HONDA fórum
2024. május 25. szombat, 08:19,  Orbán, Urbán Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#123931 Tonx +  2019. szeptember 9. 15:56:52 re: #123930 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
De 3x akkora hely 3x annyi emberrel ugyanúgy túlvállalás lesz a vége.

#123930 Rodney Mullen 0  2019. szeptember 9. 15:29:55 re: #123929 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A gallai kocsijan nem a redsun kovette el a hibakat. Bar az atnezesnel nem derult ki hogy a motorbak nem volt meghuzva, es ezert leszakadt neki most a motor. radolt az olajszurore es minden olaja elfolyt menetkozben.

Viszont nalam sajnos a redsunba lett minden hiba.. Soha semmi rossz tapasztalatom nem volt (a keses se erdekelt ha jo a munka), de most valami egetvero sz*pas volt. Nem csak az hogy nem volt lekotve rendesen a szonda kabel es mindent szetszaggatott a motorterben miutan az AC szij bekapta, es nem csak az hogy 1 fokkal el lett rakva az AC szijja... Es most meg sorolhatnek par dolgot. Mint pl elhagyni a kerekort a kocsihoz es japanbol ujat kell rendelni... Direkt ezert irtam rola egy idotablat, remelem holnap kiderul a masik szervizben ahova at kellett vinni hogy az ECU a vegen kisult e mikor a kabelek elszakadtak (mert nem volt rendes rogzites). Szoval konkretan en rosszabb allapotban hoztam el a kocsim mint vittem. De ismetlem, majd ha kesz a kocsim ugyis leirom a full listat.

Es azota se tudok jobb szerelot mondani mint a Zsolti, en tovabbra is azt gondolom hogy 3x akkora hely kene 3x annyi emberrel es emelovel, es akkor nem lenne a tulvalalas es a hibak a stressz miatt. (tudom konnyu mondani, es nincs kozom hozza)
2019. szeptember 10. 09:29:38: megválaszolva Jugo +  által, → #123933 
2019. szeptember 9. 15:56:52: megválaszolva Tonx +  által, → #123931 

#123929 Jugo +  2019. szeptember 9. 13:03:28 re: #123916 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak a tisztánlátás kedvéért ezeket hibákat nem a Red Sun-ban követték el, sok mindent Zsolti hozott helyre vagy fog helyrehozni.
"- ígérgetés, hogy 1 hónap múlva kész a kocsi, majd fél év múlva sincs" sajnos ez a Red Sun-ban is így van, főleg ha az ügyfél által beszerzett alkatrészekre kell hónapokat várni.

Érdekes módon az autók amikhez én intézek alkatrészt időben elkészülnek, pedig igen komoly átépítésekről van szó. Csak azokat be lehet normálisan ütemezni.

Én is sok sikert kívánok a szervizhez! 12 éve még a Red Sun-ban is mindent pontos időre befejeztek, mára sajnos vannak valóban túlvállalások, rosszul kiszámolt vállalási idők, és igen vannak hibák amik megtörténnek, amiket mindig igyekeznek helyrehozni.
Tehát könnyedén lehet jobban csinálni. HAJRÁ
2019. szeptember 9. 16:29:33: megválaszolva grego +  által, → #123932 
2019. szeptember 9. 15:29:55: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123930 

#123928 kisherceg 0  2019. szeptember 7. 19:09:14 re: #123926 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sok sikert hozzá!
Ezeket írjátok fel a falra és tartsátok magatok hozzá, az már fél siker.
Ha magyar GT4 versenyző, akkor van tippem, nem ismerem, de csak rosszat hallottam róla. (pénzt és értéket minden esetre nem bíznék rá.)

#123927 Tonx +  2019. szeptember 7. 17:58:40 re: #123926 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez gyorsan ment:) Akkor nem én leszek az:)

#123926 Rodney Mullen 0  2019. szeptember 7. 17:38:00 re: #123925 (kisherceg 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szerelo is mar megvan :) . Es persze nem kell olyan ali A-Z minden auto markat ert. De nem is kell olyan szerviz ahol mindent javitanak.

