HONDA fórum
2024. június 10. hétfő, 18:10,  Margit, Gréta Legújabb regisztráltunk: MDRBcivic 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#51031 zolynet +  2019. szeptember 23. 10:58:11 re: #51030 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Azóta csak azt mondja erre az egész dynozásra hogy "digitális saccolás". [SMIL:/smile2.gif]
2019. szeptember 23. 12:52:50: megválaszolva Kázmér +  által, → #51034 
2019. szeptember 23. 11:59:18: megválaszolva grego +  által, → #51033 
2019. szeptember 23. 11:33:46: megválaszolva Szabb +  által, → #51032 

#51030 delmarco 0  2019. szeptember 17. 20:48:36 re: #51027 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Koszi az infot...
Beszeltem mar vele meg az nap pont veletlenul vettem tole egy lampat, nekem is meselte az S2000 esetet.
2019. szeptember 23. 10:58:11: megválaszolva zolynet +  által, → #51031 

#51029 sh adam 0  2019. szeptember 17. 11:17:58 re: #51028 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
B16a és b18c ugyan az. B20 ami más , talán a járat nagyobb.

#51028 sacaekvti 0  2019. szeptember 16. 21:59:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali, B16a2-re melyik gyári olajpumpa megy fel aminek nagyobb az olajnyomása? És mi a gyári cikkszáma? Előre is ksözi a helpet! ( talán a b18c5-é? )
2019. szeptember 17. 11:17:58: megválaszolva sh adam 0  által, → #51029 

#51027 zolynet +  2019. szeptember 16. 11:50:52 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha visszakeresel akkor láthatod hogy nekem is ennyit mértek a gsr tengelyekkel. (158le)
ITR tegnelyekkel lett 166le itt a dyno padon volt mindkét mérés. Szintén többet vártam de ez már csak ilyen sirató pad.
Sanya egyik gyári s2k-ját itt 193lóra mérték. Ez ilyen pad, el ne kezd keresgélni a lóerőket! ;)
2019. szeptember 17. 20:48:36: megválaszolva delmarco 0  által, → #51030 

#51026 sh adam 0  2019. szeptember 11. 08:42:12 re: #51025 (kicsigabi94 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szia!
Berakható, volt is pár blokk így. Attól függ kell e neked akkora comp? Azzal lenne úgy 13:1 körül.
Mit szeretnél, mi a cél?
Ha marad a gyári tengely, vagy csak ek9/itr akkor (Én) kicsit fölöslegesnek érzem.
Inkább egy B16a (pr3) menjen bele azzal 11.3:1 körül lenne. Esetleg még a jdm itr (p73-00), azzal 11.6:1, de még az EU itr dugó is elég lenne a 11:1-el.
Ezeketől nagyobb comp-ot akkor érdemes ha valami giga tengelyt raksz bele.

#51025 kicsigabi94 0  2019. szeptember 11. 01:49:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!
Adott egy B18C4. Sajnos jelentős olajfogyasztás miatt generálra kerül a sor és valószínűleg fúrni is kell. A kérdés viszont a következő: Esetleg van valakinek tapasztalata B16B copy, öntvény
dugókkal(Nippon stb...), hogy mennyire tartósak, bírják-e a gyárinál magasabb fordulatot? Illetve az eltérő égéstér kialakítás miatt egyáltalán berakható-e B18C4-be?
2019. szeptember 11. 08:42:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #51026 

#51024 balu0102 +  2019. szeptember 7. 09:13:41 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›  -2 | rejt
Ezzel most miért van baj? Huszonéves autó ami gyárilag 160ló tud mérőpadon 155öt. Teljesen ok. Jó van benne itt szívosor meg ilyen olyan dolgok, én személy szerint sose hittem igazán az ilyesmiben.
Szerintem elégedett lehetsz vele, teljesen ok. Löksz bele 100as benzint ott lehet meg is lesz a maradék 5 paci.

