HONDA fórum
2024. június 7. péntek, 14:10,  Róbert, Roberta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50697 DeathAdder +  2018. december 25. 22:00:47 re: #50696 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Engem zavar, én nem sufnituningolni akarok, és bedugózi a bypass meg a pcv szelepet. Nem értek hozzá, de szerintem nem is egészséges ha bentmarad és nyomás keletkezik a motorban. De ha nem is árt neki, semmit sem vesz el, vagy ad hozzá a teljesítményhez, de ők eldöntötték hogy lehagyják ezeket, aztán oldjam meg a többit tuner jóska módjára, mert szerintük nem menő visszavezetni a kartergázt :D

A kat kiiktatása azért hoz nem kevés teljesítményt, ezért érthető, én hozzá sem nyúlnék ha a katnak maradnia kéne [SMIL:/szetvert.gif] sok mással nem szennyezem a környezetet ami másoknak napi rutin, kb. az autózás az egyetlen ilyen káros szenvedélyem, ezért a legkevésbé sem érdekel, sem pedig a fogyasztás :D na jó, az a finom édeskés katalizátoros szag azért hiányzik :D

Csak nevetek magamban azokon akik hőbörögnek a fogyasztásomtól -mert nem hazudok róla- főleg olyanoktól akikről tudom hogy nyáron 18, télen 30 fokos lakásban vannak, és fejenként napi 2 doboz dohányt elfüstölnek :D

#50696 sh adam 0  2018. december 25. 21:13:16 re: #50695 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egy "motorsport" cuccon miért lenne kartergáz visszavezetés cucc? Ez csak itt a fórumon (néha úgy érzem tengerimalacklub) akkora probléma. Kétszer annyi ló legyen, ne fogyasszon többet, inkább kevesebbet és persze még az nkh vizsgán is átmenjen a simán.
Egy katalizátor kiiktatás felvetésére egyenes boszorkányüldözés kezdődik!
Természetes egy leömlő sem lesz kompatibilis egy gyári rendszerrel. Miért is lenne? Ha valaki ilyen dologba kezd, szinte biztos kalandba keveredik. Ha ehhez nincs idegrendszer, az nem a világ hibája.
Én tisztában vagyok vele bármikor kihúzhatják alolam az autót de vállalom! Nem fogok sírva fakadni, ha a rendőr közli ennyi volt. Köpök egyet aztán tehet egy szívességet! :D
2018. december 25. 22:03:55: megválaszolva degumentes 0  által, → #50698 
2018. december 25. 22:00:48: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50697 

#50695 DeathAdder +  2018. december 25. 12:33:46 re: #50690 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ezt jó tudni. Érdekes hogy erről (sem) tesznek említést, ahogy arról sem hogy vastagabb és ahogy a motor mozog szinte biztos hogy beleér a zárhídba a szívósor (ha nincs bent motortartó bak inserter).

Nekem ez a skunk 2 mint gyártó egyre antipatikusabb..

fn2-re nem volt pontos a leömlő, ep3-nál is totál más a kilépőnél a csatlakozó (nyilván tudatosan), szívósornál a kartegrgáz visszavezetésre nincs lehetőség, air bypass csatlakozó le van dugózva (és nem is ott van ahol a gyári), még a féktartály takaró zoknijuk is foszlik szét [SMIL:/szetvert.gif] egyedül a váltógombjukra nincs -egyelőre- személyes panaszom, de cserébe legalább rohadt drága mindenük :D

Nálam olyan iphone szindróma van velük kapcsolatban :D
2018. december 25. 21:13:16: megválaszolva sh adam 0  által, → #50696 

#50694 Honda imádó +  2018. december 25. 11:36:01 re: #50693 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Grego!!!! Nálam jó [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 25. 23:29:32: megválaszolva grego +  által, → #50704 

#50693 Higany +  2018. december 25. 11:28:18 re: #50692 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem jó a link.
2018. december 25. 11:36:01: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50694 

#50692 Honda imádó +  2018. december 25. 11:23:26 re: #50689 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
próbáld ki, én már itthonra is ilyeneket hozok magamnak [SMIL:/smile10.gif]
itt középen találsz 3 féle erősségű gumi sörtés fejet és a habszivacs fej is jó [SMIL:/smile5.gif]
2018. december 25. 11:28:18: megválaszolva Higany +  által, → #50693 

