Ha tudod majd hogy milyen autót veszel, akkor kezdj el keresgélni hogy mik az elérhető állófűtések az adott típushoz.
Nálam is ez volt a probléma, konkrétan 1 típus volt hozzá elérhető.
Az ufónál meg max úgy éri meg ha szerzel egy használt készüléket és te magad beépíted, újat beszereltetni itt Németországban elég húzós összeg.
Maga a készülék fogyasztásánál is van eltérés ,össze vissza írogatnak ott is mindent.
Nem csak az autó kevesebb fogyasztása a cél,hanem,hogy ne kopjon rommá a motor.Néztem a nívó pálcát télen... kb mintha méz lett volna.Tudom,hogy a kütyü közvetlenül nem melegíti az olajat.De azért nem mindegy,hogy egy -10 fokos olajjal indulok vagy egy +5-össel.Jó,erre is lehet megoldás,ha át van alakítva az olajteknő és alu csőből,vékonyból egy egyszerű hőcserélő be van rakva.A téma már korábban is foglalkoztatott.Még nem tudom,hogy mibe ülök át,de jobban szeretném óvni a téli üzemben,mint a mostanit .Bár lehet az ufo is kap egy kályhát.
A "merülő forraló" típusú az nálam kizárt,nincs konektor amiről üzemelhetne.Azt beszerelni tényleg egyszerűbb.
Azt hogy melyik fogyaszt kevesebbet gondolom meg lehet nézni a gyártók oldalán.
Nem néztem utána de gondolom a külön tartályos többe kerül az extra üzemanyag tartály beépítése miatt.
Nekem benzines autóban van, nekem is a rövid távok miatt kellett. Csak tavasszal lett beszerelve, még nincs sok mérésem a fogyasztásról. Ha a fogyasztás mérőnek hinni lehet akkor valóban kevesebbet fogyaszt az autó. Mondjuk nekem fontosabb volt hogy meleg motorral járjak, lesz.rom a fogyasztást . Mínuszokban még nem próbáltam, de 3-4 fokban, 10 perc állófűtés után indultam, 100 méter megtétele után 90 fokon állt a vízhőfok.
Viszont én ha megtehettem volna, sima 220 V-os konnektoros változatot vettem volna.
Egyszerűbb, olcsóbb, kb ugyanazt tudja. Persze ha van hová bedugni
Leginkább az,hogy a diesel vagy a benzin a jobb?Kevesebbet fogyaszt e az egyik,vagy tök mindegy?
Pár helyen olvastam,hogy télen csökken a fogyasztás.Már mint a téli.Nekem konkrétan a rövid táv és a bazinagy emelkedő miatt télen kb 2 literrel eszik többet a kocsi.Ha a kályha kompenzálja ezt és még jeget sem kell vakarnom akkor berakok egyet.
INkább ide!Van valaki aki képben van állófűtés (vizes) terén?
A kérdésem annyi lenne,hogy dieselt vagy benzineset érdemesebb venni?Külső tartályos lenne,szóval nem szempont,hogy a kocsi milyen üzemanyaggal megy.
Nem!nem hibbantam meg teljesen ebben a hőségben,hogy ilyenkor kérdezek erre rá.Csak most úgy látom,hogy lejjebb mentek az áraik a télihez képest .
Aztán ha már a tél elötti felkészülésnél tartunk ,mert mindjárt itt van!
Ilyet használt már valaki?
Találtam "kábelközötő" típusút is... hát azért a spanifer biztos erősebb.
Érdekes, nekem sose ázott be a 13 év alatt. De azt tudom, hogy a facelift előttiek csomagtér ajtó ablaka bázott gyárilag és garanciában cserélték ha valaki visszavitte.
Utólag megtakarítani olyan mint halottnak a csók, ha már eldeformálódott akkor már mind1,
Azért érdemes lenne megnézni indikátor órával a kerékagyat és a tárcsát is.
eddig tökéletes volt,most kezdte pár hete.főleg városba van használva,meg sokat fékezek.
előtte nem sokkal kerékcsapágyat is cseréltem,mert hangja volt,de lógni nem lógott.
levettem tárcsát,megtakarítottam alatta,de változatlan.repedés nem látszik rajta.
az az érdekes nagyobb tempónál semmi,nagyobb fékezésre se,csak városban finom fékezésnél érzem ezt.
A tárcsának sok fékezés kell hogy rendesen bekopjon, nekem a brembo tárcsa brembo betéttel szép lassan kivülről befele kezdett bekopni, nem a megtett km a lényeg, mer el lehet menni több száz km-t autópályán anélkül hogy fékeznél.
