Sziasztok!
Dc2 integrán (B18C6) szeretném lecserélni a kipufogórendszert a következőre: jdm itr leömlő, 60as rozsdamentes rendszer egy középdobbal és Spoon végdob.
Kérdésem a következő: kell programozni az ecut ezután a módosítás után vagy nem? (Katalizátor nem lenne az új rendszerben)
[HONDATA Kpro v1 v2]
Sziasztok, adott a fent említett ecu. letöltve róla a régi program és az új Kmanagerrel feltöltve az ecura. Így elvileg kéne tudni logolni vele, de a helyzet a következő, Kmanager látja hogy ignition On , minden friss ( firmware,software stb) autó beindít rányom a villám jelre azaz elkezdenék logolni,de egyik sensor sem mutat semmilyen jelet, azaz MAP, RPM ... miden konstant értéket mutat, nem a valósat, amit kellene. Feltölteni/ letölteni tudunk az ecuról. Végignéztük az interenetet és úgy néz ki még nem volt snekivel sem iylen, de remélem tudtok segíteni! Előre is Köszi
Ha visszakeresel akkor láthatod hogy nekem is ennyit mértek a gsr tengelyekkel. (158le)
ITR tegnelyekkel lett 166le itt a dyno padon volt mindkét mérés. Szintén többet vártam de ez már csak ilyen sirató pad.
Sanya egyik gyári s2k-ját itt 193lóra mérték. Ez ilyen pad, el ne kezd keresgélni a lóerőket!
Szia!
Berakható, volt is pár blokk így. Attól függ kell e neked akkora comp? Azzal lenne úgy 13:1 körül.
Mit szeretnél, mi a cél?
Ha marad a gyári tengely, vagy csak ek9/itr akkor (Én) kicsit fölöslegesnek érzem.
Inkább egy B16a (pr3) menjen bele azzal 11.3:1 körül lenne. Esetleg még a jdm itr (p73-00), azzal 11.6:1, de még az EU itr dugó is elég lenne a 11:1-el.
Ezeketől nagyobb comp-ot akkor érdemes ha valami giga tengelyt raksz bele.
Hello!
Adott egy B18C4. Sajnos jelentős olajfogyasztás miatt generálra kerül a sor és valószínűleg fúrni is kell. A kérdés viszont a következő: Esetleg van valakinek tapasztalata B16B copy, öntvény
dugókkal(Nippon stb...), hogy mennyire tartósak, bírják-e a gyárinál magasabb fordulatot? Illetve az eltérő égéstér kialakítás miatt egyáltalán berakható-e B18C4-be?
Ezzel most miért van baj? Huszonéves autó ami gyárilag 160ló tud mérőpadon 155öt. Teljesen ok. Jó van benne itt szívosor meg ilyen olyan dolgok, én személy szerint sose hittem igazán az ilyesmiben.
Szerintem elégedett lehetsz vele, teljesen ok. Löksz bele 100as benzint ott lehet meg is lesz a maradék 5 paci.
Nekem sportlégszűrő van 3' csővel és a képen látható helyig kivezetve,rezobox kivéve és mrá kapott el oylan eső autópáláyn hogy 60-nál maxon törölve az ablaktörlővel nem láttam, megálltam mert megijedtem és 1 g víz nem votl körülötte és fel sem szívta. Ezen információk keretében amúgy én nem lepődtem meg ,hogy nem hozott töblet lóerőt a teljesítménynövelő cuccok.
( Minden rossz indulat nélkül )
Nekem gyari rezonatoron keresztul sziv a motor gyari ITR gumicsovon keresztul, most rakom be nemsokara fixre az ITR legszuro dobozt, de az is rezoboxon keresztul fog szivni, (nem akarom, hogy vizet szivjon) nekem ez utcai auto nem
"hetvegi jatszos", ezert kell a katalizator is nem akarok muszakin problemat ebbol.
Felmerül egy pár dolog az autó kapcsán:
-gyári motorhoz tök fölösleges szerintem ITR szívósor és pillangó, legfeljebb felül hozna, de ha túl nagy a pillangóg még ártasz is,nem hogy segítenél,
-katalizátor iszoynat sokat fog vissza és ha már tényleg tuningolgatsz és akarsz katit akkor inkább egy 100cellásat kéne beszerezni, az bemelegedve talán hozza a gyárilag előírt normát.
-szeritnem fölöslegesen nagy a kipurendszered, nekem gyári motorhoz 55-ös rendszer volt gázgyorsítóval paragi dobbal meg katkonverterrel és szintén EU itr 4-2-1 leömlővel.
