HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 14:56,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50741 degumentes 0  2019. január 4. 18:09:52 re: #50725 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez így már be lett építve? Vannak rossz tapasztalataim zeger gyűrűvel, anno mikor Pannonia P20-ast újítottam fel, abba is hasonló zeger ment, aztán szépen el is maradt, meghúzva a henger alsó részét. Az is szeretett forogni [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 4. 19:10:56: megválaszolva sh adam 0  által, → #50742 

#50740 JohnyFirpo +  2019. január 2. 21:37:40 re: #50737 (DeathAdder + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szabb a te embered, vele beszélj.

#50739 degumentes 0  2019. január 2. 13:51:45 re: #50738 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet hogy a 3stage vtec miatt más a vezérlés, máshogy van megírva passzolom, de a d16z6 meg a d16z7 között is van különbség a kompesszió viszonyban, de azt se tudom, hogy ott minől adódik.

#50738 ewqewq 0  2019. január 2. 13:16:21 re: #50735 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor benéztem, azt hittem d15z6 pakolod cuccokat.

Ha megnézted a képet, a táblázatban pont a d15z6-nak magasabb a bütyke mint d15z7-nek...... nemigazán értem, mégse a méret a lényeg....

1996-1999 Honda Civic VTi EK3 és Ferio Vi-ben volt d15z7-es moci és volt benne eco!
2019. január 2. 13:51:45: megválaszolva degumentes 0  által, → #50739 

#50737 DeathAdder +  2019. január 2. 11:52:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

K20 stream-nél is van ECU reflash mint accordnál?
2019. január 2. 21:37:40: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #50740 

#50736 nbinszky +  2019. január 2. 11:28:40 re: #50735 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d15z6 fejbe d16z6 tengely+himbasorral jobb lesz valamivel nagy fordulaton is, de nem kell +20LE-re számítani azért. . főleg a 2500-5500ig tartomány javul majd d16z6tengellyel. dinamikusabb, autózhatóbb lesz közép fordulat tartományban. párat csináltunk már.
viszont eco uzemmód nem lesz többet. valamivel több lesz a fogyasztás, de nem sokkal.

2019. január 4. 21:51:48: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50743 

#50735 degumentes 0  2019. január 2. 11:17:12 re: #50734 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A d15z6-z7 nem ugyanaz mint egy d15b2+d16z7 hf. Meg ehhez jön hozzá a P29 púpos dugattyú az y8 vékonyabb tömítés is. Úgy tudom, hogy a d15z6 hf kialakítása más, magasabb a kompresszió viszony mint a d16z6-nál és az csak úgy vtec, hogy nem ad nagyobb nyitást és így 114le a d15z7-ről nem tudok sokat, gondolom japán belpiac 3stage vtec-nél gondolom megvan a nagyobb nyitás is innen az a +15le, de ezt csak gondolom. Ha egy d15z6-ba betennél egy d16z6 tengelyt himbávsl meg kaptna egy p28 ecut progizva, ott is meglenne 15le plussz szerintem, csak többet nem lenne eco mód. [SMIL:/mosoly.gif]
2019. január 2. 13:16:21: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50738 
2019. január 2. 11:28:40: megválaszolva nbinszky +  által, → #50736 

#50734 ewqewq 0  2019. január 2. 10:54:16 re: #50733 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szia! azt megtudnád mondani , hogy hol van az 15 Le D15z7-ben? Amit kibogarásztam a manuálbol +net az a 3 fázisú vtec kép + "Lean Burn rendszer" (d16y8-as fejbe pl. van ilyen "lean Burd"?)

Ezek az értékek meg ugyan az mint d15z6-ban

Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (2.95 in × 3.33 in)
Rod Length : 137 mm
Compression : 9.6:1

A szívósor, és a kipufogó is megegyezik vajon?
2019. január 2. 11:17:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50735 

#50733 degumentes 0  2019. január 2. 09:48:14 re: #50732 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy picitt több lesz [SMIL:/szetvert.gif] Z7 hengerfej van, Y8 hf tömítés. Amit tudok hogy hf nállam 2x síkolva, blokk 1x. A végnyomás 16bár volt, mikor összekopott minden [SMIL:/smile2.gif] mondjuk a tömítés még kérdőjel, hogy a dugó a blokk síkjából kintebb lest e vagy nem.
2019. január 2. 10:54:16: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50734 


2019. január 2. 09:50: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50732 civic4d 0  2019. január 2. 09:14:51 re: #50730 (nbinszky + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
p28-as dugóval ha összerakod akkor kb. ott leszel komp.viszonyba (8.5:1) mintha a 136,4 hosszú h.kar+vitara dugó-de abból is a -11cm3-is nekem ez van síkolásokkal lett 8.9:1
2019. január 2. 09:48:14: megválaszolva degumentes 0  által, → #50733 

