HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 19:04,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50753 Dep 76 0  2019. január 6. 21:47:07 re: #50752 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A mostani az d16y7 , 107 le, non vtec.
Ehhez képest gondolom a jobban megyt.
Azt hittem nagyobb a szelepátmérő külömbség.
Akkor szerintetek melyik hf-et használjam? D15z6 ,vagy d16z6?
Általában a d16z6 - ot látom , swappoláshoz használni.
2019. január 7. 17:28:46: megválaszolva civic4d 0  által, → #50755 
2019. január 7. 06:12:11: megválaszolva degumentes 0  által, → #50754 

#50752 civic4d 0  2019. január 6. 21:39:25 re: #50751 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
120-130 Le nem nagyon tud megindulni szerintem ilyen csekély Le változást még érezni is alig lehet. (a különbség a két szeleptányér átmérője közt 1mm. ha jól emlékszem pl. szivószelepek d15 29mm. d16 30mm. ((b16 33mm)))
2019. január 6. 21:47:07: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50753 

#50751 Dep 76 0  2019. január 6. 21:16:58 re: #50745 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor gondolom , váltáskor jobban megindul egy esi hf - el.
2019. január 6. 21:39:25: megválaszolva civic4d 0  által, → #50752 

#50750 Dep 76 0  2019. január 6. 21:14:02 re: #50749 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem a max teljesítmény fokozás a cél.
Sokat megyek vele, tartós cucc kell.
Ha 125 le lesz az elég nekem.
Szeretném még sokáig hajtani.
Programot olyant tervezünk íratni hogy csak vtec - től induljon be jobban. Az alatt amennyire lehet , maradjon takarékos is.
2019. január 8. 19:02:02: megválaszolva tschokker +  által, → #50777 

#50749 bütyök +  2019. január 6. 21:07:34 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A púpos dugót ne hagyd ki
2019. január 6. 21:14:02: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50750 

#50748 degumentes 0  2019. január 6. 13:10:33 re: #50747 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó lesz az, méretben 20mm csapszeghez van, a P29 az meg 19mm. [SMIL:/szetvert.gif]

#50747 sh adam 0  2019. január 6. 12:46:49 re: #50746 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minek? te el is hitted úgy van? Csak viccből írtam! Na mindegy! [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 6. 13:10:33: megválaszolva degumentes 0  által, → #50748 

#50746 degumentes 0  2019. január 6. 11:42:51 re: #50742 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Beszereztem egy marék trabi dugattyúcsapszeghez való zegergyűrűt [SMIL:/smile2.gif]
2019. január 6. 12:46:49: megválaszolva sh adam 0  által, → #50747 

#50745 civic4d 0  2019. január 4. 23:21:12 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15z6-ban a szelepek átmérője kissebb mint a d16z6-ban
2019. január 6. 21:16:58: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50751 

#50744 degumentes 0  2019. január 4. 22:54:15 re: #50743 (Dep 76 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha jól tudom a D15Z6 hf magasabb a kompresszió viszonya mint a D16Z6-nak. Egy D16Z6 himbasorral meg tengejjel jó lesz. Én még azon gondolkozdtam el, ha 6gen-t elkezdem piszkálni, hogy p29 dugót megkapná az is, meg a 100-as benyát. [SMIL:/szetvert.gif]

#50743 Dep 76 0  2019. január 4. 21:51:48 re: #50736 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor segítsetek légyszives!
Most tervezek swappolni egy D16y7 motort.
A terv , hogy kap egy d16z6 hengerfejet, y8 szívósort, p28 ecu programmal.
Viszont nekem van az előző megtört kocsimból d15z6 hengerfejem.
Lehet az a hf is jó lenne ezek szerint, a z6 tengellyel és himbasorral?
Agy ha megvan a komplett cuccom a d15z6 - ból akkor mit érdemes még használnom?
2019. január 6. 21:07:34: megválaszolva bütyök +  által, → #50749 
2019. január 4. 23:21:12: megválaszolva civic4d 0  által, → #50745 
2019. január 4. 22:54:15: megválaszolva degumentes 0  által, → #50744 


2019. január 4. 21:53: Szerkesztve Dep 76 0  által, megtekintés

#50742 sh adam 0  2019. január 4. 19:10:56 re: #50741 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Még 2008-ban! Azóta a 3. tulaj gyilkolja azt a motort. :D
2019. január 6. 11:42:51: megválaszolva degumentes 0  által, → #50746 

