Akkor jó, annyira pontosan nem néztem csak tudom hogy baromi sok Civic van most raktáron, mert ugye rohadtul elszállnak az árak, és beraktároztak egypár darabot.
Az alapozó metál az a sonic gray, a Rikk féle.
Van ilyenből is, csak majd mind 1,0-ás motorral van, vagy CVT-vel.
Nekem 1,5 kellett, és csak kézi, és mindenképpen kipufogós , és polished metál. Elméletileg 2 helyen volt az országban.
Jó kérdés. Illúzióim nincsenek. De valahogy azt is tudom, hogy ennyi ideig nem lesz meg mint a mostani. Pont 9 éve van nálam az Accord. Még azon is gondolkodtam nem is adom el. De most életem végéig üljek benne?
A minőség ... meg hát mostanában eléggé úgy van globalizálódott világunkban, hogy van egy márka és van ezer beszállítója. És az összes autógyár így épül fel. Ergo Ha a konstrukcióval nincs baj az már szinte félsiker a beszállítói minőség már sajnos nagyot szór egy autóban. Nyilván a gyártó elvár egy minőséget , tudom én de akkor is.
Nade akkor nem is a minőségi aggályok miatt nem veszel már Hondát hanem mert nincs olyan ami neked jó lenne.
De tegyük fel, veszel más márkát ami:
- erősebb kell legyen
- megfelel az esztétikai és használhatósági igényeidnek
Miből gondolod, hogy az a model vagy márka tartósabb lesz és elmegy gond nélkül 300-400 vagy esetleg 1 millió km-t, illetve ha tuningolod (mert mondjuk mégis kevés lesz) akkor nem fog széthullani?
Lehet, hogy a következő autóm nem az lesz. Egyszerűen nem tudom mi az ami Honda és kell nekem. Filóztam veszek én is FK8-at, már majdnem úgy voltam vele, hogy akkor azt mert azt legalább nem kell utólag tuningolgatni de valahogy nekem túl sok a piros bizti öv, a piros ülés, a nagy szárnyak. Nem érzem én ezt az "FF" érzést Biztos jó autó, nagy élményt ad de nekem egyszerűen nem adja. Komolyabb ruhában, öltönyben beülve nevetséges. (és elnézést mindenkitől akinek van, vagy aki oda van érte, én így gondolom) Nem túl maszkulin ha finoman fogalmazok. Valahogy nem az én stílusom.
Akkor az 1.5 háttt... nekem kevés lenne és már nem akarok olyan autót venni amit nekem kell utólag autózhatóvá tenni. Mert nem. Arról nem is beszélve, hogy az eleje tökre tetszik de a hátuljával még mindig nem békéltem meg.
Felfelé nem megyek, mármint magasságban tehát C-RV ki is esett...
H-RV női autó...
Mi van még? Accord pont nincs... sajnos. Bár az is nagy hajó lett de még beleférne.
Most az van, hogy elengedtem a Hondát bár nagyon szeretem de mivel sanszos, hogy valamikor lecserélem a mostanit akkor már nem Honda lesz. Az a helyzet, hogy nekem a mostani Accord pont jó volt, sportosan elegáns vagy elegánsan sportos. És most jól is megy. Nehéz lesz bármi utána.
Szerintem nem mindegy. Mert egy turbós motor alapból nyomatékosabb mint egy szívó ,ráadásul a nagy nyomaték már lent is felépül mint a dízeleknél. Ergo Sokkal inkább gyepálod megemelt nyomatékkal mint egy 6800rpm-nél több pacit mutató szívót.
De legyen így ahogy írod, nekem mindegy, nem érint. Ami nekem lejött eddig a mostani Hondákról az az, hogy a Honda se a régi már... Aztán ne legyen igazam.
