HONDA fórum
2024. július 6. szombat, 03:44,  Csaba, Ézsaiás Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | 3496 | 3495 | 3494 | 3493 | 3492 | 3491 | 3490 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#178740 madskillz +  2019. július 5. 22:19:20 re: #178738 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Fasza az a ps :)

De “sima” kepen se rossz.

#178739 madskillz +  2019. július 5. 22:18:39    ‹›   →  ↑  0 | rejt


2016-os, 7300 mérföld.
8,7 misi atszamitva.
2019. július 5. 22:29:04: megválaszolva Kázmér +  által, → #178741 

#178738 Kázmér +  2019. július 5. 22:17:55 re: #178737 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elcsodálkozás, vagy elszörnyűlködés? Vagy mindkettő? [SMIL:/szetvert.gif]
2019. július 5. 22:19:20: megválaszolva madskillz +  által, → #178740 

#178737 madskillz +  2019. július 5. 22:14:50 re: #178735 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dikk [SMIL:/smile3.gif]
2019. július 5. 22:17:55: megválaszolva Kázmér +  által, → #178738 

#178736 madskillz +  2019. július 5. 22:14:08 re: #178733 (Spae 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
3-4 misiert mar kapsz mugen fn2-t itt angliaban :)
2019. július 5. 22:44:03: megválaszolva Spae 0  által, → #178745 

#178735 Kázmér +  2019. július 5. 22:13:22 re: #178706 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Látod, én bírom az új formavilágot, nem is vagyok annyira begyepesedett!!! [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

Még a végén az 5 ajtóst is megszokja a szemem, pláne ebben a színben! Linkeltem már ezt, de most láttam, h a Dunaautónál van eladó.




Egy ilyen színt meg fogok majd nézni élőben, képen nagyon bejön! (polished metal)
Mondjuk ctr formában jobban meg tudná szokni a szemem az 5 ajtóst. [SMIL:/szetvert.gif]
2019. július 6. 18:58:45: megválaszolva White +  által, → #178752 
2019. július 5. 22:57:08: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178746 
2019. július 5. 22:14:50: megválaszolva madskillz +  által, → #178737 

#178734 Yakumo +  2019. július 5. 22:01:25 re: #178733 (Spae 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az elvileg jobb példányok ára jelenleg (és már egy ideje) valóban 3M körül mozog, a CW meg 4M vagy kicsit felette, azt én nem is láttam olcsóbban hirdetni.
(utolsó jó kis szívó, ráadásul gyárilag sperrel, megkérik az árát, de ugye egy-két Integrát is árulnak ugyanennyiért, szóval....)
2019. július 5. 22:43:20: megválaszolva Spae 0  által, → #178744 

#178733 Spae 0  2019. július 5. 18:32:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv. Nézegetem az FN2 árakat (sima, és CW), csak szerintem vannak elszállva az árak? A 3-4 milla nem sok egy kicsit? Vagy ez a reális?
2019. július 5. 22:14:08: megválaszolva madskillz +  által, → #178736 
2019. július 5. 22:01:25: megválaszolva Yakumo +  által, → #178734 

#178732 integra_type_r 0  2019. július 5. 16:25:11 re: #178730 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
egyébként sztem az volt... [SMIL:/nevet/smoker.gif]

most a legnagyobb dugattyú középsebességet az r8 v10 5.2-es tudja, 26.9m/s gyárilag 8700-nél...
korábban az s2k volt 25,2m/s-al sokáig...

#178731 Rodney Mullen 0  2019. július 5. 13:59:28 re: #178722 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
ezért a faceliftbe már nem az a valve retainer :P csak a nem faceliftbe probléma ez :)

#178730 grego +  2019. július 5. 12:15:39 re: #178729 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet hogy mázlim volt, na de 4x? :D
Az első akkor volt mikor alig 2 hónapja volt nálam a kocsi :D
2019. július 5. 16:25:11: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178732 

#178729 integra_type_r 0  2019. július 5. 12:12:45 re: #178727 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
széria motortól szürreális...
az már simán f1-es technikai szint... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2019. július 5. 12:15:39: megválaszolva grego +  által, → #178730 

#178728 grego +  2019. július 5. 12:11:04 re: #178726 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem beszélve arról, hogy a gyári olajszivattyú 8600 rpm felett elkezd kavitálni.

