HONDA fórum
2024. július 8. hétfő, 13:45,  Ellák, Erzsébet Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | 3496 | 3495 | 3494 | 3493 | 3492 | 3491 | 3490 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#178729 integra_type_r 0  2019. július 5. 12:12:45 re: #178727 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
széria motortól szürreális...
az már simán f1-es technikai szint... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2019. július 5. 12:15:39: megválaszolva grego +  által, → #178730 

#178728 grego +  2019. július 5. 12:11:04 re: #178726 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem beszélve arról, hogy a gyári olajszivattyú 8600 rpm felett elkezd kavitálni.

#178727 grego +  2019. július 5. 12:04:10 re: #178726 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
30.38 m/s
2021. február 11. 19:41:55: megválaszolva Rikk_ +  által, → #182370 
2019. július 5. 12:12:46: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178729 

#178726 integra_type_r 0  2019. július 5. 12:02:19 re: #178725 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ott milyen dugattyú közép sebességed volt...? [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
2019. július 5. 12:11:04: megválaszolva grego +  által, → #178728 
2019. július 5. 12:04:10: megválaszolva grego +  által, → #178727 

#178725 grego +  2019. július 5. 10:02:48 re: #178724 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyik alkalommal éppen logoltam a Hondatával. Visszanéztem a dolgot, 10600 rpm 0.5 másodpercig.
2019. július 5. 12:02:20: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178726 

#178724 integra_type_r 0  2019. július 5. 09:59:18 re: #178723 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kiolvastad az ecu-ből...?
vagy sacc per kábé volt annyi...?
lehet hogy a stock k20 ultra strapabíró, de azért gyári szeleprugókkal 10k felett sztem istenkísértés...
ott már simán belebegnek a szelepek és dugattyú tető szépen lekoccolja őket...

pl. a mezger (911 gt3) motoroknál vételkor az első dolog, hogy kiolvassák hogy volt-e overrev...
2019. július 5. 10:02:48: megválaszolva grego +  által, → #178725 

#178723 grego +  2019. július 4. 20:16:26 re: #178722 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hát a K20A2-m míg nálam volt a 8 év alatt, 4x húztam 4. helyett 2.-ba és megkóstolta a 10600 rpm-et mindig (az első alkalom 90 ezernél volt). Azóta is vígan megy, 200 ezer km felett bőven.
2019. július 5. 09:59:18: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178724 

#178722 integra_type_r 0  2019. július 4. 20:11:40 re: #178721 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
valamikor kellett hogy legyen, (nem feltétlenül közvetlenül akkor amikor beállt a motor...) mert gondolom az ecu-ből olvasták ki az igazságügyi szakértők az adatot...

ez így azért kicsit árnyalja a képet...

egyébként nem egyedi eset...
pl. az f20c-k is nagyon érzékenyek az overrev-re...
a valve retainer-ek megrepednek és utána csak idő kérdése mikor történik katasztrófa...
de nem feltétlen azonnal történik meg...
lehet simán elmegy még pár 100 vs 1000km-t...



2019. július 5. 13:59:28: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #178731 
2019. július 4. 20:16:26: megválaszolva grego +  által, → #178723 

#178721 grego +  2019. július 4. 20:01:11 re: #178720 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja 7000 gyárilag.
A srác ment 90-el 6-ban és egyszercsak durr. Hogy mikor volt overrev azt ő se tudja.
A lényeg hogy Honda állja a költségeket.
2019. július 4. 20:11:40: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178722 

#178720 integra_type_r 0  2019. július 4. 19:58:25 re: #178719 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
vagyis ezek szerint akkor overrev volt...
és a honda nem akarta emiatt vállalni a motorkárt...

hol van fuel cut a k20c1-nél...?
7000 körül...?
2019. július 4. 20:01:11: megválaszolva grego +  által, → #178721 