#51023 delmarco 0  2019. szeptember 7. 02:41:05 re: #51018 (Pörzsi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Biztos, hogy van ertelme a regi "elso magyar" Swift es egy ket Subarunal is onnan sziv a legszuro hidegebb levegot gyarilag.

#51022 Pörzsi +  2019. szeptember 6. 22:26:21 re: #51021 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja, félreértitek. Úgy értettem másik típuson megoldani, hogy onnan szívjon! [SMIL:/szetvert.gif]

#51021 Tonx +  2019. szeptember 6. 22:19:06 re: #51020 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig kell hidd el. Haver is kikötötte mert minek, aztán volt hogy télen lejegesedett a szívósor és dadogott az autó, visszarakta és minden jó lett.
2019. szeptember 6. 22:26:21: megválaszolva Pörzsi +  által, → #51022 

#51020 Pörzsi +  2019. szeptember 6. 21:28:29 re: #51019 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na jó, azt a részét kihagynám :)
2019. szeptember 6. 22:19:06: megválaszolva Tonx +  által, → #51021 

#51019 grego +  2019. szeptember 6. 21:26:29 re: #51018 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Télen meg a leömlő hővédőlemeztől szív :D
2019. szeptember 6. 21:28:29: megválaszolva Pörzsi +  által, → #51020 

#51018 Pörzsi +  2019. szeptember 6. 21:20:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
5gen 1.3 gyárilag ilyen. Van értelme hasonló megoldásnak, azaz átfúrni a sárvádőlemezt, vagy onnan is meleg levegőt szív?


2019. szeptember 7. 02:41:05: megválaszolva delmarco 0  által, → #51023 
2019. szeptember 6. 21:26:29: megválaszolva grego +  által, → #51019 

#51017 delmarco 0  2019. szeptember 6. 12:01:14 re: #51016 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Amennyiben jol ertelmezem amit irsz neked is motorteri levegot sziv a motor?

#51016 sacaekvti 0  2019. szeptember 6. 11:27:39 re: #51015 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem sportlégszűrő van 3' csővel és a képen látható helyig kivezetve,rezobox kivéve és mrá kapott el oylan eső autópáláyn hogy 60-nál maxon törölve az ablaktörlővel nem láttam, megálltam mert megijedtem és 1 g víz nem votl körülötte és fel sem szívta. Ezen információk keretében amúgy én nem lepődtem meg ,hogy nem hozott töblet lóerőt a teljesítménynövelő cuccok.
( Minden rossz indulat nélkül :) )



2019. szeptember 6. 12:01:14: megválaszolva delmarco 0  által, → #51017 

#51015 delmarco 0  2019. szeptember 6. 02:34:33 re: #51014 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem gyari rezonatoron keresztul sziv a motor gyari ITR gumicsovon keresztul, most rakom be nemsokara fixre az ITR legszuro dobozt, de az is rezoboxon keresztul fog szivni, (nem akarom, hogy vizet szivjon) nekem ez utcai auto nem
"hetvegi jatszos", ezert kell a katalizator is nem akarok muszakin problemat ebbol.
2019. szeptember 6. 11:27:39: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51016 

#51014 sacaekvti 0  2019. szeptember 5. 13:07:42 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Felmerül egy pár dolog az autó kapcsán:
-gyári motorhoz tök fölösleges szerintem ITR szívósor és pillangó, legfeljebb felül hozna, de ha túl nagy a pillangóg még ártasz is,nem hogy segítenél,
-katalizátor iszoynat sokat fog vissza és ha már tényleg tuningolgatsz és akarsz katit akkor inkább egy 100cellásat kéne beszerezni, az bemelegedve talán hozza a gyárilag előírt normát.
-szeritnem fölöslegesen nagy a kipurendszered, nekem gyári motorhoz 55-ös rendszer volt gázgyorsítóval paragi dobbal meg katkonverterrel és szintén EU itr 4-2-1 leömlővel.
-hova van elhelyezve a légszűrőd mekkora szívócsővel , nagyon nem mindegy

Lényegében pont tönkrevághatod a gázáramlást egy túl nagy kipuval és túl angy szívó oldali cuccokkal, ami szerintem segítene, az egy ITR tengely meg a katalizátor kivétele, akkor várhatnál szerintem 175 LE körül.

