ez thermo dolog meg, h átadja a szívósornak a hőt és ettől meleg levegőt szív a motor, ilyen alapon nyáron a motortérben is meleg van és mivel a szívósor alu (a gyári biztos) ami jól vezeti a hőt így magában a forró motortérben kavargó levegőtől is átmelegedne, át is melegszik a motor által is de a teljesítményre ez szerintem nagyon kis hatással van , sőt igazából a keverékképzésre még jótékony hatással is lehet....
Szerintem a skunk2-hoz tartozó tömítés simán jó lehet, nagyon meglepődnék, ha egy ekkora márka ilyen silány tömítést adna a termékéhez amivel az általad leírtak történnek.
a gyári tömítés esetén fennállhat az esély, h a tuning szívósor nagyobb csatornáiba belelóg, emlékeim szerint D-s motor esetén nem nagyon volt ráhagyása tömítésnél, feltételezem össze lesz portolva a hf a szívósorral!?
Kicsit tanácstalan vagyok, beszéltem néhány emberrel, a vélemények megoszlanak, gondoltam ide is beírom, hátha van itt is valakinek tapasztalata.
Gondban vagyok, hogy a skunk2 szívósorhoz járó skunk2 thermo tömítést használhatom-e, vagy inkább vegyek külön egy gyárit..
Van az a szöveg ugye hogy ezek a thermo tömítések jobban szigetelnek, így kevesebb hőt ad át a motor, ez által kevésbé meleg levegőt szív be....ez még ha nem is lenne igaz sem nagyon érdekelne, de vannak olyan félelmek hogy ez lévén nem fém, hajlamos deformálódni és akár belógni szívócsatornákba.
Van valakinek ezzel pozitív, negatív tapasztalata?
Skunkot nem kellene megvennem, mert kapok a szívósor mellé, de nem szeretnék szívni vele, ezért hajlok afelé hogy inkább vegyek külön egy gyárit. Nem tudom mennyire lehet szar, neten bogarászva a skunk közel 3x annyiba kerül mint egy gyári
Bírnia kell persze. Nem ez a része fog elsőnek széthullani a motornak. Rengetegen rohangálnak npr dugóval épített tuningolt motorokkal gond nélkül. Nekem sem volt vele gondom soha.
2018. december 22. 07:40:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50683
Hat igazabol csak annyira hogy milyen minosegu. Nagyobb tengellyel egyutt szeretneklm osszerakni es birja e.nem akarom ejjel nappal nyelen menni az autoval csak neha neha egy gyorsulason menni par kort
Blokk egyszer volt síkolva, a hf 2x, utoljára 0.08mm lett leszedve, ez amit biztosra tudok. Szerintem 0,3mm belül van. Egy biztos, hogy fém tömítést akarok, mert a grafit szerintem nem bírná sokáig.
Sztem nem 50-60e egy olyan, hanem inkább 30 körül. Tudom az is sok, de nem több, mintha a túl nagy kompressziótól esetleg tönkremegy rövidebb úton a motorod. Ezért érdemes mérlegelni, meg jól kiszámolni a dolgokat. Mert ha az npr p29 dugóval van összerakva, esetleg síkolva is van a fejből, netán blokkból, és ha a hajtókar tényleg hosszabb 0,5mm-el, akkor belefuthatsz az y8 tömítéssel egy 12-es kompresszió viszonyba, és te ezt akarod megfújni, még ha kicsit is. Ez még szívóban is nagyon erősen 100as benzines, hogy még értelmes előgyújtást lehessen neki adni.
Az a dugó is vmennyivel a blokk síkja alatt marad gyári karral, ha minimálisan is. Összeérni nem fog, csak a kompressziód még nagyobb lesz, de vehetsz vastagabb tömìtést is, pl 1,3as cometicet.
Ezt a blokkot síkolták is, egy hajszállal ígyis a síkja alatt maradt az npr pupos dugó.
Ennyi pénzért, úgy hogy ARP csavar van hozzá, nem lehet kihagyni. Az a 0.5mm, még ha gyári y8 tömítéssel is rakom össze, akkor is marad 0.3mm. Szóval jó lesz az, csak érjen ide.
ha kb csak ilyet kapni hozzá, akkor lehet nem rossz. Nekem ha kellene, ilyet vennék, összeraknám a blokkot és kiderülne, hogy kilóg picit vagy nem. Ha kilóg, még mindig lehet levenni a dugóból is, vagy a tömítéssel játszani.
