Hát a tippelgetés nem kerül semmibe.
1, Elrozsdált a kipufogódob konzolja a tank mellett és nekiverődik néha a csö vagy a dob a tanknak.
2, Mégis inkább elölröl hallod és féltengely.
Én még a kartergáz szellőztetést is ellenőrizném, mi van ha eltömődött a pcv, megfordult a kartergáz keringési iránya, és így az olajködöt lecsapatás nélkül szívja be a motor.
Ha eddig fehérek voltak a gyertyáid, az azt jelenti túlhevültek, szegény volt a keverék, lehet szelepek /dugattyúk is kaptak belőle. Barnás bársonyos színűek, ha jó a keverék. Ha most feketék, akkor olaj kerül az égéstérbe, kompressziót kellene mérni, dugattyúkat, gyűrűket, hengerfalat ellenőrizni, szükség esetén hónolni, esetleg ha nagyobb a baj fúrni, hibás, méret alá kopott alkatrészeket cserélni, illetve kideríteni, mitől szegény a keverék.
Honda Civic VI. 2000 évjárat, 1,6. benzin (angol ) olajat nem zabálja 10000 km.alatt 1,5 liter.
Egyik percről a másikra füstöt láttam a tükörben, majd nagyobb gázadásnál is.
Gyertyák újak, eddig fehérre égve, most feketék és fényesek ( mind a négy ), kipufogóvég szintén fekete lett és fényes, tapintásra ragadós a bevonat. Kipufogógáz kékes, büdös, de nem égett olaj szagú. Olajcsere periódus a felénél, minőségi olajjal. Visszajelzőlámpa nem világít. Kompresszió mindenhol 13 bar felett. Kartergáz jelen van, de a korábbi állapottól nem tér el.
Ezt egy hagyomanyos nyitott difinel is igy meg kell csialni a beallitast?
Mert nekem ebbol az jon le, hogy ennek akkor nincs koze a sperhez, hanem ez alapbeallitas inkabb a B-s valtoknal?
csapagyra rá kell tenni egy hézagoló gyűrűt, hogy az a tengely ne tudjon axiális irányban a váltóházban mozogoni. kalapáccsal lekocogtatja, hogy a tengely másik végén levő csapágy koppon legyen, házat rátette és megmérte, hogy mekkora hézagolót kell odatennie. ennyi.
Van itt olyan akitol lehet valtos dolgot kerdezni?
Konkretan arra vagyok kivancsi, hogy ebben a videoban a torsenes sper difinel mit hezagol az ember 28:05-nel?
Miert van ra szukseg? (lamellasnal oke azt tudom)
sziasztok.
keresek olyan szervízt ahol holnap át tudnak vizsgálni egy vásárolandó autót ( Accord Type-S ) . tegnap hívtam több szervízt de csak egy hét múlva volt időpont . olvastam régebb , hogy van cartárs is aki ezzel foglalkozik . köszönöm .
Sziasztok!
8gen 4d civic jobb hátsó ablakemelő motorra lenne szükségem, ha volna valakinek.
De az is sokat segítene, ha valaki meg tudná mondani, a 8gen ufónak az ajtajában ugyanolyan ablakemelő motor dolgozik?
Köszi
Nekem is ropogott ha kitekertem a kormányt, mindkét irányba, meg eresztett is egyik oldalon a gumiharang, meg nekem már kopogott sima úton egyenletes sebességgel, inkább cseréltem a 2 féltengelyt, nem szenvedtem, meg is szünt minden problem... sajnos van ezekbe már Bőven kilóméter, jah meg belső oldalak is eléggé kotyogtak már
20 pénz volt+posta oldalanként a VTI-re, a gyáritól egyel erősebb cucc..
Na a féltengelyre nem is gondoltam, de annyira megkopna a borda???
Külső csuklót 1 hónapja cseréltem, azt hittem az koppan amikor irányt váltok meg alászedve a kormány. kicsit ropogott,kattogott. De koppanás megmaradt állok le a garázsba vagy előre hátra elindulok, a másik tünet még nincs,hogy 90-100nál remegne,rázna.
Ebay-en van (drive shaft joint civic inner side)
meg az autoalkatreszonline24-en is
de lassan jobban jársz ha veszel egy féltengelyt, akár bontóba?
Nekem is ilyesmi gond volt aztán 2 féltengely lett a vége..
