Már lassan kész a timeline hozzá. Napról napra leírtam mi történt. Mikor kész lesz a kocsim publikálom a cég neve nélkül. Hányszor utaztam haza arra hogy kés vedd a repjegyet stb...
Nekem a sima szerelés árán felül 700'000 minuszba vagyok (levezettem pontról pontra) amit amiatt veszítettem mer nem lett kész vagy ami kész lett is rosszul lett kész.
Bár az olajos motorbakos az nem az én kocsimon volt de ha ott a motornak baja lett Ő is publikálja. Már videókat is készített emberekkel
És nem viccelek tényleg ott tartunk hogy már több ember is összeállna hogy prémium autoszervízt nyisson. (nem 1-2 ember)
"semmi extra" Azt gondolhatná az ember, hogy olcsó húsnak híg a leve, de láthatóan pl. a 700ezres kuplungcserénél sem ez volt a helyzet. Ez bosszantó, amikor valaki meg is fizeti az árát, és még úgy sem kap minőségi szolgáltatást.
Nehéz ügy, de ha az embernek fontos az autója, akkor a legtöbb mai szerelő mellett ott kell állni, vagy saját magadnak kell csinálni a dolgot, ha azt szeretnéd, hogy ne forduljanak elő ilyen problémák. Sajnos ez nem csak a Hondára és nem csak itthonra igaz.
- igérgetés, hogy 1 hónap múlva kész a kocsi, majd fél év múlva sincs
- nem húznak meg egy bilincset ezért menet közben elfolyik az olaj
- elbasszák a kuplungcserét, de elkérnek 700 ezret
- motor bak csavart nem húzzák meg rendesen a motor majdnem kiesik de szerencsére az olajszűrő felfekszik egy alsó merevítőn igy a motor nem esik ki de a szűrőt kidörzsöli és elfolyik az olaj menet közben
- egy 4 órás munka 2 hétig tart
- stb.
Ilyen anyak vannak nekem is, de a tarcsa picit elore-hatra forog alattuk, mintha az anyak nem lennenek meghuzva (nyilvan megvannak). De ez legyen a legnagyobb bajom...
Hali. Gyms megyében vagy a környező megyék valamelyikében valaki aki rátudna nézni b20vtec mororomra? Többit privátban ha van valaki vagy tud valakit aki ért hozzá.Ha lehet privátban irjatok.
Köszi szépen.
nekem az offom meg pont a fordítottja..
megyek 140el óra szerint, gpsre nézek 146al megyek.
Okéé fordítva csal.
aztán nézem a fogyasztást, 7.1 litert ír, erre 6.8at tudok tankolni.
Óóóóó tök normális. A CTR-ben eleinte hajszál pontosan 1 literrel többet evett valójában 100 km-en mint amit mutatott. Tök mindegy hogy negyed tankra tankoltam rá vagy üres tankra és tök mindegy volt, hogy 7-et mutatott vagy 11-et, pontosan 1 liter volt a difi a valósághoz képest. Már azon gondolkoztam hogy lehet szoftveresen levonnak 1 litert direkt hogy az ember lelkének könnyebb legyen, de aztán azóta 0.5-1 liter között mozog a csalás.
Már automatikusan 1 litert eleve hozzáadok ahhoz amit mutat és megnyugszom
Nálam is volt amikor 1 decit tévedett, volt amikor 6-ot. Annyira azért nem pontosak. Bár az új eddig elég jól, 2 deci eltéréssel dolgozott.
Az is rá tud tenni, ha esetleg nem gyári méretű a gumid.
Teljesen normális hogy kevesebbet mutat, a civic nálam is bő 1 literrel mutat kevesebbet mint valójában. Az újabb kivitelek azért már jobban mutatják.
A dísztárcsákat és felnit ilyen anyáknak kellene a helyén tartani:
Már ha eredetiek az anyák, de lehet hogy ilyen és a dísztárcsa is gyári akkor meg max kicsit mozog de leesni nem szabadna neki.