#50731 degumentes 0  2019. január 2. 07:36:24 re: #50730 (nbinszky + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezért lesz az enyém kompresszoros, csak azért írok ide, mert a motor felépítését tekintve közelebb áll, majd egy szívóhoz, mint egy turbóshoz. Nem lesz nagyon megtöltve 0,3-0,4bár ez még ideális a jrsc-nek, itt még nem forog sokat, ezért marad az emelkompos dugó, meg 100-as benzin. Nem láttam még ilyen konfigot, lehet nem véletlen [SMIL:/szetvert.gif] de ami most van, dualcarb-vtec az is f*szság sokak szemében [SMIL:/smile2.gif]

#50730 nbinszky +  2019. január 2. 07:24:23 re: #50717 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nekem is ilyen van itthon már egy ideje :D

Nekem mondjuk turbós lesz. csak ugye kérdés mivel.
Gyári dugókkal kellene, kisebb nyomással. De itt vannak a vitarák is, csak ahhoz meg blokkból kell síkoltatni.


2019. január 2. 09:14:51: megválaszolva civic4d 0  által, → #50732 
2019. január 2. 07:36:24: megválaszolva degumentes 0  által, → #50731 

#50729 sh adam 0  2019. január 1. 21:22:48 re: #50726 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem tartom valószínűnek, hogy p29-ben van horony.

#50728 degumentes 0  2019. január 1. 21:07:43 re: #50727 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Most ACL van benne, nyugvó is, meg a hajtókar is. Sima nem racer. A hajtókar csapágyat cserélem majd King-re.

#50727 civic4d 0  2019. január 1. 20:58:36 re: #50719 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a hajtókar csapágyak gyáriak benne?
2019. január 1. 21:07:43: megválaszolva degumentes 0  által, → #50728 

#50726 civic4d 0  2019. január 1. 20:51:52 re: #50725 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ha nincs horony igen ez a megoldás.
2019. január 1. 21:22:48: megválaszolva sh adam 0  által, → #50729 

#50725 sh adam 0  2019. január 1. 20:44:07 re: #50720 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kell a dugokba hornyokat esztergaltatni aztán venni kell trabant/Wartburg zegert és jó lesz!
kép
2019. január 4. 18:09:52: megválaszolva degumentes 0  által, → #50741 
2019. január 1. 20:51:52: megválaszolva civic4d 0  által, → #50726 


2019. január 1. 20:48: Szerkesztve sh adam 0  által, megtekintés

#50724 degumentes 0  2019. január 1. 18:53:12 re: #50722 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor megnyugodtam [SMIL:/szetvert.gif]

#50723 grego +  2019. január 1. 18:52:23 re: #50722 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ráadásul turbós magasságokba :)

#50722 Higany +  2019. január 1. 18:50:54 re: #50721 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az akkor eldúsul, nem elszegényedik.
2019. január 1. 18:53:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50724 
2019. január 1. 18:52:23: megválaszolva grego +  által, → #50723 

#50721 degumentes 0  2019. január 1. 18:45:47 re: #50720 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztos össze lehet hozni, de csúszik egyébként is egy kicsit a projeck. De addig is lehet megkeresem Higanyt, hogy nem e lenne kedve ránézni arra a gyújtásra, amit azelőtt beszéltünk, hogy összetörtem a 4gen-t [SMIL:/szetvert.gif] A vezérlést is le kéne cserélni, de arra is lusta vagyok. Az AFR-t tegnap bekötöttem, alapjáraton teljesen jó az érték 14,7 (dualcarb) viszont padlózva elszegényedik 11-12-re ami fura, hogy teljesen mimdegy, hogy vtec nyitva, vagy nem, az érték ugyanaz marad [SMIL:/smile9.gif]
2019. január 1. 18:50:54: megválaszolva Higany +  által, → #50722 


2019. január 1. 18:49: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50720 civic4d 0  2019. január 1. 18:34:56 re: #50719 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez a dugattyú gondolom úszócsaposhoz is ok.
2019. január 1. 20:44:07: megválaszolva sh adam 0  által, → #50725 
2019. január 1. 18:45:48: megválaszolva degumentes 0  által, → #50721 

#50719 degumentes 0  2019. január 1. 18:09:52 re: #50718 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Marad az NPR P29, ami most benne van. Meg King csapágyat kapnak a hajtókarok.
2019. január 1. 20:58:36: megválaszolva civic4d 0  által, → #50727 
2019. január 1. 18:34:57: megválaszolva civic4d 0  által, → #50720 


2019. január 1. 18:11: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50718 civic4d 0  2019. január 1. 17:57:09 re: #50717 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
jó az árú!...milyen dugattyúval rakod össze?
2019. január 1. 18:09:52: megválaszolva degumentes 0  által, → #50719 

#50717 degumentes 0  2019. január 1. 14:40:02    ‹›   →  ↑  +1 | rejt


Megjött Pollynak az ajándék [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 2. 07:24:24: megválaszolva nbinszky +  által, → #50730 
2019. január 1. 17:57:09: megválaszolva civic4d 0  által, → #50718 

#50716 sacaekvti 0  2019. január 1. 12:09:59    ‹›  0 | rejt
BUÉK,minden szívó tuning őrültnek a fórumon!

