HONDA fórum
2024. július 8. hétfő, 20:22,  Ellák, Erzsébet Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#123768 integra_type_r 0  2019. június 30. 20:49:51 re: #123767 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
inkább csak általánosságban raktam be, hogy a sok állásnak milyen egyéb káros hatásai lehetnek...
mert ezek azért nem triviális dolgok...
2019. augusztus 24. 12:51:20: megválaszolva JAGER 10 +  által, → #123895 
2019. június 30. 21:15:05: megválaszolva madskillz +  által, → #123769 

#123767 madskillz +  2019. június 30. 20:30:47 re: #123766 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
már letettem róla, hogy "csak úgy" beinditsam. ki van vonva, plus nyilván műszaki sincs rajta, nem éri meg a kockázat se most erre a két hétre.

bár jó lenne, de időm se lenne mindezt elintézni pár nap alatt..


2019. június 30. 20:49:51: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #123768 

#123766 integra_type_r 0  2019. június 30. 20:24:55 re: #123753 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
ez pont ide passzol...







"...When you switch off the engine, some of the valves are kept open.

Or, if you just keep running the engine at idle rpm without driving or repeat the multiple short distance journeys,
you are circulating the moisture/fuel rich blowby gas inside the engine.

Once the engine cools down and temperature drops, it will create condensation inside the engine.
Not a problem if you drive regularly.
However, if you park the car for months, it may allow the build-up of rust at certain places.

Next time when you crank the engine, the rust may cause scratch markings.
It won’t cause immediate issue but if this process was repeated many times over the years,
it shall cause bite markings.

It's different from oil film issue caused by oil pressure drop.
With oil film issue, you will see lots and lots of scratch line markings at entire width of the area if it's metal-on-metal contact.

And if the temperature got too high, you will see changes in colour or even the melted materials.

With the rust issue, the markings are more like the material being chewed off and spot like shape instead of full width.

Fortunately, over the years/miles after this happened, the edge of the chewed off section was smoothed out with no wear to the cam lobe surface.

Considering the cam rotation direction, the width of cam lobe and no further contact between the dimple and the cam lobe,
the rocker arms can be re-used.

This can happen at the crankshaft journal/main/rod metal area and the damages would be even more serious than the rocker arm section...."
2019. június 30. 20:30:47: megválaszolva madskillz +  által, → #123767 

#123765 Bruce +  2019. június 29. 19:48:02 re: #123764 (ólomlábú + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi, nekem van egy 1.8 kompresszor eladó, kellett volna egy srácnak csak neki diesel van. Nekem is ez volt a sejtésem sajnos

#123764 ólomlábú +  2019. június 29. 17:21:21 re: #123763 (Bruce + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem nem!Kinti oldalon teljesen mást hoz a benzin és a dieselhez. Megnéztem két autós webshoppot is és mindkettőnél más a két típus :( .Ráadásul a dieselhez drágábbak.
2019. június 29. 19:48:02: megválaszolva Bruce +  által, → #123765 

#123763 Bruce +  2019. június 29. 14:30:42    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, 1.8 ufo civic klímakompresszora jó a 2.2 dízel ufóhoz?
2019. június 29. 17:21:21: megválaszolva ólomlábú +  által, → #123764 

#123762 madskillz +  2019. június 22. 22:38:53 re: #123761 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
köszönöm :)


meglátjuk, mert mondom, közben rájöttem, hogy felesleges, mert se műszaki nincs rajta, meg ki is van vonva a forgalombol... és arra a két hétre ez felesleges lenne.

meglátom:) [SMIL:/szeret/inlove2.gif]

#123761 -Törölt felhasználó- 2019. június 22. 22:32:09 re: #123753 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
FELHÍVSZ ÉS SEGÍTEK!!!!!!!!!!!!!
2019. június 22. 22:38:53: megválaszolva madskillz +  által, → #123762 

#123760 madskillz +  2019. június 22. 10:35:42 re: #123758 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
akkor nem lesz beinditva, ennyi :D

#123759 Tonx +  2019. június 22. 08:47:27 re: #123757 (madskillz + )  ←  ‹›  0 | rejt
Max a benzinnel lehet gond. De érdekes hogy egy fűnyíróban a benzin 2-3 hónap után kuka addig egy autóban fél-1 év után is használható.