De elrakni 1el egy klima szijat, lekotozni kabelkoteget, betartani egy idotablat es nem tulvallalni magukat. Mar ez maga adna egy olyan helyzetet ami megeri. Meglatjuk mi lesz. Amugy azota +1 vallallozo bejelentkezett hogy O is ezen gondolkodik, lehet ismered egesz ismert GT4 versenyzo.
2019. szeptember 7. 19:09:14: megválaszolva kisherceg 0  által, → #123928 
2019. szeptember 7. 17:58:40: megválaszolva Tonx +  által, → #123927 

#123925 kisherceg 0  2019. szeptember 7. 17:04:57 re: #123918 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"És nem viccelek tényleg ott tartunk hogy már több ember is összeállna hogy prémium autoszervízt nyisson."
Ez az év vicce. (sajnos)
Ez nem csak elhatározás és nem csak pénz kérdése.
Honnan lesznek szerelők, akik minden típushoz is értenek? Nem lesznek sehonnan sem, nem léteznek. A névtelen szerviz is évek óta keres megbízható, önállóan dolgozni tudó szerelőt, korrekt pénzért. De nincs ilyen.

Ha szerencsés a csillagzat, akkor egy jó vállalkozó összeáll egy jó szerelővel és mindenki a maga dolgát végzi legjobb tudása szerint. Vagy a szerelő csinálja "kicsiben",de akkor hosszú lesz a várólista.(és lehet drága is)
Sok jól bevált szerelő van, aki egy(néhány) típusra specializálódott, őket ajánlgatjuk egymásnak. Akármilyen profin is végzi a munkáját,bárkiről találhatsz negatív kritikát. (akár többet is)

Ha nagyobban szeretné csinálni, akkor több ember kell. Egy fiatallal elkezd együtt dogozni, aki pár év múlva talán már egyedül is elég jó lesz. (ilyenkor jön hogy az is sajátot nyit vagy egyre feljebb csúszik a fizetési igény) Többre nincs kapacitás mert az újabb emberek munkáját ki fogja felügyelni? (mert ugye addig Ő nem tud termelni)

Réteg modelleknél pedig az árképzés nagyon nehéz. Mert bár a tudás amit megszerez egy szerelő amikor utána néz/utána olvas már az övé, azt később kb semmire nem tudja felhasználni, főleg ha egyedi építésről van szó.
Tehát ezt meg kellene fizettetni.

Direkt általános dolgokat írtam, nem kifejezetten a te autóddal kapcsolatban, a válasz csak az említett sor miatt megy neked. Nem is vagyok érintett, sem naprakész, a véleményem persze megvan.


2019. szeptember 7. 17:38:00: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123926 

#123924 Fefe018 +  2019. szeptember 7. 09:59:15    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Szolnok környékén keresek megbízható Honda szakit.
Tudnátok ajánlani valakit?

Üdv.: Fefe

#123923 czizs +  2019. szeptember 2. 12:08:05 re: #123918 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szép kis listának tűnik. És reménykedhetsz, hogy nem lesz semmi kókányolás a végeredményben.

Nehéznek gondolom rentábilisan egy ilyen prémium szervíz nyitását. Biztosan nem lehetetlen, kell hozzá egy lojális tőkeerős ügyfélkör, és egy precíz szerelőgárda. Hallottam már ilyen próbálkozásról Toyotás körben, de a kezdetek után a színvonalat nem tartották, a kliensek között túl nagy volt az olcsón gyorsat mentalitású ügyfelek aránya, és annak minőségvesztés a vége.

