Persze, egyértelmű, de azért létezik józan ész is. Az 1....1.2m tök reális érte. Engem nem érdekel mennyi van belőle. Én személy szerint se az integráért sem az s2000-ért sőt az nsx-ért sem adnék annyit amennyi manapság. Nem ér annyit és kész. Attól, hogy kevés van belőle nekem nem áll égnek a répa. Nem lesz nagyobb élmény. 10éve még 600e körül cserélték gazdát a VT-k. Nem ér 5x annyit mint 10éve.
Én ha újra 4gen-be ülnek valószínűleg egy szebb/jobb D-st vennék aztán reszelgetnem.
Kereslet-kínálati alapon elég meredeken megy felfele a VT-k ára. Elfogytak, ennyi. Még most horror pénzért lehet jót kapni, de már nem sokáig. Én két éve még emészthető áron vettem, közel sem hibátlan, ha bármilyen D-s motoros lett volna ebben az állapotban, még a motorteret sem nyittattam volna ki az eladóval.
Spanyoloknál, olaszoknál szokot még hirdetve lenni. De igazából mindd olyan, amire a vételárat még rádobálod. Én inkább kivinném, aztán hétvégi autónak használnám, de biztos nem adnám el. Ha nem lenne saját projectem, megvenném
Ha egy aránylag jó állapotú VT-m lenne sose adnám el! Inkább álljon egy garázsban és évi 1-2x járjon, mint később kelljen és vagy nem kapni vagy horror áron. Kint németeknél a szebbek 10000eu körül mentek és azok sem makulátlanok. Idióta német tuning áldozatai a legtöbb. Morcositas króm felni...hányinger.
Nem lehet hogy a harmadik a kuplung fogási pontjánál van? Amikor elkezd fogni a kuplung? És akkor megemeli a fordulatszámot egy kicsit ha nem adsz gázt neki? Ford Transitnál láttam ilyent hogy ha elkezded kiengedni a kuplungot és sebességben van mielőtt összeérne a kuplung megemeli a fordulatot úgy 200-al, szóval nem fullad le olyan könnyen.
nekem Integra Imi szerezte be annak idején, esetleg kérdezd meg őt, Integra2951 a fórumos neve.
ajjjjjj de jó volt utána, hogy nem csörgött vtec alatt...
Régi nagy problémam volt a gumi vásárlás, húztam halasztottam, de így, hogy a felnik elkészültek már el kellett intézni.
Sajnos a gyári méretű gumiból alig van választék, ezért nem volt egyszerű, de úgy érzem a végére megtaláltam a legjobbat.
TOYO R888R
Nem volt olcsó gumi, de azért választottam ezt, mert nálam olyan kevés a kilométer, hogy sokáig gumi lesz.
A beltér is teljesen elkészült, az ajtókárpitok voltak az utolsó hiányzó darabok.
A motortéri testkábel is rendesen a helyére került.
A piros matricák is lassan felkerülnek, és akkor a design is teljes lesz.
Egyszóval már lassan teljesen elkészül a kocsi.
Segítségre van szükségem, LMA csere lesz az EE9 en, de szeretném az újabb változatot belerakni ezt a rugósat.
Kérdés, hogy a képen látható két cikkszámból melyiket kell rendelnem, 14820-P73-J01 Vagy 14820-PCB-305
és hogy biztos ez az ami bele passzol a B16A1 es motorba???
Ha valaki tud árat mondani rá azt is megköszönném.
Mindig is akartam egy VSA-t, remélem egyszer tényleg lesz és nem marad ki az életemből, de most sajnos nem megy. (ha más nem, majd gyereknek veszek, csak azért hogy LEGYEN )
És amúgy igen, mai fejjel már sokkal előbb alakítanék át egy K20A3-mat kicsit, (ha nem is lesz mondjuk 200ló) minthogy belekezdjek egy "lehetetlen" építésbe. Sőt inkább hagynám úgy ahogy van, jól ki van az találva (VSA) főleg hogy írod 2-esben felmegy 110-ig, magyarán hosszabbak a fokozatok, ez ma már inkább tetszik, mint ha "csak "80"-at menne.
(meg arra ott van a Type-R...... )
Szóval venném én, de tartozás/"tsóróság" van........
De ha nem is lesz 200Le azért egy 180 körül ki lehet hozni belőle, és azért azzal is kellemesen fog menni. Sőt már a 6-os váltó is sokat dobna a gyorsuláson, főleg hogy 2-ben nem 110-et menne akkor hanem valahol 80 felett kicsivel.
Érdekes ez a K mizéria. Ha egy h22 5-6gen vagy crx megy ki talira és konstans 12es időt szor az le sincs szarva, ellenben egy k20 5g amit trelerrel cibálnak na annak beveszi mindenki tövig.
2misi egy ~200lovas civickert nem sok kicsit? Ertem én, igényes szép...de ettől nem áll égnek a peckem. Csak józan paraszti ésszel. Akkor már 7g ctr és nyugodtan aludhat a sok tengerimalac klubbos! Nem kell rettegni hogy a TEK rarugja az ajtót éjjel illegális átalakítás miatt!
Nekem csak az nem tiszta, hogy az Fk2-ben miért van három (3!) kuplung kapcsoló?
Kettő fázisban eltolva akkor kapcsol ha ki van engedve és egy meg akkor ha be van full nyomva.
Start-stop miatt értem, de akkor is minek három? nem elég egy?