#123758 integra_type_r 0  2019. június 22. 08:45:39 re: #123757 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
fogalmazzunk úgy messze nem ez az ideális...
amennyiben "korrekt" műszaki állapotban volt amikor leállítottad, akkor vélhetően el fog indulni...
az elején azért járasd egy kicsit alapjáraton, amíg a venti bekapcsol, nézz rá minden rendben van-e vele...
hangja kisimul-e, olaj nem folyik, hűtéscsövek, hűtő milyen állapotban van, nincs e szivárgás valahol...
néhány km menet és újra szivárgás ellenőrzés terhelés után...
ha ok, akkor menjél, figyeld a fentieket és látni fogod mennyire adja ki...
2019. június 22. 10:35:42: megválaszolva madskillz +  által, → #123760 

#123757 madskillz +  2019. június 21. 22:38:34 re: #123756 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de nem baj a folyadékoknak, benzin, olaj, hogy 3 éve meg se moccantak?
2019. június 22. 08:47:27: megválaszolva Tonx +  által, → #123759 
2019. június 22. 08:45:39: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #123758 

#123756 Tonx +  2019. június 21. 22:02:34 re: #123755 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Legyen kétszer, hogy meglegyen a benzinnyomás.
2019. június 21. 22:38:34: megválaszolva madskillz +  által, → #123757 

#123755 madskillz +  2019. június 21. 20:03:30 re: #123754 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
komolyan? ennyi?
2019. június 21. 22:02:34: megválaszolva Tonx +  által, → #123756 

#123754 integra_type_r 0  2019. június 21. 19:56:46 re: #123753 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
elfordítod a gyújtáskulcsot ütközésig... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
2019. június 21. 20:03:30: megválaszolva madskillz +  által, → #123755 

#123753 madskillz +  2019. június 21. 19:50:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
2016 szeptember óta nem volt beinditva a 4 gen..

mit kellene tenni ahhoz, hogy idén beindithassam esetleg nyáron. bár ki van vonva a forgalombol, meg műszaki sincs rajta, szóval lehet tárgytalan is :D

akksi feltöltésén kivül :D
2019. június 30. 20:24:55: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #123766 
2019. június 22. 22:32:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123761 
2019. június 21. 19:56:46: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #123754 


2019. június 21. 19:50: Szerkesztve madskillz +  által, megtekintés

#123752 ólomlábú +  2019. június 20. 12:42:50 re: #123751 (Tzool + )  ←  ‹›  0 | rejt
Univerzálisakat néztem.De a motorteret elnézve,nem nagyon lehet oda bármit is berakni.Az újabb típusba valószínűleg mégkeveseb a hely. :(

#123751 Tzool +  2019. június 20. 11:46:36 re: #123750 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha tudod majd hogy milyen autót veszel, akkor kezdj el keresgélni hogy mik az elérhető állófűtések az adott típushoz.
Nálam is ez volt a probléma, konkrétan 1 típus volt hozzá elérhető.
Az ufónál meg max úgy éri meg ha szerzel egy használt készüléket és te magad beépíted, újat beszereltetni itt Németországban elég húzós összeg.
2019. június 20. 12:42:50: megválaszolva ólomlábú +  által, → #123752 