De nem csak itthon van ez így, pár éve vettem egy motorcserés autót Svájcból, svájci tulajtól. Aránylag komplex öreg turbós autó, és azért adta el a tulajdonos, mert egyszerűen nem tudtak zöldágra vergődni odakint, miért megy egyszer rendesen az autó, máskor meg egyáltalán nem volt teljesítmény. Barátommal ketten álltunk neki hétvégente kitalálni, hogy mi lehet a baj. Egy jó év szívás után sikerült rájönnünk a legtöbb problémára (de még mindig vannak mechanikai zajok, amik nem tudom honnan erednek). Hibalista:
rövidzárlat és ezáltal tönkretett ECU
hibás motorkábel bekötés (ez nem okozhatta az ecu hibát, valami mást barbárkodtak el)
hibás vákuumcsövezés
hibás vezérlés (1 foggal hosszabb szíj volt benne, továbbá hibás feszítő, ezt szerelő segített megfejteni)
A legszebb: régi autó hibakódolvasás legegyszerűbb kivillogtatással. Na ez nem villogott semmi hibát, ellenben gyújtáskor, indításkor teljesen normálisan felgyulladt a CEL piktogram. Végül kiszedtünk a műszeregységet, és láss csodás, két kábellel volt megoldva az olajnyomás lámpáról a check engine light. Kisipari szerelés ala Svájc. (persze hogy milyen műhely csinálta odakint, teljesen mindegy is, valószínű egy kendács csapat volt...:)

#123922 Tonx +  2019. szeptember 1. 19:57:16 re: #123921 (szsziszi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt hittem hogy a szelepfedélre gondolsz, mert azt szokták cserélni vezérlés csere esetén. De hengerfejtömítést nem szokták. De ha azt is cserélték akkor ott én is mindig nyomatékra húzom és igen ismerek olyan szerelőt aki levegőkulccsal húzta meg a csavarokat, ki is szakadt 4 a 10-ből, de a szelepfedél csavarokat nem szoktam. De egy féltengelyanyát esetleg lengőkar csavart nagyon kevesen húznak nyomatékra.
Én a Hondában amikor kötelező szervizt csináltam az mindig kitartott 1 órát és nem azért mert vártam, hanem mert kötelező volt annyira átvizsgálni a kocsit mintha műszakira menne. Fékmérés lengéscsillapító gömbfejek karosszéria ellenőrzés....
És a fékcserénél nem fér bele a kerék centrírozás, mert nincs annyi idő rá és eddig sosem volt rá igény. Téli nyári kerékcserénél igen ha kérte az ügyfél, de saját autómnál sem csinálom meg és nem szokott rázni a kormány. Esetleg 2-3 évente.

#123921 szsziszi +  2019. szeptember 1. 15:37:36 re: #123920 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem amit írsz és logikus is, de pont a rutin és az egyes előírt folyamatok be nem tartása vezet a hibák többségéhez. (ha a hozzá nem értést most kizárjuk).
Hengerfej tömítés: igen felesleges nyomatékkulcs mert érzed... aha. Egyszer csak kicsit legyen fáradtabb, ingerültebb, legyen megcsúszva és siet az illető simán úgy járhat mint Én: túlhúzta egyik felét és nem tömített. (és jó szakembernek tartják)
Olaj: 4 literes kannába viszem, és gondolkodás nélkül mind bele öntik. Rákérdeztem miért, a választ inkább nem írom le.
A nem fér bele az időbe az Nálam ez sántít. A kettő éves kötelező szerviz 28 perc alatt a beállástól a kiállásig és kiszámláznak
1 órát. Ezzel nincs is gond, de akkor ne csak papíron pipálgassa az elvégzett ellenőrzéseket.
Valószínű az én gondolkodásom a furcsa, de mivel úgymond Én mindkét oldalon állok (minden beszállítótól ugyanazt a minőséget követelem, illetve nem tervezek jobbat az Audinak vagy Rovernek mert azon a projekten több pénz van mint mondjuk a WV-n)
akkor is azt mondom igényes odafigyeléssel elvégzett munka felfogás és gondolkodásmód kérdése.
2019. szeptember 1. 19:57:16: megválaszolva Tonx +  által, → #123922 

