Végre, végre Szerintem kell ehhez az autóhoz némi hang mindig ezt mondtam. Amúgy meg a két hátsó kamrás dob sokat fojt így legalább pár paci csatlakozott a méneshez Szerintem jó hangja is van a videó alapján.
Odass DW, lekerült az ovál kipuff vég, hallelujja!!!
Lent nagyon kellemes mély hangja van, a videón úgy adja vissza, hogy felül nagyon trombitál,
szerintem kicsit csalóka, legalábbis belülről nem hallom ilyennek.
Tetszik a végeredmény, maradhat. Úton van két silencer (=db killer) hozzá, ha mégis sok lenne.
igen, megoldás rá.
az hogy mennyire lesz tartós egy más más kérdés.
(vannak ebből komolyabbak is pl. hardrace. hollánidából beszerezhető igaz drágább, de minőségibb is)
Az tuti hogy az lenne a legegyszerűbb ha cserélném őket újra, de inkább kísérleteznék!
Arra a műanyag takaróra gondolsz ami a xenon égőt takarja hátul? Abból vetted ki a tömítést? Ezt kipróbálom! Hátha segít nekem is! Köszi a tippet!
lámpa párásodásának megszüntetésére van valakinek valami tuti módszere/ötlete?
A nedvszívó kis zacsit nem merem kiszedni, mert félek kiszakítom úgy bele van ragasztva.
Valami más alternatíva van esetleg?
Most vettem ki az Accordból, Denso van benne made in Japan van a peremén gravírozva, és a gyújtás is Denso. Jazz ben is megnéztem NGK made in France...
Keresek Japán NGK t akkor.
Oké, köszi, meg lesz.
Lehet, hogy hülye kérdés, de automatába váltóolaj cserénél kell szűrőt is cserélni?
Nem emlékszem, hogy a múltkor lett-e, de szerintem nem volt.
Gyertyákat Ti mikor / hány km. után szoktatok cserélni?
DENSO-nál minőségproblémásabb gyertya nem nagyon van.
Pl. csak úgy bepottyan az elektróda a motorba, teljes motorkárt okozva. Nálunk volt ez a garanciális eset, nem csak úgy valaki hallotta valakitől, aki elmesélte nekem.
Ettől függetlenül Neked lehet a szíved csücske a DENSO gyertya, szó se róla.
Bár a HONDA dobozos DENSO-ra valószínűleg más minőségellenőrzés vonatkozik, abban egyébként én talán bíznék.
Sajnos a gyertyák minősége tragédia lett az évek és évtizedek alatt és a legjobban a Denso lett a legszarabb a kettő közül. Az NGK még minőségben jónak mondható.
Nem volt nálam, de ha leszeded a kárpitot a csomagtér ajtóról meglátod, saru rajta van e mindkét oldalon, ha igen rá kell mérni eljut e az áram oda vagy vezeték hiba van valahol, esetleg a kapcsolója rossz.
2009-es 8gen 2.0 AT Accordomat viszem "nagy" szervízre és tervezek üzemanyag szűrőt is cseréltetni. 275e km. van az autóban, és tudtommal még sosem volt benne cserélve. Semmi baja az autónak, 90%-ban prémium üzemanyagot tankolok bele, de az ördög nem alszik alapon (meg hogy nyugodtabban aludjak ) kicseréltetném. Azonban hallottam már ezt is azt is, pl. hogy nincs is benne, meg hogy nincs sok értelme cserélni, ezért még vacilálok rajta egy kicsit... Főleg azért is, mert tudtommal nem egy egyszerű művelet a cseréje, a szerelőm még nem csinált ilyet, de elég ügyes. Megéri ezzel "szivatni" őt is?
Nektek mi a véleményetek, tapasztalatotok erről? Esetleg vannak-e jó tanácsaitok a cseréhez, mire kell figyelni, mit kell / érdemes a szűrővel együtt cserélni stb.?
Ezt a gyárit találtam a neten. Jól tudom, hogy ebben a műanyag cuccban, valami konkrét papír/karton szűrő szerűség is van?
https://zsemito.hu/webshop/uzemanyag-szuro-accord-2008-12-ben
zin-r20-k24-gyari/
Ez jó lesz bele, és mindent adnak hozzá szerintetek ami kell? Érdemes esetleg máshonnan beszerezni? Mivel kell jó pár más dolog is, az adás-vételi topicban hirdető Spidy-t is keresni fogom olajokért és szűrőkért.