#123750 ólomlábú +  2019. június 20. 08:49:49 re: #123749 (Tzool + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Maga a készülék fogyasztásánál is van eltérés :( ,össze vissza írogatnak ott is mindent.
Nem csak az autó kevesebb fogyasztása a cél,hanem,hogy ne kopjon rommá a motor.Néztem a nívó pálcát télen... kb mintha méz lett volna.Tudom,hogy a kütyü közvetlenül nem melegíti az olajat.De azért nem mindegy,hogy egy -10 fokos olajjal indulok vagy egy +5-össel.Jó,erre is lehet megoldás,ha át van alakítva az olajteknő és alu csőből,vékonyból egy egyszerű hőcserélő be van rakva.A téma már korábban is foglalkoztatott.Még nem tudom,hogy mibe ülök át,de jobban szeretném óvni a téli üzemben,mint a mostanit :) .Bár lehet az ufo is kap egy kályhát.
A "merülő forraló" típusú az nálam kizárt,nincs konektor amiről üzemelhetne.Azt beszerelni tényleg egyszerűbb.
2019. június 20. 11:46:36: megválaszolva Tzool +  által, → #123751 

#123749 Tzool +  2019. június 19. 21:38:18 re: #123748 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt hogy melyik fogyaszt kevesebbet gondolom meg lehet nézni a gyártók oldalán.
Nem néztem utána de gondolom a külön tartályos többe kerül az extra üzemanyag tartály beépítése miatt.
Nekem benzines autóban van, nekem is a rövid távok miatt kellett. Csak tavasszal lett beszerelve, még nincs sok mérésem a fogyasztásról. Ha a fogyasztás mérőnek hinni lehet akkor valóban kevesebbet fogyaszt az autó. Mondjuk nekem fontosabb volt hogy meleg motorral járjak, lesz.rom a fogyasztást [SMIL:/smile2.gif] . Mínuszokban még nem próbáltam, de 3-4 fokban, 10 perc állófűtés után indultam, 100 méter megtétele után 90 fokon állt a vízhőfok.

Viszont én ha megtehettem volna, sima 220 V-os konnektoros változatot vettem volna.
Egyszerűbb, olcsóbb, kb ugyanazt tudja. Persze ha van hová bedugni :)

2019. június 20. 08:49:49: megválaszolva ólomlábú +  által, → #123750 

#123748 ólomlábú +  2019. június 19. 19:10:42 re: #123747 (Tzool + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Leginkább az,hogy a diesel vagy a benzin a jobb?Kevesebbet fogyaszt e az egyik,vagy tök mindegy?
Pár helyen olvastam,hogy télen csökken a fogyasztás.Már mint a téli.Nekem konkrétan a rövid táv és a bazinagy emelkedő miatt télen kb 2 literrel eszik többet a kocsi.Ha a kályha kompenzálja ezt és még jeget sem kell vakarnom akkor berakok egyet.
2019. június 19. 21:38:18: megválaszolva Tzool +  által, → #123749 

#123747 Tzool +  2019. június 18. 21:10:07 re: #123746 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én nemrég szereltettem be állófűtést, de nem külső tartályos. Sok tapasztalatom nincs, de én elégedett vagyok vele.
Mi lenne a konkrét kérdésed?
2019. június 19. 19:10:42: megválaszolva ólomlábú +  által, → #123748 

#123746 ólomlábú +  2019. június 18. 19:58:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
INkább ide!Van valaki aki képben van állófűtés (vizes) terén?

A kérdésem annyi lenne,hogy dieselt vagy benzineset érdemesebb venni?Külső tartályos lenne,szóval nem szempont,hogy a kocsi milyen üzemanyaggal megy.
Nem!nem hibbantam meg teljesen ebben a hőségben,hogy ilyenkor kérdezek erre rá.Csak most úgy látom,hogy lejjebb mentek az áraik a télihez képest :) .
Aztán ha már a tél elötti felkészülésnél tartunk :D :D ,mert mindjárt itt van!
Ilyet használt már valaki?