#123920 Tonx +  2019. szeptember 1. 11:57:13 re: #123919 (szsziszi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, de amikor már régóta csinálod akkor lesz egy olyan rutinod hogy nem fogsz nyomatékkulcsot használni olyanhoz amit kb ezerszer csinálsz és ismered a levegőkulcs erejét tudod mennyire kell meghúzni hogy nagyon közel legyél az értékhez. Vagy kézzel meghúzod a csavart és tudod hogy jó lesz.
A kereket nem fogja centrirozni mert leveszi ez ugyanis már nem fér bele a fékcsere idejébe és általában extra költség amit lehet hogy az ügyfél nem kér vagy akar majd kifizetni.
Ülésvédő kb kötelező mindenhol, van amikor azért hogy a szerelő ne legyen koszos.
Az olajmennyiséget mert azért illik jól beállítani mert nem hiszem hogy 4-5 literes flakonokból öntik az olajat a motorba hanem 60 vagy 208literes hordókból, és legtöbbször a munkalapon rajta van hogy mennyi olaj kell. És azért remélem tud olvasni a szerelő hogy pont azt a mennyiséget mérje ki.
De ha több pénzért jobb helyen dolgozhatsz oda fogsz menni, a helyedre meg majd felvesznek valakit aki kevesebb pénzért is dolgozik, viszont nem tud olyan minőséget amivel jobb helyre több pénzért felvennék. Aztán marad az ami van. Én is segítettem az egyik kereskedésben, mert a szerelő 4 óra szenvedés után sem jött rá hogy mi a gond a klímával, majd miután szétbontotta az egész kábelköteget gyártott két hibakódot amiről nem talált leírást sehol sem. Kb 10 perc alatt megmutattam neki mit jelent a hibakód és a szerviz manualban megmutattam neki mit kell kimérni és azt hogyan csinálja. Végül is csak nem volt benne gáz de ez más téma.
2019. szeptember 1. 15:37:36: megválaszolva szsziszi +  által, → #123921 

#123919 szsziszi +  2019. szeptember 1. 11:31:07 re: #179244 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem értem, lehet Én gondolom rosszul...
Szerintem, ha valaki igényes a munkájára akkor az az adott körülmények között mindig az, és lényegtelen hol mikor kinek csinálja amit csinál.
Néhány témába vágó tapasztalat (kettő hivatalos Honda márkaszerviz közti különbség):
- olajcserénél teljes flakont bele borítják vagy az előírt maximumig öntik csak,
- vezérlés cserénél hengerfej csavarokat végén nyomatékra húzza hogy a tömítés tömítsem is vagy kézzel csak úgy,
- fékbetét cserénél ha már levette a kereket elviszi és kicentrírozza vagy visszarakja anélkül,
- ha a 2 éves autót viszem kötelező szervizre ülésvédőt tesz a 20 évesésnél (amit én jobban féltek) arra már minek,
Ezek a különbségek elsősorban nem pénz hanem hozzáállás kérdése mind, ami fejben dől el.
Lehet egyedül vagyok a véleményemmel, de ha valaki a több pénzér tud csak jól vagy jobban dolgozni akkor az régen rossz.
2019. szeptember 1. 11:57:13: megválaszolva Tonx +  által, → #123920 

#123918 Rodney Mullen 0  2019. augusztus 30. 23:21:46 re: #123917 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már lassan kész a timeline hozzá. Napról napra leírtam mi történt. Mikor kész lesz a kocsim publikálom a cég neve nélkül. Hányszor utaztam haza arra hogy kés vedd a repjegyet stb...
Nekem a sima szerelés árán felül 700'000 minuszba vagyok (levezettem pontról pontra) amit amiatt veszítettem mer nem lett kész vagy ami kész lett is rosszul lett kész.

Bár az olajos motorbakos az nem az én kocsimon volt de ha ott a motornak baja lett Ő is publikálja. Már videókat is készített emberekkel :)

És nem viccelek tényleg ott tartunk hogy már több ember is összeállna hogy prémium autoszervízt nyisson. (nem 1-2 ember)


2019. szeptember 7. 17:04:57: megválaszolva kisherceg 0  által, → #123925 
2019. szeptember 2. 12:08:05: megválaszolva czizs +  által, → #123923 


2019. augusztus 30. 23:22: Szerkesztve Rodney Mullen 0  által, megtekintés

#123917 czizs +  2019. augusztus 30. 10:02:33 re: #123916 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"semmi extra" [SMIL:/nevet/laugh.gif] Azt gondolhatná az ember, hogy olcsó húsnak híg a leve, de láthatóan pl. a 700ezres kuplungcserénél sem ez volt a helyzet. Ez bosszantó, amikor valaki meg is fizeti az árát, és még úgy sem kap minőségi szolgáltatást.

