Abban igen. De nem para mert ha beszarik akkor veszek bele FK8 gyári kereket 240 dollárért meg komplett kuplung szettet 75 ezerért és örök élet + 1 nap. Tökéletesen P&P az FK8 motyó az FK2-be.
Köszi ezt a korrekt választ. Igen, hát pont az ilyen tapasztalati leírások amik segítenek eldönteni az eldöntetndőt. Mondjuk a Te esetedben azért is autentikus mert Te is ATS-t hajtottál.
Mit mondjak sorakoznak az érvek. Szívesen maradnék a Hondánál bár ha nem ezt akkor semmi újat nem tudok leakasztani a kínálatból mert ügye Accord nincs.
Ezen kívül erre már nem kell féket, futóművet, ülést, kipufogót venni, reflashelni, ECU-t cserélni, progizni, stb. Persze a lehetőség megvan, de nem feltétlenül szükséges.
Beülsz, mész és akárhányszor nyomsz egy kövéret azonnal mosolyt csal az arcodra, de én néha még el is röhögöm magam, hogy mit lehet művelni vele.
Ha idős korodra szeretnél egy kis felpezsdülést, szerintem ne gondolkozz!
10. genben az ülés combtámasz sokkal puhább és az ülőlap nem annyira szűk. Sokkal könnyebb ki-és beszálni egy FK8 esetén az FK2-höz képest. 50 felett javallott FK8-at venni Öregek autója :P FK2 sokkal nyersebb érzésre is illetve ugye ebben is inkább versenyautósabb feeling. FK8 inkább egy "all-rounder" ami a mindennapi használatra alkalmasabb.
Téged ismerve feketére esne a választás, ami kedvez a Te szempontodból, mert feketén nem látszódnak annyira azok az elrugaszkodott dizájn, vagy épp nem csak dizájn elemek.
Én is nézegettem őket, hiába vagyok most már inkább fehér párti, nagyon nehezen tudnék választani, hogy fehér vagy fekete.
Szerintem feketében még "hasonlít" is az Accordra, ami nekem a legszebb forma ami létezik, ezért az FK8 is tetszik, hiába a sok ronda részlet. Közelről egészen máshogy néz ki egyébként, sokkal jobban mint képeken.
De ez persze csak a külső. Én végül FK2-t vettem, mert akkor még nem volt FK8, és bár nincs rajta annyi giccs, viszont nem sok köze van az Accord formavilághoz, ami nekem a viszonyítási alap.
Szóval inkább megbarátkoztam a hothatch formával a LE oltárára.
De akkor még nem tudtam mennyire jó is ez az autó!!!!
És nem csak azért mert erős. Korábban nézegettem EVO-kat, de azokat egyszerűen nem lehet minden nap használni, vagy csak nagy kompromisszumok árán és fentartani sem olcsó.
Az FK2/Fk8 viszont egy olyan szinte kompromisszum mentes autó, ami teljes értékű, minden nap használható családi autó, amivel akárki el tud közlekedni, komfort módban teljesen normális a futómű, a gázreakció is érzéketlenebb olyankor, ezért nem ugrik állandóan, idősebb utasok elmondása szerint is igen kényelmesek az ülések (FK8 tágabb valamivel) és kb annyit fogyaszt normál használatban, mint az ATS.
De ha akarod egy gombnyomásra kapsz egy versenyautót, akkor felkeményedik a futómű, érzékeny lesz a gázreakció és kéri, hogy nyomjad neki.
Imádtam az ATS-s, tényleg a legszebb forma, de ez a diverzitás, amit ez az autó adni tud a mindennapokban az valami rendkívüli.
Éppen ezért nem is érdemes garázsban tartani, mert csak megfosztod magad a sok élménytől, de persze ez csak az én véleményem.
Ha tanácsot szeretnél, vagy érdekel még valami hívj fel nyugodtan tudod a számom.
Mellesleg az itthoni FK2/FK8 csoportban van több 40, de még 60 év feletti tulaj is.
Grego egyszer azt írta amikor beült egy 10gen-be, hogy a 9-hez képest szélesebbek talán a 10gen ülései, mindenesetre én a jelenlegi 95kg-mal simán befértem. (bár nem tudom Nesétálj mekkora ember, az igaz )
Azt nem írtam, hogy volt FK2-je, de igen, valószínűleg ő az, bár első találkozásos arcmemóriám nem a legjobb.
Lehet nem ecseri amúgy konkrétan, de nekem mondta, hogy itt és itt lakik Ecseren, persze lehet akkor mégse bár az én lakcímkártyám is Pestre szól (sok minden miatt inkább ott vagyok bejelentve) és mégis Ecseren lakom lassan 4 éve.
De gyanítom az ő esetében a helyzet az, hogy Ecseren IS lakik
Amúgy tök normális fazon élőben, semmi sallang, tök természetes és az olyat én csípem.
Az ecseri 10gen CTR tulaja is közel 60 éves és nem érzi cikinek. Annyi, hogy feketét vett, nem csilli-vili színűt.
Elmondja, hogy tök jól ki-be lehet belőle szállni, mert a combnak ki van hagyva a hely az ülésnél (sokat száll ki-be, a belvárosban vannak kávézóik) plusz van a futóműnek egy amolyan külön "városi" beállítása is már a 9gen-hez képest, ami elmondása szerint olyan finomra rakja a futóművet, hogy a fekvőrendőrt is alig érzed úgy meg a szaros kátyúkat.
Városban kis utcákban mindig arra tekeri a beállítást.
Ha neki nem ciki, csak örül, hogy van egy jó autója, amiben emellett még van is azért hely, (meg 5 ajtó) akkor neked sem kell cikinek lennie 40x évesen.
Ha viszont konkrétan Neked nem tetszik vagy nem tudsz megbarátkozni vele sehogy sem, akkor ne vegyél.
De ezen kívül? Most komolyan, rakjál mások véleményére egy nagy vastag réteg lósz*rt, hogy mit gondolnak esetleg, neked legyen jó, az a lényeg.
Ha nem nekem kellene ennyi pénzt kiadnom autóért, símán bevállalnám, egyáltalán nem érezném cikinek. Csak lenne már valaki, aki megveszi nekem............
A CTR tulaj esetén mindig a te régi hsz-edre asszociálok, hogy hogy kell elképzelni.
Pedig te még a letisztult dögös kis FN2-őt szóltad le, nemhogy a mostani szétgagyizott formát.
Ha megtehetném, hogy 10mFt körüli autót vegyek, akkor első gondolatom Ford Mondeo kombi (200LE körüliek) ,Skoda Octavia RS kombi ...
...aztán látva az árakat , én mégis inkább ezt a csúnya seggű, kicsit csicsa , 10.gen CTR-t választanám . (kivéve , ha lenne szedán CTR napfénytetős , mert akkor azt)
Nézegettem az FK8-akat a talin. Mert ügye barátkozok a dizájnal mert egyik lehetséges opció az accordom után. Képeken nézegetve egyre inkább kezdem megemészteni ezt a ilyen kis szárny, olyan nagy szárny, itt kilóg egy bütyök ott kiáll egy műanyag akármi megjelenést és forgalomban "távolról" láttam párat de azt kell mondjam jól áll neki a távolság
Most ahogy írod ezt még megfejelnék egy ilyen TCR csomaggal hát én nem tudom. Lehet ezt az autót korban nem hozzám lőtték be , szóval ha most lennék 20 éves gond nélkül. De így ... ? .... hát.... nem ciki ilyet hajtani 40 x évesen? Talán ez a legnagyobb dilemmám... aztánlehetkurváraegyedülvagyokezzelavéleményemmel