Találtam "kábelközötő" típusút is... hát azért a spanifer biztos erősebb.
2019. június 18. 21:10:07: megválaszolva Tzool +  által, → #123747 

#123745 grego +  2019. június 18. 13:15:25    ‹›  0 | rejt
Érdekes, nekem sose ázott be a 13 év alatt. De azt tudom, hogy a facelift előttiek csomagtér ajtó ablaka bázott gyárilag és garanciában cserélték ha valaki visszavitte.

#123744 Hondi +  2019. június 18. 11:48:13 re: #123743 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
természetesen felrakáskor is meg lettek tisztítva a felületek.
Majd kiderül mi lesz.köszönöm a tippet.

#123743 KamikaZeFan +  2019. június 18. 11:34:44 re: #123742 (Hondi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Utólag megtakarítani olyan mint halottnak a csók, ha már eldeformálódott akkor már mind1,
Azért érdemes lenne megnézni indikátor órával a kerékagyat és a tárcsát is.
2019. június 18. 11:48:13: megválaszolva Hondi +  által, → #123744 

#123742 Hondi +  2019. június 18. 10:39:28 re: #123741 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
eddig tökéletes volt,most kezdte pár hete.főleg városba van használva,meg sokat fékezek.
előtte nem sokkal kerékcsapágyat is cseréltem,mert hangja volt,de lógni nem lógott.
levettem tárcsát,megtakarítottam alatta,de változatlan.repedés nem látszik rajta.
az az érdekes nagyobb tempónál semmi,nagyobb fékezésre se,csak városban finom fékezésnél érzem ezt.
2019. június 18. 11:34:44: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123743 

#123741 KamikaZeFan +  2019. június 18. 10:16:46 re: #42139 (Hondi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A tárcsának sok fékezés kell hogy rendesen bekopjon, nekem a brembo tárcsa brembo betéttel szép lassan kivülről befele kezdett bekopni, nem a megtett km a lényeg, mer el lehet menni több száz km-t autópályán anélkül hogy fékeznél.

Ha ráz a kormány akkor vagy a tárcsa vagy a kerékagy van eldeformálódba, vagy már mindkettő, érdemes megmérni a kerékagyat még mielőtt bármit tennél, aztán a féktárcsát.

Meghát van amikor a gyártó mondja meg hogyan koptasd be rendesen a tárcsát.
2019. június 18. 10:39:28: megválaszolva Hondi +  által, → #123742 


2019. június 18. 10:18: Szerkesztve KamikaZeFan +  által, megtekintés

#42139 Hondi +  2019. június 17. 14:35:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok

Kérdés.
Fékezéskor akadozva lassul az autó ill picit ráz a kormány,de csak olyan 40-50 környékén nagyobb sebességnél semmi.
Tárcsára gyanakszom,hogy vetemedett,kb 3e km van benne csak.
Kívül sima,belső felén közepe fele 1,5-2cm nem fényes ott mintha nem fogba rendesen.mindket oldal ilyen.nyergek fel vannak újítva,csúszkák szépen járnak.
Mi okozhatja még?
2019. június 18. 10:16:46: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123741 

#123740 kecsee 0  2019. június 17. 10:16:08    ‹›  0 | rejt
Sziasztok, segítségre lenne szükségem automata váltó ügyben. Adott egy 6g cvt váltós 1.6os civic. Amikor meleg a váltó elinduláskor beremeg, de menet közben nem csinálja váltáskor. Olyan érzés mintha a kézi váltónál nem fogna be rendesen a kuplung amíg fel nem engeded és berázza a kasztnit. Állítólag vontattak vele és 8éve ilyen. Olajcsere mindig időben meg volt. Kérdés mi lehet a gond, illetve mennyibe lenne a helyreállítása vagy inkább érdemes váltót cserélni? Hosszú távon gondolkozom az autón ezért is kérdezem.

#123739 GeriVTI +  2019. június 16. 17:16:16    ‹›  0 | rejt
Sziasztok.
Civic 7g 1.7 CTDi- nél a P1550 hibakód mit jelöl? Tegnap dobta, kitöröltük, majd ma, hideg motoros indítás után pár méter megtételét követően visszaírta.