#50741 degumentes 0  2019. január 4. 18:09:52 re: #50725 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez így már be lett építve? Vannak rossz tapasztalataim zeger gyűrűvel, anno mikor Pannonia P20-ast újítottam fel, abba is hasonló zeger ment, aztán szépen el is maradt, meghúzva a henger alsó részét. Az is szeretett forogni [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 4. 19:10:56: megválaszolva sh adam 0  által, → #50742 

#50740 JohnyFirpo +  2019. január 2. 21:37:40 re: #50737 (DeathAdder + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szabb a te embered, vele beszélj.

#50739 degumentes 0  2019. január 2. 13:51:45 re: #50738 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet hogy a 3stage vtec miatt más a vezérlés, máshogy van megírva passzolom, de a d16z6 meg a d16z7 között is van különbség a kompesszió viszonyban, de azt se tudom, hogy ott minől adódik.

#50738 ewqewq 0  2019. január 2. 13:16:21 re: #50735 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor benéztem, azt hittem d15z6 pakolod cuccokat.

Ha megnézted a képet, a táblázatban pont a d15z6-nak magasabb a bütyke mint d15z7-nek...... nemigazán értem, mégse a méret a lényeg....

1996-1999 Honda Civic VTi EK3 és Ferio Vi-ben volt d15z7-es moci és volt benne eco!
2019. január 2. 13:51:45: megválaszolva degumentes 0  által, → #50739 

#50737 DeathAdder +  2019. január 2. 11:52:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

K20 stream-nél is van ECU reflash mint accordnál?
2019. január 2. 21:37:40: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #50740 

#50736 nbinszky +  2019. január 2. 11:28:40 re: #50735 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15z6 fejbe d16z6 tengely+himbasorral jobb lesz valamivel nagy fordulaton is, de nem kell +20LE-re számítani azért. . főleg a 2500-5500ig tartomány javul majd d16z6tengellyel. dinamikusabb, autózhatóbb lesz közép fordulat tartományban. párat csináltunk már.
viszont eco uzemmód nem lesz többet. valamivel több lesz a fogyasztás, de nem sokkal.

2019. január 4. 21:51:48: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50743 

#50735 degumentes 0  2019. január 2. 11:17:12 re: #50734 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A d15z6-z7 nem ugyanaz mint egy d15b2+d16z7 hf. Meg ehhez jön hozzá a P29 púpos dugattyú az y8 vékonyabb tömítés is. Úgy tudom, hogy a d15z6 hf kialakítása más, magasabb a kompresszió viszony mint a d16z6-nál és az csak úgy vtec, hogy nem ad nagyobb nyitást és így 114le a d15z7-ről nem tudok sokat, gondolom japán belpiac 3stage vtec-nél gondolom megvan a nagyobb nyitás is innen az a +15le, de ezt csak gondolom. Ha egy d15z6-ba betennél egy d16z6 tengelyt himbávsl meg kaptna egy p28 ecut progizva, ott is meglenne 15le plussz szerintem, csak többet nem lenne eco mód. [SMIL:/mosoly.gif]
2019. január 2. 13:16:21: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50738 
2019. január 2. 11:28:40: megválaszolva nbinszky +  által, → #50736 

#50734 ewqewq 0  2019. január 2. 10:54:16 re: #50733 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szia! azt megtudnád mondani , hogy hol van az 15 Le D15z7-ben? Amit kibogarásztam a manuálbol +net az a 3 fázisú vtec kép + "Lean Burn rendszer" (d16y8-as fejbe pl. van ilyen "lean Burd"?)

