Nem volt baja Mivel nem mentünk fel autópályára, a legtöbb helyen nem is 90, hanem 80km/h a sebesség határ. Plusz települések, a hegyek, a forgalom... Ez ilyen. Ha kiszámolod 63 km/h az átlag, ami reális.
De a látvány kárpótolt a hosszú út alatt, meg is álltunk néhány helyen.
Ha körbemegyünk pályán akkor az út több mint 800 km lett volna, valamivel kevesebb mint 9 óra alatt. Kisebb táv, kisebb fogyasztás, olcsóbb benzin, nincs autópálya díj. 40ezerrel kevesebb az útiköltség oda-vissza. Csak a fekete merciknek helyet kell hagyni a kanyarokban, mindenhol is előznek... o.O
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani olyan lelkiismeretes, típust ismerő szervízt vagy szerelőt akire 7.gen, K24A3, Honda Accord Type-S-t rá lehet bízni? Ősszel szeretnék beiktatni egy üzemanyagszűrő cserét, szelephézag állítást, a vezérlés állapotának felmérését ha már meg van bontva, továbbá kuplung szett cserét és ami ezzel jár. Köszönöm!
Szia Bratyó!
Egyszer nekem is úgy döntött az autó, hogy nem nyitja ki a csomagtartó ajtót a gombbal csak az ülés mellől vagy távirányítóval. Kimértük, hogy az ajtón a gomb működik, viszont a zár szerkezetbe az egyik kábelen nincs feszültség (kék-fekete ha jól emlékszem). Megpróbáltunk másik kábelt bekötni, hátha megszakadt a régi, de nem jártunk sikerrel. Egyelőre így maradt.
Neked meg lett oldva a probléma azóta ?
2019. július 23. 14:04:16: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137554 2019. július 22. 21:56:45: megválaszolva Kázmér + által,
→ #137550
Szia coyote_!
Tavaly Horvátországba, Podacába utaztunk Szekszárdról indulva ketten, 2007-es teljesen gyári 7g k24-el, 17-es gyári felnikkel. A klíma majdnem végig ment, mert 37 °C volt nappal. A fizetős utakat elkerülve, szinte nyíl egyenesen délnek tartva Bosznia-Hercegovinán át mentünk. Nyugodt, ráérős tempóban haladtunk, szerpentineken lefelé ki lehetett használni a hatásos motorféket. Kb. 570 km táv, 9:15 tiszta menetidővel.
A számítógép az odaúton a hegyvidék előtt 6,4-et írt, amit csak egyszer láttam, egy forgalom nélküli hétvégi Kaposvár-Szekszárd útvonal végén, lendületből autózva. Mikor Podacában leparkoltam 6,7-et írt a gép.
A visszaúton sikerült megismételni a 6,7-et!
Egy ~150 km-es országúti távon településekkel szabdalva, előzésekkel 7,5 l körül eszik.
Ez az autó 70-120 km/h között kevesebbet fogyaszt mint anno az 1.6-os mk1-es fókuszom. (Csak városban használva a fóka 9-10 l között evett nyáron, városon kívül nehezen ment 7.6 l alá. Kényelmes de cserébe komótos.) Viszont ha kell a K24-ből lehet teljesítmény előcsalni.
Szóval nem bántam meg, hogy belevágtam a 2.4-esbe, remek autó ez. Mint egy nagy kényelmes gokart
8gen civicem 70 ezerrel vettem 4 éve, most adtam el 272 ezerrel, végig 0w30as Mobil 1 volt benne.
Accordba most van elvileg 182 ezer km, végig szervizkönyves
Tudtommal a benzines 8gen gyári (Honda) motorolaja 0W20, a dízelé meg 0W30-as.
Ehhez képest helyezkedj.
Függ azért a motor futásától is, ha relatív keveset futott, akkor mehetnek bele szerintem ezek, ha netán sokat futott a gép, akkor esetleg mehet bele kicsit sűrűbb olaj.
(Én is 5W30-at használok (Eneos Sustina) a 2 literes Accordomba amiben 150.000 felett van a km, főleg hogy nem tudhatom, hogy ez valós-e)
Sziasztok, ismét Accord tulaj lettem. Kérdésem, mivel nem találtam rá választ, 2011es R20A motorkódú Accordba 0w30,vagy 5w30 az előírás? R18A Civicemben végig 0w30at raktam.
Köszönöm.
Elmenőben......Ennek is eljött egyszer az ideje........
Nem sok autó nőtt eddig hozzám ennyire, de hátha nem az utolsó volt.
Ne örüljetek, nem szabadultok tőlem , én fórumot nem váltok, csak topicot.
100% város, Budapest, reggeli dugó, délutáni félig dugó 10,5l nekem, most mértem rá pont.
Már többször rámértem, mindig ekörül volt nekem.
Pályázás 8-9 közt, vezetési stílustól függően. Ez a 130 tempomat vagy felette előzgetésekkel.
Ilyen bohóckodós óra szerinti 110-120- al lehet 8 alá hozni.
100% városi dugózás 10-11liter, többször volt 11lityó, de az nagyon nagyon hard dugózás.
Savoya park -> Dunapláza reggel 8kor, ~60p menetidő, hányinger!
Kevésbé dugózós, vakációs 9-9,5literes átlag.
Én Bp-Cannes oda vissza mindent betartva 7,27 lett. De a mindennapokban olyan 7,5-8 literrel elvagyok igaz nem sokat megyek városban kb 30%-a ami város de az város light Városban ha odafigyelsz egy 10-essel el lehet gurulni országúton 6 egész valamennyit is elő lehet csalogatni. 160 konstans sebességnél kerek 8 litert kér. 130–nál 7-7,5 között valamennyit
Sziasztok,
azt szeretném kérdezni a Nagyérdeműtől, hogy kinek milyen fogyasztási adatai vannak 7g -nél k24-el? Nem városi hanem országút-autpálya tempónál érdekelne. Tudom, hogy nagyban függnek az értékek a vezetési stílustól, a sofőr súlyától meg a légköri viszonyokól, napfolt tevékenységtől stb, de biztosan van valakinek mondjuk egy horvátországi nyaralós átlaga a fenti modellel.
Köszönöm előre is!
2019. július 22. 18:15:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137544 2019. július 15. 22:13:56: megválaszolva fonta + által,
→ #137524 2019. július 12. 18:45:01: megválaszolva Dontwalk + által,
→ #137467 2019. július 12. 18:29:23: megválaszolva zolynet + által,
→ #137466
Ezek szerint le kell venni a lökhárítót, ha vontatni akarod, de gondolom azóta már nyilvánvalóvá vált számodra is az egyetlen megoldás.
(amúgy kicsit fura, hogy így van "megoldva", ezt eddig én sem tudtam, de legalább most már fel leszek rá készülve, ha esetleg vontatásra kerül sor. Amire remélem NEM kerül sor sosem.... )