#178719 grego +  2019. július 4. 19:21:14 re: #178718 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Majdnem 2 év után, ma jól éreztem magam, a díler fizeti nekem a javítási költségeket plusz kamatot. Még a bíróság által megbízott bíró is azt mondta, hogy nem lehetek bűnös a kárt. Bár az ellenőrző egység 8.300-es át mutatott. De csak egy szelep okozta a kárt, és minden más szelep (ékek tavaszi lemezek stb.) nem mutat kárt. Mivel mind a két szelepet működtetik, nem tudom ezt a kárt okozni, ahogy a Honda tette velem.
Sajnos az autó most 2 év selejt után van, mert csak egy repülővel volt letakarva a díler, de egy fa alatt volt kin"
2019. július 4. 19:58:25: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178720 

#178718 integra_type_r 0  2019. július 4. 19:03:41 re: #178716 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
akkor ez már nem garanciális probléma...
2019. július 4. 19:21:14: megválaszolva grego +  által, → #178719 

#178717 integra_type_r 0  2019. július 4. 18:49:28 re: #178715 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
bocs, de hogy...?
azt gondolnám, hogy antilag alatt a kipufogó oldal az ami inkább a nagyobb terhelés alatt van...

#178716 grego +  2019. július 4. 18:21:48 re: #178715 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, ez régi ügy. Azóta megy a vita. Az volt a pletyka még 2015-ben hogy az első pár 100 darab motorban hibás volt a szelep és könnyen leszakadhat. Elvileg ezért le is állították a gyártást és csúszott hónapokat a szállítás is és csak 2016 elején indult újra a gyártás.
2019. július 4. 19:03:41: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178718 

#178715 LINSZTER +  2019. július 4. 18:17:11 re: #178714 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100%, hogy stock volt? Antilag simán okoz ilyet.
2019. július 4. 18:49:28: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178717 
2019. július 4. 18:21:48: megválaszolva grego +  által, → #178716 

#178714 grego +  2019. július 4. 18:08:39 re: #178713 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Németről google:

A vélemény úgy jött ki, hogy nem úgy, ahogy a Honda mondta, hogy egy kipufogó szelep volt a hibás, ami a dugattyú De egy bársony szelep szelep beleesett az égő szobába és okozta a kárt. A javítási költségek kb. 22000 €
2019. július 4. 18:17:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178715 

#178713 integra_type_r 0  2019. július 4. 18:00:39 re: #178712 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mi történt...?
pálya...?
overrev...?
2019. július 4. 18:08:39: megválaszolva grego +  által, → #178714 

#178712 grego +  2019. július 4. 17:16:26 re: #178711 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja
2019. július 4. 18:00:39: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178713 

#178711 integra_type_r 0  2019. július 4. 16:28:50 re: #178710 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
stock...?
2019. július 4. 17:16:26: megválaszolva grego +  által, → #178712 

#178710 grego +  2019. július 4. 14:53:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
K20C1










2019. július 4. 16:28:50: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178711 

#178709 Wagonist 0  2019. július 4. 12:49:20    ‹›  +3 | rejt
Mugen. (Nem saját kép :-))







#178708 admin +  2019. július 4. 11:33:06    ‹›  +5 | rejt


#178706 White +  2019. július 3. 16:20:25 re: #178689 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nagyjából. :D
Aki hozzá van szokva a nagy kocka autóhoz, a sarkos vonalvezetéshez, nagy kormány, egyszerűbb retrós feelinghez, és nem kívánkozik az új formavilághoz, annak marad, ami a jól bevált van. :)
2019. július 5. 22:13:22: megválaszolva Kázmér +  által, → #178735 

#178705 Rodney Mullen 0  2019. július 3. 14:57:19    ‹›  0 | rejt


#178704 Szabb +  2019. július 3. 10:54:41 re: #178684 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
edzettem! 9 után meg már nem akartalak hívni.

sztem. a diesel a felejtős, főleg nekünk akik viszonylag sokáig megtartjuk az autót. bár felmerült a 9 gen. 2.2 disele Civic is mint opció, egy ismerős 2.4-ből ült át és azt mondja, hogy teljesen jó, főleg így felhúzva közel 200 lóra. :)

fn2-ből is lehet megcsípni kevés kilométeres jó állapotút. a 3 ajtó (már) nem probléma. :) ;)
ott inkább a kemény futómű ami kérdéses bár egy könnyű 17-es felnivel vmi. komfortos gumival sokat lehet rajta javítani, meg az hogy rengeteget forog.