Nehéz ügy, de ha az embernek fontos az autója, akkor a legtöbb mai szerelő mellett ott kell állni, vagy saját magadnak kell csinálni a dolgot, ha azt szeretnéd, hogy ne forduljanak elő ilyen problémák. Sajnos ez nem csak a Hondára és nem csak itthonra igaz.

Tisztelet a kivételnek.

2019. augusztus 30. 23:21:46: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #123918 

#123916 grego +  2019. augusztus 30. 09:51:00 re: #123915 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Semmi extra:

- igérgetés, hogy 1 hónap múlva kész a kocsi, majd fél év múlva sincs
- nem húznak meg egy bilincset ezért menet közben elfolyik az olaj
- elbasszák a kuplungcserét, de elkérnek 700 ezret
- motor bak csavart nem húzzák meg rendesen a motor majdnem kiesik de szerencsére az olajszűrő felfekszik egy alsó merevítőn igy a motor nem esik ki de a szűrőt kidörzsöli és elfolyik az olaj menet közben
- egy 4 órás munka 2 hétig tart
- stb.
2019. szeptember 9. 13:03:28: megválaszolva Jugo +  által, → #123929 
2019. augusztus 30. 10:02:33: megválaszolva czizs +  által, → #123917 

#123915 czizs +  2019. augusztus 30. 09:47:18 re: #179245 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet konkretizálni a "szopásokat"? Persze név nélkül, ha úgy jobb. Csak kíváncsi vagyok milyen problémákba lehet belefutni egy NSX-szel.


2019. augusztus 30. 09:51:00: megválaszolva grego +  által, → #123916 

#123914 neoveri +  2019. augusztus 29. 20:07:05    ‹›  0 | rejt
Sziasztok
Kérek egy kis segítséget, crx A16B9 motorba milyen méretű szelepszár szimering van? 5,5 vagy 6mm?köszi előre is.

#123913 junior81 0  2019. augusztus 26. 20:53:11 re: #123901 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ilyen anyak vannak nekem is, de a tarcsa picit elore-hatra forog alattuk, mintha az anyak nem lennenek meghuzva (nyilvan megvannak). De ez legyen a legnagyobb bajom...

#123912 White +  2019. augusztus 26. 12:53:41 re: #123911 (Vale46B20 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
KillerBee - V. Sándor esetleg. De az Vecsés.

#123911 Vale46B20 0  2019. augusztus 26. 11:42:28 re: #123910 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ő sajnos kilőve.
Mást esetleg?
2019. augusztus 26. 12:53:41: megválaszolva White +  által, → #123912 

#123910 White +  2019. augusztus 26. 11:41:17 re: #123909 (Vale46B20 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ferio felhasználó itt.
2019. augusztus 26. 11:42:28: megválaszolva Vale46B20 0  által, → #123911 

#123909 Vale46B20 0  2019. augusztus 26. 11:23:58    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali. Gyms megyében vagy a környező megyék valamelyikében valaki aki rátudna nézni b20vtec mororomra? Többit privátban ha van valaki vagy tud valakit aki ért hozzá.Ha lehet privátban irjatok.
Köszi szépen.
2019. augusztus 26. 11:41:17: megválaszolva White +  által, → #123910 

#123908 grego +  2019. augusztus 26. 10:03:58 re: #123907 (hrv2003 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem a Jazz meg össze vissza mér.
Van amikor többet mutat mint a valóság van meg amikor sokkal kevesebbet.
Esélyes hogy vezetési stílustól is függ.

#123907 hrv2003 +  2019. augusztus 26. 09:28:08 re: #123905 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nekem az offom meg pont a fordítottja..
megyek 140el óra szerint, gpsre nézek 146al megyek.
Okéé fordítva csal.
aztán nézem a fogyasztást, 7.1 litert ír, erre 6.8at tudok tankolni.

gyári gumimérettel..
2019. augusztus 26. 10:03:58: megválaszolva grego +  által, → #123908 

#123906 Tonx +  2019. augusztus 26. 09:19:46 re: #123905 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
A 7gen nekem is 1 literrel kevesebbet mutat. A 9gen viszont legutoljára csak 1dl tévedett.