Az szerintetek normalis, hogy a computer az FR-V-ben kiir egy bizonyos fogyasztast, es a valosagban majd' egy literrel tobb a fogyasztas? Esetemben 7.5-ot irt ki most ketszer is, es mikor teletankoltam (35, ill. 45 litert, tehat nem csak par litert, ahol inkabb elkepzelheto a ilyen kulonbseg) majdnem 8.5 volt a fogyasztas. Nem volt meg komputeres autom, nem tudom, hogy ezek ennyit tudnak, ekkora hibahatarral dolgoznak, vagy valami mas problema van.
Masik kerdes: lemez felnijeim vannak az FR-V-n, viszont valamiert a kerekcsavarok nem szoritjak meg a disztarcsat, es ahogy megyek az autoval, zorognek rajta a disztarcsak. Mindegyik. Nem bizalomgerjeszto. Az Accordomon is ugyanigy lemezfelni van disztarcsakkal, de ott meg sem moccan egyik disztarcsa sem. Mit lehet ezzel csinalni azon kivul, hogy muanyagbilincssel odarogzitem a disztarcsakat, amit nagyon nem szeretnek? koszi.
itt már megírtam mi az én rutinom...
az elmúlt 15-20 év távlatából alapvetően működik, de...
a gumi alkatrészek öregedésével nem fogsz tudni mit tenni...
Átnéztem a gömbfejeket, ezt-azt cseréltem is, de vmi még mindig kopog halványan rossz úton És azt vettem észre,hogy első futómű terpeszt. csak hol kell állítani a függőleges állást?
Már vagy 4 éve nem volt centírozva a felni, téli lemezfelnin, így csak átcsavarozom... én is gondoltam rá,hogy lehet ráférne egy centír
Fűrészfogasra kopik a gumi attól rázhat. Az enyém is ilyen 6 éves michelin és búg, meg huppog. De láttam már hullámosra kopott gumit, nem volt túlfújva. Rázhat még szálszakadás miatt is, sőt nekem az első civicem volt olyan hogy 60-ig rázta a kormányt, aztán új gumi és rendbejött. Ott pl a futófelületen volt egy hupli.
A kerék rángatás megvolt, de ott nem vettem észre hogy lógna vagy bármi. A féltengelyeknél a külső csukló nemrég cserélve, azt nem tudom mekkora játéka lehet a belsőnek, mert az kicsit lötyög...
Illetve tegnap eljutottam futóműveshez és a rázást futófelület hullámos kopásával magyarázza, hogy a pi..ába kopott hullámosan?
Emeld meg az autót, mozgasd meg a kereket lent és fent fogva, ha kattog vagy érezhetően holtjátéka van akkor kerékcsapágy.
A féltengelyt is érdemes megrángatni és kiderül hogy mennyire kopott.
Alany 98-as delsol, D16Y8.
Pár hete kezdte ritkán, hogy gázt adva el ugrál a fordulatszám mérő, durrog, stb. Majd egyre gyakrabban, pályán is 5.-ben picivel 3000 felett. Volt, hogy elforgattam, majd jó lett.
Szívó oldalt kitakarítottam, majd mivel gyújtásra gondoltam, kicseréltem trafót, gyertyákat, kábeleket, rotort, fedelet.
Fasza minden, de ma ismét körforgalomból kikanyarodva.
97-es 6g4d 1.4, első futómű hibám lenne, először is 40-60 km/h -nál tompa kattogás, súrlódás szerű hang ütemesen. Aztán 100-110-nél ráz a kormány... belső féltengely,kerékcsapágy??? (külső féltengelyek nemrég cserélve,axiálcsuklók cserélve)
Itt is megtalálod Vagy itt De még itt is
Alvázszámot beírni megkeresni, az elsőnél lehet úgy is keresni hogy beírod mit szeretnél, pl sensor, vagy temperature.