A dyno-s emberek biztos szídják a másik pados-t,hogy nem mér jól, ez marketing, DE korbeléknál sem állítasz be több dolgot az tuti, max még gumiméretet.. és dynoproject-ék se tudnak többet,mert görgős pad. Ezeknél általában beállítják 4. sebességi fokozatban a 100km/hát a műszeregységed szerint a padhoz és e szerint mérnek, Mindig lesz 5-10% eltérés a padok között, a mérési körülmények eltérése miatt!
Nézd a jó oldalát lehet megy az autód 14.5-öt ezekkel a cuccokal úgy,hogy csak 156 lovas x)
2019. szeptember 6. 02:34:33: megválaszolva delmarco 0  által, → #51015 

#51013 grego +  2019. szeptember 2. 21:44:20 re: #51011 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Aztán ezekkel lehet összehasonlítani:

http://timeslip.hu/lista.php?lang=magyar&order=et&start=1&ste
p=100&szur=tl&feltetel=honda+

#51012 grego +  2019. szeptember 2. 21:43:08 re: #51011 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Kb. 3-ban 100-ról gyorsítasz 200-ig és méred valami pontos műszerrel. Abból lehet valamit levonni.

#51011 delmarco 0  2019. szeptember 2. 21:35:59 re: #51010 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100-200? ezt ugy ertsem mint a 80-120 5 fokozatban?
2019. szeptember 2. 21:44:20: megválaszolva grego +  által, → #51013 
2019. szeptember 2. 21:43:08: megválaszolva grego +  által, → #51012 

#51010 grego +  2019. szeptember 2. 21:32:21 re: #51009 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg egy autópályán 100-200 is támpont lehet.
2019. szeptember 2. 21:35:59: megválaszolva delmarco 0  által, → #51011 

#51009 delmarco 0  2019. szeptember 2. 21:31:15 re: #51008 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ugyan ezt ajanlotta mar mas is... viszont nem szoktam gyorsulasra jarni, nem akarom "gyilkolni", utcai auto leginkabb.
Viszont legkozelebb, ha ugy alakul el fogok menni kiprobalni ezt a dolgot.
2019. szeptember 2. 21:32:21: megválaszolva grego +  által, → #51010 

#51008 tschokker +  2019. szeptember 2. 20:55:26 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hétvégén Kiskunlacházán menjél pár futamot és az eredmény alapján megmondjuk hány lóerős az autód.
2019. szeptember 2. 21:31:15: megválaszolva delmarco 0  által, → #51009 

#51007 PelyV(T)i +  2019. szeptember 2. 17:54:42 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem furcsa, hogy nem kezd el esni a teljesítmény 7600 után, hanem még emelkedik. Lehet, hogy kevés ott az előgyújtás? Ez lehet egy ok amiért nem tudja a tényleges max teljesítményét.

#51006 LINSZTER +  2019. szeptember 2. 16:11:19 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A hiba szvsz ott van, hogy így méregetni totál értelmetlen. Programozás során van értelme a különbséget mérni a padon.

#51005 delmarco 0  2019. szeptember 2. 15:50:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Baj, van Houston... viccesre is lehetne venni, de annyira nem az.
Lenyeg 2 gazdas (en vagyok a masodik) EK4 (1.6 VTI) valos 240.000km. futott automat elvittem kivancsisagbol teljesitmenymeresre.
Kompresszio minden hengerben 14,5 bar.
Ami nem gyari:

