Utolsó 3 teljes tankra vetített vegyes fogyi: 6.6l, 6.8l, 6.9l, 100-as benyával. Ebben van egyenletes autópálya tempó és szórakozás is kihasználva a 182 lovat. Elég jól meg tud indulni, egy stage 2 -vel meg aztán tényleg durva menetteljesítménye lehet.
Gratulálok!
Ha kicsit esik az ára szeretnék én is egyet. Kár, hogy az Si csak qp vagy szedánban van - a qp nagyon bejövős, csak ugye nem éppen praktikus, az 5d meg szebb a szedánnál. Na majd meglátjuk, hogy hoznak e be a lengyelek egyáltalán.... Sima 2.0 szívóval már tele PL.
Nagyon kevés változás lesz, műszakilag talán szinte semmi sem. Lehet, h olyan tökéletes konstrukció mint a trabant, h 40 évig is jó az változtatás nélkül.
Akármilyen megoldást is okoskodtak ki, igen jól érezhető többletet tettek bele. Van benne vagy 400 km, úgyhogy majd még gyűjtöm a tapasztalatokat.
Másképp kell vezetni mint a dízelt, de nem tartott sokáig megszokni.
Már csak egy elektromos hiányzik itthonra, én azt is szívesen szokogatnám.
Várjál, még nem rúgtam el neki igazán, ki tudja, még minden lehetséges!
Különben a múltkor beszélgettünk a vtec nem vtec dologról ennél a motornál.( vtec turbo van ráírva különben).
5000 környékén olyat vált a motorban a műsor, mint a régi vti-mben, rendesen rádob egy lapáttal.
Még nem biztos! A dízel után megláttam a fogyimérőt ezen, és elállt a lélegzetem. Ilyen számokat kúrva régen nem láttam már. Lehet visszaviszem a picsába!
Akkor ezt a szimpatikus srácot "kergettem" tegnap a fehérkével Mór és Pusztavám között.
A belső keringetést azért be kellett kapcsolnom néha, amikor odalépett a srác a KEN-nek....de legalább lemaradtam...
Fagyizgattunk néhány méterre a kocsitól, arra jön egy nő, megáll, nézegeti a kocsit, és odaszól nekünk (nem tudta, h a mienk), "Ez nagyon szép.....Egyszerűen gyönyörű ez az autó! "
Egyik fehéret eladtam, jóból is megárt a sok. Amit azért kaptam kipótoltam egy kicsivel és lett az fk8. Amúgy magyarba került az. Még most is vár a tulaj a magyar rendszàmra.