Honda Civic 2004-es jobb első tompitott fényszórója kiégett,kicseréltem volna - ahogy legutóbb a bal oldalit is sikerült - de legnagyobb megdöbbenésemre az izzó foglalat nagyon megváltozott.
------
Van esetleg valakinek eladó,vagy melyik bontónál kopogtassak ez ügyben?
Csak tippként mondom, nekem hasonló volt. A középkonzol mögött a levegő terelő lemezek szét voltak "hullva", valami szétakadt. Az egyik oldalon tök meleget nyomott, a másikon meg hideget.Rájönni nagyon nehéz volt, megcsinálni egyszerű.Meg kicseréltük a belső levegő hőérzékelőjét a műszerfalon. Egy kis bizbasz, az se nagy dolog.
Mi lehet az alábbi jelenség oka ? Tapasztalt-e valaki már ilyent ?
HONDA CR-V 2.0 S& L AUTOMATA
2008-as évjárat
Klímaberendezés probléma lépett fel.
Jelenség az alábbi:
Kinti hőmérséklet 22 fok, az idő borús. Belső kívánt hőfok a maximális 28 fokra van állítva.
1. Klíma ki van kapcsolva, ekkor az autó jobb oldali szellőzőiből dől a meleg, a bal oldalról a kinti hűvösebb hideg levegő jön.
2. Klíma be van kapcsolva, ekkor az autó jobb oldali szellőzőiből szintén dől a meleg, a bal oldalon jéghideg levegőt fúj.
Ugyanaz a jelenség ha a duál mód be van kapcsolva és akkor is, ha ki van kapcsolva.
Helyi HONDA márkaszerviz még nem találkozott ilyen problémával, ezt mondták ma, plusz foglamuk sincsen mitől lehet.
Holnap reggel lerakjuk náluk az autót, elkezdik megkeresni a hibát.
2009-es 1.8 Type-S Civic jobb első lengéscsillapítója áthaladt a szivárványhídon így párban kéne cserélnem. Szeretném kikérni a véleményeteket, hogy megéri -e utángyártott márkától venni, illetve ha igen, melyiktől, illetve ha van tapasztalat, honnan érdemes?
Erről nem tudtam, pedig igyekszem 2 évente fékfolyadékot cserélni.
Bár kíváncsi lennék hány márkaszervizben vagy műhelyben végzik így az ESP-s autókon a fékfolyadékcserét...
Tud valaki segíteni abban, hogy 5 gen civic coupe-nal kulcsraforditasnal van az a bizonyos bugo hang. Ami ha jol tudom a benzinszivattyú, ami ki lett cserélve...Valamikor nem hallani, nem indit a motor több próbálkozásra sem, a check lámpa pedig nem alszik ki. Esetleg mit tudok még tenni,hogy megoldódjon a hiba?Elektromos hiba?
Előre is köszi!
Üdv.: Gábor
Tempomat lehet, hogy azért nem működik, mert cserélve volt a féklámpa kapcsoló és nem jó állásba tették vissza.
Ez a kapcsoló oldja fel a tempomatot is amikor rálépsz a fékre, pontosan kell beállítani. A fékpedál felett találod, alap állásban teljesen be kell nyomva lennie, ami akkor lehetséges, ha a kapcsoló megfelelően van rögzítve. fél fordulattal lehet kilazítani aztán feljebb húzni majd fél fordulattal rögzíteni ismét. Ez csak tipp, de hátha ez a baj.
Mielott megvettem, megneztek számítógéppel a Honda Fedornal Jászberényben, akkor állítólag nem volt semmi hiba. Pár nappal utána hoztam el, a tempomat már akkor nem ment (de úgy voltam vele, hogy biztos nem jól próbálom bekapcsolni), a többit sorra azután vettem észre. Szervizben meg nem járt, mert vissza akarom vinni a kereskedőhoöz, ezek a hibák elméletileg öt illetik, de gondoltam megkerdezem, hátha ezek mind egy relén vannak...
Hibakód ki lett olvasva? A klímakompresszor kap áramot? A tekercs be szokott szarni ezeknél mérj ellenállást rajta 3-10ohm ok, több kohm nem ok. Diagnosztikával elvileg meg lehet nézni melyik szenzor szar felcserélni egy jóra ha akkor is rossz, akkor kábel ha jó akkor szenzor. Tempomat lehet kuplungpedál kapcsoló is. Ezért mondom hibakódot kiolvasni esetleg élő adatokat nézni, és meglesz a hiba.
Sziasztok!
Frissen vásárolt 2009-es FR-V-mmel több gondom is van: nem megy a tempomatja, nem működik 2 tolató szenzor a 4-ből és amit legujabban észrevettem a klíma sem megy.