-ITR leomlo fojtas az Y vagy, ha ugy tetszik a 2-1 utan kiszedve
-Skunk2 cat back rendszer (katalizatortol hatra)
-Gyari katalizator visszavagva egyik oldala a leomlohoz masik oldala a S2 rendszerhez igazitva
-ITR szivosor pillangoval
-Gyari szivosor tomites
-Hengerfejhez a szivosor hozzaigazitva csak a bementi nyilas
-Hegerfej 8000km ezelott full felujjitva a Kacsoeknal gyari hengerfej tomites es szelepszar szimmering, szelepvezeto,
szelepek becsiszolasa stb.
-Legszuro doboz 1.3 16V Suzuki Swifte atmero hozzaigazitva az ITR gumi szivocsohoz ideiglenes megoldas volt amig nem
talaltam ITR legszurot, de kivancsi voltam mit tud a padon (1 meres: PIROS)
-ITR legszuro (2 meres: ZOLD)
-P28 programozva egy forumon jol ismert ember altal, szandekossan nem irok nevet (az a 4-5 ember kozul akik tenyleg tudnak programozni)

Motorba nem lett nyulva.

Azert mentem ide meretni, mert a Totalcaros hely itt le lett huzva a rossz pad beallitas miatt.
A pad kezeloje megemlitette a meres utan szinten, hogy a Totalcaros helyen nem mernek jol mert nem allitjak jol be a padot, itt viszont a pad automatikussan allitja magat, "ergo nincs hiba", csak annyit kerdezett szivo, lokketterfogat, es hogy elsokerek hajtaso es, hogy 4 hengeres.
Allitolag az ember szerint a Hondak tudjak szinte mindig a gyari ertekeket.

Meres kovetoen elmentem Vecsesre mert vettem egy lampat es, ha mar ott voltam megmutattam "valakinek" a merest, es azt mondta, hogy ez legalabb 170loeros kene legyen.
Azt is mondta, hogy ott mar mert valos gyari allapotu S2000 es 191loero lett... igy o mar nem jar oda ahol ez merve lett, szerinte Magyaroszagon nincs is jo pad, hat nem tudom...

Most akkor hol a hiba?



2019. szeptember 16. 11:50:52: megválaszolva zolynet +  által, → #51027 
2019. szeptember 7. 09:13:41: megválaszolva balu0102 +  által, → #51024 
2019. szeptember 5. 13:07:42: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51014 
2019. szeptember 2. 20:55:26: megválaszolva tschokker +  által, → #51008 
2019. szeptember 2. 17:54:42: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #51007 
2019. szeptember 2. 16:11:19: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51006 


2019. szeptember 2. 17:51: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#51004 sacaekvti 0  2019. augusztus 24. 08:30:15 re: #51002 (Arijoni 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor te Gondi Pétert keresed, ők szinte csak azzal foglalkoznak. Facebookon keresd.

#51003 zolynet +  2019. augusztus 22. 12:44:46 re: #51002 (Arijoni 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Olyan kevesen jönnek fel ide hogy jobban jársz ha te keresed fel a szerelőket: gpetee, hhcgyuri, killerbee, higany,...

#51002 Arijoni 0  2019. augusztus 22. 11:06:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Segítsègre lenne szüksègem,keresek egy olyan szemèlyt aki,a k20-as motor epitèsèben otthon van.
Keressen meg üzenetben.
Köszönöm!
2019. augusztus 24. 08:30:15: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51004 
2019. augusztus 22. 12:44:46: megválaszolva zolynet +  által, → #51003 

#51001 VizaTibi +  2019. augusztus 9. 14:07:40 re: #51000 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
B16B-be bele lehet B16A az rövidebb blokk

#51000 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 9. 10:55:17    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Tudnátok segíteni hogy b16-ba B18 főtengelyt és hajtókarokat bele lehet rakni?
Esetleg van-e értelme?
Köszi.
2019. augusztus 9. 14:07:40: megválaszolva VizaTibi +  által, → #51001 

#50999 dani1121 +  2019. július 25. 07:06:14    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Úgy fest az ej1 coupém teljesen hobbiautóvá fog válni, így pár átalakítást eszközölnék rajta.
Vacilálok még a turbó/szívó irányt illetően. Az alap motor egy felújított azóta már 40ezret futott d16z9.
Az érdekelne hogy a tuningmentes gyári motorra, amennyiben szívóban gondolkodom, milyen leömlő lenne jó ár/érték arányú választás? Érdemes lenne esetleg egy integra légszűrő rendszer az autóra? (jelenleg gyári van, direktszűrőt nem szeretnék).
50-es rendszer van az autó alatt, kb. jó ez az átmérő vagy nagyobbra kellene váltani?