#178703 White +  2019. július 3. 10:25:52 re: #178690 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
[SMIL:/smile6.gif]

#178702 Dontwalk +  2019. július 3. 10:20:54 re: #178701 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja... így néz ki a gép. De nem ők vezették [SMIL:/szetvert.gif]

#178701 grego +  2019. július 3. 10:19:25 re: #178699 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
NIZ kellett legyen ha fekete, bár abból kettő is volt. Az egyik Micheliszé a másik meg Gyurta Danié volt.


2019. július 3. 10:20:54: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178702 

#178700 dajcshouse 0  2019. július 3. 10:09:11    ‹›  0 | rejt
96as angol civic csonkallvany ramegy 93as civicre? :) pls help fontos

#178699 Dontwalk +  2019. július 3. 10:07:35 re: #178698 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De lehet. Futtában láttam. Olyan karakter vezette mint Te kb [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 3. 10:19:25: megválaszolva grego +  által, → #178701 

#178698 grego +  2019. július 3. 10:06:30 re: #178697 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem NIZ?
2019. július 3. 10:07:35: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178699 

#178697 Dontwalk +  2019. július 3. 10:04:24 re: #178695 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sanszos sajnos....
Láttam reggel a "csepeli" fekete CTR-t. Valami NIS-76x a rendszáma ha jól láttam..
2019. július 3. 10:06:30: megválaszolva grego +  által, → #178698 

#178696 Szabb +  2019. július 3. 09:58:34 re: #178683 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +2 | rejt
tiszta sor hogy a 8 gen. Acc. már nem olyan "minőség" mint a 7 gen. de azért na, a 7 gen-ek már 15-16 évesek. jó meg imádom, hibátlan, de néha rám tör hogy fiatalítani kéne. :)
8 gen-ből ats-ből azért egy faclift kevés kilométeres svájci nem rossz választás. mondjuk egy 7 éves 100 ezer körül futott példány. ;) és akkor azzal még egy min. 5-6 évig jó lennék. nem vagyok az a fél évente évente autót cserélgetős fajta.
a civic-nél az 1.5T motor elgondolkodtató valóban. nem egy 2 ezres ez tény, de sajna ez van, nem kínálnak nagyon más opciót.
amit cégesnek használok 1.4T suzuki se rossz, de azért na mikor átülök a 2.4-be azért az más világ pedig közel ugyanannyi a nyomatékuk.

#178695 grego +  2019. július 3. 09:58:07 re: #178692 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát kiváncsi vagyok mit fogsz írni 5-10 év múlva amikor már nagyrészt hibrid és elektromos kocsikból lehet majd csak választani, legalábbis Honda terén. Akkor lehet visszasírnád az 1.5T "sterilitását" is bőven.
2019. július 3. 10:04:24: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178697 

#178694 Dontwalk +  2019. július 3. 09:58:01 re: #178693 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen a Honda új autóival egy kicsit nem vagyok kibékülve meg az üzleti politikájukkal, hogy erre a piacra korlátozott típusválasztékot adnak és én nem tudok abból meríteni ami van, kompromisszumra meg nem vagyok hajlandó [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] Ezt érezheted...

#178693 Kázmér +  2019. július 3. 09:53:35 re: #178692 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem gondolod, h ennyi "félreértést" látva, te fogalmazol kúrvára félreérthetően? [SMIL:/mosoly.gif]
Mert a hangsúlyodból ami itt jön át, elég érdekes szemlélet körvonalazódik.

Tehát a hiba benned van! [SMIL:/smile2.gif]


2019. július 3. 09:58:01: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178694 


2019. július 3. 09:54: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#178692 Dontwalk +  2019. július 3. 09:51:14 re: #178691 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem azt írtam, hogy szar, hanem ,hogy steril és neutrális. Nem tudom nem magyarul írok vagy nem azt látjátok amit ideírok? [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 3. 09:58:07: megválaszolva grego +  által, → #178695 
2019. július 3. 09:53:35: megválaszolva Kázmér +  által, → #178693 

#178691 Kázmér +  2019. július 3. 09:49:48 re: #178688 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De akkor ne vegyél, és fogadd el, h másnak nem minden szar, ami neked az. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile10.gif]
Mások az ízlések, mások az elvárások.
2019. július 3. 09:51:14: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178692 