Ezek az értékek meg ugyan az mint d15z6-ban

Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (2.95 in × 3.33 in)
Rod Length : 137 mm
Compression : 9.6:1

A szívósor, és a kipufogó is megegyezik vajon?
2019. január 2. 11:17:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50735 

#50733 degumentes 0  2019. január 2. 09:48:14 re: #50732 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy picitt több lesz [SMIL:/szetvert.gif] Z7 hengerfej van, Y8 hf tömítés. Amit tudok hogy hf nállam 2x síkolva, blokk 1x. A végnyomás 16bár volt, mikor összekopott minden [SMIL:/smile2.gif] mondjuk a tömítés még kérdőjel, hogy a dugó a blokk síkjából kintebb lest e vagy nem.
2019. január 2. 10:54:16: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50734 


2019. január 2. 09:50: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50732 civic4d 0  2019. január 2. 09:14:51 re: #50730 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
p28-as dugóval ha összerakod akkor kb. ott leszel komp.viszonyba (8.5:1) mintha a 136,4 hosszú h.kar+vitara dugó-de abból is a -11cm3-is nekem ez van síkolásokkal lett 8.9:1
2019. január 2. 09:48:14: megválaszolva degumentes 0  által, → #50733 

#50731 degumentes 0  2019. január 2. 07:36:24 re: #50730 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezért lesz az enyém kompresszoros, csak azért írok ide, mert a motor felépítését tekintve közelebb áll, majd egy szívóhoz, mint egy turbóshoz. Nem lesz nagyon megtöltve 0,3-0,4bár ez még ideális a jrsc-nek, itt még nem forog sokat, ezért marad az emelkompos dugó, meg 100-as benzin. Nem láttam még ilyen konfigot, lehet nem véletlen [SMIL:/szetvert.gif] de ami most van, dualcarb-vtec az is f*szság sokak szemében [SMIL:/smile2.gif]

#50730 nbinszky +  2019. január 2. 07:24:23 re: #50717 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nekem is ilyen van itthon már egy ideje :D

Nekem mondjuk turbós lesz. csak ugye kérdés mivel.
Gyári dugókkal kellene, kisebb nyomással. De itt vannak a vitarák is, csak ahhoz meg blokkból kell síkoltatni.


2019. január 2. 09:14:51: megválaszolva civic4d 0  által, → #50732 
2019. január 2. 07:36:24: megválaszolva degumentes 0  által, → #50731 

#50729 sh adam 0  2019. január 1. 21:22:48 re: #50726 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tartom valószínűnek, hogy p29-ben van horony.

#50728 degumentes 0  2019. január 1. 21:07:43 re: #50727 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Most ACL van benne, nyugvó is, meg a hajtókar is. Sima nem racer. A hajtókar csapágyat cserélem majd King-re.

#50727 civic4d 0  2019. január 1. 20:58:36 re: #50719 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a hajtókar csapágyak gyáriak benne?
2019. január 1. 21:07:43: megválaszolva degumentes 0  által, → #50728 

#50726 civic4d 0  2019. január 1. 20:51:52 re: #50725 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha nincs horony igen ez a megoldás.
2019. január 1. 21:22:48: megválaszolva sh adam 0  által, → #50729 

#50725 sh adam 0  2019. január 1. 20:44:07 re: #50720 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kell a dugokba hornyokat esztergaltatni aztán venni kell trabant/Wartburg zegert és jó lesz!
kép
2019. január 4. 18:09:52: megválaszolva degumentes 0  által, → #50741 
2019. január 1. 20:51:52: megválaszolva civic4d 0  által, → #50726 


2019. január 1. 20:48: Szerkesztve sh adam 0  által, megtekintés

#50724 degumentes 0  2019. január 1. 18:53:12 re: #50722 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor megnyugodtam [SMIL:/szetvert.gif]

#50723 grego +  2019. január 1. 18:52:23 re: #50722 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ráadásul turbós magasságokba :)

#50722 Higany +  2019. január 1. 18:50:54 re: #50721 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az akkor eldúsul, nem elszegényedik.
2019. január 1. 18:53:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50724 
2019. január 1. 18:52:23: megválaszolva grego +  által, → #50723 

#50721 degumentes 0  2019. január 1. 18:45:47 re: #50720 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztos össze lehet hozni, de csúszik egyébként is egy kicsit a projeck. De addig is lehet megkeresem Higanyt, hogy nem e lenne kedve ránézni arra a gyújtásra, amit azelőtt beszéltünk, hogy összetörtem a 4gen-t [SMIL:/szetvert.gif] A vezérlést is le kéne cserélni, de arra is lusta vagyok. Az AFR-t tegnap bekötöttem, alapjáraton teljesen jó az érték 14,7 (dualcarb) viszont padlózva elszegényedik 11-12-re ami fura, hogy teljesen mimdegy, hogy vtec nyitva, vagy nem, az érték ugyanaz marad [SMIL:/smile9.gif]
2019. január 1. 18:50:54: megválaszolva Higany +  által, → #50722 


