Ez így már be lett építve? Vannak rossz tapasztalataim zeger gyűrűvel, anno mikor Pannonia P20-ast újítottam fel, abba is hasonló zeger ment, aztán szépen el is maradt, meghúzva a henger alsó részét. Az is szeretett forogni
Lehet hogy a 3stage vtec miatt más a vezérlés, máshogy van megírva passzolom, de a d16z6 meg a d16z7 között is van különbség a kompesszió viszonyban, de azt se tudom, hogy ott minől adódik.
d15z6 fejbe d16z6 tengely+himbasorral jobb lesz valamivel nagy fordulaton is, de nem kell +20LE-re számítani azért. . főleg a 2500-5500ig tartomány javul majd d16z6tengellyel. dinamikusabb, autózhatóbb lesz közép fordulat tartományban. párat csináltunk már.
viszont eco uzemmód nem lesz többet. valamivel több lesz a fogyasztás, de nem sokkal.
A d15z6-z7 nem ugyanaz mint egy d15b2+d16z7 hf. Meg ehhez jön hozzá a P29 púpos dugattyú az y8 vékonyabb tömítés is. Úgy tudom, hogy a d15z6 hf kialakítása más, magasabb a kompresszió viszony mint a d16z6-nál és az csak úgy vtec, hogy nem ad nagyobb nyitást és így 114le a d15z7-ről nem tudok sokat, gondolom japán belpiac 3stage vtec-nél gondolom megvan a nagyobb nyitás is innen az a +15le, de ezt csak gondolom. Ha egy d15z6-ba betennél egy d16z6 tengelyt himbávsl meg kaptna egy p28 ecut progizva, ott is meglenne 15le plussz szerintem, csak többet nem lenne eco mód.
szia! azt megtudnád mondani , hogy hol van az 15 Le D15z7-ben? Amit kibogarásztam a manuálbol +net az a 3 fázisú vtec kép + "Lean Burn rendszer" (d16y8-as fejbe pl. van ilyen "lean Burd"?)
Ezek az értékek meg ugyan az mint d15z6-ban
Bore and Stroke : 75 mm × 84.5 mm (2.95 in × 3.33 in)
Rod Length : 137 mm
Compression : 9.6:1
Egy picitt több lesz Z7 hengerfej van, Y8 hf tömítés. Amit tudok hogy hf nállam 2x síkolva, blokk 1x. A végnyomás 16bár volt, mikor összekopott minden mondjuk a tömítés még kérdőjel, hogy a dugó a blokk síkjából kintebb lest e vagy nem.
p28-as dugóval ha összerakod akkor kb. ott leszel komp.viszonyba (8.5:1) mintha a 136,4 hosszú h.kar+vitara dugó-de abból is a -11cm3-is nekem ez van síkolásokkal lett 8.9:1
Ezért lesz az enyém kompresszoros, csak azért írok ide, mert a motor felépítését tekintve közelebb áll, majd egy szívóhoz, mint egy turbóshoz. Nem lesz nagyon megtöltve 0,3-0,4bár ez még ideális a jrsc-nek, itt még nem forog sokat, ezért marad az emelkompos dugó, meg 100-as benzin. Nem láttam még ilyen konfigot, lehet nem véletlen de ami most van, dualcarb-vtec az is f*szság sokak szemében
Nekem mondjuk turbós lesz. csak ugye kérdés mivel.
Gyári dugókkal kellene, kisebb nyomással. De itt vannak a vitarák is, csak ahhoz meg blokkból kell síkoltatni.
Biztos össze lehet hozni, de csúszik egyébként is egy kicsit a projeck. De addig is lehet megkeresem Higanyt, hogy nem e lenne kedve ránézni arra a gyújtásra, amit azelőtt beszéltünk, hogy összetörtem a 4gen-t A vezérlést is le kéne cserélni, de arra is lusta vagyok. Az AFR-t tegnap bekötöttem, alapjáraton teljesen jó az érték 14,7 (dualcarb) viszont padlózva elszegényedik 11-12-re ami fura, hogy teljesen mimdegy, hogy vtec nyitva, vagy nem, az érték ugyanaz marad
de ahhoz nincs NSX kábelköteg meg minden. Azt legyártani stb...