#178690 Dontwalk +  2019. július 3. 09:48:36 re: #178687 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudtam, hogy megcsinálom a tüzet [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 3. 10:25:52: megválaszolva White +  által, → #178703 

#178689 Kázmér +  2019. július 3. 09:48:18 re: #178687 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sztem úgy beszorulna az ülésbe, h amikor ki akarna szállni, a hátán az ufóval járkálna! [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 3. 16:20:25: megválaszolva White +  által, → #178706 

#178688 Dontwalk +  2019. július 3. 09:47:11 re: #178686 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt ki állította amit írsz? [SMIL:/smile3.gif] Lécci ne adj a számba olyanokat amit nem írtam. Köszi [SMIL:/smile5.gif]
Olvasd el még egyszer figyelmesen amit írtam.
De most, hogy belevau elmondanám Neked, hogy egy a K24A3 azért a legjobb ezek közül mert a leguniverzálisabb. UFO CTR-rel elindulnál Horvátba? Nem.
Ha reflashelteted az ATS-t jobban megy mint a 8 gen CTR? Igen
Megbízhatóbb mint a 8 gen acc? Igen
A turbós 1.5 civicet meg vegyen az aki szereti korunk környezetvédelmi megszorításai miatt a kiherélt egyre inkább neutrális ,steril autókat. Ja biztos jót lehet vele autózni de... na Te is tudod, hogy jóautózás és jóautózás között mennyi különbség van.
Tök jó a Honda de valahogy nincs mit venni belőle. Mármint nekem.
2019. július 3. 09:49:48: megválaszolva Kázmér +  által, → #178691 

#178687 White +  2019. július 3. 09:44:21 re: #178683 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért na... :D
A 8gen UFO type-R-t te a megjelenlése óta utálod, pedig nagyon jó kocsi. Mérföldekkel jobb/modernebb autó feelingje van, mint az ATS-ednek. Az ufo R kagylóülései után olyan az érzete az accordnak, mint egy pardra ülnél le, egy nagyon retro körítéssel.
A japánsága miatt nyilván jó autó az öreg ats, de ha 1 hétig használnál egy jobb ufo R-t, kétlem, hogy nem tetszene.
Mondjuk kényelem szempontjából a 100 kilódhoz az ufo R biztos, hogy nem a legjobb, mert 80kg felett élményt vesztesz. Nem cuppansz bele az ülésbe, a háttámasz nem tart, a combtámaszokon ülsz. Mármint nem te, a kövérek. :D Szóval a súly/magasság kombódhoz az ats véleményed érthető, bár, hogy nem adna újat, az nem igaz. Már eleve van alatta fék, nem csak egy lassító berendezés, stb, stb, stb.

Persze az FN2-nek meg rengetek nyűgje van, ami így 10 év környékén szépen kijön rajtuk. Ha rendberakatod, akkor viszont faék szívó autó. Csak használni kell.

Simán vennék 1.5T 10gen-t is. Nyitni kell az új felé, LGBT.. :D
2019. július 3. 09:48:36: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178690 
2019. július 3. 09:48:18: megválaszolva Kázmér +  által, → #178689 

#178686 glPopMatrix +  2019. július 3. 09:32:34 re: #178683 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Ezt a K24A3 -on kívül nincs világ felfogást úgy teljes egészében el kéne engedni.
Tényleg fasza, de 16 évesek az első szériások. Aki nem évi 8-10k-t megy, meg a garázsban tárolja, hanem használja is, annak egy idő után újítani kell, mert elhasználódik az autó. Vagy elhagyja a márkát, vagy választ, hogy CRV-be ül be vagy Civic-be.
Az 1.5T karakterisztikája más, de attól még rohadt jókat lehet menni vele. Ennyi erővel type-r is csak a 2.0 szívó, aztán a turbósakat felejtsük el mert más a karakterisztika?
Van élet a type-s Accordon kívül is.
2019. július 3. 09:47:11: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178688 