Belső féltengely csuklót vadászok már egy ideje, de eddig sikertelenül.(civic 1.4 1997 japán) Tud vki esetleg segíteni, hogy honnan lehet még ezt az alkatrészt beszerezni? (fékmester,bárdi,unix,futóműwebshop.) kilőve...
Sziasztok!Tanácsotokat szeretném kérni.Tegnape elakartam indítani a Civiciemet, 3 hengerrel indult el pármásodperc járás után leállítottam és újra akartam indítani de sajnos nem indult el. Önindító teker, de nem röffenik a kocsi. Szikra van, benzint kap . Korábban betáraztam egy Főrelét ,kicseréltem hátha az a baja de sajnos nem. Van esetlet öteltetek,hogy hol keressem hibát? előre is köszönöm. (95ös 5gen 1.5 benzin Civic)
Csak kimondottan kozepdobot kulon lehet venni?? En azt hittem csak kozeprendszert lehet(ett). Magak a dobok szerintem megegyeznek, csak a csovezes nem, minimalis alakitas kellene.
Sziasztok,kipufogó középdobot szeretnék venni Del-Sol-hoz.Az lenne a kérdésem,hogy civic 3-ajtósé ugyanaz avagy nem.Ha valaki evett is már ilyet,az világosítson fel legyen szíves,mert ahonnan rendelném ott kép szerint ugyanaz,de az évjárat nem stimmel.
Thx
a tócsa elvileg megszűnt, azt mondták a vízszivattyú volt az. Közben valami még mindig nem stimmel, fogy a víz az autóból, tegnap öntöttem rá több mint fél litert, és hiába jeleztem mútkor a szervízben hogy az anyós ülés előtt a kárpit állandóan tocsog, nem nagyon figyeltek rá. Azt gyanítom a radiátornál valahol elfolyik a víz, és az ott áll meg az anyós ülés előtti lábtérben, lehetséges ez? Ráadásul érezni a fagyálló szagát, bár az jöhetne akár kívülről is.
Tudnátok ajánlani egy normális szerelőt aki már látott hondát, délpest környékén? Nem hiszem el, hogy nem tudják megcsinálni az autót, hogy sehol ne follyon belőle semmi.
Ha esetleg valakinek problémája van a LED-es pótféklámpával a 8.gen.2D Civic-ben, akkor itt van 1 kis képes-szöveges leírás - saját kézből - az orvoslására
Üdv. Cartársak!
Elsősorban FN2 tulajoktól kérdezném!
Ma este a "multi kijelzőn" megjelent egy olajos kanna ikon. Amikor tudtam megálltam, leállítás, majd újraindítás, utána már nem jelent meg. Az lenne a kérdésem, hogy ez az olajnyomás miatt volt, vagy az esetleges közeledő olajcserére utalt (már meg is van az olaj).
A műszerfalon a piros olajos kanna nem gyulladt ki!
Nem értelmetlen mivel velem megtörtént (illetve az asszonnyal többször is csak nem hittem neki... ) és valós probléma volt számomra... A kérdésem pont erre irányult, hogy ez most valami típus hiba vagy ahogy te mondod ritka - elszigetelt eset. (nem régóta van meg a Civic és előtte még nem volt ilyenem) Nekem már ez is info (hogy ritka) - amit ezennel meg is köszönök!
Sziasztok!
Honda Civic 7.gen 1.4 benzin manuális váltójába olajat cserélnék.
Van itt aki már házilag is csinálta?
Jól tudom,hogy a gyári Honda mtf 3 váltóolaj az ajánlott?
Mennyi kell bele?
Tehát, (valamiért én sosem kapok választ ebben a topicban... de akkor megválaszolom magamnak, hátha mást is érint) Áttúrtam a netet és volt egy video amin leszedték az akku sarukat és összeérintették őket pár 10 másodpercre. Ezt tettem én is és láss csodát előkerült 150km megtehető út egyből a tankból/computerből!
Azért még lenne kérdésem - hátha kapok választ - Szóval ez elő szokott fordulni vagy kezdjek félni, hogy lassan cserélnem kell valamit a computer környékén??