Ha ráz a kormány akkor vagy a tárcsa vagy a kerékagy van eldeformálódba, vagy már mindkettő, érdemes megmérni a kerékagyat még mielőtt bármit tennél, aztán a féktárcsát.
Meghát van amikor a gyártó mondja meg hogyan koptasd be rendesen a tárcsát.
Kérdés.
Fékezéskor akadozva lassul az autó ill picit ráz a kormány,de csak olyan 40-50 környékén nagyobb sebességnél semmi.
Tárcsára gyanakszom,hogy vetemedett,kb 3e km van benne csak.
Kívül sima,belső felén közepe fele 1,5-2cm nem fényes ott mintha nem fogba rendesen.mindket oldal ilyen.nyergek fel vannak újítva,csúszkák szépen járnak.
Mi okozhatja még?
Sziasztok, segítségre lenne szükségem automata váltó ügyben. Adott egy 6g cvt váltós 1.6os civic. Amikor meleg a váltó elinduláskor beremeg, de menet közben nem csinálja váltáskor. Olyan érzés mintha a kézi váltónál nem fogna be rendesen a kuplung amíg fel nem engeded és berázza a kasztnit. Állítólag vontattak vele és 8éve ilyen. Olajcsere mindig időben meg volt. Kérdés mi lehet a gond, illetve mennyibe lenne a helyreállítása vagy inkább érdemes váltót cserélni? Hosszú távon gondolkozom az autón ezért is kérdezem.
Sziasztok.
Civic 7g 1.7 CTDi- nél a P1550 hibakód mit jelöl? Tegnap dobta, kitöröltük, majd ma, hideg motoros indítás után pár méter megtételét követően visszaírta.
Szerintem beszélj meg egy időpontot Higannyal és ne kísérletezz!
Ha nem jól rakod fel és átugrik a szíj akkor összekócolódhatnak a szelepek!
Hagytam már el én is ékszíjtárcsát,nem volt jó buli.Légkulccsal lett ráhúzva...elvileg nagyon,aztán rá kb fél évre meg kiderült,hogy mégsem.Aztán jött a 2m-es vascső és utána már nem lazult le többé.Mondjuk akinek cserélnie kell majd,annak szar lesz!
Sajnos volt rá példa,és jöttek azzal, hogy szar a benzin, de mondom azóta nem tankoltam és mielőtt idehoztam nem csorgott. volt olyan is hogy a szíjtárcsa csavar lazult meg és a főtengely végén az ékpályát verte szét. Így ezek után ...
Ha szűz vagy ilyen téren akkor lehet jobb lenne egy olyan ember is melléd aki már látott ilyent. Még szerelők is előszeretettel rakjál el egy foggal a vezérlést.
Más nem kell. Na jó de, dugókulcs hozzá és ha vmi agytröszt jól beragasztotta a csavart, akkor nem árthat egy túlsúlyos vastagfalú dugófej, volt h csak az segített ilyen esetben.
csepeli hondabontoban az uj utangyartott egy tizes. csak nem tudom, h melyik lehet rossz. ha a vezetooldalit nyitja kulcsal akkor az jo? vagy az semmit nem jelent? Koszi a valaszt!
A kompressziú gyűrűk hézaga nem lehet egyvonalban a csapszeggel és nem lehetnek derékszögben sem hozzá képest ez rendben.
Ergo a csapszeg vonalától 45 fokkal kell elforgatni őket.
Viszont a kérdés az, hogy a szívó vagy a kipuff szelepek felé legyen a gyűrűhézag?
Lehet, hogy ott a gond. nekem is volt pár éve szimmeringcsere miatt szétszedve az osztófej, akkor nem láttam kábelsérülést. Viszont a kábelszigetelések le voltak rohadva teljesen az olaj miatt. Mivel zsugorcsövet nem lehetett ráhúzni, bevontam őket folyékony gumival.
Mindenképpen belenézek, hogy néz most ki.
Meg kivillogtatjuk az esetleges hibakódokat. Ha jól emlékszem, csak rövidre kell zárni a diag csatit és gyújtást ráadni, ugye?
Egyszer szétszedtem a gyújtáselosztót, szimeringet cserélni, és az egyik mágnest amikor tettem vissza az egyik kábelen elpattant a szálak fele, és random időközönként rángatni kezdett, mondjuk akkor nekem volt check engine is amikor rángatott.