#178727 grego +  2019. július 5. 12:04:10 re: #178726 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
30.38 m/s
2021. február 11. 19:41:55: megválaszolva Rikk_ +  által, → #182370 
2019. július 5. 12:12:46: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178729 

#178726 integra_type_r 0  2019. július 5. 12:02:19 re: #178725 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ott milyen dugattyú közép sebességed volt...? [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
2019. július 5. 12:11:04: megválaszolva grego +  által, → #178728 
2019. július 5. 12:04:10: megválaszolva grego +  által, → #178727 

#178725 grego +  2019. július 5. 10:02:48 re: #178724 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyik alkalommal éppen logoltam a Hondatával. Visszanéztem a dolgot, 10600 rpm 0.5 másodpercig.
2019. július 5. 12:02:20: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178726 

#178724 integra_type_r 0  2019. július 5. 09:59:18 re: #178723 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kiolvastad az ecu-ből...?
vagy sacc per kábé volt annyi...?
lehet hogy a stock k20 ultra strapabíró, de azért gyári szeleprugókkal 10k felett sztem istenkísértés...
ott már simán belebegnek a szelepek és dugattyú tető szépen lekoccolja őket...

pl. a mezger (911 gt3) motoroknál vételkor az első dolog, hogy kiolvassák hogy volt-e overrev...
2019. július 5. 10:02:48: megválaszolva grego +  által, → #178725 

#178723 grego +  2019. július 4. 20:16:26 re: #178722 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hát a K20A2-m míg nálam volt a 8 év alatt, 4x húztam 4. helyett 2.-ba és megkóstolta a 10600 rpm-et mindig (az első alkalom 90 ezernél volt). Azóta is vígan megy, 200 ezer km felett bőven.
2019. július 5. 09:59:18: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178724 

#178722 integra_type_r 0  2019. július 4. 20:11:40 re: #178721 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
valamikor kellett hogy legyen, (nem feltétlenül közvetlenül akkor amikor beállt a motor...) mert gondolom az ecu-ből olvasták ki az igazságügyi szakértők az adatot...

ez így azért kicsit árnyalja a képet...

egyébként nem egyedi eset...
pl. az f20c-k is nagyon érzékenyek az overrev-re...
a valve retainer-ek megrepednek és utána csak idő kérdése mikor történik katasztrófa...
de nem feltétlen azonnal történik meg...
lehet simán elmegy még pár 100 vs 1000km-t...



2019. július 5. 13:59:28: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #178731 
2019. július 4. 20:16:26: megválaszolva grego +  által, → #178723 

#178721 grego +  2019. július 4. 20:01:11 re: #178720 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja 7000 gyárilag.
A srác ment 90-el 6-ban és egyszercsak durr. Hogy mikor volt overrev azt ő se tudja.
A lényeg hogy Honda állja a költségeket.
2019. július 4. 20:11:40: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178722 

#178720 integra_type_r 0  2019. július 4. 19:58:25 re: #178719 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
vagyis ezek szerint akkor overrev volt...
és a honda nem akarta emiatt vállalni a motorkárt...

hol van fuel cut a k20c1-nél...?
7000 körül...?
2019. július 4. 20:01:11: megválaszolva grego +  által, → #178721 

#178719 grego +  2019. július 4. 19:21:14 re: #178718 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Majdnem 2 év után, ma jól éreztem magam, a díler fizeti nekem a javítási költségeket plusz kamatot. Még a bíróság által megbízott bíró is azt mondta, hogy nem lehetek bűnös a kárt. Bár az ellenőrző egység 8.300-es át mutatott. De csak egy szelep okozta a kárt, és minden más szelep (ékek tavaszi lemezek stb.) nem mutat kárt. Mivel mind a két szelepet működtetik, nem tudom ezt a kárt okozni, ahogy a Honda tette velem.
Sajnos az autó most 2 év selejt után van, mert csak egy repülővel volt letakarva a díler, de egy fa alatt volt kin"
2019. július 4. 19:58:25: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178720 

#178718 integra_type_r 0  2019. július 4. 19:03:41 re: #178716 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
akkor ez már nem garanciális probléma...
2019. július 4. 19:21:14: megválaszolva grego +  által, → #178719 

#178717 integra_type_r 0  2019. július 4. 18:49:28 re: #178715 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
bocs, de hogy...?
azt gondolnám, hogy antilag alatt a kipufogó oldal az ami inkább a nagyobb terhelés alatt van...

