Engem zavar, én nem sufnituningolni akarok, és bedugózi a bypass meg a pcv szelepet. Nem értek hozzá, de szerintem nem is egészséges ha bentmarad és nyomás keletkezik a motorban. De ha nem is árt neki, semmit sem vesz el, vagy ad hozzá a teljesítményhez, de ők eldöntötték hogy lehagyják ezeket, aztán oldjam meg a többit tuner jóska módjára, mert szerintük nem menő visszavezetni a kartergázt
A kat kiiktatása azért hoz nem kevés teljesítményt, ezért érthető, én hozzá sem nyúlnék ha a katnak maradnia kéne sok mással nem szennyezem a környezetet ami másoknak napi rutin, kb. az autózás az egyetlen ilyen káros szenvedélyem, ezért a legkevésbé sem érdekel, sem pedig a fogyasztás na jó, az a finom édeskés katalizátoros szag azért hiányzik
Csak nevetek magamban azokon akik hőbörögnek a fogyasztásomtól -mert nem hazudok róla- főleg olyanoktól akikről tudom hogy nyáron 18, télen 30 fokos lakásban vannak, és fejenként napi 2 doboz dohányt elfüstölnek
Egy "motorsport" cuccon miért lenne kartergáz visszavezetés cucc? Ez csak itt a fórumon (néha úgy érzem tengerimalacklub) akkora probléma. Kétszer annyi ló legyen, ne fogyasszon többet, inkább kevesebbet és persze még az nkh vizsgán is átmenjen a simán.
Egy katalizátor kiiktatás felvetésére egyenes boszorkányüldözés kezdődik!
Természetes egy leömlő sem lesz kompatibilis egy gyári rendszerrel. Miért is lenne? Ha valaki ilyen dologba kezd, szinte biztos kalandba keveredik. Ha ehhez nincs idegrendszer, az nem a világ hibája.
Én tisztában vagyok vele bármikor kihúzhatják alolam az autót de vállalom! Nem fogok sírva fakadni, ha a rendőr közli ennyi volt. Köpök egyet aztán tehet egy szívességet!
Ezt jó tudni. Érdekes hogy erről (sem) tesznek említést, ahogy arról sem hogy vastagabb és ahogy a motor mozog szinte biztos hogy beleér a zárhídba a szívósor (ha nincs bent motortartó bak inserter).
Nekem ez a skunk 2 mint gyártó egyre antipatikusabb..
fn2-re nem volt pontos a leömlő, ep3-nál is totál más a kilépőnél a csatlakozó (nyilván tudatosan), szívósornál a kartegrgáz visszavezetésre nincs lehetőség, air bypass csatlakozó le van dugózva (és nem is ott van ahol a gyári), még a féktartály takaró zoknijuk is foszlik szét egyedül a váltógombjukra nincs -egyelőre- személyes panaszom, de cserébe legalább rohadt drága mindenük
Nálam olyan iphone szindróma van velük kapcsolatban
Igen. Egy 0.4-0.5 mm vastag sajtolt fémlemez. Ezen keresztül kap testet az összes injektor is, ha ezt kicseréled a gyári testkábelt át kell kötni direktben a hengerfejre.
K-s motorban fém a gyári tömítés? Régi B-s D-s H-s F-es... motorokban nem.
Kieg.: parafától is távol áll vagy vmi irgalmatlan nyomással préselik olyan simára, keményre? De nemtom milyen anyag pontosan, inkább mondanám vmi másnak. De undorító, ha sok év alatt rágyógyul a felületekre, alig lehet levakarni.
Az a legrosszabb ha állsz és jár a motor. Mint Lacházán a sorban, mire rád kerül a sor szépen elmelegszik minden aztán ugrott a jó 1/4 mérföldes idő. Ezért is jó, ha tolod a sorban és nem jár a motor
ha a gyári honda tömítést ráteszed a tuned szívósorra és nem kisebb a tömítésen a keresztmetszet mint a szívósoron akkor jó, mert nem lesz lépcső benne, nem tudom, h K-s motornál hogy van, B-s D-s motornál skunk2 esetén szerintem 99%, h nagyobb a szívósor kilépő csatorna "keresztmetszete" mint a gyári fej gyári "belépő csatorna keresztmetszete" (tekintsünk el most attól, h nem kör alakú ezen a ponton a csatorna)
Sajnos nagy hatása van a teljesítményre az hogy átmelegszik. A töltési fok leromlik és ezt semmilyen keverékképzést "segítő" hatás nem kompenzálja.
Ugyanakkor ha megkergeted a Hringen akkor jéghideg lesz a szívósor, pedig az ember azt gondolná hogy tűzforró mert a motortér átforrósítja. Pedig nem. Dugóban araszoláskor melegszik el a francba, aztán amikor lámpánál ki kéne lőni torpan a kocsi meg nincs erő.
Motortér hőjét is simán átveszi, akkor meg nem tudom van-e bárminemű haszna ennek a "szigetelésnek", egyedül attól tartok nehogy deformálódjon, hondata tömítésekre olvastam már ilyen panaszt, de egyébként nem nagyon témáznak erről sehol
k20a2-re lesz egyébként, nem portolok fejet, így jó lenne a gyári tömítés is
ez thermo dolog meg, h átadja a szívósornak a hőt és ettől meleg levegőt szív a motor, ilyen alapon nyáron a motortérben is meleg van és mivel a szívósor alu (a gyári biztos) ami jól vezeti a hőt így magában a forró motortérben kavargó levegőtől is átmelegedne, át is melegszik a motor által is de a teljesítményre ez szerintem nagyon kis hatással van , sőt igazából a keverékképzésre még jótékony hatással is lehet....
