Akinek a 8 gen. accordján elgondolkodtam, ő nem adja. Elkapott az autócsere láz, és nézelődöm most még. 9. gen-ből a jelenlegi állás szerint a CTR jöhetne szóba, vagy a 10 gen. 1,5T. A 4 ajtós a bejövősebb, aztán ki tudja mi lesz a vége. Toyota Camry.
A kényelem izgatott a legjobban, mert az accord nekem gyári magasságú, észre sem lehet vele venni ha rossz úton mész. A kisebb autók nagy hátránya a kegyetlen pattogós úttartás a nagyobbakhoz képest, és féltem, h a civic is ebbe esik bele. De te pont accordból ültél át, így jó összehasonlítás a véleményed.
A 2006-os japán gyártás, és eltekintve egy-két kivételtől, ami előtte törött volt, kúrvára nem rohad.
Szerintem a tied is sérült volt, és rosszul csinálták meg.
2019. július 1. 17:00:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #178663
Ha kintit veszel akkor rohadni fog, ha itthonit akkor nem annyira szoktak. De 2006-os akkor annak japánnak kellene lennie nem kínainak, a jazz lett kínai de tudta ugyanazt a minőséget mint a japán.
Az 1.8-as bírja, eheti az olajat már új kora óta, de pár hete láttam egyet 408e km-rel bontatlan motorral olajfogyás nélkül.
Sziasztok. Most gondolkodom, hogy vennék egy civiket 2007 körül az accord 2006 mellé. Olyan kérdésem lenne, hogy ezek a civikek is rozsdásodnak? Levannak Galvanizálva? Mert az én Kínai accordom nincs és eszi a rozsda ezért ez visszatartó hatású. Az angliába gyárottak cinezett lemezből vannak?
Benzinesset 1,8 gondoltam. Ezek mennyi kilométert tudank ellmeni ha most egy 200ast megveszek?
A német felszereltség lehet, hogy valamiben eltér.
S és S+ közötti különbségek pl. napfénytető, 11 hangszórós hifi, adaptív lengéscsillapítás, elektromos deréktámasz anyós oldalon stb.
Jól tudom,hogy svájcban a kis sebesség túllépésért is már kötél általi halál jár?nem úgy,mint nálunk a vad keleten Ha igen akkor hol lehet vele normálisan autózni?
Ezt a reflash-t hol és mennyiért csinálják,vagy mi az?Komolyan kérdezem!
A másik kérdésem,hogy a s felszereltség ami 19.000 € és az összes többi között mi a lényegi különbség?A prestige 34.290 € .itt azért van szórás...
Elég szar a Honda oldala,nemigazán látom át,hogy melyik mivel tud többet.
220Le-vel már vidámabbnak tűnik nekem,mint a type-r.Értem ezt úgy,hogy még nem néztem utána mennyi a biztosítás a type-rre,de biztos,hogy nem olcsó!Az ufora kb 760€/év,a type-r ettől biztosan több.
5 ajtós Sport Plus, 1.5T. Elég jó a menetteljesítménye. Érzetre más, mint az ATS, mert könnyebb meg ccm kisebb, de egyébként hasonlóan dinamikus. Reflash - el ~300nm és 220le, 6s közeli 0-100 már több, mint jó.
Az érintőképernyős kütyü tényleg lassú, ahogy a tesztekben írják, de túl lehet élni (nem nyomkodod azt folyton, plusz ott a Carplay, ami tökéletesen működik). A venti fordulatszám vezérlése meg, hogy hova fújja a levegőt, az egy külön gomb megnyomásával, majd tapicskolással állítható, ez nem a legkényelmesebb. Talán az fl-ben lesznek gombok erre külön. Ülések jók, de nem olyanok, mint az Accordban.
Könyöklővel sztem nincs baj, váltója is jó, futóműve teljesen fasza, úthibákat jól veszi fel. A gátlók keményítésére van egy gomb a sport+ -ban, igazából szerintem szerpentinezésnél van jelentősége, de erről még nincs tapasztalat.
4 felnőttel, klímával is jól megy, klímát nem érzi meg egyáltalán. Fogyasztás nagy átlag 1/3 város + országút, 2/3 pálya 135km/h tele tankosan mérve 7.1l. Hétvégi Bp - Szentes oda-vissza: 5.1l és 6.0l, 4 személlyel. Szerintem ebből felejtős a dízel, 1 lityó különbség lehet, viszont az 1.5T élményben sokat dob rá, főleg egy reflash -el.
