ezek a verziók majd egy évvel ezelőtt is itt köröztek...
a hardcore verziónál állítólag carbon lesz a hood scoop illetve a tető...mindkettő most el is van maszkolva...
illetve a légbeömlő a honda jel körül is nagyobb mint a korábbi teszteknél...
a sima verziónál sok különbséget nem látni az egy évvel ezelőtti képekhez képest...
A fehér is CTR. Elvileg lesz egy szolid kiadás szárny nélkül meg pár spoiler nélkül ami integra_type_r kollégának pont megfelelő lesz cégautónak meg lesz egy fullosan felcsicsázott verzió.
ez egy statement...
én alapvetően látom a koncepciót design oldalról...
ez egy nagyon tudatos vállalás volt...
fel akarták rakni újra a civic type r-t a térképre ebben a kategóriában...
pl. az fn2 mikor már megjelent is underrated car volt...nagyon keveset tudott hozzátenni a márka core értékhez (type r vonal)...a kor konkurenseihez képest értve...
azt gondolom helyes lépés volt, hogy ettől a vonaltól és koncepciótól eltávolodtak...és nagyon határozottan pozícionálták a terméket (a konkureksekhez képest)...
érzelmeket akartak kiváltani...hogy mindenki a saját értékrendje szerint be tudja valamilyen fiókba rakni a terméket...ekkor lesz kötődése a márkához...
az igazán vállalhatatlan az lenne, ha nem lenne "teljesítmény" mögötte...(és mondjuk 220-240le-höz, meg középszar teljesítményhez lenne ilyen design)
Most volt 3 éves a kocsi. Mondom 99.99%-os állapot, csak nekem 100% kell ezért cseréltem meg lefóliáztattam az újakat. Anno azok kimaradtak. Más észre se vette volna azt amit én
nem műszaki értelemben, mert ott nincs különbség...
de mivel egyedi változat (külön sorszámozással) később még lehet(ne) jelentősége, hogy az árát hogy tartja...
Izé a GT-ből adták el a legtöbbet olyan 7000 darabot, majd kb. 1000 darab van sima (non-GT). Ebből olyan 2500 jobb kormányos UK verzió.
Special Edition meg kb. 550-600 darab van.
A japán belpiacosok máshogy vannak számozva (750 darab) de azok nem GT-k, meg más benne a fejegység.
érdekes lesz, hogy pár lóerőt elő szednek e még belőle...10-20?
talán egy új jobb időt fog majd futni a ringen...
ez jólehetőség hogy lehúzzanak még egy bőrt erről...
és lehessen marketingelni...
Az FK2 azért érdekes mert itt nem is nagyon beszélhetünk teljes modelciklusról, hiszen csak annyi történt, hogy a Honda a 9. gen Faceliftből gyorsan (utolsó pillanatban) csinált egy Type-R-t ami meg a 10 genre kifejlesztett motyókra épült. Szerintem nem akart kihagyni egy generációt a CTR esetén.
Ezért is van nagyon rövid gyártási ciklus, ami pont megegyezett a faceliftek eddigi ciklusával (2 év).
Az FK8 esetén ha kijön a facelift (amit jővőre várok) akkor meglátjuk mi hogyan lesz. Részecske szűrő meg egyéb módosítások nem tudni hova viszik a dolgokat.
Az FK2 ára csak az utóbbi fél-1 évben esett sokat. 1.5-2 évesen simán elmentek 27-28 ezer EUR-ért. Itthon meg szinte új áron cseréltek gazdát a 1.5-2 évesek.
Amúgy a special edition pontosan 0 forinttal volt drágább mint a GT verzió, szóval innen nézve lényegtelen hogy SE vagy sem. Persze ha valaki SE-re gyúr az lehet megadja a több pénzt, de kétlem.
részben, de sztem nem egészben...
annyi a különbség, hogy ott felülről nem jött rá egy modell úgy, hogy még az aktuális modell a modellciklusát nem tudta kifutni...
az fk2 mindössze 2 évig volt a piacon...(2015-2017), az ep és az fn 5 évig...
mivel az fk8 "rányitott" az fk2-re, így ennek a hatása még kérdéses...
emiatt lehet hogy mélyebbre nyomja majd az fk2 árát...(persze attól is függ hogy hogy árazza a piac az fk8-at...)
sztem emiatt már most arányaiban nagyobbat esett, meg látjuk 6-7 éves korára hova fut be...
így van, ez volt korábban is az EP3 és FN2-nél is: 6-7 éves korukra esett le az áruk a mélypontra, és 10-11 éves korukra ismét annyiba, vagy többe kerülnek a megbecsült darabok, aztán pedig az áruk megindul(t) felfelé.
ez lesz az FK2-vel is, máris jól látszik.
ez az értékvesztés csak a korai évekre igaz...
egyre lassulni fog a tendencia...
de hogy hova esik meglátjuk...
az már látszik, hogy az fk8 miatt nagyot nyílt az olló, és masszívan tolja le az fk2 árát...
alulról a piac fogja megállítani ha tudja, hogy mennyire értékeli ezt a designt, hardcore feelinget...
bár az fk8 hype erősen ellene dolgozik...kérdés meddig tart ki...
ha a facelift hoz valami "újat" (pl. új selling point-ot, új köridőt...) akkor tovább fog esni...
sztem...
Én az FN2-t városban alig-alig, csak annyit használom amíg a lakásomtól elmegyek-visszajövök és keresztül, 90%-ban autópálya 140-160 között, meg országút 100-140 között.
Ilyesmi használatnál hogyan kajál?
Nem ereszteném bőlére, irány Stockholm: katt
Regadó nevetséges 120k, az ats-é amit 2016-ban behoztam 300k volt.
Jajj, pályázós képe is van ... kit érdekel ha nem tette a szalagkorlátra! Dózitól kérdd el a rétegvastagság mérőt azt mennyékifele!