Ehhez járt így minden hogy csak plug and play. Sőt még van hozzá NSX alap program is, meg külön howto hogy mit hogyan. (Mert az AEM rosszul veszi automatán a vízhőfokot, ezt ujra kell konfigolni stb)
WHOOPS, OUR BAD...
The page you requested was not found, and we have a fine guess why.
If you typed the URL directly, please make sure the spelling is correct.
If you clicked on a link to get here, the link is outdated.
Amúgy az ülések számának ideiglenesen csökkenthető, azért pont nem szólhatott volna senki. Nekem akkor volt probléma, mikor az 50-es átmenő rendszert a rendőrök előtt toltam el 8000-ig
Azért a turbós 4g-vel volt meleg helyzet! Amikor megkérdezte miért nincs se kárpit se ülés....mondtam mert haveromat koltoztettem és nem akartam, hogy kiszakadjon!
Forgalmi vagy 20e?
20e? Tanulok, az éléletben nem volt ennyi pénzem!
Tanuló? Akkor feljelentés!
Dolgozok mégis!
Na ekkorra már bepsáltak.Akkor legyen 10e!
Nagyon kicsi az esély, hogy kihúzzák alólad az épített verdát, ha csak nem csinál az ember valami hülyeséget, akkor meg már egy felnin is bukhat a dolog az meg, hogy mennyit fogyaszt az autó, szarni bele.
Engem zavar, én nem sufnituningolni akarok, és bedugózi a bypass meg a pcv szelepet. Nem értek hozzá, de szerintem nem is egészséges ha bentmarad és nyomás keletkezik a motorban. De ha nem is árt neki, semmit sem vesz el, vagy ad hozzá a teljesítményhez, de ők eldöntötték hogy lehagyják ezeket, aztán oldjam meg a többit tuner jóska módjára, mert szerintük nem menő visszavezetni a kartergázt
A kat kiiktatása azért hoz nem kevés teljesítményt, ezért érthető, én hozzá sem nyúlnék ha a katnak maradnia kéne sok mással nem szennyezem a környezetet ami másoknak napi rutin, kb. az autózás az egyetlen ilyen káros szenvedélyem, ezért a legkevésbé sem érdekel, sem pedig a fogyasztás na jó, az a finom édeskés katalizátoros szag azért hiányzik
Csak nevetek magamban azokon akik hőbörögnek a fogyasztásomtól -mert nem hazudok róla- főleg olyanoktól akikről tudom hogy nyáron 18, télen 30 fokos lakásban vannak, és fejenként napi 2 doboz dohányt elfüstölnek
Egy "motorsport" cuccon miért lenne kartergáz visszavezetés cucc? Ez csak itt a fórumon (néha úgy érzem tengerimalacklub) akkora probléma. Kétszer annyi ló legyen, ne fogyasszon többet, inkább kevesebbet és persze még az nkh vizsgán is átmenjen a simán.
Egy katalizátor kiiktatás felvetésére egyenes boszorkányüldözés kezdődik!
Természetes egy leömlő sem lesz kompatibilis egy gyári rendszerrel. Miért is lenne? Ha valaki ilyen dologba kezd, szinte biztos kalandba keveredik. Ha ehhez nincs idegrendszer, az nem a világ hibája.
Én tisztában vagyok vele bármikor kihúzhatják alolam az autót de vállalom! Nem fogok sírva fakadni, ha a rendőr közli ennyi volt. Köpök egyet aztán tehet egy szívességet!
Ezt jó tudni. Érdekes hogy erről (sem) tesznek említést, ahogy arról sem hogy vastagabb és ahogy a motor mozog szinte biztos hogy beleér a zárhídba a szívósor (ha nincs bent motortartó bak inserter).
Nekem ez a skunk 2 mint gyártó egyre antipatikusabb..
fn2-re nem volt pontos a leömlő, ep3-nál is totál más a kilépőnél a csatlakozó (nyilván tudatosan), szívósornál a kartegrgáz visszavezetésre nincs lehetőség, air bypass csatlakozó le van dugózva (és nem is ott van ahol a gyári), még a féktartály takaró zoknijuk is foszlik szét egyedül a váltógombjukra nincs -egyelőre- személyes panaszom, de cserébe legalább rohadt drága mindenük
Nálam olyan iphone szindróma van velük kapcsolatban