Sziasztok, 8gen civicnél ismeretes olyan hiba, hogy tankolás után nem változik/nő a megtehető km száma? Illetve az átlagfogyasztás felugrott 15.5re (7.5-ről) már mint a computer szerint (legalábbis remélem)
Honda Accord 2.4 autómata 2004 es. Az indítás egy ideje elég fonnyadt volt, néha indítás helyett ilyen cicergő, mintha kontakthibás lenne hangot adott, nem indult maga a motor, kivettem a kulcsot aztán vissza és indult. Új aksit kapott még a fonnyadt indítások miatt ami erősebb indítókapacitású(420 helyett 550), de ugyanúgy gyengén indított, mintha szorulna az önindító. Csatlakozásokat az aksin megcsiszoltam(kapott még egy testkábelt, a váltó és a motor testkábelét is levettem és megcsiszoltam. Aztán egyszer csak klikk, nem indított, csak kattant....
Kapott új önindítót(utángyártott noname). kb 10-12 indítást bírt, azt csodásan és gyorsan pörgette ahogy kell, aztán egyszer csak klikk, csak kattant és nem indított...
Szétszedtem a gyárit, volt benne szénpor, az egyik szénkefe szinte kábelig van kopva, másikon is csak picit jobb a helyzet, többi kettő nagyon jó állapotú. kipucoltam amennyire tudtam, összeraktam, kivettem az újat a kocsiból és visszatettem a régit és láss csodát indít, többször is próbáltam gyorsan és szépen pörgeti...
Az új önindítót bikakábellel és egy aksival teszteltem, de csak klikk, kattanás, nem pörög. Szerintetek van ilyen, hogy meghal az új önindító pár indítás után? A régi most miért jó és meddig(rendeltem hozzá új szénkefés egységet komplettbe)?
Nem tűnik ezek után megbízhatónak a dolog, kábelezéssel lehet valami, járt már valaki így?
kieg: kapott új gyújtáskapcsolót is, semmi változás.
Azok a fehér műanyagok töröttek voltak, és cseréltem őket, hasonlóra (nem gyárira, nyilván méretben és anyagban van minimális eltérés). Azért gondoltam a munkahengerre, mert az előző, ami nagyon nyikorgott/ropogott, amikor valamilyen kenőanyagot kapott (amennyire tudtam vékony csővel a munkahengerbe fújtam) pár napra elhallgatott.
De egy próbát megér... bronz perselyt hol tudok vásárolni?
2008-as 2.2 i-ctdi 7 gen Accordom van 165e km-el, leállításkor enyhén megremeg az autó, ez normális jelenség, vagy utalhat valami problémára?
Másik kérdésem, Bp-en vagy környékén tudtok e Honda guru szerelőt, aki nagyon ért ehhez a típushoz, megbízható és korrekt áron dolgozik?
2008-as ufó civic (1.8 benzin) nyikorgó kuplung főmunkahengerét cserélték szervizben (Unixnál kapható, 1 fajta volt csak, Jakoparts) - 1 hónapig hibátlan, majd elkezdett ez is nyikorogni. Azt mondta a szerelő, hogy természetesen garanciában cseréli, de jó lenne tudni létezik-e, olyan alkatrész, amit nem kell majd ismét 1 hónap múlva cserélni. (Tényleg ki lett cserélve, láttam az agyon zsírozott előzőt és a beszerelt csillivilli újat.)
még valamikor 2004 körül megtört az eleje a kisteherautómnak.
Ajánlották az öreget, oda vittem, megcsinálta, 3 év múlva már lehullott a fényezés a sárvédőről és 6 év kellett mire a sárvédő a korrózió miatt szó szerint lehajlott mert elporladt..
Nem tudom mit tett fel nem tudom mit csinált, 6 év után úgy elrohadt az alkatrész hogy leesett
1. A felesége lebetegedett és nyilván az ő figyelme is arrafelé fordult.
2. Elvállalta a váci önkormányzati flotta általános szervízét és üzemeltetését ami szerintem meghaladta lehetőségeket/képességeket.
2 éve amikor utoljára ott voltam, akkor magát a sérülést szépen megcsinálták, de cserébe gondolom vmi leszarom gyerek hülyére polírozta az összes olyan felületet amire rá lehetett dőlni. (Korábban tettem fel képeket.) De mivel jó sok viasz maradt rajta, így csak sokkal később vettem észre, amikor már nem akartam reklamálni...
Én elengedtem őket, de nem tudom, hogy mi lesz ha esetleg megint kell lakatos...
Lehet, hogy azóta rendeződtek a viszonyok. Ha vki tud frissebbet, akkor javítson ki! Kár lenne a műhelyért és a szakemberekért...