ha legörgetsz egy kicsit az oldalon fogod látni az accord eladási statisztikákat...us vs eu
a honda sztem soha nem fogja az accordot az eu-ba hozni többet...
egyébként aki beült egy suv-ba vagy valamilyen crossoverbe soha nem fog kiszállni belőle...
az előregedő demográfiai hatás miatt minden egyre inkább ebbe az irányba tolja a vasárlókat...
ez globális trend...
legalábbis addig amíg nem lesznek vele szemben valamilyen normatív szankciók...
a kibocsájtás vagy a méret miatt...
Azért sokan beérik egy (sportos)kombival is családosként, nem mindenki akar egyterűt vagy "terepjárót" csak egy nagy méretű személyautót, de a szedán csomagtere kicsi és limitált a beférő is.
Mondjuk úgy, hogy a leírtak "egy Honda fan álmai".
Más márkáknál van kombi...
a trend alapvetően nem ez...
ebben a szegmensben (is) szinte mindenki szenved, mert az emberek odakint (is) egyre inkább crossover vagy suv irányba (esetleg tesla m 3) mozognak...
ezt a vásárlói igényt nem a lóerők meg hajtás mozgatják, hanem teljesen más...
ergo a leírtakra sok esély már csak ezért sincs...
az pedig, hogy minden az eu-ba is jöjjön, annál meg még kevesebb...
Hát igen ez igaz.
Ez a 250 ló (mai mértékkel nézve) nem egy akkora durranás, főleg egy ekkora kasztniban. Ha azt vesszük hogy a német "konkurensek" ezt a teljesítményt vagy többet már 10+ éve kihozták a diselekből...
Szép meg jó lehet, de véleményem szerint egy tourer nagyon kéne belőle a piacra és jöhetne egy TypeS vagy R modell 2.4 turbo 300+ lóval hátsó kerék vagy kapcsolható össz kerék hajtással és sportosabb futóművel(vagy sport móddal). Ez a 250 lóerő egy ekkora súlyú mai autónak a konkurencia árnyékában átlagos vagy az alatti, főleg a múlt szívó, és az új TypeR Civic miatt is.
Értem, hogy autózható meg átlag user, de legyen egy erősebb is a márka szerelmeseinek akik méretei és a felszereltsége miatt Accordot akarnak nem Civicet.
Sziasztok, 6.gen Type-R Accordomban a kormány felső részén lévő borítás (a légszák mögötti felső rész) a Nap hatására csúnyán el van deformálódva (hullámos) és eláll.
Ezt csak úgy érdekességképpen teszem be, megtaláltam a képeim között. Emlékszem, h volt szó itt a Rigótechről, van aki szidja őket, van aki lelkendezik értük. Az accord 2,2-es dízel motorjáról van szó:
Direkt elmentem leméretni miután megcsinálták, 170 lovat ígértek. Nem az autokorbelhez mentem, mert az sokak szerint túlmér, hanem a dynohoz, ami sokak szerint kicsit alul mér. 172 ló, és 392 Nm. Tökéletesen azt adták, amit ígértek. Sok évig használtam teljesen hibamentesen.
Sziasztok.
Árul közületek valaki 7 gen Tourer-t? Esetleg S típusút?
Beleszerelmesedtem a formába, mint a CRX-nél, szóval kell.
Vagy HaHu-sok közül érdemes megnézni valamelyiket?
Köszönöm a segítséget!
visszamentem 98-ig...
sajnos csodák nincsenek...
az eu piac megosztott, tradicionális, lokálpatrióta és nagyon kompetitív...
nem eu gyártónak nagyon nehéz itt labdába rugni...