De a hajtáslánc, a féltengelyed (amikre aggódásod fejezted ki) szempontjából tök mindegy, szívó-e a motorod, vagy turbós, meg 2,4 vagy 1,5. Ott az számít, h a gyári értékekhez képest mennyire növeled a rájuk ható terhelést. Az meg a tiednél is arányaiban pont annyi.
Látod a 8 gen.nél is van probléma a szívó motorral. De más gyártók motorjaival is ugyanúgy lehet, sőt több is van.Ezt előre megjósolni nem lehet, bár 1 millió km múlva a kutyát nem érdekli, mi van a motorral.Reméljük tartós motort hozott össze a Honda.
A K szériát eddig nem sikerült a Hondának überelnie. Más tészta, ráadásul ez 2.4 szívó (gyárilag lebutítva) az meg cuki kis 1.5 . Majd 300 ezer meg 400 ezer meg egymillió km után megnézzük mit tud
De hát neked is 220 lóra van felhúzva az autód, ott nem aggódtál a váltó meg a féltengelyek miatt? Pedig a te 14 éves autódon könnyebben törik már az alkatrész, mint egy új autón, nem?
Azt garanciát. Meg pénz visszafizetést ha nem tetszik. Meg előtte-utána mérésről papírt. Itthon meg annyira hardcore a többség, hogy direkt gagyi injektort meg üa nyomásszabályzót vesznek mert az úgy izgibb a programozó meg had szopjon vele.
Nem kell a ráhagyásod! Agggggyáááá garanciát!
Kit érdekel kint mi a tapasztalat!? Amcsik puhák! Magyar lenni kemény! Itt vannak az igazán hardcore userek!
A ráhagyás kérésében csak azt tudom mondani, hogy a K20C1 gyárilag 400LE-re van tervezve. Azt élettartam rövidülés nélkül teljesíti. Ha fölé mész azt is bírja de akkor az élettartam m ár csökken.
Amúgy nem véletlen hogy az 1.5T motoroknak az alapja az L sorozat ami a Jazz-ben is van. Alapvetően a régi és megbízható L-es motort tervezték át az 1.5T verzióra mert egy nagyon jó konstrukció volt.
Hajtáslánccal meg szintén nem aggódnék, hiszen a 200 lovas VTI-k is gyári váltóval meg féltengellyel mennek, nemde?
És én honnan válaszoljak neked hőterheléses kérdésre bármit is? Nincs ilyesmivel probléma.. pont.
Maga a program fejlesztése és tesztelése Arizónában történt ahol igencsak magasabb a hőmérséklet, ráadásul csak MON91-es üzemanyag van és az adott teszt autó 2bar-os nyomáson lett gyepálva minden nap a "Stage 2"-re kiadott 1.45bar helyett.
De nekem nincs is ilyen szerkezet a tulajdonomban ..és nem is lesz valószínüleg
Csak kérdéseket teszek fel. Bár a hőterheléses kérdésemre nem kaptam választ. Az azért elég érdekes téma...
Több ezer autó fut emelt teljesítménnyel már 2016 óta szinte gond nélkül. Ha ezek után is aggódsz akkor ez nem neked való és inkább maradjon gyári az autód.
Tudom, hogy nem csak a turbónyomás azért írtam a stb.-t. De a hőtermelődésről mit tudunk? Mert ügye az 1.5 turbo motortere hát... finoman szólva is kesze-kusza, sehol egy burkolat és hát nekem mint "laikusnak" rögtön a 90-es évek bálnamercije jut eszembe ahol a kábelkötegek olvadoztak a nagy hőkitettség miatt...
Meg ügye azért itt van még a képletben, hogy jó jó felhúzzuk ennyi meg amannyi lóra de ez a nagy teljesítmény mire eljut az útra azért keresztülmegy egy hajtásláncnak nevezett valamin meg ügye féltengelyek is vannak amik 182 lóerőre vannak (oké van ráhagyás nyilván) tervezve de szóval ma még senki nem tudja ez milyen idő elötti elhasználódást jelenthet ez a mod