#50998 sacaekvti 0  2019. július 24. 22:14:48    ‹›  0 | rejt
Hali! B16-ba ( adoatlapomon a setup ) szeretnék irridium gyertyákat rakni , kérdésem,hogy van-e egyáltalán értelme? és ha igen 11.0:1 sűrítési arányhoz melyiket ajánljátok? Télen be fog vele inudlni vagy ez valami urbán legenda,hogy irridiummal télen nehezen indul stbstb? Köszi a válaszokat!

#50997 tonyihun +  2019. július 18. 02:43:34 re: #50996 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Elméletileg a Stage 1-hez elég a gyári rugó. Az adatok fent vannak a Crower honlapján is. Szerintem ez alapján le tudják majd gyártani. Az árrol annyit tudok, hogy jelen pillanatban 360$ körül lehet kapni az USA-ban. Ehhez hozzá jön még a szállítás kb. 100$ és a vám 3%, talán még az áfa 27% is.
Valószínűleg ettől olcsóbb a gyártás.

#50996 sacaekvti 0  2019. július 17. 21:16:33 re: #50995 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szrintem nagyon ritka ez a veztengely és nem hiszem,hogy sok ember tunigol ilyen motort. Gaálék le tudnak gyártani mindent,de vigyázz azért, ha konzultálsz velük mond meg,hgoy milyen szeleprugókkal használnád,mert a túl nagy bütykű tengelyeket lehet a gyári sz.rugók nem fogják elbírni. Valószínűleg a Crower letesztelte ezt a veztengelyt amit írtál, nzéd meg,hogy kell-e hozzá másik sz.rugó vagy egyéb dolog, ha nem és anak a tengelynek megvannak az adatai, intake/exhaust centerline, szelepnyitás mértéke stb stb lehet érdemes lenne az alapján legyártani, de akkor már lehet ott vagy,hogy megvehetnéd ezt a leírt crower-t, ez az én véleméynem.
2019. július 18. 02:43:34: megválaszolva tonyihun +  által, → #50997 

#50995 tonyihun +  2019. július 17. 06:48:08 re: #50993 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meglett a döntés. Marad a verda, megkapja az asszony. Viszont lenne még egy kérdésem.
Van valakinek eladó Crower D17a2 Na. Stage1 (63461) vezérműtengelye? Esetleg a gyári vezérműtengely átalakítható Stage1-re, olyan helyen ahol vezérműtengely gyártással és felújítással foglalkoznak? Pl. itt
2019. július 17. 21:16:33: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50996 

#50994 Tonx +  2019. július 14. 18:24:02 re: #22828 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Hát R18-at rakhatsz a helyére, vagy R20-at. De ezek már nem olyan egyszerűek mint a 90-es években gyártott autók.

#22828 -Törölt felhasználó- 2019. július 14. 17:56:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Érdeklődnék! Nekem lenne egy 2007-es 1.6 FD6-os civicem r16a-es motokóddal, hogy azt lehet-e esetleg swappolni?
Mert nem nagyon találtam semmi ilyesmit ehez a fajtához!
2019. július 14. 18:24:02: megválaszolva Tonx +  által, → #50994 

#50993 Tonx +  2019. július 12. 19:23:57 re: #50992 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem az eladom az EU8 rakok hozzá és veszek egy EV1-et irányba, majd amit rá akartál költeni alkatrészben az EU8-ra azt ráköltöd az EV1-re. Az átépítési költséget meg hozzárakod az EU8 árához. És ami megmarad abból meg boldogan autózol.
2019. július 17. 06:48:08: megválaszolva tonyihun +  által, → #50995 

