Árban amit ajánlottak az importnál az 90e körül lenne, de annál a blokkból le kéne szedni 2mm, azt meg nem szeretném. A Skunk2 nem néztem árba, De ha igaz amit Higany ír, az ki is van lőve mert 137mm és az is hosszabb 2mm-rel.
Az a hajtókar már nem kapható és nem is lesz. Egy másik hajtókart ajánlottak, illetve a skunk2-nek van egy ami 137mm hosszú, ezért is kérdeztem rá a hosszúra.
importos H hkar amit az 1.5 höz árulnak a gyári hkarnál hosszab asszem 2.7mm-rel viszont a vitara dogónak a tető-csapszeg mérete 2.4mm-rel kevesebb mint a pm3-é
nekem 0.1mm lett leszedve blokkból és a vitara dugó síkra jár
ha az importos hajtókarral és p29-el rakod össze ki fog járni a síkbol a dugó
Valószínűleg nincs meg a 11:1 cr., mert csak javító jelleggel lett hozzányúlva nálam 2x, de inkább számolok többel, mint kevesebbel. A szíjtárcsa is 100mm nem kérek 4".
P29 emelkompos dugó, y8 hf tömítés, d16z7 hf és síkolva van. Szerintem bár nem lett kiszámolva, de inkább 11:1 körül van(lehet hülyeséget írok, majd kijavítanak). A lényeg az, hogy nem szeretném ha kikönyökőlne a hajtókar. Azért nem akarok kompresszió csökkenteni, nyomás növelni, mert az eaton m45 kicsi, ezért sokat kellene forogni, az meg nem egészséges neki. Turbó meg nem szeretnék.
Melyik H-hajtókarral? Mert pl. amit az importtuningnál lehet kapni az 2mm lejjebb jár. Csak azért lenne jó a pontos méretet, mert két dolgot nem akarok, a blokkhoz nagyon hozzányúlni és egy 90e-es alkatrészt nézegetni a polcon
Majd személyesen elmondom, ha megyek haza, aztán veszek egy grinics fát , de 4" tárcsa mellet nem fog többet tölteni a jrsc 0,4-nél, ezért a p29 és a H-hajtókar.
134, de úgy vegyél hajtókart, amit ehhez árulnak és jó lesz.
H hajtókar p29 dugó? Nem értem a kombót, mit építesz? Szívóhoz felesleges a H kar, turbóhoz nem annyira illik a p29 dugó.
Tudja valaki pontosan, hogy a d15B2 hajtókar milyen hosszú? 137mm? H-hajtókarra akarom cserélni, de nem akarok blokkot faragni, P29 dugattyú lenne hozzá.
Lehet rosszul fogalmaztam vagy Te értelmezted rosszul, volt már rossz leömlőm meg volt egy xs power amivel semmi negatív tapasztalatom nem volt, nekem az bevált attól függetlenül lehet hogy szar minőség és ha olyat nem találok akkor viszont kellene valami ami minőségibb és nem reped el 1 év alatt.
Hello. Abba szeretném a segítségetek kérni, hogy nem tudtok-e egy olyan embert aki váltó felújítással és sperr beépítéssel foglalkozik? (S4C) Ugyanitt eladó sperrt keresek.
B16A2-höz keresek valami jobb minőségű 4-1 leömlőt, új és használt is érdekel. (XS power előnyben) Köszi.
2018. december 13. 15:37:52: megválaszolva sacaekvti 0 által,
→ #50631 2018. december 13. 13:39:34: megválaszolva sh adam 0 által,
→ #50630 2018. december 13. 13:15:02: megválaszolva SlaveDealer + által,
→ #50629 2018. december 13. 12:10:34: megválaszolva Higany + által,
→ #50628 2018. december 13. 08:14:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50627
Köszi Portolást szerintem semmiféle képpen se hagy ki kb. 100E ft felújítással együtt( vittem szelepszár szimeringeket és 16db új szelepvezetőt), tudok ajánlani profi helyet! Kíváncsi leszek mit fog tudni a kis B18, csak ne add fel a költségek miatt! Kitartást!
2018. december 13. 08:13:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #50626
Zsir jol nezki ez a gorbe szep teljesitmeny. En is ezert ajanlom mindenkinek a higanyt nekem is hasonlo a cel a b18on most szedem a cuccokat aztan megyek zaklatni kicsit higanyt hogy segitsen osszerakni kb ugyan ez lesz nekem is annyi hogy picit nekem nagyobb a tengely illetve van emeltkomlos dugom
Persze, mert mindenki a túrót nyomja, meg a nagyobb motorra cserét. Pedig ennek is meg van a maga feelingje, nem is kicsi!
