Jártam úgy Dot4-el, hogy 1 év alatt bele kocsonyásodott szinte a VTi-be...igaz sokszor kapott kemény hegyi szerpentines terhelést. Márkára nem emlékszem de nem a legolcsóbb teszkós volt, hanem valami normális.
Azt nem tudom, valószínű az enyémbe gyári dot4-et töltött a jürgen, én az első nagyszervíznél rögtön motul 5.1-et rakattam bele , semmiféle változást nem történt. Inkább annyi a különbség hogy később forr fel a folyadék, pl ha kimennék a Hungaroringre akkor így ezzel a motul5.1-el nem fog felforrni. (tapasztalat, civic)
Miután te nem fogsz pályázni ezért a dot4 gyári előírású teljesen jó.
Most vettem, 128e van benne, eddig 5w30-al futott, merem remélni hogy még nem csipegeti Üa szűrőre 100e/5év intervallumot találtam, ezért gondoltam hogy le kéne cserélni. A váltó olajból meg gondoltam hogy mtf kell, de a szervizkönyv mintha mtf2-t írna, felfele kompatibilis? (manuál amúgy igen)
- motor olajat: Total vagy Motul 0W20, ha már csipegeti akkor Motul 5W30
- szűrőket (olaj, levegő, pollen, üzemanyag) gyári szűrőcsomag 13000Ft (kb. ennyi egy jobb minőségű UGY is)
(üzemanyagszűrőt 20 évente kell csak cserélni ha eltömődik.)
- hűtő folyadékot, gyári vagy Motul INUGEL OPTIMAL -37C (mindent tud amit a gyári, sőt még többet is)
- váltó olajat (mtf 2/3?) ha manuális váltós akkor csak Honda MTF3 váltóolajat szabad bele rakni, esetleg ideiglenesen bármilyen 4T 10W30 motorkerékpár olajat.
Ha bármiben tudok segíteni, csak keress meg privátban.
Ezt megtaláltam, köszönöm. Viszont ez a Kezelési kézikönyv, nem a Szervízkönyv. Nekem arra lenne szükségem, miket kell átnézni bizonyos kilóméterek elérése esetén (esetemben 120.000).
Köszi!
Sziasztok!
7-ik generációs (2007-es), 2.0 Sedan Accord-hoz keresnék szervízkönyvet, ha lehet magyar nyelven, de angol is megfelelne. Van esetleg valakinek digitálisan?
Köszi!
Enyém volt, az elmúlt 2 hétben 2db ilyet adtam el, ez konkrétan pénteken ért haza és szombaton már fizették is. jó kis autók. Megbízható, jó konstrukció, mint minden korabeli Honda.
Szia, gyanítom a féknyereg és a csonkaállvány is a 280-as tárcsához van kialakítva. Nem hiszem, hogy csakúgy simán lehet váltani nagyobb átmérőre... De majd megírja, aki tudja, hogy mit kell cserélni
Az ültetésen túl vagyok, de a hátulja furán viselkedik. szerintem a szemmel is jól látható túl nagy hátsó kerdékdőlés miatt .
Telóval - 3-3,5 fok dőlést mértem...
Ezt szeretném visszahozni 1 környékére. elég csak a felső lengőkart lecserélni állíthatóra ?
Üdv,
-R-
Nekem is volt olyan felnim, amit többször kellet görgőzni , pedig csak ugyan úgy "mentem" pár kört vele a Mecseken
Szóval erősen függhet a felni minőségétől is, hogy mit bír
De a másik irányba nincs képviselő, emlékszem régen még az mps-el mentem arra és azzal lehetett játszani hogy a naviról le lehet e olvasni a feliratot úgy rázott
Mert nem tudnak vezetni, és szétbasszák. utána meg ráfogják a rossz utakra.
Nagyon régen elhagyatm már az 1 millió km-es vezetést, de még sosem kellett görgőzni egyik felnim sem nekem sem.