#50715 sacaekvti 0  2019. január 1. 12:09:35 re: #50714 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát az biztos. Ja hogy NSX-be lesz ;) Hajrá!!

#50714 Rodney Mullen 0  2018. december 31. 16:29:58 re: #50712 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de ahhoz nincs NSX kábelköteg meg minden. Azt legyártani stb...
Ehhez járt így minden hogy csak plug and play. :) Sőt még van hozzá NSX alap program is, meg külön howto hogy mit hogyan. (Mert az AEM rosszul veszi automatán a vízhőfokot, ezt ujra kell konfigolni stb)
2019. január 1. 12:09:35: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50715 

#50713 LINSZTER +  2018. december 31. 07:01:48 re: #50711 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A papírdobozok kerültek ennyibe meg a user manual :D

#50712 sacaekvti 0  2018. december 30. 23:52:43 re: #50711 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem drágább,mint egy motec :)
2018. december 31. 16:29:58: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #50714 

#50711 Rodney Mullen 0  2018. december 29. 13:58:03 re: #50710 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pssszt, ok meg nem tudjak milyen draga ez a "femdarab" es kabelek.
2018. december 31. 07:01:48: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50713 
2018. december 30. 23:52:43: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50712 

#50710 grego +  2018. december 29. 12:36:45 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És te ezért a pár kábelért meg egy műanyag dobozért adtál ennyi pénzt? :D
2018. december 29. 13:58:03: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #50711 

#50709 sacaekvti 0  2018. december 29. 12:18:37 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
lehet tudni mihez lesz az infinity ecu ,milyen setuphoz? Vadállat cucc :)

#50708 sh adam 0  2018. december 29. 09:16:47 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mégis lesz itb? [SMIL:/smile3.gif]

#50707 ewqewq 0  2018. december 29. 06:28:44 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jézus szeret téged [SMIL:/nevet/laugh8.gif]

#50706 ewqewq 0  2018. december 29. 06:25:27 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Menő cucc!

#50705 Rodney Mullen 0  2018. december 29. 01:58:47    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

2018. december 29. 12:36:45: megválaszolva grego +  által, → #50710 
2018. december 29. 12:18:37: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50709 
2018. december 29. 09:16:47: megválaszolva sh adam 0  által, → #50708 
2018. december 29. 06:28:45: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50707 
2018. december 29. 06:25:27: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50706 

#50704 grego +  2018. december 25. 23:29:32 re: #50694 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
WHOOPS, OUR BAD...
The page you requested was not found, and we have a fine guess why.
If you typed the URL directly, please make sure the spelling is correct.
If you clicked on a link to get here, the link is outdated.

#50703 grego +  2018. december 25. 23:28:56 re: #50691 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
De, jogos, de mégis ezt írja a Hondata, és a többi gyártó, hogy helyezd át az injektorok testkábelét a szívósorról a HF egyik csavarjára.

#50702 sh adam 0  2018. december 25. 22:59:40 re: #50700 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez vidék! Itt alacsony az ingerküszöb! Honda? Bünös!

#50701 degumentes 0  2018. december 25. 22:33:12 re: #50699 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Amúgy az ülések számának ideiglenesen csökkenthető, azért pont nem szólhatott volna senki. Nekem akkor volt probléma, mikor az 50-es átmenő rendszert a rendőrök előtt toltam el 8000-ig [SMIL:/szetvert.gif]

#50700 degumentes 0  2018. december 25. 22:17:06 re: #50699 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi volt az ok, hogy megállítottak? [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 25. 22:59:40: megválaszolva sh adam 0  által, → #50702 

#50699 sh adam 0  2018. december 25. 22:14:08 re: #50698 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért a turbós 4g-vel volt meleg helyzet! Amikor megkérdezte miért nincs se kárpit se ülés....mondtam mert haveromat koltoztettem és nem akartam, hogy kiszakadjon! [SMIL:/szetvert.gif]
Forgalmi vagy 20e?
20e? Tanulok, az éléletben nem volt ennyi pénzem!
Tanuló? Akkor feljelentés!
Dolgozok mégis!
Na ekkorra már bepsáltak.Akkor legyen 10e!
2018. december 25. 22:33:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50701 
2018. december 25. 22:17:06: megválaszolva degumentes 0  által, → #50700 