Nem rossz a kompresszor. Ha valaha s2000 vagy gt86 lesz a tulajdonomban én biztos kompresszort raknék rá. Maradjon a szivohoz hasonló karakterisztika és a hangja.
A jrsc gyengeje, hogy nincs Cooler. Meleg időben az iat el tud mászni rendesen. Vidd ki majd a szűrőt a lökös mögé. Ja és ne 50es szivoszalat
Hogy a polcon van egy jrsc nem egyébként nem az, régebben egy 4gen I-vt szerettem volna, nagyon tetszenek a B-s motorok. Aztán nem találtam olyat, amit lehetett volna építeni, vagy nagyon lepukkant volt, vagy olyan amin már sokmindent nem kell csinálni mert kész van. Aztán elkezdtem faragni az 1,4 dualcarb automatát és valami egyedit akarok csinálni, nem versenyre kell, valami különlegeset. Aztán jött ez a beteg ötlet. Kompresszor, automata váltó, emeltkompresszió. Sokan le akarnak beszélni róla, hogy nem lesz jó, de azért pár ember megerősített, hogy járható dolog, amit kigondoltam. Tudom, hogy aturbóval többet ki lehet hozni, de nem az a lényeg.
Árban amit ajánlottak az importnál az 90e körül lenne, de annál a blokkból le kéne szedni 2mm, azt meg nem szeretném. A Skunk2 nem néztem árba, De ha igaz amit Higany ír, az ki is van lőve mert 137mm és az is hosszabb 2mm-rel.
Az a hajtókar már nem kapható és nem is lesz. Egy másik hajtókart ajánlottak, illetve a skunk2-nek van egy ami 137mm hosszú, ezért is kérdeztem rá a hosszúra.
importos H hkar amit az 1.5 höz árulnak a gyári hkarnál hosszab asszem 2.7mm-rel viszont a vitara dogónak a tető-csapszeg mérete 2.4mm-rel kevesebb mint a pm3-é
nekem 0.1mm lett leszedve blokkból és a vitara dugó síkra jár
ha az importos hajtókarral és p29-el rakod össze ki fog járni a síkbol a dugó
Valószínűleg nincs meg a 11:1 cr., mert csak javító jelleggel lett hozzányúlva nálam 2x, de inkább számolok többel, mint kevesebbel. A szíjtárcsa is 100mm nem kérek 4".
P29 emelkompos dugó, y8 hf tömítés, d16z7 hf és síkolva van. Szerintem bár nem lett kiszámolva, de inkább 11:1 körül van(lehet hülyeséget írok, majd kijavítanak). A lényeg az, hogy nem szeretném ha kikönyökőlne a hajtókar. Azért nem akarok kompresszió csökkenteni, nyomás növelni, mert az eaton m45 kicsi, ezért sokat kellene forogni, az meg nem egészséges neki. Turbó meg nem szeretnék.
Melyik H-hajtókarral? Mert pl. amit az importtuningnál lehet kapni az 2mm lejjebb jár. Csak azért lenne jó a pontos méretet, mert két dolgot nem akarok, a blokkhoz nagyon hozzányúlni és egy 90e-es alkatrészt nézegetni a polcon
Majd személyesen elmondom, ha megyek haza, aztán veszek egy grinics fát , de 4" tárcsa mellet nem fog többet tölteni a jrsc 0,4-nél, ezért a p29 és a H-hajtókar.
134, de úgy vegyél hajtókart, amit ehhez árulnak és jó lesz.
H hajtókar p29 dugó? Nem értem a kombót, mit építesz? Szívóhoz felesleges a H kar, turbóhoz nem annyira illik a p29 dugó.
Tudja valaki pontosan, hogy a d15B2 hajtókar milyen hosszú? 137mm? H-hajtókarra akarom cserélni, de nem akarok blokkot faragni, P29 dugattyú lenne hozzá.
Lehet rosszul fogalmaztam vagy Te értelmezted rosszul, volt már rossz leömlőm meg volt egy xs power amivel semmi negatív tapasztalatom nem volt, nekem az bevált attól függetlenül lehet hogy szar minőség és ha olyat nem találok akkor viszont kellene valami ami minőségibb és nem reped el 1 év alatt.