-hova van elhelyezve a légszűrőd mekkora szívócsővel , nagyon nem mindegy
Lényegében pont tönkrevághatod a gázáramlást egy túl nagy kipuval és túl angy szívó oldali cuccokkal, ami szerintem segítene, az egy ITR tengely meg a katalizátor kivétele, akkor várhatnál szerintem 175 LE körül.
A dyno-s emberek biztos szídják a másik pados-t,hogy nem mér jól, ez marketing, DE korbeléknál sem állítasz be több dolgot az tuti, max még gumiméretet.. és dynoproject-ék se tudnak többet,mert görgős pad. Ezeknél általában beállítják 4. sebességi fokozatban a 100km/hát a műszeregységed szerint a padhoz és e szerint mérnek, Mindig lesz 5-10% eltérés a padok között, a mérési körülmények eltérése miatt!
Nézd a jó oldalát lehet megy az autód 14.5-öt ezekkel a cuccokal úgy,hogy csak 156 lovas x)
Ugyan ezt ajanlotta mar mas is... viszont nem szoktam gyorsulasra jarni, nem akarom "gyilkolni", utcai auto leginkabb.
Viszont legkozelebb, ha ugy alakul el fogok menni kiprobalni ezt a dolgot.
Nekem furcsa, hogy nem kezd el esni a teljesítmény 7600 után, hanem még emelkedik. Lehet, hogy kevés ott az előgyújtás? Ez lehet egy ok amiért nem tudja a tényleges max teljesítményét.
Baj, van Houston... viccesre is lehetne venni, de annyira nem az.
Lenyeg 2 gazdas (en vagyok a masodik) EK4 (1.6 VTI) valos 240.000km. futott automat elvittem kivancsisagbol teljesitmenymeresre.
Kompresszio minden hengerben 14,5 bar.
Ami nem gyari:
-ITR leomlo fojtas az Y vagy, ha ugy tetszik a 2-1 utan kiszedve
-Skunk2 cat back rendszer (katalizatortol hatra)
-Gyari katalizator visszavagva egyik oldala a leomlohoz masik oldala a S2 rendszerhez igazitva
-ITR szivosor pillangoval
-Gyari szivosor tomites
-Hengerfejhez a szivosor hozzaigazitva csak a bementi nyilas
-Hegerfej 8000km ezelott full felujjitva a Kacsoeknal gyari hengerfej tomites es szelepszar szimmering, szelepvezeto,
szelepek becsiszolasa stb.
-Legszuro doboz 1.3 16V Suzuki Swifte atmero hozzaigazitva az ITR gumi szivocsohoz ideiglenes megoldas volt amig nem
talaltam ITR legszurot, de kivancsi voltam mit tud a padon (1 meres: PIROS)
-ITR legszuro (2 meres: ZOLD)
-P28 programozva egy forumon jol ismert ember altal, szandekossan nem irok nevet (az a 4-5 ember kozul akik tenyleg tudnak programozni)
Motorba nem lett nyulva.
Azert mentem ide meretni, mert a Totalcaros hely itt le lett huzva a rossz pad beallitas miatt.
A pad kezeloje megemlitette a meres utan szinten, hogy a Totalcaros helyen nem mernek jol mert nem allitjak jol be a padot, itt viszont a pad automatikussan allitja magat, "ergo nincs hiba", csak annyit kerdezett szivo, lokketterfogat, es hogy elsokerek hajtaso es, hogy 4 hengeres.
Allitolag az ember szerint a Hondak tudjak szinte mindig a gyari ertekeket.
Meres kovetoen elmentem Vecsesre mert vettem egy lampat es, ha mar ott voltam megmutattam "valakinek" a merest, es azt mondta, hogy ez legalabb 170loeros kene legyen.
Azt is mondta, hogy ott mar mert valos gyari allapotu S2000 es 191loero lett... igy o mar nem jar oda ahol ez merve lett, szerinte Magyaroszagon nincs is jo pad, hat nem tudom...
Úgy fest az ej1 coupém teljesen hobbiautóvá fog válni, így pár átalakítást eszközölnék rajta.
Vacilálok még a turbó/szívó irányt illetően. Az alap motor egy felújított azóta már 40ezret futott d16z9.
Az érdekelne hogy a tuningmentes gyári motorra, amennyiben szívóban gondolkodom, milyen leömlő lenne jó ár/érték arányú választás? Érdemes lenne esetleg egy integra légszűrő rendszer az autóra? (jelenleg gyári van, direktszűrőt nem szeretnék).
50-es rendszer van az autó alatt, kb. jó ez az átmérő vagy nagyobbra kellene váltani?