#50698 degumentes 0  2018. december 25. 22:03:55 re: #50696 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon kicsi az esély, hogy kihúzzák alólad az épített verdát, ha csak nem csinál az ember valami hülyeséget, akkor meg már egy felnin is bukhat a dolog [SMIL:/mosoly.gif] az meg, hogy mennyit fogyaszt az autó, szarni bele.
2018. december 25. 22:14:08: megválaszolva sh adam 0  által, → #50699 

#50697 DeathAdder +  2018. december 25. 22:00:47 re: #50696 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Engem zavar, én nem sufnituningolni akarok, és bedugózi a bypass meg a pcv szelepet. Nem értek hozzá, de szerintem nem is egészséges ha bentmarad és nyomás keletkezik a motorban. De ha nem is árt neki, semmit sem vesz el, vagy ad hozzá a teljesítményhez, de ők eldöntötték hogy lehagyják ezeket, aztán oldjam meg a többit tuner jóska módjára, mert szerintük nem menő visszavezetni a kartergázt :D

A kat kiiktatása azért hoz nem kevés teljesítményt, ezért érthető, én hozzá sem nyúlnék ha a katnak maradnia kéne [SMIL:/szetvert.gif] sok mással nem szennyezem a környezetet ami másoknak napi rutin, kb. az autózás az egyetlen ilyen káros szenvedélyem, ezért a legkevésbé sem érdekel, sem pedig a fogyasztás :D na jó, az a finom édeskés katalizátoros szag azért hiányzik :D

Csak nevetek magamban azokon akik hőbörögnek a fogyasztásomtól -mert nem hazudok róla- főleg olyanoktól akikről tudom hogy nyáron 18, télen 30 fokos lakásban vannak, és fejenként napi 2 doboz dohányt elfüstölnek :D

#50696 sh adam 0  2018. december 25. 21:13:16 re: #50695 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egy "motorsport" cuccon miért lenne kartergáz visszavezetés cucc? Ez csak itt a fórumon (néha úgy érzem tengerimalacklub) akkora probléma. Kétszer annyi ló legyen, ne fogyasszon többet, inkább kevesebbet és persze még az nkh vizsgán is átmenjen a simán.
Egy katalizátor kiiktatás felvetésére egyenes boszorkányüldözés kezdődik!
Természetes egy leömlő sem lesz kompatibilis egy gyári rendszerrel. Miért is lenne? Ha valaki ilyen dologba kezd, szinte biztos kalandba keveredik. Ha ehhez nincs idegrendszer, az nem a világ hibája.
Én tisztában vagyok vele bármikor kihúzhatják alolam az autót de vállalom! Nem fogok sírva fakadni, ha a rendőr közli ennyi volt. Köpök egyet aztán tehet egy szívességet! :D
2018. december 25. 22:03:55: megválaszolva degumentes 0  által, → #50698 
2018. december 25. 22:00:48: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50697 

#50695 DeathAdder +  2018. december 25. 12:33:46 re: #50690 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ezt jó tudni. Érdekes hogy erről (sem) tesznek említést, ahogy arról sem hogy vastagabb és ahogy a motor mozog szinte biztos hogy beleér a zárhídba a szívósor (ha nincs bent motortartó bak inserter).

Nekem ez a skunk 2 mint gyártó egyre antipatikusabb..

fn2-re nem volt pontos a leömlő, ep3-nál is totál más a kilépőnél a csatlakozó (nyilván tudatosan), szívósornál a kartegrgáz visszavezetésre nincs lehetőség, air bypass csatlakozó le van dugózva (és nem is ott van ahol a gyári), még a féktartály takaró zoknijuk is foszlik szét [SMIL:/szetvert.gif] egyedül a váltógombjukra nincs -egyelőre- személyes panaszom, de cserébe legalább rohadt drága mindenük :D

Nálam olyan iphone szindróma van velük kapcsolatban :D
2018. december 25. 21:13:16: megválaszolva sh adam 0  által, → #50696 

#50694 Honda imádó +  2018. december 25. 11:36:01 re: #50693 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Grego!!!! Nálam jó [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 25. 23:29:32: megválaszolva grego +  által, → #50704 

#50693 Higany +  2018. december 25. 11:28:18 re: #50692 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem jó a link.
2018. december 25. 11:36:01: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50694 

#50692 Honda imádó +  2018. december 25. 11:23:26 re: #50689 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
próbáld ki, én már itthonra is ilyeneket hozok magamnak [SMIL:/smile10.gif]
itt középen találsz 3 féle erősségű gumi sörtés fejet és a habszivacs fej is jó [SMIL:/smile5.gif]
2018. december 25. 11:28:18: megválaszolva Higany +  által, → #50693 

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.56, 0.45, 0.38
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.208 mp, 10 query