#50691 Tonx +  2018. december 25. 08:28:14 re: #50690 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De a szívósor csavarok nem fémből vannak? Vagy azok nem vezetik az áramot?
2018. december 25. 23:28:56: megválaszolva grego +  által, → #50703 

#50690 grego +  2018. december 25. 00:31:15 re: #50689 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen. Egy 0.4-0.5 mm vastag sajtolt fémlemez. Ezen keresztül kap testet az összes injektor is, ha ezt kicseréled a gyári testkábelt át kell kötni direktben a hengerfejre.
2018. december 25. 12:33:46: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50695 
2018. december 25. 08:28:14: megválaszolva Tonx +  által, → #50691 

#50689 Higany +  2018. december 25. 00:26:42 re: #50685 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
K-s motorban fém a gyári tömítés? Régi B-s D-s H-s F-es... motorokban nem.
Kieg.: parafától is távol áll vagy vmi irgalmatlan nyomással préselik olyan simára, keményre? De nemtom milyen anyag pontosan, inkább mondanám vmi másnak. De undorító, ha sok év alatt rágyógyul a felületekre, alig lehet levakarni.:D
2018. december 25. 11:23:26: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50692 
2018. december 25. 00:31:15: megválaszolva grego +  által, → #50690 


2018. december 25. 00:30: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#50688 sacaekvti 0  2018. december 24. 23:40:13 re: #50687 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bocsi, amúgy ez hasznos infó ,lehet nézek én is a blox szívósoromhoz,úgy is le akarom majd szedni mert az nincs portolva MÉG :D köszi!

#50687 grego +  2018. december 24. 23:30:05 re: #50686 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2001-től fém. A K20 motorokról van szó.
2018. december 24. 23:40:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50688 

#50686 sacaekvti 0  2018. december 24. 23:29:06 re: #50685 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most raktuk össze a B16-ot gyári szívósor tömítéssel és az parafa volt :D
2018. december 24. 23:30:05: megválaszolva grego +  által, → #50687 

#50685 grego +  2018. december 24. 23:22:12 re: #50684 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen. A gyári ugye fém tömítés.
2018. december 25. 00:26:42: megválaszolva Higany +  által, → #50689 
2018. december 24. 23:29:06: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50686 

#50684 sacaekvti 0  2018. december 24. 23:19:53 re: #50679 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a thermo vs gyári chartja? :) Ennyi különbség lenne a kettő közt?
2018. december 24. 23:22:12: megválaszolva grego +  által, → #50685 

#50683 -Törölt felhasználó- 2018. december 22. 07:40:38 re: #50675 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mire gondolsz melyik resze hullik szet elobb :) ?

#50682 grego +  2018. december 21. 22:56:08 re: #50681 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az a legrosszabb ha állsz és jár a motor. Mint Lacházán a sorban, mire rád kerül a sor szépen elmelegszik minden aztán ugrott a jó 1/4 mérföldes idő. Ezért is jó, ha tolod a sorban és nem jár a motor :D

#50681 Honda imádó +  2018. december 21. 22:53:27 re: #50679 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
na akkor ezt rosszul tudtam, vagyis nem gondoltam volna, h városi használatnál alacsony légáramlásnál ezt eredményezi [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 21. 22:56:08: megválaszolva grego +  által, → #50682 

#50680 Honda imádó +  2018. december 21. 22:48:39 re: #50678 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
ha a gyári honda tömítést ráteszed a tuned szívósorra és nem kisebb a tömítésen a keresztmetszet mint a szívósoron akkor jó, mert nem lesz lépcső benne, nem tudom, h K-s motornál hogy van, B-s D-s motornál skunk2 esetén szerintem 99%, h nagyobb a szívósor kilépő csatorna "keresztmetszete" mint a gyári fej gyári "belépő csatorna keresztmetszete" (tekintsünk el most attól, h nem kör alakú ezen a ponton a csatorna)

#50679 grego +  2018. december 21. 20:38:26 re: #50677 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sajnos nagy hatása van a teljesítményre az hogy átmelegszik. A töltési fok leromlik és ezt semmilyen keverékképzést "segítő" hatás nem kompenzálja.
Ugyanakkor ha megkergeted a Hringen akkor jéghideg lesz a szívósor, pedig az ember azt gondolná hogy tűzforró mert a motortér átforrósítja. Pedig nem. Dugóban araszoláskor melegszik el a francba, aztán amikor lámpánál ki kéne lőni torpan a kocsi meg nincs erő.