#123736 Pörzsi +  2019. június 11. 21:00:46 re: #123733 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az előfeszítés hiányáról nem is beszélve...

#123735 ólomlábú +  2019. június 11. 19:43:45 re: #123734 (Ferko1 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem beszélj meg egy időpontot Higannyal ;) és ne kísérletezz!
Ha nem jól rakod fel és átugrik a szíj akkor összekócolódhatnak a szelepek!
Hagytam már el én is ékszíjtárcsát,nem volt jó buli.Légkulccsal lett ráhúzva...elvileg nagyon,aztán rá kb fél évre meg kiderült,hogy mégsem.Aztán jött a 2m-es vascső és utána már nem lazult le többé.Mondjuk akinek cserélnie kell majd,annak szar lesz! :D :D

#123734 Ferko1 +  2019. június 10. 20:41:47 re: #123733 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajnos volt rá példa,és jöttek azzal, hogy szar a benzin, de mondom azóta nem tankoltam és mielőtt idehoztam nem csorgott. :) volt olyan is hogy a szíjtárcsa csavar lazult meg és a főtengely végén az ékpályát verte szét. Így ezek után ... [SMIL:/smile9.gif]
2019. június 11. 19:43:45: megválaszolva ólomlábú +  által, → #123735 

#123733 Tonx +  2019. június 10. 17:42:29 re: #123732 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ha szűz vagy ilyen téren akkor lehet jobb lenne egy olyan ember is melléd aki már látott ilyent. Még szerelők is előszeretettel rakjál el egy foggal a vezérlést.
2019. június 11. 21:00:46: megválaszolva Pörzsi +  által, → #123736 
2019. június 10. 20:41:47: megválaszolva Ferko1 +  által, → #123734 

#123732 Ferko1 +  2019. június 10. 17:32:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
És még olyan kérdésem lenne, hogy Ti mennyire ill. hány nm-re szoktátok húzni a szíjtárcsa csavart? (180nm)

még lehet adódik pár kérdés, bocsi. (még vezérléscsere szűz vok) [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif]
2019. június 10. 17:42:29: megválaszolva Tonx +  által, → #123733 

#123731 Ferko1 +  2019. június 10. 16:34:44 re: #123729 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
igen ő lenne az :) köszi!

#123730 Higany +  2019. június 10. 13:29:26 re: #123728 (Ferko1 + )  ←  ‹›  +1 | rejt

Más nem kell.:D Na jó de, dugókulcs hozzá és ha vmi agytröszt jól beragasztotta a csavart, akkor nem árthat egy túlsúlyos vastagfalú dugófej, volt h csak az segített ilyen esetben.

#123729 Tonx +  2019. június 10. 07:47:55 re: #123728 (Ferko1 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ilyenre gondolsz:

Más speciális cucc nem kell hozzá.
2019. június 10. 16:34:44: megválaszolva Ferko1 +  által, → #123731 

#123728 Ferko1 +  2019. június 9. 21:16:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Vezérléscsere előtt állok kinéztem egy szíjtárcsa rögzítő kulcsot,

használható vagy van vmi más megoldás?

Kell még vmi spéci szerszám,kulcs hozzá?
2019. június 10. 13:29:26: megválaszolva Higany +  által, → #123730 
2019. június 10. 07:47:55: megválaszolva Tonx +  által, → #123729 

#123727 Czimby +  2019. június 8. 09:41:40 re: #123726 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
eBay 2500/db kompletten

VAgyh a szeretsz barkácsolni ezt kel cserlni bennük

#123726 -Törölt felhasználó- 2019. június 8. 08:56:13 re: #123723 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
csepeli hondabontoban az uj utangyartott egy tizes. csak nem tudom, h melyik lehet rossz. ha a vezetooldalit nyitja kulcsal akkor az jo? vagy az semmit nem jelent? Koszi a valaszt!
2019. június 8. 09:41:40: megválaszolva Czimby +  által, → #123727 