#123905 grego +  2019. augusztus 25. 23:31:02 re: #123900 (junior81 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Óóóóó tök normális. A CTR-ben eleinte hajszál pontosan 1 literrel többet evett valójában 100 km-en mint amit mutatott. Tök mindegy hogy negyed tankra tankoltam rá vagy üres tankra és tök mindegy volt, hogy 7-et mutatott vagy 11-et, pontosan 1 liter volt a difi a valósághoz képest. Már azon gondolkoztam hogy lehet szoftveresen levonnak 1 litert direkt hogy az ember lelkének könnyebb legyen, de aztán azóta 0.5-1 liter között mozog a csalás.
Már automatikusan 1 litert eleve hozzáadok ahhoz amit mutat és megnyugszom :D
2019. augusztus 26. 09:28:08: megválaszolva hrv2003 +  által, → #123907 
2019. augusztus 26. 09:19:46: megválaszolva Tonx +  által, → #123906 


2019. augusztus 25. 23:34: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#123904 junior81 0  2019. augusztus 25. 23:17:44 re: #123902 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gyari meretu a gumi, uh akkor csak siman ennyit teved...

#123903 junior81 0  2019. augusztus 25. 23:15:53 re: #123901 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az Accordon ilyen anyak voltak/vannak, az FR-V-t nem tudom, de holnap megnezem, mar sotet van [SMIL:/smile10.gif]

Attol nem tartok, hogy leesnek a tarcsak, csak zavar, hogy zorog a verda [SMIL:/smile4.gif] . Ha le van tekerve az ablak, siman behallatszik...

#123902 Kázmér +  2019. augusztus 25. 22:08:16 re: #123900 (junior81 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nálam is volt amikor 1 decit tévedett, volt amikor 6-ot. Annyira azért nem pontosak. Bár az új eddig elég jól, 2 deci eltéréssel dolgozott.
Az is rá tud tenni, ha esetleg nem gyári méretű a gumid.
2019. augusztus 25. 23:17:44: megválaszolva junior81 0  által, → #123904 

#123901 Tonx +  2019. augusztus 25. 22:03:41 re: #123900 (junior81 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Teljesen normális hogy kevesebbet mutat, a civic nálam is bő 1 literrel mutat kevesebbet mint valójában. Az újabb kivitelek azért már jobban mutatják.

A dísztárcsákat és felnit ilyen anyáknak kellene a helyén tartani:

Már ha eredetiek az anyák, de lehet hogy ilyen és a dísztárcsa is gyári akkor meg max kicsit mozog de leesni nem szabadna neki.
2019. augusztus 26. 20:53:11: megválaszolva junior81 0  által, → #123913 
2019. augusztus 25. 23:15:53: megválaszolva junior81 0  által, → #123903 

#123900 junior81 0  2019. augusztus 25. 21:53:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az szerintetek normalis, hogy a computer az FR-V-ben kiir egy bizonyos fogyasztast, es a valosagban majd' egy literrel tobb a fogyasztas? Esetemben 7.5-ot irt ki most ketszer is, es mikor teletankoltam (35, ill. 45 litert, tehat nem csak par litert, ahol inkabb elkepzelheto a ilyen kulonbseg) majdnem 8.5 volt a fogyasztas. Nem volt meg komputeres autom, nem tudom, hogy ezek ennyit tudnak, ekkora hibahatarral dolgoznak, vagy valami mas problema van.

Masik kerdes: lemez felnijeim vannak az FR-V-n, viszont valamiert a kerekcsavarok nem szoritjak meg a disztarcsat, es ahogy megyek az autoval, zorognek rajta a disztarcsak. Mindegyik. Nem bizalomgerjeszto. Az Accordomon is ugyanigy lemezfelni van disztarcsakkal, de ott meg sem moccan egyik disztarcsa sem. Mit lehet ezzel csinalni azon kivul, hogy muanyagbilincssel odarogzitem a disztarcsakat, amit nagyon nem szeretnek? koszi.
2019. augusztus 25. 23:31:02: megválaszolva grego +  által, → #123905 
2019. augusztus 25. 22:08:16: megválaszolva Kázmér +  által, → #123902 
2019. augusztus 25. 22:03:41: megválaszolva Tonx +  által, → #123901 