2018. december 24. 23:19:54: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50684 
2018. december 21. 22:53:27: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50681 


2018. december 21. 20:39: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50678 DeathAdder +  2018. december 21. 20:26:51 re: #50677 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Motortér hőjét is simán átveszi, akkor meg nem tudom van-e bárminemű haszna ennek a "szigetelésnek", egyedül attól tartok nehogy deformálódjon, hondata tömítésekre olvastam már ilyen panaszt, de egyébként nem nagyon témáznak erről sehol :)

k20a2-re lesz egyébként, nem portolok fejet, így jó lenne a gyári tömítés is :)
2018. december 21. 22:48:39: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50680 

#50677 Honda imádó +  2018. december 21. 20:12:28 re: #50676 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez thermo dolog meg, h átadja a szívósornak a hőt és ettől meleg levegőt szív a motor, ilyen alapon nyáron a motortérben is meleg van és mivel a szívósor alu (a gyári biztos) ami jól vezeti a hőt így magában a forró motortérben kavargó levegőtől is átmelegedne, át is melegszik a motor által is de a teljesítményre ez szerintem nagyon kis hatással van , sőt igazából a keverékképzésre még jótékony hatással is lehet....
Szerintem a skunk2-hoz tartozó tömítés simán jó lehet, nagyon meglepődnék, ha egy ekkora márka ilyen silány tömítést adna a termékéhez amivel az általad leírtak történnek.
a gyári tömítés esetén fennállhat az esély, h a tuning szívósor nagyobb csatornáiba belelóg, emlékeim szerint D-s motor esetén nem nagyon volt ráhagyása tömítésnél, feltételezem össze lesz portolva a hf a szívósorral!?
2018. december 21. 20:38:26: megválaszolva grego +  által, → #50679 
2018. december 21. 20:26:51: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50678 

#50676 DeathAdder +  2018. december 21. 19:04:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Kicsit tanácstalan vagyok, beszéltem néhány emberrel, a vélemények megoszlanak, gondoltam ide is beírom, hátha van itt is valakinek tapasztalata.

Gondban vagyok, hogy a skunk2 szívósorhoz járó skunk2 thermo tömítést használhatom-e, vagy inkább vegyek külön egy gyárit..

Van az a szöveg ugye hogy ezek a thermo tömítések jobban szigetelnek, így kevesebb hőt ad át a motor, ez által kevésbé meleg levegőt szív be....ez még ha nem is lenne igaz sem nagyon érdekelne, de vannak olyan félelmek hogy ez lévén nem fém, hajlamos deformálódni és akár belógni szívócsatornákba.

Van valakinek ezzel pozitív, negatív tapasztalata?

Skunkot nem kellene megvennem, mert kapok a szívósor mellé, de nem szeretnék szívni vele, ezért hajlok afelé hogy inkább vegyek külön egy gyárit. Nem tudom mennyire lehet szar, neten bogarászva a skunk közel 3x annyiba kerül mint egy gyári [SMIL:/szemforgat/rolleyes.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 21. 20:12:28: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50677 

#50675 Higany +  2018. december 21. 16:26:07 re: #50674 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bírnia kell persze. Nem ez a része fog elsőnek széthullani a motornak.:D Rengetegen rohangálnak npr dugóval épített tuningolt motorokkal gond nélkül. Nekem sem volt vele gondom soha.
2018. december 22. 07:40:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50683 

#50674 -Törölt felhasználó- 2018. december 21. 14:20:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hat igazabol csak annyira hogy milyen minosegu. Nagyobb tengellyel egyutt szeretneklm osszerakni es birja e.nem akarom ejjel nappal nyelen menni az autoval csak neha neha egy gyorsulason menni par kort
2018. december 21. 16:26:07: megválaszolva Higany +  által, → #50675 

#50673 Higany +  2018. december 21. 09:48:26 re: #50672 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Konkrétan mire? Sztem sokan raktak már B-s motorba ilyet tuning gyanánt.

