Hát vad hangja van. Lehet láncfeszítő, lehet hogy kuplung, lehet szervópumpa lehet szíjtárcsa.... kicsit több videó, esetleg a szelepfedelet vegyétek le nézzetek be alája hátha.
Akkor legalább az olajat ki lehet zárni. (más is írta, hogy az olaj ilyet nem okoz)
Mert 5w50-nél azért esélyes lehetett talán, de ebben az esetben egyáltalán nem, vagy inkább főleg nem az okozta.
Hát bazz, azért írd meg majd ha kiderül mi ez pontosan, de innentől sztem nem lesz gyenge a történet sajnos, de k*rvára NE legyen igazam!
A sztori tovább folytatódik. A vtec-szelep ki lett cserélve, előtte be lett nézve a szelepfedél alá, semmi károsodás nem látszott. Azonban az olajban fémforgács volt. Ez már a vég? Lehet hogy belenyúltam egy hamis olajba?
A facebook oldalakon rendszerint olvasom, hogy kifordul az első kerék az alsó talpas gömbfej miatt (ha jól tudom a nevét).
Most írta valaki, hogy a probléma fenn áll a 8. gen. Accordnál is. Ez tényleg így van? Ennél a típusnál eddig még nem hallottam ilyen gondról. De ha így van inkább kicserélem, minthogy kiforduljon a kerék alólam...
Van valakinek tapasztalata? Nekem most 160e km van az autóban.
Ha jól látom a Zsemito oldalon nem is olyan vészes az ára.
Na de nyisd ki a hozzá való kézikönyvet és kb. 3-4 olajat ajánl hozzá a Honda is maga felhasználási jellegtől függően. Ez a 0W-20 ez főleg az amerikai usereknek szól az európai usereknek 5W-vel kezdődik az ajánlás. Egyébként meg ilyen hibát nem az olaj okoz.
Együttérzek, egyszer én is voltam tréleren az 1.4 7gen Civic-emmel, el se hittem mi lehet. (később kiderült, hogy "csak" vezeték hiba volt, valami szál elszállt és így elment a vezérlés, vele együtt az 1-es henger)
Viszont van amit tényleg nem értek. Nem vagyok szerelő, nem vagyok okos, stb. sem vagyok és nem mondom, hogy ez okozta volna a bajt konkrétan.
De azt nekem a JóIsten maga sem tudná megmagyarázni, hogy egy olyan motorba amihez a gyári olaj 0w20-as és csak az évjárat miatt, de minden olajgyártó az 5w30-ast hozza hozzá, abba miért kell 5w50-est tenni?
Nem gondolnám, hogy az belevaló olaj lenne, főleg nem normál használat mellett. (de inkább sehogy sem....)
De őszintén remélem, hogy megúszod valami szenzor hibával és nem kell mélyen majd zsebbe nyúlnod!
(a Civic-emnél én is megúsztam, szerkezeti sérülés nem volt szerencsére, pedig szép fehér füstöt eregettem....... )
Üdvözletem. Szomorú vagyok mert trélerre kellett tenni a kocsit. Zümmögő-visító hangra lettem figyelmes útközben. Óvatosan folytattam tovább utam remélve hogy hazavisz. Egy kamiont előztem óvatosan, vissza se váltottam majd egy nagyobb nyikkanás kíséretében kivillant a motorcheck. Nem mertem tovàbb menni. Kiderült hogy a szelepek felől jön ez a síró hang, kiolvastuk, "Szelephimba olajnyomás szenzor alacsony fesz." volt ha jól emlékszem. Tavasszal cseréltem olajat és nem ette meg. (Eneos 5w50). Most vár szétszedésre, én meg mehetek vonattal.
Mennyire lesz zsebbenyúlós? Valaki tapasztalt màr ilyet? 2003, 2.0 benzin 7gen.
Kérdés: 6gen és 7gen Accord hátsó felső lengőkar megegyezik? 52390-sea-013 elvileg a 7gen és 52390-S84-A01 a 6 gen. De pl. nippartsból lángnál ugyanazt a cikkszámút dobja.
CL és CM Accord rugói és lengéscsillapítói miben különböznek? Az első rugó és csillapító elvileg ugyanaz, de rugót úgy is árulják ebayen, hogy mindkettőhöz jó, ez alapján a csillapító más hátul?
2éve csak mondogatom, hogy kimegyek az accorddal is a Hungaroringra. A legjobb napon időzítve, ilyen kevesen szerintem még sosem voltak kint.
Első etapra Michelin PS4-ekkel mentem fel, nem akartam legyalulni őket így kíméletesre sikerült az első felvonás. Nameg tapogatózással hogy a célegyenest hol fékezzem meg, mert amit eddig írtam a fékről az kb utcára igaz, azaz ott jó egy gyári méretű zimmermann tárcsa és betét, de ide már kevés. A 2. körön már éreztem hogy a célegyenesnél visszább kell venni mert sok ez neki, a többi kanyarral meg-megbirkózott de ott ~170km/h-ról lesatuzni, na azt már nem szerette annyira.
Első mért kör 2:39,35 volt, egyből a következő 2:25,88 aztán levezető kör illetve forgalom és guminyomás ellenőrzés. 1.85-ről 2,5-re szépen felpattantak az elsők, a hátsók 1.9-ről 2,1-re, éppen langyosak voltak.
Kerékcsere, jöhet a Nankang NS2R szett, régóta ki akartam próbálni. Ezeket már kevésbé sajnáltam, első mért kör 2:32,96, majd jött egy kis forgalmas rész, kb elengedtem mindenkit. Jaigen, 1-es kategórában mentem mert bunkó vagyok mint a corvettes, audi r8, ...
Egy hűsítő kör után jött egy nagyon tiszta kör: 2:30.46
(Videóban van egy kis bug, sjcam pont ott vágta el a videót.)
3. etapban már nem tudtam javítani, megközelíteni sem, kicsit elfáradtam...illetve a technikát sem akartam nyúzni a 32fokban.
Nem gondoltam volna, hogy lesz ennyi fun az accordban, főleg úgy hogy a civic-el azért kimaxoltam a dolgokat. Kellemes csalódás volt ettől a futómű és nagyfék mentes accrodtól.
Én vettem volna Accordot, ha van. Így végül vettem egy autót amiben nincs index
A fő baj ott van, hogy a Honda lassan marginális szereplő lesz az egész európai piacon. 2007-ben 300e autót adtak el Európában, tavaly meg 136e-et. Gyakorlatilag leharmadolódott az eladott mennyiség.
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/honda/
ez részben igaz. de szerencsére honda-ék se kizárólag SUV-ket és Crossover-eket kínálnak. bár tény hogy ez a piac brutális ütemben erősödik és már vmi 30% körüli...
az a helyzet hogy nem igazán vagy az új honda eladások esetében a célcsoport.
Ma már akik új autót vesznek annak a töredékét érdekli az, hogy hogy kanyarodik.
akkor én leszek a kivétel.
hiába hajtok egy "új" crossovert nem jön be. magas, nem úgy kanyarodik, billeg stb. stb.
tök boldogan ülök vissza az öreg Accordba.
(sőt, most egy FN2 gondolkodom)
Páromnak SUVja van (Kia Sportage). Néha szoktam vezetni. Engem továbbra sem hat meg túlzottan, én maradok a sedan-nál. Mivel Accord nem lesz, nálam a Kia Optima a befutó jelenleg.