Én vettem volna Accordot, ha van. Így végül vettem egy autót amiben nincs index
A fő baj ott van, hogy a Honda lassan marginális szereplő lesz az egész európai piacon. 2007-ben 300e autót adtak el Európában, tavaly meg 136e-et. Gyakorlatilag leharmadolódott az eladott mennyiség.
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/honda/
ez részben igaz. de szerencsére honda-ék se kizárólag SUV-ket és Crossover-eket kínálnak. bár tény hogy ez a piac brutális ütemben erősödik és már vmi 30% körüli...
az a helyzet hogy nem igazán vagy az új honda eladások esetében a célcsoport.
Ma már akik új autót vesznek annak a töredékét érdekli az, hogy hogy kanyarodik.
akkor én leszek a kivétel.
hiába hajtok egy "új" crossovert nem jön be. magas, nem úgy kanyarodik, billeg stb. stb.
tök boldogan ülök vissza az öreg Accordba.
(sőt, most egy FN2 gondolkodom)
Páromnak SUVja van (Kia Sportage). Néha szoktam vezetni. Engem továbbra sem hat meg túlzottan, én maradok a sedan-nál. Mivel Accord nem lesz, nálam a Kia Optima a befutó jelenleg.
És lássuk be, üzleti szempontból arra piacra, és olyan modelleket éri meg fejleszteni, amilyet megvesznek.
A sok Honda fan álmodozása meg teljesen felesleges, mert életükben nem vettek új autót szalonból. S ha Honda csinálna olyan autókat, akkor se tudnák megvenni. Ergo üzleti szempontból láthatatlanok.
De ez mondjuk más márka fanboyoknál is megfigyelhető.
ha legörgetsz egy kicsit az oldalon fogod látni az accord eladási statisztikákat...us vs eu
a honda sztem soha nem fogja az accordot az eu-ba hozni többet...
egyébként aki beült egy suv-ba vagy valamilyen crossoverbe soha nem fog kiszállni belőle...
az előregedő demográfiai hatás miatt minden egyre inkább ebbe az irányba tolja a vasárlókat...
ez globális trend...
legalábbis addig amíg nem lesznek vele szemben valamilyen normatív szankciók...
a kibocsájtás vagy a méret miatt...
Azért sokan beérik egy (sportos)kombival is családosként, nem mindenki akar egyterűt vagy "terepjárót" csak egy nagy méretű személyautót, de a szedán csomagtere kicsi és limitált a beférő is.
Mondjuk úgy, hogy a leírtak "egy Honda fan álmai".
Más márkáknál van kombi...
a trend alapvetően nem ez...
ebben a szegmensben (is) szinte mindenki szenved, mert az emberek odakint (is) egyre inkább crossover vagy suv irányba (esetleg tesla m 3) mozognak...
ezt a vásárlói igényt nem a lóerők meg hajtás mozgatják, hanem teljesen más...
ergo a leírtakra sok esély már csak ezért sincs...
az pedig, hogy minden az eu-ba is jöjjön, annál meg még kevesebb...
Hát igen ez igaz.
Ez a 250 ló (mai mértékkel nézve) nem egy akkora durranás, főleg egy ekkora kasztniban. Ha azt vesszük hogy a német "konkurensek" ezt a teljesítményt vagy többet már 10+ éve kihozták a diselekből...
Szép meg jó lehet, de véleményem szerint egy tourer nagyon kéne belőle a piacra és jöhetne egy TypeS vagy R modell 2.4 turbo 300+ lóval hátsó kerék vagy kapcsolható össz kerék hajtással és sportosabb futóművel(vagy sport móddal). Ez a 250 lóerő egy ekkora súlyú mai autónak a konkurencia árnyékában átlagos vagy az alatti, főleg a múlt szívó, és az új TypeR Civic miatt is.
Értem, hogy autózható meg átlag user, de legyen egy erősebb is a márka szerelmeseinek akik méretei és a felszereltsége miatt Accordot akarnak nem Civicet.
Sziasztok, 6.gen Type-R Accordomban a kormány felső részén lévő borítás (a légszák mögötti felső rész) a Nap hatására csúnyán el van deformálódva (hullámos) és eláll.
Ezt csak úgy érdekességképpen teszem be, megtaláltam a képeim között. Emlékszem, h volt szó itt a Rigótechről, van aki szidja őket, van aki lelkendezik értük. Az accord 2,2-es dízel motorjáról van szó:
Direkt elmentem leméretni miután megcsinálták, 170 lovat ígértek. Nem az autokorbelhez mentem, mert az sokak szerint túlmér, hanem a dynohoz, ami sokak szerint kicsit alul mér. 172 ló, és 392 Nm. Tökéletesen azt adták, amit ígértek. Sok évig használtam teljesen hibamentesen.
Sziasztok.
Árul közületek valaki 7 gen Tourer-t? Esetleg S típusút?
Beleszerelmesedtem a formába, mint a CRX-nél, szóval kell.
Vagy HaHu-sok közül érdemes megnézni valamelyiket?
Köszönöm a segítséget!
visszamentem 98-ig...
sajnos csodák nincsenek...
az eu piac megosztott, tradicionális, lokálpatrióta és nagyon kompetitív...
nem eu gyártónak nagyon nehéz itt labdába rugni...