#50672 -Törölt felhasználó- 2018. december 21. 08:45:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok. Erdeklodnek hogy hasznal e valaki npr pct dugot b18c4be. Tapasztalatokra lennek kivancsi.koszonom
2018. december 21. 09:48:26: megválaszolva Higany +  által, → #50673 

#50671 degumentes 0  2018. december 21. 00:50:33 re: #50670 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Blokk egyszer volt síkolva, a hf 2x, utoljára 0.08mm lett leszedve, ez amit biztosra tudok. Szerintem 0,3mm belül van. Egy biztos, hogy fém tömítést akarok, mert a grafit szerintem nem bírná sokáig.

#50670 Higany +  2018. december 21. 00:40:18 re: #50669 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szép. Akkor lehet elmaradtam én is az árakkal. :D De ahogy nézem, akár ebayről is meg van 40 ezer alatt simán.
2018. december 21. 00:50:33: megválaszolva degumentes 0  által, → #50671 

#50669 degumentes 0  2018. december 21. 00:38:08 re: #50668 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most néztem meg az importon, mert régen valami 27e körül volt, most 46-tól indul a D-s tömítés [SMIL:/smile2.gif] King csapágyazás lesz.
2018. december 21. 00:40:18: megválaszolva Higany +  által, → #50670 


2018. december 21. 00:39: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50668 Higany +  2018. december 21. 00:33:04 re: #50667 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sztem nem 50-60e egy olyan, hanem inkább 30 körül. Tudom az is sok, de nem több, mintha a túl nagy kompressziótól esetleg tönkremegy rövidebb úton a motorod. Ezért érdemes mérlegelni, meg jól kiszámolni a dolgokat. ;) Mert ha az npr p29 dugóval van összerakva, esetleg síkolva is van a fejből, netán blokkból, és ha a hajtókar tényleg hosszabb 0,5mm-el, akkor belefuthatsz az y8 tömítéssel egy 12-es kompresszió viszonyba, és te ezt akarod megfújni, még ha kicsit is. Ez még szívóban is nagyon erősen 100as benzines, hogy még értelmes előgyújtást lehessen neki adni.
2018. december 21. 00:38:08: megválaszolva degumentes 0  által, → #50669 

#50667 degumentes 0  2018. december 20. 23:58:40 re: #50666 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
50-60e nem adok tömítésre, amikor a gyári d16y8 fém tömítés 18e [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 21. 00:33:04: megválaszolva Higany +  által, → #50668 

#50666 Higany +  2018. december 20. 22:08:12 re: #50665 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az a dugó is vmennyivel a blokk síkja alatt marad gyári karral, ha minimálisan is. Összeérni nem fog, csak a kompressziód még nagyobb lesz, de vehetsz vastagabb tömìtést is, pl 1,3as cometicet.
Ezt a blokkot síkolták is, egy hajszállal ígyis a síkja alatt maradt az npr pupos dugó.

2018. december 20. 23:58:41: megválaszolva degumentes 0  által, → #50667 


2018. december 20. 22:12: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#50665 degumentes 0  2018. december 20. 18:54:06 re: #50664 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennyi pénzért, úgy hogy ARP csavar van hozzá, nem lehet kihagyni. Az a 0.5mm, még ha gyári y8 tömítéssel is rakom össze, akkor is marad 0.3mm. Szóval jó lesz az, csak érjen ide.
2018. december 20. 22:08:12: megválaszolva Higany +  által, → #50666 

#50664 Higany +  2018. december 20. 18:21:24 re: #50663 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aztán nem engem szidni, ha nem lesz jó.:D De biztos az lesz.
2018. december 20. 18:54:06: megválaszolva degumentes 0  által, → #50665 

#50663 degumentes 0  2018. december 20. 17:01:31 re: #50654 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Meg is rendeltem [SMIL:/smile1.gif]
2018. december 20. 18:21:24: megválaszolva Higany +  által, → #50664 

#50662 Honda imádó +  2018. december 19. 21:18:33 re: #50661 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
ja és amúgy arp csavarok vannak benne [SMIL:/mosoly.gif]

#50661 Honda imádó +  2018. december 19. 21:10:03 re: #50654 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ugyan ez van nekem is csak D16-hoz 137 mm hosszú [SMIL:/smile10.gif]
2018. december 19. 21:18:33: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50662 

#50660 degumentes 0  2018. december 18. 23:10:10 re: #50654 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez lesz, árban is baráti, főleg, hogy ARP csavarokkal van és még vámot se kell fizetni [SMIL:/mosoly.gif]

#50659 degumentes 0  2018. december 18. 23:01:38 re: #50656 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Meg utána is lehet még turbót felrakni, a kompresszor elé, de az már tényleg beteg.