#178685 Kázmér +  2019. július 3. 09:24:17 re: #178683 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó, de nem mindenki akar suzukit venni. [SMIL:/szetvert.gif] Mi röghöz kötöttebbek vagyunk, és kitartóak a Honda mellett. [SMIL:/smile10.gif]

#178684 Kázmér +  2019. július 3. 09:22:53 re: #178682 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezért hívtalak a múltkor, csak basztad felvenni. [SMIL:/smile2.gif] Fél 8-kor már ment a szunya, mi? [SMIL:/smile2.gif]

Az ufo ctr 3 ajtós, és a korához képest drága.Elég régiek, sok a lenyüstölt darab, nehéz jót találni.
A 8. gen. accordból figyelem régóta a 2,4-est, meg a 180 lovas dízelt. Kinntről biztos lehet olcsóbban találni, a sok dízel balhé miatt biztos jobb kinnt az áruk, mert nálunk próbálkoznak még elég magas áron nyomatni, de alig van mozgás a piacon. Szinte alig kel el véletlen 1-2 darab. 2,4-es meg annyira ritka, h szinte nincs is, akkor is mindenféle ütött-kopott , nem túl megnyerő darabok voltak. Nem nagyon láttam olyat közöttük, ami tetszett volna. De most, h így mondod, mindjárt végignézem megint a kínálatot. [SMIL:/smile10.gif]
2019. július 3. 10:54:41: megválaszolva Szabb +  által, → #178704 

#178683 Dontwalk +  2019. július 3. 09:18:17 re: #178682 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt a 8.gen 2.4-es dolgot mikor ejted már? [SMIL:/smile3.gif] [SMIL:/smile10.gif] De most komolyan. Te tudod a legjobban mennyi nyügje lehet. Nem biztos de olyan jó 70-80%-kal belenyúlhatsz a szarba. Ufo Type-R meg ahh... nem adna az "öregségednek" semmi a mostani accord után.
Az 1.5 civic meg olyan karakterisztika lenne , hogy utána bár mikor visszaülnél egy 2.4 szívóba vigyorognál. Ezt komolyan mondom. Ne csábítson ennyire az új autó vonzalma. Vagy ne hondában gondolkozz. Nyilván nehéz ügy hogy akkor mit de ezek hát nem tudom.... szerinted maradéktalanul elégedett lennél? Tedd a szívedre a kezed [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 3. 09:58:34: megválaszolva Szabb +  által, → #178696 
2019. július 3. 09:44:21: megválaszolva White +  által, → #178687 
2019. július 3. 09:32:34: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #178686 
2019. július 3. 09:24:17: megválaszolva Kázmér +  által, → #178685 

#178682 Szabb +  2019. július 3. 08:45:24 re: #178658 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mi már "öregek" vagyunk és családos emberek, jó lesz nekünk az 1.5T :)
picit okosítva egy 220-230 lóra elég az.

amúgy én is agyalok, hogy 8 gen. Acc. 2.4-re csere (de pl. az ufo typeR-en is elgondolkodtam mióta néha használom a feleségem ufo-ját :) ) vagy 10 gen. Civic. de a 10 gen. 1.5T még ilyen 6.5 körül mozog... egy normálisabb 8 gen. Acc. 2.4 meg mondjuk 4.5 mio.
az ufo typeR meg 3 környéke.
azért van difi na.
2019. július 3. 09:22:53: megválaszolva Kázmér +  által, → #178684 
2019. július 3. 09:18:17: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178683 

#178681 dajcshouse 0  2019. július 3. 01:24:11    ‹›  0 | rejt
mb civic kombi első csonkállvány méretre jó az 5g3d-be? tehát kompatibilis?

#178680 Kázmér +  2019. július 2. 20:15:19 re: #178679 (IVTsanyi 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem is nagyon furcsák voltak a váltások.

#178679 IVTsanyi 0  2019. július 2. 19:05:45 re: #178651 (oomen + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olyan mintha néha megcsúszna a kuplung, vagy csak a sofőrben van a hiba. Hmmmm.

2019. július 2. 20:15:19: megválaszolva Kázmér +  által, → #178680 

 << eleje | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | 3496 | 3495 | 3494 | 3493 | 3492 | 3491 | 3490 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.51, 0.41, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.104 mp, 10 query