de amúgy ja, a honda nem nagyon hagy lehetőséget...
nálam esetleg pár év múlva egy 10 gen. 1.5T lehet a választás.
méretben akkora kb. mint a 7 gen. Acc. alapból 180 ló, egy átírással ott vagy 220-230 lónál, nyomatékos is, valahogy ki is néz, szal nem rossz.
Hidd el minőségi botlás volt az Ma is ugyanígy botlanék... Lehetett volna HR-V az asszonykának de 1 évet mondtak mire a mexikóiak kipottyantanak egy autót nekünk és nem akartam várni annyít ráadásul ez csak a vérszegény 1.5 szívó lett volna... Persze most jött ki a turbós HR-V de az meg ár-értékben sehol nincs a mostanihoz. Ez van Asszony fronton a szuper Honda kínálat már kilökött minket a rendszerből és előbb-utóbb úgy érzem engem is ki fog... mert mi a (faszt) túrót vegyek magamnak ami Honda? Fűnyírót max
Ha nem esik az eső leveszem a felnit és megmérem mekkora van az enyémen elöl, úgyis kell új betét azt is meg kell néznem mert abból is van két fajta....
Ez így járható út, köszi. A kormány közepe amiben a légzsák van az is cserélhető? Méretre és formára azonosnak tűnik képek alapján. A fl kormánynak jobb a fogása a bütykök miatt, a többi maradhat a régi felőlem.
Nem biztos... Két féle van, kék és fehér. Elvielg a fehér szinte mindig csak nfl.-ben van. Faceliftben pedig fehér és kék is, talán hasonló arányban... Nem egyértelmű számomra, hogy milyen okból.
De át tudod rakni a komplett gombházat kábellel, csatival.
Nekem 2.4-esre nem ment rá néhány Accord felni, mert beleért a féknyeregbe. De tudtommal a 2.0-n és a 2.2-n kisebb fék van. Rá kell próbálni, az a biztos.
Maximum arra tudnék gondolni, hogy beleért volna neki a féknyeregbe a 2.4-esnél? (lehet annál kisebb ET kellett volna inkább a nagyobb felninél (18"), de ez csak tipp)
Nem tudja valaki, hogy FN2 felni simán felmegy a 8gen 2.2-re?
(mintha Stunczer szenvedett volna az 2.4-re felrakáskor, de már nem emlékszek, hogy mi volt)
Így indult:
Ilyen most:
Most vannak fényezőnél a typeS spoilerek és a facelift hátsó szárny ami durván nagyobb és jobban néz ki.
A Revery felni ET 50, tehát 5mm el kíjebb van mint a gyári, de még elmenne a 40 is ahogy nézem, ezúton is köszönöm mindenkinek a segítséget méret ügyben
7. gen Accord faceliftes kormány csatija ugyanaz mint a nonfacelifté? Gondolom az alsó plusz gombok nem fognak működni, csak amik felül vannak ugyanazok.
más hondában csináltam, hogy csak a támlát cseréltem meg, de az nem volt légzsákos ülés...(b1 megkapta a j1 támláját)
azt gondolom technikailag megoldható...
viszont nálad emlékeim szerint lesz benne oldallégzsák...
jobbkormányos csere esetén ez elvileg nem probléma...
balkormányos esetén, a csere után logikusan rossz helyen lesz az oldallégzsák...(ha nem kötöd be, az biztonsági szempontból visszalépés plusz vélhetően srs hibajel lesz, de ez utóbbira biztos van megoldás...)
Sport felszereltségű non-fl 7gen Accordom van amiben csak a vezető oldalon van deréktámasz. Páromnak nagyon rossz a gerince és segítene rajta, ha az ő oldalán is lenne főleg hosszabb utakon. Lehet betenni pl. bontott vezetőülést amiben van deréktámasz, akár jobbkormányosból? Akkor még a hajtókák is szembe lennének egymással. Úgy tűnt a két ülés ülőfelülete, mindene ugyanúgy néz ki csak az anyósban nincs támasz
Van ennek szerintetek valami akadálya vagy simán be lehet tenni? Csinált már valaki ilyet?
Köszi a segítséget előre is
a kényszerregenerálás a honda (és más gyártók) standard eljárása...
ha ez valamilyen műszaki szempontból nem lenne megfelelő, akkor nyilván nem lenne ennek része...
az egy más kérdés, hogy ez bizonyos telítettségi szint felett ez sem tud hatásos lenni és mint eljárás nem teljeskörű...
Nem akartam szétoffolni a dolgot, nem is kapcsolódik a mai versenyedhez inkább az OFF-os beszélgetéshez.
Találtam autótesztes szöggyári Swift Sport 1.4T-ről mérést ami nem a hivatalos gyári adat:
0-100km/h: 7.86sec
0-402m: 15.72sec @146.50km/h
Vagyis mint egy szöggyári ATS. Azé' az nem olyan rossz. Persze nyilván az jobban megérzi a súlyt mint egy 1450kg-s Accord.