#178716 grego +  2019. július 4. 18:21:48 re: #178715 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, ez régi ügy. Azóta megy a vita. Az volt a pletyka még 2015-ben hogy az első pár 100 darab motorban hibás volt a szelep és könnyen leszakadhat. Elvileg ezért le is állították a gyártást és csúszott hónapokat a szállítás is és csak 2016 elején indult újra a gyártás.
2019. július 4. 19:03:41: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178718 

#178715 LINSZTER +  2019. július 4. 18:17:11 re: #178714 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100%, hogy stock volt? Antilag simán okoz ilyet.
2019. július 4. 18:49:28: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178717 
2019. július 4. 18:21:48: megválaszolva grego +  által, → #178716 

#178714 grego +  2019. július 4. 18:08:39 re: #178713 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Németről google:

A vélemény úgy jött ki, hogy nem úgy, ahogy a Honda mondta, hogy egy kipufogó szelep volt a hibás, ami a dugattyú De egy bársony szelep szelep beleesett az égő szobába és okozta a kárt. A javítási költségek kb. 22000 €
2019. július 4. 18:17:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #178715 

#178713 integra_type_r 0  2019. július 4. 18:00:39 re: #178712 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mi történt...?
pálya...?
overrev...?
2019. július 4. 18:08:39: megválaszolva grego +  által, → #178714 

#178712 grego +  2019. július 4. 17:16:26 re: #178711 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja
2019. július 4. 18:00:39: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178713 

#178711 integra_type_r 0  2019. július 4. 16:28:50 re: #178710 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
stock...?
2019. július 4. 17:16:26: megválaszolva grego +  által, → #178712 

#178710 grego +  2019. július 4. 14:53:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
K20C1










2019. július 4. 16:28:50: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #178711 

#178709 Wagonist 0  2019. július 4. 12:49:20    ‹›  +3 | rejt
Mugen. (Nem saját kép :-))







#178708 admin +  2019. július 4. 11:33:06    ‹›  +5 | rejt


#178706 White +  2019. július 3. 16:20:25 re: #178689 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nagyjából. :D
Aki hozzá van szokva a nagy kocka autóhoz, a sarkos vonalvezetéshez, nagy kormány, egyszerűbb retrós feelinghez, és nem kívánkozik az új formavilághoz, annak marad, ami a jól bevált van. :)
2019. július 5. 22:13:22: megválaszolva Kázmér +  által, → #178735 

#178705 Rodney Mullen 0  2019. július 3. 14:57:19    ‹›  0 | rejt


#178704 Szabb +  2019. július 3. 10:54:41 re: #178684 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
edzettem! 9 után meg már nem akartalak hívni.

sztem. a diesel a felejtős, főleg nekünk akik viszonylag sokáig megtartjuk az autót. bár felmerült a 9 gen. 2.2 disele Civic is mint opció, egy ismerős 2.4-ből ült át és azt mondja, hogy teljesen jó, főleg így felhúzva közel 200 lóra. :)

fn2-ből is lehet megcsípni kevés kilométeres jó állapotút. a 3 ajtó (már) nem probléma. :) ;)
ott inkább a kemény futómű ami kérdéses bár egy könnyű 17-es felnivel vmi. komfortos gumival sokat lehet rajta javítani, meg az hogy rengeteget forog.

#178703 White +  2019. július 3. 10:25:52 re: #178690 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
[SMIL:/smile6.gif]

#178702 Dontwalk +  2019. július 3. 10:20:54 re: #178701 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja... így néz ki a gép. De nem ők vezették [SMIL:/szetvert.gif]

#178701 grego +  2019. július 3. 10:19:25 re: #178699 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
NIZ kellett legyen ha fekete, bár abból kettő is volt. Az egyik Micheliszé a másik meg Gyurta Danié volt.