Hali! B16-ba ( adoatlapomon a setup ) szeretnék irridium gyertyákat rakni , kérdésem,hogy van-e egyáltalán értelme? és ha igen 11.0:1 sűrítési arányhoz melyiket ajánljátok? Télen be fog vele inudlni vagy ez valami urbán legenda,hogy irridiummal télen nehezen indul stbstb? Köszi a válaszokat!
Elméletileg a Stage 1-hez elég a gyári rugó. Az adatok fent vannak a Crower honlapján is. Szerintem ez alapján le tudják majd gyártani. Az árrol annyit tudok, hogy jelen pillanatban 360$ körül lehet kapni az USA-ban. Ehhez hozzá jön még a szállítás kb. 100$ és a vám 3%, talán még az áfa 27% is.
Valószínűleg ettől olcsóbb a gyártás.
Szrintem nagyon ritka ez a veztengely és nem hiszem,hogy sok ember tunigol ilyen motort. Gaálék le tudnak gyártani mindent,de vigyázz azért, ha konzultálsz velük mond meg,hgoy milyen szeleprugókkal használnád,mert a túl nagy bütykű tengelyeket lehet a gyári sz.rugók nem fogják elbírni. Valószínűleg a Crower letesztelte ezt a veztengelyt amit írtál, nzéd meg,hogy kell-e hozzá másik sz.rugó vagy egyéb dolog, ha nem és anak a tengelynek megvannak az adatai, intake/exhaust centerline, szelepnyitás mértéke stb stb lehet érdemes lenne az alapján legyártani, de akkor már lehet ott vagy,hogy megvehetnéd ezt a leírt crower-t, ez az én véleméynem.
Meglett a döntés. Marad a verda, megkapja az asszony. Viszont lenne még egy kérdésem.
Van valakinek eladó Crower D17a2 Na. Stage1 (63461) vezérműtengelye? Esetleg a gyári vezérműtengely átalakítható Stage1-re, olyan helyen ahol vezérműtengely gyártással és felújítással foglalkoznak? Pl. itt
Sziasztok! Érdeklődnék! Nekem lenne egy 2007-es 1.6 FD6-os civicem r16a-es motokóddal, hogy azt lehet-e esetleg swappolni?
Mert nem nagyon találtam semmi ilyesmit ehez a fajtához!
Szerintem az eladom az EU8 rakok hozzá és veszek egy EV1-et irányba, majd amit rá akartál költeni alkatrészben az EU8-ra azt ráköltöd az EV1-re. Az átépítési költséget meg hozzárakod az EU8 árához. És ami megmarad abból meg boldogan autózol.
Nyilvánvaló, hogy EV1 alkatrészeket kell vennem, nem pedig EU8-t. Azért akarom kideríteni, hogy melyik irányba iérdemes elindulni, mielőtt még bevásárolok alkatrészből.
Átépítsem EV1-re és akkor, ahhoz vegyem meg az új alkatrészeket + még ami kell. Vagy maradjon EU8 és az legyen felújítva. Esetleg legyen 9gen Civic , de akkor Csányi Sanyi bá'nak ki kell pótolnia a hiányzó összeget.
Enyémet is hirdettem egy ideig, de még rá sem kérdeztek hogy milyen vagy mennyit engednék belőle sem próbakör sem alkudozás. Így hiába akarom eladni, nem tudom. Most a 6gen-t hirdetem hátha előbb elkel.
Ha eu8-hoz veszel nyelestengelycsapágyat az nem jó az ev1-be. A kerékcsapágyak sem jók a kuplung sem jó. a motortartó lemezek sincsenek a jó oldalon a váltóbowden sem jó a motortartók sem jók a fékek sem jók a kipufogó rendszer sem jó. Ha át akarod építeni akkor szinte karosszériáig szét kell szedni a mostani autódat a motor váltó tartó lemezeket át kell hegeszteni esetleg a bölcsőt is ki kell cserélni és így tovább....
Vennék, hahun jelenleg nincs eladó. Amik szoktak lenni, azok bőven 1 millió felett vannak és az állapotuk is hagy némi kivánni valót maguk után.
Az enyémen meg úgyis esedékes a futómű felújítás(csillapítók, pro kit stb), a kuplung is csere érett lett, de akkor már csapágyakat is cserélnénk a váltóban, mert egy ideje újra előjött a nyelestengely csapágy probléma. Ez mindenféleképpen több százezres tétel, akkor meg már mindegy, hogy Eu8-hoz vagy EV1-hez veszek alkatrészt. A másik autó ára, pedig szerintem bőven fedezné ezeket a kiadásokat. És akkor így legalább egy szinte teljesen felújított autóban ülök, nem egy ismeretlen állapotuban.