2002-es VI gen. 1.8 accord cg8 vízhőfok jeladónak tudna valaki egy gyári cikkszámot adni? (Nem az óracsoport jeladója, hanem a nagyobb vezérlő jeladó érdekel)
Köszi
Gyújtáskimaradásra tippelnék. 4 gyertya aztán nézd meg melyik gyertya szarabb mint a többi és ott esetleg trafót is cserélni. De lehet üzemanyaggond is, vagy egr szelep vagy szenzorok vagy vagy vagy....
Segítségre lenne szükségem, vasárnap utaznánk haverom kocsijával (Honda Civic 2004-es 1.4-es benzines, motorkód: D14z64116863) nyaralni (Szlovénia, kb 1400 km oda-vissza) de a kocsi elkezdett furcsán viselkedni. Az idő rövidsége véget még nem sikerült szervizt találni ahol megnéznék ezért gondoltam hogy hozzátok fordulok. Két kérdésem lenne:
1. Mi lehet a gond? Esetleg otthon lehet-e orvosolni?
2. Ilyen hibával neki merjünk-e egyáltalán vágni?
Itt a hibaleírás haverom "tollából":
Mindkét alkalommal, amikor előjött a probléma előtte pár km-en át araszoltam az autópályán a dugóban.
Utána megindult a forgalom, felgyorsultam 100 fölé és nem tudom pontosan mennyi idő után (talán 10-20 perc) elkezdett mély zakatoló hangot adni és remegni. Egyik alkalommal megálltam egy pihenőben pár percre és utána nem volt semmi gond. Másik alkalommal csak lelassítottam úgy 70-re és hamarosan ekkor is rendbe jött magától.
Kulso feltengelygumiharang rogiztesere mi a legjobb alternativa? Ki lett cserelve az egesz feltengely es az elso utamon kiszakadt (valami kibokhette) a kulso csuklo. Atraktam a regirol, mert az meg jo volt, de csak muanyag kotegelovel tudtam rogziteni, nem hiszem, hogy ez sokaig fentmaradna...
@glPopMatrix, a tempomat problemaba beletrafaltal, valoban feklampa kapcsolo volt a gond.
A klimanal kompresszor csere lett, tolatoradarnal pedig rendeltek uj szenzort, az meg nem erkezett meg.
Egy 2000-es évjáratú D16B6 motorkódú Honda Accord néhány hete elkezdett rakoncátlankodni alapjáraton, néha dadogott terhelésen is.. Az alapjárati szelep kiszerelése után kiderült, hogy teljesen megszorult a benne levő koksz miatt. Ezt sikerült kitakarítani, ezután a szelep nyelve beállt a rugók által kikényszerített alap pozícióba és könnyen mozgott. Feszültséggel is teszteltem, szépen kitért mindkét végállásba. Ezt követően visszaszereltem majd boldogan visszaadtam a kocsi kulcsot a feleségemnek. Pár nap múlva azonban kicsit másképp, de ismét jelentkezett a hiba. Azóta ha bemelegszik, teljesen kiszámíthatatlan időközönként alapjáraton egyszer csak leáll. Néha alacsony fordulaton sebességben is érezni, hogy mintha "dadogna" a gép. amikor megy, akkor elektromos fogyasztók bekapcsolása sem bizonytalanítja el, aztán egyszer csak gondol egyet és leáll...
Gyertyák cserélve, főrelére is ránéztem a biztonság kedvéért.
Segítsetek, hogy merre keressem tovább a hiba okát.
Honda Civic 2004-es jobb első tompitott fényszórója kiégett,kicseréltem volna - ahogy legutóbb a bal oldalit is sikerült - de legnagyobb megdöbbenésemre az izzó foglalat nagyon megváltozott.
------
Van esetleg valakinek eladó,vagy melyik bontónál kopogtassak ez ügyben?