#50992 tonyihun +  2019. július 12. 19:09:01 re: #50991 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyilvánvaló, hogy EV1 alkatrészeket kell vennem, nem pedig EU8-t. Azért akarom kideríteni, hogy melyik irányba iérdemes elindulni, mielőtt még bevásárolok alkatrészből.
Átépítsem EV1-re és akkor, ahhoz vegyem meg az új alkatrészeket + még ami kell. Vagy maradjon EU8 és az legyen felújítva. Esetleg legyen 9gen Civic [SMIL:/smile10.gif] , de akkor Csányi Sanyi bá'nak ki kell pótolnia a hiányzó összeget.
2019. július 12. 19:23:57: megválaszolva Tonx +  által, → #50993 

#50991 Tonx +  2019. július 12. 17:41:46 re: #50990 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Enyémet is hirdettem egy ideig, de még rá sem kérdeztek hogy milyen vagy mennyit engednék belőle sem próbakör sem alkudozás. Így hiába akarom eladni, nem tudom. Most a 6gen-t hirdetem hátha előbb elkel.

Ha eu8-hoz veszel nyelestengelycsapágyat az nem jó az ev1-be. A kerékcsapágyak sem jók a kuplung sem jó. a motortartó lemezek sincsenek a jó oldalon a váltóbowden sem jó a motortartók sem jók a fékek sem jók a kipufogó rendszer sem jó. Ha át akarod építeni akkor szinte karosszériáig szét kell szedni a mostani autódat a motor váltó tartó lemezeket át kell hegeszteni esetleg a bölcsőt is ki kell cserélni és így tovább....
2019. július 12. 19:09:01: megválaszolva tonyihun +  által, → #50992 

#50990 tonyihun +  2019. július 12. 14:47:54 re: #50986 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vennék, hahun jelenleg nincs eladó. Amik szoktak lenni, azok bőven 1 millió felett vannak és az állapotuk is hagy némi kivánni valót maguk után.
Az enyémen meg úgyis esedékes a futómű felújítás(csillapítók, pro kit stb), a kuplung is csere érett lett, de akkor már csapágyakat is cserélnénk a váltóban, mert egy ideje újra előjött a nyelestengely csapágy probléma. Ez mindenféleképpen több százezres tétel, akkor meg már mindegy, hogy Eu8-hoz vagy EV1-hez veszek alkatrészt. A másik autó ára, pedig szerintem bőven fedezné ezeket a kiadásokat. És akkor így legalább egy szinte teljesen felújított autóban ülök, nem egy ismeretlen állapotuban.
2019. július 12. 17:41:46: megválaszolva Tonx +  által, → #50991 

#50989 grego +  2019. július 11. 21:24:32 re: #50988 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Áh, ebbe mindig belefutok, nekem a 7 gen csak a 3D :D

#50988 Tonx +  2019. július 11. 21:23:51 re: #50987 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak a 3 ajtósak és a vsa. A 4 és 5 ajtós 4 lyukú.
2019. július 11. 21:24:32: megválaszolva grego +  által, → #50989 

#50987 grego +  2019. július 11. 20:54:25 re: #50986 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A facelilft 7 genek már mind 5 lukúak, még az 1.4 is. Neki meg 2005-ös model van.
2019. július 11. 21:23:51: megválaszolva Tonx +  által, → #50988 

#50986 Tonx +  2019. július 11. 20:09:09 re: #50984 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De miért nem veszel rögtön egy k20a3-as civicet? Messze olcsóbb lenne mint átépíteni a komplett autót. Ugye nem csak motor váltó és tartóbakok kábelek ecu kipuf rendszer hanem első hátsó futómű is cserés, mert az 1.6 4lyuku a 2.0 meg 5. A két kocsi között kb 400-500e ft különbség van, ennyiből nem fogod átépíteni.
2019. július 12. 14:47:54: megválaszolva tonyihun +  által, → #50990 
2019. július 11. 20:54:25: megválaszolva grego +  által, → #50987 

#50985 grego +  2019. július 11. 19:18:51 re: #50984 (tonyihun + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez ok, de az 1.6 motortere pontosan a tükörképe a K20-as motortereknek, gondolok itt a bakokra, totál máshol vannak, mert a K20 másik irányba forog mint a D16. A váltó is a másik oldalon van.
Persze mindent meg lehet csinálni, de hogy mindent át kell pakolni a motortérben a másik oldalra az tuti.