Sziasztok! Valaki cserélt már rádiót? Az enyém tönkre ment. A kérdésem a következő lenne: az enyémben sef-g1-es van, amit találtam az sef-e1. Ebből lehet valami gond? Illetve itt vannak a rádióhoz ilyen kódok? Vagy csak összedugom és kész?
Attól függ, hogy hol törik, nekem pl. most van egy szett gyárim összerakva gyári telóval, mert vizsgára kellett, abban is az egyik rugó el van törve fent, közvetlen a tányérnál, semmit nem lehetett észrevenni, nem is pattan. Csak én tudtam róla, de csak azért mert én láttam kiszedve. Vizsgára ez jó volt, a hibátlan ültetőrugó nem .
Sziasztok. Jelentem a kormányművem felújítódott, sikerült viszonylag gyorsan elintézni, korrekt áron. Most az a gond hogy mivel mindkét első (ültető)rugóm törött, így nem tudtak futóművet állítani, a kormányom sem áll középen hanem kicsit jobbra emiatt. Mennyire macerás a rugócsere? Lehetőleg akkor már szintén ültetőrugót vennék, nem kell drasztikus. Mit javasoltok? Az előző rugókról semmit nem tudok, így vettem az autót kb 1 éve...
azt nem tudom, de én vettem ilyen ebayos defektjavitót ezt a 800 forintos valamit amit a gumisok is használnak.
Hát valami fantasztikus, átmentem szegekkel teli úton 4 gumi kuka lett.
emelő elő, kocsi emel, kompresszorral megfujni, szeg ki, budos anyaggal megkenni és benyomni azt a gumis vackot..
ezt 5x elismételtem (volt kerék amiben 2 szög volt) majd gumi felfuj kocsi letesz.. 5 perc volt a meló mert életemben először csináltam ilyet, és ennek 3 hónapja tökéletes..
Egy baja van kompresszor kell hozzá, ellenben nem kell kereket cserélni csavart csavarni leszed felrak, utána gumishoz menni. Fantasztikus
Legendben egyszer ugyanez.... Én is szereztem helyette másikat, nem igazán tudtam megreparálni, mert nagyon szétszedni sem lehet, csak ha szétbarmolja az ember.
Besz*rsz, de én még azon gondolkodtam, hogy lapmágnest teszek be és az majd fent tartotta volna, de az mondjuk kicsit tuskó megoldás, szóval inkább cseréltem....
Sziasztok!
A minap arra lettem figyelmes, hogy a jobb oldali napellenző a 2003-as Accordomon kb 10 cm-t lóg. Próbáltam a helyére felcsukni, de nem marad ott.
Vki tapasztalt már hasonlót?
Esetleg vmi megoldás lenne a tünetre?
Köszi!
Üdv
Tamás
Van némi értelme ennek a javítónak, mert ugye így a mankó helyén van még egy egész nagy tárolóhely (legalábbis a Tourer-ben így van) ahova még pakolhatsz némi cuccot.
De rohadtul nem éri meg szerintem, inkább foglalja a mankó a helyet, mert egy erősebb, de főleg oldalfalas sérülésnél meg vagy lőve, semmit nem tudsz csinálni.
Máig él bennem, amikor egyszer öcsém kapott defektet a Golffal és akkor még por alapú defektjavító volt. (vagy az is)
Működött, befújta, megszüntette a lyukat, tudott vele menni. Nem is ez a baj.
De utána azért biztonság kedvéért elvitte gumishoz, hogy normálisan legyen javítva.
Na DE elfelejtett szólni, hogy be lett fújva az a por.
Amikor leszedték a gumit, ugye kirobban a maradék levegő........ A gumis csávó egyszázad mp alatt úgy nézett ki mint egy pék, amelyik még sose fürdött munka után, TOTÁL belepte a fehér por, még az arcát is.........x'DDDDDDD
VOLT anyázás, meg röhögés, öcsém meg fogta a fejét és sűrű bocsánatokat kért, meg esküdözött, hogy nem volt szándékos, de MINDEGY volt már, meg amúgy is mindent elnyomott a röhögés a műhelyben, mert az összes melós szakadt a röhögéstől.
(egy idő után még az is, akit telibe vert a por nyakig )