#123725 civic4d 0  2019. június 7. 22:11:08 re: #123724 (Czimby + )  ←  ‹›  +1 | rejt
a kipu fele mindenképp

















#123724 Czimby +  2019. június 7. 21:43:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
7Gen civic 1.6 gyűrűzés

A kompressziú gyűrűk hézaga nem lehet egyvonalban a csapszeggel és nem lehetnek derékszögben sem hozzá képest ez rendben.
Ergo a csapszeg vonalától 45 fokkal kell elforgatni őket.




Viszont a kérdés az, hogy a szívó vagy a kipuff szelepek felé legyen a gyűrűhézag?
2019. június 7. 22:11:08: megválaszolva civic4d 0  által, → #123725 

#123723 Czimby +  2019. június 7. 21:40:24 re: #123722 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Motorcsere a zárnál, van gyári vagy kínai az ár és a minőség eléggé eltér...

2019. június 8. 08:56:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123726 

#123722 -Törölt felhasználó- 2019. június 1. 11:39:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, 7g 3ajtos civicben nem működik a központizar. Hogyan lehet ezt orvosolni?

elöre is köszönöm a segitséget!
2019. június 7. 21:40:24: megválaszolva Czimby +  által, → #123723 

#123721 -Törölt felhasználó- 2019. május 30. 13:18:13 re: #123720 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet, hogy ott a gond. nekem is volt pár éve szimmeringcsere miatt szétszedve az osztófej, akkor nem láttam kábelsérülést. Viszont a kábelszigetelések le voltak rohadva teljesen az olaj miatt. Mivel zsugorcsövet nem lehetett ráhúzni, bevontam őket folyékony gumival.
Mindenképpen belenézek, hogy néz most ki. :)
Meg kivillogtatjuk az esetleges hibakódokat. Ha jól emlékszem, csak rövidre kell zárni a diag csatit és gyújtást ráadni, ugye?

#123720 KamikaZeFan +  2019. május 30. 13:09:47 re: #123719 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyszer szétszedtem a gyújtáselosztót, szimeringet cserélni, és az egyik mágnest amikor tettem vissza az egyik kábelen elpattant a szálak fele, és random időközönként rángatni kezdett, mondjuk akkor nekem volt check engine is amikor rángatott.

De az is inkább meleg motornál, mer felpuhultak a kábelek és tudott mozogni
2019. május 30. 13:18:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123721 


2019. május 30. 13:12: Szerkesztve KamikaZeFan +  által, megtekintés

#123719 -Törölt felhasználó- 2019. május 30. 13:04:29 re: #123718 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elosztófedél, rotor, gyújtáskábelek, trafó, gyertyák. Gyújtáselektronika már 10 éves mondjuk.
Megnézem akkor a releváns kábeleket, meg az osztófejben is, hátha.
Még olyan ötletet hallottam, hogy a pillangószelep szögállásérzékelő is lehet rossz.

Köszi a segítséget!
2019. május 30. 13:09:47: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #123720 

#123718 KamikaZeFan +  2019. május 30. 12:02:55 re: #123717 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"a gyújtással kapcsolatban szinte minden alkatrészt cseréltem"

Mit cseréltél?

Amúgy lehet valami szenzor kábele van megtörve, a kábel átmelegszik meghajlik és kontakt hiba van, érdemes átnézni a kábeleket főként a csaltakozóknál.
2019. május 30. 13:04:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #123719 


2019. május 30. 12:04: Szerkesztve KamikaZeFan +  által, megtekintés

 << eleje | 2498 | 2497 | 2496 | 2495 | 2494 | 2493 | 2492 | 2491 | 2490 | 2489 | 2488 | 2487 | 2486 | 2485 | 2484 | 2483 | 2482 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.41, 0.38, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.049 mp, 10 query