De az is inkább meleg motornál, mer felpuhultak a kábelek és tudott mozogni
2019. május 30. 13:18:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #123721
Elosztófedél, rotor, gyújtáskábelek, trafó, gyertyák. Gyújtáselektronika már 10 éves mondjuk.
Megnézem akkor a releváns kábeleket, meg az osztófejben is, hátha.
Még olyan ötletet hallottam, hogy a pillangószelep szögállásérzékelő is lehet rossz.
"a gyújtással kapcsolatban szinte minden alkatrészt cseréltem"
Mit cseréltél?
Amúgy lehet valami szenzor kábele van megtörve, a kábel átmelegszik meghajlik és kontakt hiba van, érdemes átnézni a kábeleket főként a csaltakozóknál.
2019. május 30. 13:04:29: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #123719
Ja értem. Nem is tudom milyen autónál találkoztam ilyen anyával, de volt már a kezemben. De szívas akkor. Azért nezd meg, h sima anya mennyi menetrt fog, ha egy 5 kört lehet hajtani rajta az már megfogja simán, nem kell h 10-15 menet fogja
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy olyan probléma az autóval (Civic 5g4d esi, 125 LE), hogy 30 perc vezetés után elkezd rángatni. Ez inkább nyáron jön elő, tehát köze van a meleghez. A fordulatszám mérő ugrál, és a kuplunggal játszva még el jut valameddig az ember. Már egy éve megvan ez a probléma, csak pont annyit bír, hogy melóból hazaérjek, de a gyújtással kapcsolatban szinte minden alkatrészt cseréltem, majd a szerelőm tegnap cserélt egy trafót, hogy biztos az a baj. Nem az volt, és részéről ennyi... Van esetleg ötletetek miben lehet még probléma?
Most nézem hogy nem tettem kérdőjelet a mondat végére, ennek van egy vékony nyaka, és szerintem a sima kúpos 5mm-rel feljebb feküdne fel, így keveset fogna meg a menetből, de kérdezem látott-e ilyet valaki.
Padlogazas gyorsitasnal mi okozhat enyhe/kozepes vibraciot mondjuk 4000es fordulat felett (sebessegtol fuggetlen)? Ahogy elengedem a gazt a vibracio egybol megszunik.
Amikre gondoltam, de elvetettem:
- nem megfelelo centirozas, de ott voltam es a sajat szememre csinaltak meg, minden rendben volt akkor (meg gondolom akkor nem csak gyorsitas alatt razna)
- a kerekagy es a kozepfurat nem egyezik meg (56 vs 67 vagy valami ilyesni) viszont amennyire utannaolvastam ennek nem szabad, hogy jelentosege legyen, ha a csavarok normalisan a helyukon vannak es ahhoz a felnihez valok, marpedig ahhoz valok, mert direkt ezert vettem trapezfeju csavarokat. (plusz ugyanaz, mint az elozonel, hogy gondolom a vibracio nem csak bizonyos fordulat felett jelentkezne)
Amiket meg nem vetettem el:
- feltengely(ek)
- motor/valtotarto bak(ok) bar ez utobbinal kicsit ketkedek.
Esetleg van e meg valami, amire ra kellene neznem?
szíves segítségeteket szeretnèm kérni!
Adott egy FL Civic VTi EK4 . A mai napon 2-3000 rpm között rángatni kezdett, majd kigyulladt a check engine lámpa.
Félreálltam, leállítottam, majd 5 perc múlva újraindítottam! A hibajelenség megszűnt, tudtam folytatni az utam, de nem hagy nyugodni a dolog!
Ezelőtt ilyen hibát még nem produkált az autó.
Tapasztalataitok szerint a gyújtáselosztó lesz cserés, esetleg más ötet?
Sziasztok!Hozzám került egy 2005-ös 1.6 Sport.Annyi a gondom,hogy mintha ragadna a gázpedálja:nyomom-nyomom,nem történik semmi,majd szinte beesik.Ezért darabosan tudok csak vezetni vele.Bowden ok.Hol keresgéljek?Esetleg hol kell befújni?Köszönöm!
Kicsit bővítem a leírást, mert nagy sietségben hiányosra sikerült.
Rulez féle p28 és cop van az autóba, gyertyák jók megnéztem. Gyujtás modulnak ilyenkor még van szerepe? Ezzel sajnos nem vagyok képben.
Illetve az okozhatja a hibát, hogy a nagy esőbe s2000 szűrő cain vizet kapott, kiszárítottam, de sérült a szerkezete? Lehetséges, hogy már kevés levegőt enged át? Ránézesre jol néz ki, de holnap jön az új.