#123899 Ferko1 +  2019. augusztus 25. 18:54:36 re: #123887 (Ferko1 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Megoldva, [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif] levettem a bal első kereket, és valóban a belső fele hullámos volt.(egyik borda beljebb másik kijjebb állt) [SMIL:/smile3.gif]

#123898 JAGER 10 +  2019. augusztus 25. 12:43:27 re: #123897 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A negyedévenkénti indítás nem túlságosan ritka?

#123897 integra_type_r 0  2019. augusztus 25. 08:42:19 re: #123895 (JAGER 10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
itt már megírtam mi az én rutinom...
az elmúlt 15-20 év távlatából alapvetően működik, de...
a gumi alkatrészek öregedésével nem fogsz tudni mit tenni...
2019. augusztus 25. 12:43:27: megválaszolva JAGER 10 +  által, → #123898 

#123896 KamikaZeFan +  2019. augusztus 24. 16:12:27 re: #123894 (Ferko1 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Tudtommal csak összetartást lehet állítani azon a civicen. Ha terpeszt ott akkor valami más gond van

#123895 JAGER 10 +  2019. augusztus 24. 12:51:20 re: #123768 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolom Te sem mész túlságosan sokat az autóiddal.
Hogyan őrzöd meg az állapotukat?
2019. augusztus 25. 08:42:19: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #123897 

#123894 Ferko1 +  2019. augusztus 23. 21:25:45 re: #123892 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
195/50R15 2,1bar

Átnéztem a gömbfejeket, ezt-azt cseréltem is, de vmi még mindig kopog halványan rossz úton [SMIL:/smile9.gif] És azt vettem észre,hogy első futómű terpeszt. csak hol kell állítani a függőleges állást? [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]

Már vagy 4 éve nem volt centírozva a felni, téli lemezfelnin, így csak átcsavarozom... én is gondoltam rá,hogy lehet ráférne egy centír
2019. augusztus 24. 16:12:27: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123896 

#123893 Tonx +  2019. augusztus 23. 19:18:57 re: #123892 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Fűrészfogasra kopik a gumi attól rázhat. Az enyém is ilyen 6 éves michelin és búg, meg huppog. De láttam már hullámosra kopott gumit, nem volt túlfújva. Rázhat még szálszakadás miatt is, sőt nekem az első civicem volt olyan hogy 60-ig rázta a kormányt, aztán új gumi és rendbejött. Ott pl a futófelületen volt egy hupli.

#123892 KamikaZeFan +  2019. augusztus 23. 19:04:37 re: #123891 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hullámosan kopik a gumi??

Ez hülyeség mégha a guminyomás esetleg túl nagy lenne és deformálná a futófelületet, de nem hiszem hogy túlfújtad volna.

Felnit mikor nézetted meg utoljára?
Gömbfejeket átnézted amikor megemelted a kocsit?
2019. augusztus 23. 21:25:45: megválaszolva Ferko1 +  által, → #123894 
2019. augusztus 23. 19:18:57: megválaszolva Tonx +  által, → #123893 

#123891 Ferko1 +  2019. augusztus 23. 17:34:54 re: #123889 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A kerék rángatás megvolt,:) de ott nem vettem észre hogy lógna vagy bármi. A féltengelyeknél a külső csukló nemrég cserélve, azt nem tudom mekkora játéka lehet a belsőnek, mert az kicsit lötyög...
Illetve tegnap eljutottam futóműveshez és a rázást futófelület hullámos kopásával magyarázza, hogy a pi..ába kopott hullámosan?
2019. augusztus 23. 19:04:37: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123892 

#123890 KamikaZeFan +  2019. augusztus 23. 08:57:02 re: #123888 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Én stroboszkóppal ránéznék a gyújtás időzítésre kezdésnek.