Szerintem a skunk2-hoz tartozó tömítés simán jó lehet, nagyon meglepődnék, ha egy ekkora márka ilyen silány tömítést adna a termékéhez amivel az általad leírtak történnek.
a gyári tömítés esetén fennállhat az esély, h a tuning szívósor nagyobb csatornáiba belelóg, emlékeim szerint D-s motor esetén nem nagyon volt ráhagyása tömítésnél, feltételezem össze lesz portolva a hf a szívósorral!?
Kicsit tanácstalan vagyok, beszéltem néhány emberrel, a vélemények megoszlanak, gondoltam ide is beírom, hátha van itt is valakinek tapasztalata.
Gondban vagyok, hogy a skunk2 szívósorhoz járó skunk2 thermo tömítést használhatom-e, vagy inkább vegyek külön egy gyárit..
Van az a szöveg ugye hogy ezek a thermo tömítések jobban szigetelnek, így kevesebb hőt ad át a motor, ez által kevésbé meleg levegőt szív be....ez még ha nem is lenne igaz sem nagyon érdekelne, de vannak olyan félelmek hogy ez lévén nem fém, hajlamos deformálódni és akár belógni szívócsatornákba.
Van valakinek ezzel pozitív, negatív tapasztalata?
Skunkot nem kellene megvennem, mert kapok a szívósor mellé, de nem szeretnék szívni vele, ezért hajlok afelé hogy inkább vegyek külön egy gyárit. Nem tudom mennyire lehet szar, neten bogarászva a skunk közel 3x annyiba kerül mint egy gyári
Bírnia kell persze. Nem ez a része fog elsőnek széthullani a motornak. Rengetegen rohangálnak npr dugóval épített tuningolt motorokkal gond nélkül. Nekem sem volt vele gondom soha.
2018. december 22. 07:40:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50683
Hat igazabol csak annyira hogy milyen minosegu. Nagyobb tengellyel egyutt szeretneklm osszerakni es birja e.nem akarom ejjel nappal nyelen menni az autoval csak neha neha egy gyorsulason menni par kort
Blokk egyszer volt síkolva, a hf 2x, utoljára 0.08mm lett leszedve, ez amit biztosra tudok. Szerintem 0,3mm belül van. Egy biztos, hogy fém tömítést akarok, mert a grafit szerintem nem bírná sokáig.
Sztem nem 50-60e egy olyan, hanem inkább 30 körül. Tudom az is sok, de nem több, mintha a túl nagy kompressziótól esetleg tönkremegy rövidebb úton a motorod. Ezért érdemes mérlegelni, meg jól kiszámolni a dolgokat. Mert ha az npr p29 dugóval van összerakva, esetleg síkolva is van a fejből, netán blokkból, és ha a hajtókar tényleg hosszabb 0,5mm-el, akkor belefuthatsz az y8 tömítéssel egy 12-es kompresszió viszonyba, és te ezt akarod megfújni, még ha kicsit is. Ez még szívóban is nagyon erősen 100as benzines, hogy még értelmes előgyújtást lehessen neki adni.
Az a dugó is vmennyivel a blokk síkja alatt marad gyári karral, ha minimálisan is. Összeérni nem fog, csak a kompressziód még nagyobb lesz, de vehetsz vastagabb tömìtést is, pl 1,3as cometicet.
Ezt a blokkot síkolták is, egy hajszállal ígyis a síkja alatt maradt az npr pupos dugó.
Ennyi pénzért, úgy hogy ARP csavar van hozzá, nem lehet kihagyni. Az a 0.5mm, még ha gyári y8 tömítéssel is rakom össze, akkor is marad 0.3mm. Szóval jó lesz az, csak érjen ide.
ha kb csak ilyet kapni hozzá, akkor lehet nem rossz. Nekem ha kellene, ilyet vennék, összeraknám a blokkot és kiderülne, hogy kilóg picit vagy nem. Ha kilóg, még mindig lehet levenni a dugóból is, vagy a tömítéssel játszani.
Nem rossz a kompresszor. Ha valaha s2000 vagy gt86 lesz a tulajdonomban én biztos kompresszort raknék rá. Maradjon a szivohoz hasonló karakterisztika és a hangja.
A jrsc gyengeje, hogy nincs Cooler. Meleg időben az iat el tud mászni rendesen. Vidd ki majd a szűrőt a lökös mögé. Ja és ne 50es szivoszalat
Hogy a polcon van egy jrsc nem egyébként nem az, régebben egy 4gen I-vt szerettem volna, nagyon tetszenek a B-s motorok. Aztán nem találtam olyat, amit lehetett volna építeni, vagy nagyon lepukkant volt, vagy olyan amin már sokmindent nem kell csinálni mert kész van. Aztán elkezdtem faragni az 1,4 dualcarb automatát és valami egyedit akarok csinálni, nem versenyre kell, valami különlegeset. Aztán jött ez a beteg ötlet. Kompresszor, automata váltó, emeltkompresszió. Sokan le akarnak beszélni róla, hogy nem lesz jó, de azért pár ember megerősített, hogy járható dolog, amit kigondoltam. Tudom, hogy aturbóval többet ki lehet hozni, de nem az a lényeg.
Árban amit ajánlottak az importnál az 90e körül lenne, de annál a blokkból le kéne szedni 2mm, azt meg nem szeretném. A Skunk2 nem néztem árba, De ha igaz amit Higany ír, az ki is van lőve mert 137mm és az is hosszabb 2mm-rel.