy alakul nem lesz benne veletlenul alkalom adtan egy LSD
EP3-ban csak 4-ben hallottam de ott is kicsi terhelésen (mikor tartod a sebességet) és 2500 rom alatt.
FK2 meg gyárilag ilyen, meg az FK8 is, de ott csak ha nagyon meleg van akkor hallani szintén sebesség tartásnál 80-100 között 6-ban amikor a motor forog 2000-2500 között. Ellenben tudok FK8 tulajról aki visszavitte a kocsit a szalonba mert búg a difi, de ez ugye egyén függő, hogy kinek mire érzékeny a füle.
most a körüményekhez mérten többet mentem vele, de én észre nem vettem az itr-ben a difi hangját...
az autóban lévő mechanikus zajok messze elnyomnak minden...ha kihallod sztem az már normális szint feletti lesz...
egyébként az s2k-ben hallani a difit...
ott szinte rajta ülsz...
de az normális...
Igen alacsony fordulaton hallani. Egyáltalán nem bug. Ezek ilyenek, csak van aki hallja, de nem érdekli, van aki meg idegbajt kap, meg van aki nem hallja, annak meg mindegy
Ezt én is hallom, de csak nagyon kis fordulatszám tartományban. Viszont 5-ben és 6-ban is. Ez ezek szerint ez feature és nem bug?
A menésen semmit nem érezni. (EP3.)
Ma eladtam 2.5M-ért az autom. Vegyes erzelmekkel vagyok, mert eldontottem hogy eladom es sikerult, de amikor elvittek kicsit szomoru lettem. Ehhez az autohoz nagyon lehet kotodni. De ugy gondolom tudnom kellett elengedni. Mindenkinek sok oromot kivanok az itr-ekkel vagy akinek meg csak alom azt kivanom valtsa valora! Udv: András
Kösz mindenkinek, végül maradtam a szar Vartánál
Gyorsan kellett mert holnap el kell ugranom valamiért ami nem fér be a másik autómba és az volt raktáron az egyik cégnél.
De ha már elindult akkor mentem egy karikát 4 után vele ami végül is eldöntötte, hogy no fucking way, hogy én eladjam az Integrámat (elgondolkodtam rajta mert foglalja az egyik helyet a garázsban). Bár a "helyettesítő" (BMW 330e) erősebb, meg jobban gyorsul meg hátsó kerekes de akkor is az Integra akkora fun a maga nyers mivoltával. Vigyorogva és büdösen, olajszagúan jöttem fel a garázsból.
Mondjuk vicces volt mert elmentem tankolni és a rossz oldalra álltam, majd amikor indultam beletapostam a fékbe meg ráindítóztam csak épp a kuplungot felejtettem el lenyomni.
A varta meg a bosch nálam is kuka. 2 év max.
Én már nem is veszek mást, csak optimát. Attól függően, h befér-e persze.
Úgy ~ 3 éve lehet bennt az offban red top optima, hibátlan. Most is állt vagy 2-3 hónapig egy helyben az autó, pöccre indította. Drágább, de ha megnézem, sokkal olcsóbban és szívások nélkül jövök ki belőle, rögtön ezzel kellett volna kezdenem. Ahogy írtam régebben, az egyik traktorosunk is ilyen 50 amperes optimát használ az MTZ-ben, lecserélte a baszott nagy több száz amperos akksiját, és vagy 15 évig bírta neki a red top.Azt hiszem ez mindent elmond, rögtön meggyőzött......
Spirál cellás, nincs benne leszakadt darabok miatti zárlat, akár fejjel lefelé is lehet használni, nem árt neki.
Köszi...akkor lehet a sok rövid táv lesz a probléma bár most az utolsó alkalommal a 4 hónap állás (és elfelejtettem leakasztani a sarut) tett be az akksinak.
Nekem van/volt varta és bosch is, 6-7 évet bírtak, a mostani mar 4. éve van az autóban, igaz hosszú távon használom föleg az autókat, így mindig van idejük feltöltödni. Megpróbálhatsz másik márkát, Exedy-t vagy ilyesmit, de lehet meg kellene nézni, hogy a töltési rendszerrel minden rendben van-e, illetve, hogy nem hagyod-e állandóan túlmerülni?