#123889 KamikaZeFan +  2019. augusztus 23. 08:55:14 re: #123887 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Emeld meg az autót, mozgasd meg a kereket lent és fent fogva, ha kattog vagy érezhetően holtjátéka van akkor kerékcsapágy.
A féltengelyt is érdemes megrángatni és kiderül hogy mennyire kopott.
2019. augusztus 23. 17:34:54: megválaszolva Ferko1 +  által, → #123891 

#123888 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 22. 19:43:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Alany 98-as delsol, D16Y8.
Pár hete kezdte ritkán, hogy gázt adva el ugrál a fordulatszám mérő, durrog, stb. Majd egyre gyakrabban, pályán is 5.-ben picivel 3000 felett. Volt, hogy elforgattam, majd jó lett.

Szívó oldalt kitakarítottam, majd mivel gyújtásra gondoltam, kicseréltem trafót, gyertyákat, kábeleket, rotort, fedelet.
Fasza minden, de ma ismét körforgalomból kikanyarodva.

2019. augusztus 23. 08:57:02: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123890 

#123887 Ferko1 +  2019. augusztus 18. 08:28:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

97-es 6g4d 1.4, első futómű hibám lenne, először is 40-60 km/h -nál tompa kattogás, súrlódás szerű hang ütemesen. Aztán 100-110-nél ráz a kormány... belső féltengely,kerékcsapágy??? (külső féltengelyek nemrég cserélve,axiálcsuklók cserélve)

Köszönöm a segítséget! [SMIL:/meghajol/bowdown.gif]
2019. augusztus 25. 18:54:36: megválaszolva Ferko1 +  által, → #123899 
2019. augusztus 23. 08:55:14: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123889 

#123886 Tonx +  2019. augusztus 17. 07:46:46 re: #123885 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Itt is megtalálod
Vagy itt
De még itt is
Alvázszámot beírni megkeresni, az elsőnél lehet úgy is keresni hogy beírod mit szeretnél, pl sensor, vagy temperature.

#123885 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 17. 07:21:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

2002-es VI gen. 1.8 accord cg8 vízhőfok jeladónak tudna valaki egy gyári cikkszámot adni? (Nem az óracsoport jeladója, hanem a nagyobb vezérlő jeladó érdekel)
Köszi
2019. augusztus 17. 07:46:46: megválaszolva Tonx +  által, → #123886 

#123884 neoveri +  2019. augusztus 16. 14:46:17    ‹›  0 | rejt
Sziasztok.

88.évjáratú Crx-re fel tudom tenni a FL első lámpát.?

#123883 Tonx +  2019. augusztus 16. 08:30:36 re: #123882 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Gyújtáskimaradásra tippelnék. 4 gyertya aztán nézd meg melyik gyertya szarabb mint a többi és ott esetleg trafót is cserélni. De lehet üzemanyaggond is, vagy egr szelep vagy szenzorok vagy vagy vagy....

#123882 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 16. 08:17:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, vasárnap utaznánk haverom kocsijával (Honda Civic 2004-es 1.4-es benzines, motorkód: D14z64116863) nyaralni (Szlovénia, kb 1400 km oda-vissza) de a kocsi elkezdett furcsán viselkedni. Az idő rövidsége véget még nem sikerült szervizt találni ahol megnéznék ezért gondoltam hogy hozzátok fordulok. Két kérdésem lenne:

1. Mi lehet a gond? Esetleg otthon lehet-e orvosolni?
2. Ilyen hibával neki merjünk-e egyáltalán vágni?

Itt a hibaleírás haverom "tollából":
Mindkét alkalommal, amikor előjött a probléma előtte pár km-en át araszoltam az autópályán a dugóban.
Utána megindult a forgalom, felgyorsultam 100 fölé és nem tudom pontosan mennyi idő után (talán 10-20 perc) elkezdett mély zakatoló hangot adni és remegni. Egyik alkalommal megálltam egy pihenőben pár percre és utána nem volt semmi gond. Másik alkalommal csak lelassítottam úgy 70-re és hamarosan ekkor is rendbe jött magától.

Bárminemű segítséget nagyon megköszönnék.
2019. augusztus 16. 08:30:36: megválaszolva Tonx +  által, → #123883 

 << eleje | 2501 | 2500 | 2499 | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.58, 0.4, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.068 mp, 10 query