Ez is gáz, de ettől sokkal nagyobb szégyen mikor a laptimingba adnak oda hasonló vagy sokkal sz@arabb állapotban lévő autókat szügyig kopott szálszakadt tengelyenként különböző gumikkal!
Semmi nem számít csak benne legyen műsorban !
A 10. generációs civic a közelgő ráncfelvarrással egy új fogyasztáscsökkentő funkciót is kap. Ezzel akár menet közben lehet csökkenteni az autó tömegét.
viszont a júniusi sajtóbejelentés szerint már kapott ez is egy hybrid rendszert...
"Mazda has also fitted the SkyActiv-X unit with a 24-volt mild-hybrid system, which recovers electrical energy from the drivetrain under deceleration and uses it to power an electric motor which assists the engine."
A klima gombokat elfogadnàm belöle. Amugy nem ugy volt,hogy lesznek ilyen kis diszlecek az elsö-hàtso beömlö részen?
Mondja a sràc ,hogy kelll a spacer és milyen igaza van. Mondjuk én nyomtàvszélesitöt nem tennék ,inkàbb màsik felni ,ami könnyebb. Szerintem ez a ledes szélességjelzö jobban illik màr ehhez a modern autohoz ,mint a borostyàn szinü.
A héten még a piros csikokat ragasztom le körben a spoileren feketével ,màr vettem ilyen széles fekete ragaszto szallagot.Ha ugy nem tetszik majd leszedem....
Mint utólag kiderült azt írja a könyve, h 1000 km-t kell óvatosabban menni vele.Tekerd bele gyorsan, itt a 4 napos ünnep erre a célra , és utána hajtsd meg rendesen.Igencsak szedi a talpát..........
A k20 is azért lett elkaszálva, mert nem érte volna meg (vagy nem tudták volna) Euro5 kompatibilissé tenni.
Tudtommal 95Euro/gramm a bünti minden olyan autónak, aminek 95gramm feletti a fajlagos CO2 kibocsátása.
BTW én teljesen szuperül el vagyok a badass 1.5T-vel. Odalépek, és olyat húz, amilyenről az R18a még csak nem is álmodhatott.
Az eddigi megtett 330km alatt (100% Budapest), 7.6l/100km-t fogyasztott.
Ilyet az R18a nálam sosem tudott.
A futómű meg teljesen más világ mint az ufoé. Ugyanazon kanyarokban, ahol az ufo már rég tolta az orrát, itt ilyen szóba se jöhet, és nem is hajlamos elugrálni a feneke. Ez siklik az úton. Abból átülve ebbe, ezek azonnal észrevehetőek.
Sokkal "komolyabb" autó lett.
Cserébe az ufonak nagyobb a csomagtere, síkba hajlik a hátsó ülés, és ugye a hátsó ülőlap felhajtható. Bár ez utóbbi képességet kb 5x ha használtam a 11 év alatt.
"Honda is akkor lett volna badass ha valami K24-25-26 szivót tákol az FK-kba. 280-300lóval."
ez egy outdated illúzió...
ilyen motor a jelenlegi és jövőbeli emissziós szabványok miatt egyszerűen nem születhet meg...8-10 évvel ezelőtt sem, nemhogy most...
vagy ha elvben mégis, akkor az adott termék és a márkaszintű kibocsájtás szint rombolása miatt az ehhez kapcsolódó büntetési tételek beépítése miatt árban teljesen piacképtelen lenne...
egyedül a skyactive x-nek van meg az esélye sima szívóként léteznie (azonban maga a termék még mindig nem piacképes) de nagyságrendekkel alacsonyabb teljesítmény szinteken...ahol még kontrollálható az emisszió...de konkrét gyakorlati tapasztalat erről sincs még...
a korábbi f20c, k20, k24, c30, b18, b16 stb motorokat és az ahhoz kapcsolódó fajlagos teljesítmény szinteket (na) egyszer mindenkorra el kell felejteni...
a jelenleg érvényben lévő kibocsájtási normák miatt soha többé nem lesznek ilyen motorok...