2019. július 11. 19:19: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50984 tonyihun +  2019. július 11. 18:58:36 re: #50983 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És K20A3-ból K20A2-t épített már valaki itthon? Mert nekem az is egy opció lenne.

Van nekem egy 7g civicem D16v1-gyel. Nemrégiben írtam a FMKH-nak motorcsere ügyben. D16V1-ről K20A3-ra.
Ezt a választ kaptam.
"Az Ön által kérdezett D16V1 típusú motor helyett más motorkódú motor cseréje - a fentiek értelmében - átalakítási engedély köteles, azonban - műszaki tervezés és szakértői intézet vizsgálata nélkül - csak olyan változatra lehet adni átalakítási engedélyt, aminél igazolható, hogy az átalakított jármű létezik az adott típuson belül gyári változatként is, illetve biztosított az a feltétel, hogy a jármű környezetvédelmi tulajdonságai nem romlanak, tehát a beépítésre kerülő motorú változat legalább olyan környezetvédelmi osztályba tartozik, mint az eredeti motorú változat volt. Ez gyakran nemcsak a motor cseréjét, hanem ehhez kapcsolódóan esetleg más szerkezeti elemek cseréjét is jelentheti (pl. kipufogórendszer, hajtáslánc, fékrendszer, egyéb emissziót befolyásoló rendszerek).
A hatóságom rendelkezésére álló nyilvántartás alapján 2004-től lelhető fel olyan Típusbizonyítvány, amiben az Ön által kérdezett mindkét motorkódú változat megtalálható, tehát elviekben az átalakítási engedély megadható, azzal a feltétellel, hogy mindenben az EV1 típus és a K20A3 motorkódú változatot kell létrehozni.
Az átalakítási engedély-kérelmet még a tényleges átalakítás megkezdése előtt kell az illetékes közlekedési hatósághoz benyújtani. A kérelmet a jármű tulajdonosa, üzembentartója, vagy meghatalmazottja nyújthatja be, melyhez mellékelni kell a jármű forgalmi engedély másolatát, ill. a beépítésre kerülő motor típuskódját.
Az engedélyezés díja 11.800,- Ft, melyet készpénzben kell befizetni. A kérelemre a hatóság határozatot hoz, melyben – a fentieket figyelembe véve – dönt a motor beépíthetőségéről. Ezt követően az átalakított járművet műszaki vizsgálatra kell állítani, majd a kormányablakban lehet a hatóság által kiállított Műszaki Adatlappal a forgalmi engedélyben megváltozott adatokat átvezettetni.
Továbbá tájékoztatom, hogy motorcsere esetén érdemes arra is figyelni, hogy a regisztrációs adóról szóló 2003. évi CX. törvény értelmében, motorcsere esetén is keletkezhet adófizetési kötelezettség abban az esetben, ha a jármű az „új” motorral más adókategóriába kerül és emiatt magasabb adót kellene fizetni. Ilyenkor a két adókategória közötti különbség a befizetendő."

Ez alapján szerintem simán bedobhatok egy K20A3-mat a civicembe, minden sallanggal együtt és csak egy sima műszaki vizsgára kell vinni.


2019. július 11. 20:09:09: megválaszolva Tonx +  által, → #50986 
2019. július 11. 19:18:51: megválaszolva grego +  által, → #50985 


2019. július 11. 18:59: Szerkesztve tonyihun +  által, megtekintés

#50983 LINSZTER +  2019. július 10. 22:01:01 re: #50982 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt a plusz 10LE-t "kisebb" módosításokkal talán el lehet érni. Szerintem senki nem próbált még ilyet, hogy R18-ból R20-at
2019. július 11. 18:58:36: megválaszolva tonyihun +  által, → #50984 

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.49, 0.38, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.05 mp, 10 query