Az Accord -ot talán a 4 ajtósból egy bőrös változat jobban közelíti. Jelenleg, aki nem akar 7. gen Accordról 8. gen-re váltani, és maradna a márkánál, annak szerintem teljesen jó alternatíva az 1.5T.
Ha megszokja az ember a jobbat, nehezen megy visszafelé.
Letöltöttem az árlistát, és látszik, h nem szoktam új autó árlistát nézegetni, mert csak lestem.
Alapár+regadó+metálfény meg kutyafüle. És ehhez jön még:pótkerék+emelő+szerszám 66100 Ft.............
nálam csak chw jöhet szóba...
a facelift csak cégesben lehet érdekes...(nagy szárny nélkül)
ha az nem jön össze, akkor esélyes lehet privátban is...
de nem most...majd az értékvesztési sáv alsó harmadában...
most 3-4 milliót kidobnék az ablakon...
sokat adnak/adtak el belőle, lesz majd választék...
érdemes várni...
Nem,mert nem autóklímás!Mint írtam is!Csak mivel a hétköznapi klímák,ipari hűtők,stb... a szakterülete autókba is után tölt.De semmi több!Ráakasztotta a műszert és van benne gáz,a mutató kiszaladt rendesen az órán,de az értéket nem néztem,hogy mennyi.
Majd én holnap megnézem,rámérek.A lényeg,hogy a tárcsa forog a másik fele meg áll,mindegy mit csinálok.
Megjöttem!Akkor kezdem is!
A munka legrosszabb része ezt eltávolítani a lengőkarról!értelme nincs felrakni az új lemezt ha a felületben van +/-2-3mm domb,gödör.
Erről van szó!Csavarokból 3 db kicsavarható volt a többit fúrni kellet.Jobb oldalt a menetfúró sikeresen bele tört az egyik furatba,az ott is marad,de a másik két csavar tartja.
Homok szórt felület,majd horganysprayvel lekezelve.
Az új lemez felrakva.Még 2 vastag festékréteggel megszórtam.
A szerelés menete:kerék le,fék le,tárcsa maradhat,mert a kerékagyat úgy is le kell húzni ami a nagy csavar kicsavarása után kézzel lehúzható.Visszarakásnál érdemes vékonyan megolajozni a tengelyt,hogy a csapágy könnyen felcsússzon,meg később le is.
Délelőtt óta csinálom és most már csak a kerekeket kell meghúzni.természetesen a fékeket is átnéztem,tárcsa nem repedt,gödrös,stb... féknyeregnél az úszó stíiftek könnyen járnak,betétek alatt a kis lemezek kipucolva,vékonyan réz pasztával megkenve,gumi porvédők épek,nem szakadtak,stb...
Amit évente úgy kb 2x megcsinálok mindig!
Természetesen mindkét oldal cserélve lett.
A lemezeket végül itthonról valami zserbimbo kft-től rendeltem.27500 volt postai utánvétellel.De aki rákeres az oldalra az látni fogja úgy is,nem titok!Azért innen,mert tele lett a tököm a hol olcsóbb játékkal!Kintről rendelem olcsóbb a cucc,de a posta +vám miatt már nem.Vagy a németeknél 50€,akkor meg megint nem olcsó.Itt volt,megrendeltem,futár hozta,annyi ... amennyi.
Elgondolkodtam,hogy érdemes e foglalkoznom a kocsival?Minél inkább próbálok maximálisan odafigyelni rá annál inkább hálátlan.Lehet jobban járnék,ha már nem költenék állag megóvásra sem,mert piaci értéke béka segge level 15.
Belső részre gondoltál ugye. És mért ellenállást a mágnestekercsben, 3-10ohm de ha szakadt akkor pár kohm is lehet. Azt megnézte hogy kap áramot a tekercs? Kezdésnek, csak úgy.
A klímás,aki ipari klímákat,hűtöket tölt,szerel,stb... mellette autó klímát is tölt,megállapította,hogy van benne bőven gáz.Én meg azt,hogy a relé jó,működik,kattan,biztosíték nincs kimenve sehol,sem utastéri,sem motortéri táblában.A kompresszornál a tárcsa külső része viszont nem forog .
Aki a 9-10gen ctr-re tervezte a felnit annak a kezét eltörném. Ocsmány!
Miért nem lehet szép letisztult egyszerű mint pl. Enkei rpf, volk te37 vagy kosei k1.
Tegnap fél órát nézegettem a hirdetést, h de jó lenne elhozni............
Gyönyörű így.
Elküldtem az öcsémnek a linket, de azt mondja, h itt falun azonnali kivégzés jár érte.....