2019. július 3. 10:20:54: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178702 

#178700 dajcshouse 0  2019. július 3. 10:09:11    ‹›  0 | rejt
96as angol civic csonkallvany ramegy 93as civicre? :) pls help fontos

#178699 Dontwalk +  2019. július 3. 10:07:35 re: #178698 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De lehet. Futtában láttam. Olyan karakter vezette mint Te kb [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 3. 10:19:25: megválaszolva grego +  által, → #178701 

#178698 grego +  2019. július 3. 10:06:30 re: #178697 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem NIZ?
2019. július 3. 10:07:35: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178699 

#178697 Dontwalk +  2019. július 3. 10:04:24 re: #178695 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sanszos sajnos....
Láttam reggel a "csepeli" fekete CTR-t. Valami NIS-76x a rendszáma ha jól láttam..
2019. július 3. 10:06:30: megválaszolva grego +  által, → #178698 

#178696 Szabb +  2019. július 3. 09:58:34 re: #178683 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +2 | rejt
tiszta sor hogy a 8 gen. Acc. már nem olyan "minőség" mint a 7 gen. de azért na, a 7 gen-ek már 15-16 évesek. jó meg imádom, hibátlan, de néha rám tör hogy fiatalítani kéne. :)
8 gen-ből ats-ből azért egy faclift kevés kilométeres svájci nem rossz választás. mondjuk egy 7 éves 100 ezer körül futott példány. ;) és akkor azzal még egy min. 5-6 évig jó lennék. nem vagyok az a fél évente évente autót cserélgetős fajta.
a civic-nél az 1.5T motor elgondolkodtató valóban. nem egy 2 ezres ez tény, de sajna ez van, nem kínálnak nagyon más opciót.
amit cégesnek használok 1.4T suzuki se rossz, de azért na mikor átülök a 2.4-be azért az más világ pedig közel ugyanannyi a nyomatékuk.

#178695 grego +  2019. július 3. 09:58:07 re: #178692 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát kiváncsi vagyok mit fogsz írni 5-10 év múlva amikor már nagyrészt hibrid és elektromos kocsikból lehet majd csak választani, legalábbis Honda terén. Akkor lehet visszasírnád az 1.5T "sterilitását" is bőven.
2019. július 3. 10:04:24: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178697 

#178694 Dontwalk +  2019. július 3. 09:58:01 re: #178693 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen a Honda új autóival egy kicsit nem vagyok kibékülve meg az üzleti politikájukkal, hogy erre a piacra korlátozott típusválasztékot adnak és én nem tudok abból meríteni ami van, kompromisszumra meg nem vagyok hajlandó [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] Ezt érezheted...

#178693 Kázmér +  2019. július 3. 09:53:35 re: #178692 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem gondolod, h ennyi "félreértést" látva, te fogalmazol kúrvára félreérthetően? [SMIL:/mosoly.gif]
Mert a hangsúlyodból ami itt jön át, elég érdekes szemlélet körvonalazódik.

Tehát a hiba benned van! [SMIL:/smile2.gif]


2019. július 3. 09:58:01: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178694 


2019. július 3. 09:54: Szerkesztve Kázmér +  által, megtekintés

#178692 Dontwalk +  2019. július 3. 09:51:14 re: #178691 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem azt írtam, hogy szar, hanem ,hogy steril és neutrális. Nem tudom nem magyarul írok vagy nem azt látjátok amit ideírok? [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 3. 09:58:07: megválaszolva grego +  által, → #178695 
2019. július 3. 09:53:35: megválaszolva Kázmér +  által, → #178693 

#178691 Kázmér +  2019. július 3. 09:49:48 re: #178688 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De akkor ne vegyél, és fogadd el, h másnak nem minden szar, ami neked az. [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile10.gif]
Mások az ízlések, mások az elvárások.
2019. július 3. 09:51:14: megválaszolva Dontwalk +  által, → #178692 

#178690 Dontwalk +  2019. július 3. 09:48:36 re: #178687 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudtam, hogy megcsinálom a tüzet [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 3. 10:25:52: megválaszolva White +  által, → #178703 

 << eleje | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | 3499 | 3498 | 3497 | 3496 | 3495 | 3494 | 3493 | 3492 | 3491 | 3490 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.34, 0.42, 0.61
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.118 mp, 10 query