Fehér első toldat, fehér küszöb, piros a tükör és a szárnyvég és fehér a felni. Elől meg fekete az IC előtti rács.
Belül az ülés más meg van piros betét a műszerfalon.
Érdemes átolvasni a kézkönyv infotainment-re vonatkozó részeit, vagy legalább végignyomkodni a menüket.
Eljutottunk oda, hogy rengeteg minden konfigurálható (amit én speciel szeretek).
Illetve nekem sokkal nagyobbnak érződik az ufonál, úgyhogy kamera meg radar ellenére is szokni kell a méreteit.
Na, egyre többen leszünk itt, akik belevágnak és próbát tesznek ezzel a civic-kel is! Grat!
Ha használtad egy darabig, írj már néhány szót, h egyezik-e a véleményed az általam leírt tapasztalatokkal. Kíváncsi vagyok......
Olyan FN2 amilyenre én vágytam, az 5M, vagy felette lett volna mire hozzám kerül, annyit meg nekem nem ért meg 10 évesen. Nem utolsósorban, azért csak letoltam 11 évet a saját fk2-ben, és máig szeretem, de kellett már a váltás.
Most "jó" áron el lehetett hozni az 1.5T Sportot.
S ez azért más világ az ufohoz képest. Remélem ez is ki fog szolgálni hosszú időn keresztül.
Gyári adat 8.7s 100-ra, a 8 gennél meg 8.9s. Szóval kb. ugyanazt tudják, csak érzetre lehet más. Gondolom a gázpedál késés minimalizálása után azért jól autózható. Agyonszabályozott 1.6 - 1.8 kortársaihoz képest nagyon jó ez a gyorsulás. Pl. egy Mitsu Lancer 1.8-as hasonló évjáratú, 143 lóval 10.4 sec és 1.5 literrel magasabb fogyi...
Az egész 9 gen szériában végig választható volt az 1.8 i-VTEC motor 140LE-vel. Ugyanaz mint a 8 genben volt csak finomabban van hangolva. Volt még 1.4 az csak az 5 ajtósban meg 1.6 dízel.
Amúgy a Tourert még azt hiszem egy évig gyártásban tartották 2016 után is azaz létezik belőlle 2017-es model.
Jó kérdés, USA modellek nagy része tuning szempontjából ugyanaz mint a 16-18 model. Amint lesz itthon egy ilyen 2019-es és ki tudjuk olvasni az ECU-t akkor kiderül, hogy van-e különbség.
Stage 1:
Emelt turbónyomás (1.25Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~190LE és 310Nm (gyári: 182LE és 240Nm)
Stage 2:
Emelt turbónyomás (1.45Bar)
Javított gázpedál reakció
Csökkentett turbó késedelem
Növelt nyomaték alacsony és középtartományon
~210LE és 350Nm (gyári: 182LE és 240Nm)
De ezeken kívül még van egy halom paraméter ami igencsak befolyásolja a karakterisztikát
Throttle Responsiveness
Throttle Padding
Turbo Spool
Turbo Responsiveness
Boost Target Ramp Rate
Early Spool
Disable Rev Hang
....stb
Pont most ültem ide neked megválaszolni a kérdésedet, a tapasztalatokról, látom épp megjöttél egy képpel.
Szóval az első érzések......Nagyon hiányzik a bőr, nagyon megszoktam az elmúlt 20 évben, de ez csak megszokás kérdése. Ami gáz, az a napi számláló tekerője. Nem akartam hinni a szememnek, miközben minden más elektromos kütyüvel működik. Ezek a segéd bizbaszok egyelőre nagyon jól teljesítenek, még azért tanulni kell egy-két esetet, h mit miért csinál. De tetszenek, korrektül jeleznek. Pozitív, h nem visít minden jelzésnél, ha csipog, akkor halkan,nem őrjít meg, hanem villan lámpa, vagy bemondja pl. a bizti övet egy hang.
A futómű kifejezetten jó, tartottam tőle az accord után, de ez úgy nyeli el az úthibákat, h csak pislogok. A kormányzás tökéletes, pont annyira érzékeny, mint amennyire kell. A váltót meg nem kell egy hondásnak bemutatni, azt nem tudják elrontani.....
A hang zseniális, nagy ötlet volt, h nem burkolták le a motorteret. Persze mindezt nem egy V10-hez hasonlítva mondom, hanem egy 1,5-ös autóhoz.
Hátul a hely bőven jó, kivéve a fejteret, ott 180 feletti embernek nem lesz jó.A hátsó rolón meglepődtem, de tök jó ötlet, mert amikor előre csukja az ember az üléseket, nem aggat a keresztben levő roló sínje.
Ami még nem tetszett, az a kormányon levő kapcsolók, nagyon műanyagok, az accordban sokkal korrektebb volt.
Menettulajdonságban át kell szokni a dízel után, de kúrva jól megy, és 5 ezer körül még rátol egy lapáttal, szóval oké a dolog.
Összességében eddig igen pozitív, pedig nagyon tartottam tőle. Főleg a futóműtől, de azon meg látszik, h 15 évvel későbbi technika, és nagyon jó. Henrik nyomott vele néhány kört úgy rendesen körforgóban, kipróbáltuk , és csakis pozitív ahogy az úton viselkedik.