2019. január 1. 18:49: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50720 civic4d 0  2019. január 1. 18:34:56 re: #50719 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez a dugattyú gondolom úszócsaposhoz is ok.
2019. január 1. 20:44:07: megválaszolva sh adam 0  által, → #50725 
2019. január 1. 18:45:48: megválaszolva degumentes 0  által, → #50721 

#50719 degumentes 0  2019. január 1. 18:09:52 re: #50718 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Marad az NPR P29, ami most benne van. Meg King csapágyat kapnak a hajtókarok.
2019. január 1. 20:58:36: megválaszolva civic4d 0  által, → #50727 
2019. január 1. 18:34:57: megválaszolva civic4d 0  által, → #50720 


2019. január 1. 18:11: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50718 civic4d 0  2019. január 1. 17:57:09 re: #50717 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
jó az árú!...milyen dugattyúval rakod össze?
2019. január 1. 18:09:52: megválaszolva degumentes 0  által, → #50719 

#50717 degumentes 0  2019. január 1. 14:40:02    ‹›   →  ↑  +1 | rejt


Megjött Pollynak az ajándék [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 2. 07:24:24: megválaszolva nbinszky +  által, → #50730 
2019. január 1. 17:57:09: megválaszolva civic4d 0  által, → #50718 

#50716 sacaekvti 0  2019. január 1. 12:09:59    ‹›  0 | rejt
BUÉK,minden szívó tuning őrültnek a fórumon!

#50715 sacaekvti 0  2019. január 1. 12:09:35 re: #50714 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát az biztos. Ja hogy NSX-be lesz ;) Hajrá!!

#50714 Rodney Mullen 0  2018. december 31. 16:29:58 re: #50712 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de ahhoz nincs NSX kábelköteg meg minden. Azt legyártani stb...
Ehhez járt így minden hogy csak plug and play. :) Sőt még van hozzá NSX alap program is, meg külön howto hogy mit hogyan. (Mert az AEM rosszul veszi automatán a vízhőfokot, ezt ujra kell konfigolni stb)
2019. január 1. 12:09:35: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50715 

#50713 LINSZTER +  2018. december 31. 07:01:48 re: #50711 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A papírdobozok kerültek ennyibe meg a user manual :D

#50712 sacaekvti 0  2018. december 30. 23:52:43 re: #50711 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem drágább,mint egy motec :)
2018. december 31. 16:29:58: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #50714 

#50711 Rodney Mullen 0  2018. december 29. 13:58:03 re: #50710 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pssszt, ok meg nem tudjak milyen draga ez a "femdarab" es kabelek.
2018. december 31. 07:01:48: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50713 
2018. december 30. 23:52:43: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50712 

#50710 grego +  2018. december 29. 12:36:45 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És te ezért a pár kábelért meg egy műanyag dobozért adtál ennyi pénzt? :D
2018. december 29. 13:58:03: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #50711 

#50709 sacaekvti 0  2018. december 29. 12:18:37 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
lehet tudni mihez lesz az infinity ecu ,milyen setuphoz? Vadállat cucc :)

#50708 sh adam 0  2018. december 29. 09:16:47 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mégis lesz itb? [SMIL:/smile3.gif]

#50707 ewqewq 0  2018. december 29. 06:28:44 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jézus szeret téged [SMIL:/nevet/laugh8.gif]

#50706 ewqewq 0  2018. december 29. 06:25:27 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Menő cucc!

#50705 Rodney Mullen 0  2018. december 29. 01:58:47    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

2018. december 29. 12:36:45: megválaszolva grego +  által, → #50710 
2018. december 29. 12:18:37: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50709 
2018. december 29. 09:16:47: megválaszolva sh adam 0  által, → #50708 
2018. december 29. 06:28:45: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50707 
2018. december 29. 06:25:27: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50706 

#50704 grego +  2018. december 25. 23:29:32 re: #50694 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
WHOOPS, OUR BAD...
The page you requested was not found, and we have a fine guess why.
If you typed the URL directly, please make sure the spelling is correct.
If you clicked on a link to get here, the link is outdated.

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.26, 0.29
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.075 mp, 10 query