A tolatoradar szenzorokkal úgy voltam, hogy valszeg megserult a vezeték annál a kettonel , vagy valami hasonló, a tempomat pedig simán nem muxik. De ma mikor a klímát elvittem feltolteni benne, és mondtak, hogy van benne gáz, de a kompresszor nem forog, gyanakodni kezdtem, hogy ezek a problémák mind 1 tőről fakadnak. Első ami eszembe jutott a biztosíték, de azt már korábban is néztem, és sem a tempomathoz sem a tolatoradarhoz nem látok biztosítékot.
A tempomattal az a probléma amúgy, hogy a Cruise Main ikon kigyullad rendesen a muszerfalon, de amikor ténylegesen be szeretném kapcsolni a sebessegtartast, semmi sem történik, a második ikon nem gyullad ki, és a sebességet sem tartja. Próbáltam 100 fölött is, könyv szerint 40nél már használható...
Valahol olvastam (nem hivatalos forrásból) hogy a difinek más az áttétele. Így ha más a difi akkor más lehet a féltengely és a kuplung is erősebb lehet ..szerintem. Ezért jó lenne egy tuti infó olyantól aki már csinált ilyet, vagy megpróbálta.
1. kérdés: 7g 2002-es 1.4-be keresek váltót. Akinek van kérem írjon.
2. kérdés: Mivel napi 300 km-t megyek autópályán elgondolkodtam, ha már úgyis cserés a váltó, van-e lehetőség hosszabb áttételre átalakítani? (jó lenne ha 130-nál nem 4300-at pörögne) Arra gondolok hogy pl egy 1.6-os -vagy aminek hosszabb áttétele van- váltója felszerelhető-e és mit kell hozzá még cserélni? (kuplung, féltengely, kerékagy, önindító)
Biztos volt már téma de sajnos nem tudom visszaolvasni a 2500 oldalt és sehol nem találtam erre vonatkozó adatot.
Levegős? Vagy szar valamelyik hőgomba, lehet hogy a ecu-ba menő hőgombát cseréltétek és nem azt ami a ventit kapcsolja. A hőgomba csatiját ha lehúzod akkor sem indul, vagy ha rövidre zárod a kábeleket?
2019. augusztus 5. 16:33:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137598
Még mindig szenvedek a 2003 2.4 Accordommal!!Melegszik a vizem alacsony fordulaton..Kb 60 Km/h.termosztát csere volt,vízpumpa tökéletes,hőgomba cserélve lett, hűtő kimérve-kimosva..viszont nem kapcsol a hűtő csak ha klímázok mi lehet a baj?
Nekem volt hasonló (d15z6-al), bár akkor takarítottuk a fojtószelepházat (más probléma miatt), és utána a tömítésnél falsot szívott. De előtte alapjárati motorra gyanakodva én is cseréltem azt, de nem oldotta meg. Elméletileg ha melegen is csinálja, akkor az alapjárati nem is okozhatja, és elég nagy tartományban ugrál, annyit talán nem is tud szabályozni. Sztem valahol falsot szív, féktisztítóval meg kellene fújkálni a pillangó környékét, hátha... de szívhat az alapjárati mellett is, ha a tömítés régi, vagy a pcv szelepnél... és nézd át az összes vákuumcsövet.
Üdv.
2019. július 30. 19:18:40: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #123841
Sziasztok!! Kb 2 hónapja vagyok Civic tulaj és lett egy problémám amire nem tudok rájönni... A következő történik: amikor alapjáraton kellene ketyegnie akkor felpörögv2000-ig majd vissza esik 1000-re majd újra fel és így hintázik (inkább olyan mintha 2000-ig felpörögne megáll majd 1000-nél újra “beindul”). 1996 6gen civic D15Z61100335 motorkóddal. Az alapjarati motort leszedtem már kipucolni. Gondoltam megkérdeztnélek titeket mielőtt új alapjáratit veszek bele, hátha valami egészen más a hiba.
A gázpedál jeladó szenzort kellett cserélnem, ugyanez volt a jelenség. Nálam a teljesítményt teljesen levette, szinte alapjárati (talán 1200 körüli maxig) fordulaton lehetett hazagurulnom a kocsival.
Erre visszakanyardova, a gyertyacsere ota kiautoztam 2 tank benzint (vezetesi stilusvaltas nelkul) es ugy tunik a fogyasztasom (nagyreszt varosi, ahol inkabb alacsony fordulatszamtartomanyban jar a motor) is javult egy par tized litert 100 kmkent. 40-50 kmrel kesobb gyulladt ki a lampam, mint szokott. Pozitiv mindenkepp