#50658 degumentes 0  2018. december 18. 22:26:23 re: #50656 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Akarok még egy snow performance water-methanol szettet hozzá, az visszahűti [SMIL:/smile2.gif]

#50657 Higany +  2018. december 18. 22:00:01 re: #50655 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
ha kb csak ilyet kapni hozzá, akkor lehet nem rossz. Nekem ha kellene, ilyet vennék, összeraknám a blokkot és kiderülne, hogy kilóg picit vagy nem. Ha kilóg, még mindig lehet levenni a dugóból is, vagy a tömítéssel játszani.

#50656 sh adam 0  2018. december 18. 21:52:18 re: #50653 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem rossz a kompresszor. Ha valaha s2000 vagy gt86 lesz a tulajdonomban én biztos kompresszort raknék rá. Maradjon a szivohoz hasonló karakterisztika és a hangja.
A jrsc gyengeje, hogy nincs Cooler. Meleg időben az iat el tud mászni rendesen. Vidd ki majd a szűrőt a lökös mögé. Ja és ne 50es szivoszalat [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 18. 23:01:38: megválaszolva degumentes 0  által, → #50659 
2018. december 18. 22:26:23: megválaszolva degumentes 0  által, → #50658 

#50655 degumentes 0  2018. december 18. 21:33:50 re: #50654 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez lehet jó. 0.5mm hosszabb, tömítéssel jó lehet [SMIL:/smile2.gif]
2018. december 18. 22:00:01: megválaszolva Higany +  által, → #50657 

#50654 Higany +  2018. december 18. 21:20:29 re: #50651 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ez nem jó?
2018. december 20. 17:01:31: megválaszolva degumentes 0  által, → #50663 
2018. december 19. 21:10:03: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50661 
2018. december 18. 23:10:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50660 
2018. december 18. 21:33:50: megválaszolva degumentes 0  által, → #50655 

#50653 degumentes 0  2018. december 18. 21:18:10 re: #50652 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hogy a polcon van egy jrsc [SMIL:/szetvert.gif] nem egyébként nem az, régebben egy 4gen I-vt szerettem volna, nagyon tetszenek a B-s motorok. Aztán nem találtam olyat, amit lehetett volna építeni, vagy nagyon lepukkant volt, vagy olyan amin már sokmindent nem kell csinálni mert kész van. Aztán elkezdtem faragni az 1,4 dualcarb automatát és valami egyedit akarok csinálni, nem versenyre kell, valami különlegeset. Aztán jött ez a beteg ötlet. Kompresszor, automata váltó, emeltkompresszió. Sokan le akarnak beszélni róla, hogy nem lesz jó, de azért pár ember megerősített, hogy járható dolog, amit kigondoltam. Tudom, hogy aturbóval többet ki lehet hozni, de nem az a lényeg.
2018. december 18. 21:52:19: megválaszolva sh adam 0  által, → #50656 

#50652 civic4d 0  2018. december 18. 20:53:34 re: #50640 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az ok hogy turbo kilőve?
2018. december 18. 21:18:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50653 

#50651 degumentes 0  2018. december 18. 16:01:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elkezdek majd keresgélni 134mm hosszban, hátha lesz valami. Ha nem, akkor veszek titán, aztán kifaragtatom itt a Liebherrnél [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 18. 21:20:29: megválaszolva Higany +  által, → #50654 


2018. december 18. 16:02: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50650 civic4d 0  2018. december 18. 15:48:42 re: #50649 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
igaz....és 3mm-rel

#50649 degumentes 0  2018. december 18. 15:42:48 re: #50648 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Árban amit ajánlottak az importnál az 90e körül lenne, de annál a blokkból le kéne szedni 2mm, azt meg nem szeretném. A Skunk2 nem néztem árba, De ha igaz amit Higany ír, az ki is van lőve mert 137mm és az is hosszabb 2mm-rel.
2018. december 18. 15:48:42: megválaszolva civic4d 0  által, → #50650 

#50648 civic4d 0  2018. december 18. 15:36:07 re: #50647 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
és azok milyen árban vannak? (hajtokar)
2018. december 18. 15:42:48: megválaszolva degumentes 0  által, → #50649 

 << eleje | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.67, 0.55, 0.5
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.067 mp, 10 query