Sziasztok,
azt szeretném kérdezni a Nagyérdeműtől, hogy kinek milyen fogyasztási adatai vannak 7g -nél k24-el? Nem városi hanem országút-autpálya tempónál érdekelne. Tudom, hogy nagyban függnek az értékek a vezetési stílustól, a sofőr súlyától meg a légköri viszonyokól, napfolt tevékenységtől stb, de biztosan van valakinek mondjuk egy horvátországi nyaralós átlaga a fenti modellel.
Köszönöm előre is!
2019. július 22. 18:15:34: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137544 2019. július 15. 22:13:56: megválaszolva fonta + által,
→ #137524 2019. július 12. 18:45:01: megválaszolva Dontwalk + által,
→ #137467 2019. július 12. 18:29:23: megválaszolva zolynet + által,
→ #137466
Ezek szerint le kell venni a lökhárítót, ha vontatni akarod, de gondolom azóta már nyilvánvalóvá vált számodra is az egyetlen megoldás.
(amúgy kicsit fura, hogy így van "megoldva", ezt eddig én sem tudtam, de legalább most már fel leszek rá készülve, ha esetleg vontatásra kerül sor. Amire remélem NEM kerül sor sosem.... )
Most nem a fejedet leüvöltő hangorkánról beszélünk hanem a kellemesen morajló , erőt sugalló hangzásról ami dukál az autó mellé. Ez még nem az a kateg. Az nekem sem hiányozna.
nálam meg pont fordítva van.
annyira szeretem hogy csendes.
15-20 évvel ezelőtt még oké volt (skunk rendszer és társai) de így 40-nel már nagyon nem hiányzik.
hiába na, öregszem
Gondoltam hogy talán le is méretem, mert anno mikor a leömlő felkerült és lemértem akkor egy kicsit kifújt a kipuff és az eredmény sem volt egy nagy szám, +3le/nm, kicsit csalódás is volt.
Ez a hang már nagyon hiányzott!
Végre, végre Szerintem kell ehhez az autóhoz némi hang mindig ezt mondtam. Amúgy meg a két hátsó kamrás dob sokat fojt így legalább pár paci csatlakozott a méneshez Szerintem jó hangja is van a videó alapján.
Odass DW, lekerült az ovál kipuff vég, hallelujja!!!
Lent nagyon kellemes mély hangja van, a videón úgy adja vissza, hogy felül nagyon trombitál,
szerintem kicsit csalóka, legalábbis belülről nem hallom ilyennek.
Tetszik a végeredmény, maradhat. Úton van két silencer (=db killer) hozzá, ha mégis sok lenne.
igen, megoldás rá.
az hogy mennyire lesz tartós egy más más kérdés.
(vannak ebből komolyabbak is pl. hardrace. hollánidából beszerezhető igaz drágább, de minőségibb is)
Az tuti hogy az lenne a legegyszerűbb ha cserélném őket újra, de inkább kísérleteznék!
Arra a műanyag takaróra gondolsz ami a xenon égőt takarja hátul? Abból vetted ki a tömítést? Ezt kipróbálom! Hátha segít nekem is! Köszi a tippet!
lámpa párásodásának megszüntetésére van valakinek valami tuti módszere/ötlete?
A nedvszívó kis zacsit nem merem kiszedni, mert félek kiszakítom úgy bele van ragasztva.
Valami más alternatíva van esetleg?
Most vettem ki az Accordból, Denso van benne made in Japan van a peremén gravírozva, és a gyújtás is Denso. Jazz ben is megnéztem NGK made in France...
Keresek Japán NGK t akkor.
Oké, köszi, meg lesz.
Lehet, hogy hülye kérdés, de automatába váltóolaj cserénél kell szűrőt is cserélni?
Nem emlékszem, hogy a múltkor lett-e, de szerintem nem volt.
Gyertyákat Ti mikor / hány km. után szoktatok cserélni?
DENSO-nál minőségproblémásabb gyertya nem nagyon van.
Pl. csak úgy bepottyan az elektróda a motorba, teljes motorkárt okozva. Nálunk volt ez a garanciális eset, nem csak úgy valaki hallotta valakitől, aki elmesélte nekem.
Ettől függetlenül Neked lehet a szíved csücske a DENSO gyertya, szó se róla.
Bár a HONDA dobozos DENSO-ra valószínűleg más minőségellenőrzés vonatkozik, abban egyébként én talán bíznék.
Sajnos a gyertyák minősége tragédia lett az évek és évtizedek alatt és a legjobban a Denso lett a legszarabb a kettő közül. Az NGK még minőségben jónak mondható.
Nem volt nálam, de ha leszeded a kárpitot a csomagtér ajtóról meglátod, saru rajta van e mindkét oldalon, ha igen rá kell mérni eljut e az áram oda vagy vezeték hiba van valahol, esetleg a kapcsolója rossz.
2009-es 8gen 2.0 AT Accordomat viszem "nagy" szervízre és tervezek üzemanyag szűrőt is cseréltetni. 275e km. van az autóban, és tudtommal még sosem volt benne cserélve. Semmi baja az autónak, 90%-ban prémium üzemanyagot tankolok bele, de az ördög nem alszik alapon (meg hogy nyugodtabban aludjak ) kicseréltetném. Azonban hallottam már ezt is azt is, pl. hogy nincs is benne, meg hogy nincs sok értelme cserélni, ezért még vacilálok rajta egy kicsit... Főleg azért is, mert tudtommal nem egy egyszerű művelet a cseréje, a szerelőm még nem csinált ilyet, de elég ügyes. Megéri ezzel "szivatni" őt is?
Nektek mi a véleményetek, tapasztalatotok erről? Esetleg vannak-e jó tanácsaitok a cseréhez, mire kell figyelni, mit kell / érdemes a szűrővel együtt cserélni stb.?
Ezt a gyárit találtam a neten. Jól tudom, hogy ebben a műanyag cuccban, valami konkrét papír/karton szűrő szerűség is van?
https://zsemito.hu/webshop/uzemanyag-szuro-accord-2008-12-ben
zin-r20-k24-gyari/
Ez jó lesz bele, és mindent adnak hozzá szerintetek ami kell? Érdemes esetleg máshonnan beszerezni? Mivel kell jó pár más dolog is, az adás-vételi topicban hirdető Spidy-t is keresni fogom olajokért és szűrőkért.
Sziasztok! Valaki cserélt már rádiót? Az enyém tönkre ment. A kérdésem a következő lenne: az enyémben sef-g1-es van, amit találtam az sef-e1. Ebből lehet valami gond? Illetve itt vannak a rádióhoz ilyen kódok? Vagy csak összedugom és kész?
Attól függ, hogy hol törik, nekem pl. most van egy szett gyárim összerakva gyári telóval, mert vizsgára kellett, abban is az egyik rugó el van törve fent, közvetlen a tányérnál, semmit nem lehetett észrevenni, nem is pattan. Csak én tudtam róla, de csak azért mert én láttam kiszedve. Vizsgára ez jó volt, a hibátlan ültetőrugó nem .