Ez így járható út, köszi. A kormány közepe amiben a légzsák van az is cserélhető? Méretre és formára azonosnak tűnik képek alapján. A fl kormánynak jobb a fogása a bütykök miatt, a többi maradhat a régi felőlem.
Nem biztos... Két féle van, kék és fehér. Elvielg a fehér szinte mindig csak nfl.-ben van. Faceliftben pedig fehér és kék is, talán hasonló arányban... Nem egyértelmű számomra, hogy milyen okból.
De át tudod rakni a komplett gombházat kábellel, csatival.
Nekem 2.4-esre nem ment rá néhány Accord felni, mert beleért a féknyeregbe. De tudtommal a 2.0-n és a 2.2-n kisebb fék van. Rá kell próbálni, az a biztos.
Maximum arra tudnék gondolni, hogy beleért volna neki a féknyeregbe a 2.4-esnél? (lehet annál kisebb ET kellett volna inkább a nagyobb felninél (18"), de ez csak tipp)
Nem tudja valaki, hogy FN2 felni simán felmegy a 8gen 2.2-re?
(mintha Stunczer szenvedett volna az 2.4-re felrakáskor, de már nem emlékszek, hogy mi volt)
Így indult:
Ilyen most:
Most vannak fényezőnél a typeS spoilerek és a facelift hátsó szárny ami durván nagyobb és jobban néz ki.
A Revery felni ET 50, tehát 5mm el kíjebb van mint a gyári, de még elmenne a 40 is ahogy nézem, ezúton is köszönöm mindenkinek a segítséget méret ügyben
7. gen Accord faceliftes kormány csatija ugyanaz mint a nonfacelifté? Gondolom az alsó plusz gombok nem fognak működni, csak amik felül vannak ugyanazok.
más hondában csináltam, hogy csak a támlát cseréltem meg, de az nem volt légzsákos ülés...(b1 megkapta a j1 támláját)
azt gondolom technikailag megoldható...
viszont nálad emlékeim szerint lesz benne oldallégzsák...
jobbkormányos csere esetén ez elvileg nem probléma...
balkormányos esetén, a csere után logikusan rossz helyen lesz az oldallégzsák...(ha nem kötöd be, az biztonsági szempontból visszalépés plusz vélhetően srs hibajel lesz, de ez utóbbira biztos van megoldás...)
Sport felszereltségű non-fl 7gen Accordom van amiben csak a vezető oldalon van deréktámasz. Páromnak nagyon rossz a gerince és segítene rajta, ha az ő oldalán is lenne főleg hosszabb utakon. Lehet betenni pl. bontott vezetőülést amiben van deréktámasz, akár jobbkormányosból? Akkor még a hajtókák is szembe lennének egymással. Úgy tűnt a két ülés ülőfelülete, mindene ugyanúgy néz ki csak az anyósban nincs támasz
Van ennek szerintetek valami akadálya vagy simán be lehet tenni? Csinált már valaki ilyet?
Köszi a segítséget előre is
a kényszerregenerálás a honda (és más gyártók) standard eljárása...
ha ez valamilyen műszaki szempontból nem lenne megfelelő, akkor nyilván nem lenne ennek része...
az egy más kérdés, hogy ez bizonyos telítettségi szint felett ez sem tud hatásos lenni és mint eljárás nem teljeskörű...
Nem akartam szétoffolni a dolgot, nem is kapcsolódik a mai versenyedhez inkább az OFF-os beszélgetéshez.
Találtam autótesztes szöggyári Swift Sport 1.4T-ről mérést ami nem a hivatalos gyári adat:
0-100km/h: 7.86sec
0-402m: 15.72sec @146.50km/h
Vagyis mint egy szöggyári ATS. Azé' az nem olyan rossz. Persze nyilván az jobban megérzi a súlyt mint egy 1450kg-s Accord.
majd jönnek a "megmondó emberek" és jól megmondják hogy az ilyen összehasonlítós videók nem érnek semmit.
másik kedvencem pedig a "és a passatos tudta hogy verseny van?!"
Nos...
Rég volt nagy kavalkád ebben a topicban így hát gondoltam életet lehelek beléje
Történt minap, hogy egy VW Passat 2.TDI 4motion (240Le, 500Nm) erősködött mellettem végig a cityben. Aztán ahogy kiértünk a városból úgy adta a forgalom, hogy elé kerültem a német autópályafelhajtón és besorolásnál nyomtam egy kövéret és egyből húztam a belsőbe . Jött utánam. Itt szinte azonnal utolértem egy drága bogárkát aki belül szerencsétlenkedett 110 km/h-val de lehúzódott szinte egyből. Szóval seggemben a legerősebb dízel Passattal volt egy parketta. Nyomta a dezső is.
130km/h-tól úgy nyúltam el mint a rágógumi ,tag arca a volán mögött elég szomorkás volt
Esélye nem volt pedig Ő jött szélárnyékban.
Aztán gondolkodtam ,hogy lehet ez, hogy egy 500NM-es 240 lovas gőzmozdonyt otthagyok
Aztán betoltam ezt a két videót.
Az elsőn egy ilyen Passat a másodikon jóöreg Dénes barátunk üvegel
Itt 1:00-nál kezdődik a 0-200
Itt 0:12-nél
Egyszerre elindítva a két videót látszik, hogy az Accord mennyivel megy mikor a Passat mondjuk 140 km/h-val araszol...
Én.
Különben meg örülök, hogy gazdagon meg van hírdetve itt a fórumon külön topicban... hátha erről is lemaradok mint a velenceiről... ajóédeskurvaanyámathogymiértnemvagyokfészenhiszanélkül
nincsélet
Nekem ebben a méretben ET38 volt, szerintem az a vége. Én a 35-öt már nem vállalnám be.
Persze felni és felni közt is különbség van, valamint, hogy milyen gumit teszel fel majd rá. A slick-kesebbek szélesebbek, mint a sima utcai gumik, az pl nem jó választás egy ilyen ET-hez.
2019. március 18. 23:46:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #137123
Sziasztok!!!
7 genes Accordom van és felni vásárlás előtt állok. Hátul 17-es 8" széles felniből meddig mehetek le az ET-vel ?
A JR-nél 30, 35 ET lenne ami tetszene. . Ha van valakinek tapasztalata kérem ossza meg.
Üdv Mindenkinek!!!!
szerk: de tudom, K20-hoz.
Akkor ahhoz lehet van tényleg MFactory is mondjuk.
Persze nem tudom melyiket egyszerűbb beszerezni és beszerelni, de FN2-ből nem sok sperr-es példány van tudtommal, így azt én nehezebbnek és lehet drágábbnak is gondolnám beszerezni. (vagy nem, de az biztos )