És nem is olyan könnyű azért 200+-os (főleg ennyivel) B16-ot csinálni, sokak csalódtak már a jól kitalált konfigjuk elkészülte után, mert többet vártak.
Én olyat csináltattam -Csoki ajánlására-, ami szinte 4-1 szerű és nem ér le, mert a 4 cső egymás mellett fut el az olajteknő alatt.
Ennek illetve annak, hogy a klíma miatt fel lehessen rakni még a következménye, hogy nem teljesen egyformák a csőhosszak..ami még tetszik is, amikor néha 3000 köröl motorfékre ráengedve bubog kicsit...nem hajazva azért a subarus bubi hangra csak úgy finoman
Ez a szar fajta, ami leér ,majd ha le lesz ültetve a kocsi. 4-1et akarok majd csináltatni rozsdamentes anyagból vagy esetleg triY-t, csak olyat, hogy ne érjek le mindenhol Én is hasonlóban gondolkozok,mint te!
Köszönöm, sokan fikázzák a B16-ot,mert kevesebb benne a potenciál,mint egy B18 vagy B20hoz képest,de szerintem ezt az értéket a jó fokolás és a portolás segítségével tudtuk elérni Higannyal (persze a jó körítés mellett). Egyszerűen nagyon durva, hogy nem fogy el az erő és még mindig forogni akarna. 8800 körül jelez a shift light és eddig még nem forgattam el odáig utcán, pedig 9154-nél van a leszabályzás
Jövőre rámegyünk a 9500-ra blokk merevítés,nagyobb injektorok és HondaRulez COP után!
Köszi
Addig is egy kis csemege videók Dyno mérés
Ja nem, ez a másik fajta, hasonló van nekem is. Ez 2.5". Amire én gondoltam az EZ.
Én valami toda copyra szavaznék pl. Plm, tegiwa...stb. ha lecserélnéd.
A rendszer az nekem is fejfájást okoz, tervben van valami csendesebb. 2.5"-os Twin loop égen földön nincs, ebay-en néha akad copy, de mire hazaér már kokain árban van. Obx-nek van szép, de az még attól is drágább mire az ajtó előtt van.
Vegső esetben jugoéktól egy ILYEN középdobbal és egy ILYEN véggel összetákolok valamit.
Ez valami régebbi japcartól vásárolt 4-1, a kilépője 65-ös, jól be is szívtam vele,mert egy rakásnyi pénzt elkért a dinamit dob ,hogy összehangolja a skunk2 megapowerrel... DE jövőre be kell nevezzek valami minőségi cuccra, szintén 4-1re,mert berezonál ez a leömlő, amit a lábtérnél hallok, nagyon idegesítő. De szeretnék egy szolidabb kipufogórendszert is, jójó a skunk2, de így már nagyon hangos, átmenő kipufogót szeretnék, valami mugen twinloop copy-t meg egy jobban tompító középdobot magnaflow vagy valami hasonlót!
Az összeallitásodat nézve, feltűnt a japcar 4-1. Ha az a japcar 4-1 ami a jdm itr leömlő copy, annak emlékeim szerint nincs 2.5" a kilépője. Fel lett bővítve? Ha nem, még az is hozhat talán valamicskét.
Igen lebeszélt már pár dologról Higany, a rulez féle COP olyan +5 lovat is hozhat,de leginkább azért szeretném,mert nem szeretném sokszor a gyújtótrafót cserélgetni,mellesleg azzal némi fogyasztás csökkenést is elérhetek, ami nem utolsó szempont nálam,mert ez hétköznapi autó is egyben! Bele fogunk kóstolni a 9500-ba ,de ahhoz ahogy előbb is írta Higany kell az alsó merevítés illetve szeretnék erősebb csavarokat is rakni alulra, picit félek a 9000+ rpmtől,még úgy is,hogy ritkábban látja azt a tartományt!
Az biztos fordulattal még akad benne pár ló, lehet 9500ig érdemes lenne elengedni. B16-nak az még nem is a világ vége + nem muszáj azt állandóan szabályzásig kergetni.
Azokról már lebeszéltem.
A program alapján még a mérés előtt én 210Le körülre tippeltem a motort. Szóval meg akár jó is lehet ez az érték az alapján. Ha megkapja a nagyobb injektorokat, h ne ezek locsoljanak folyamatosan, azt a gyújtást (nem tudom, h az mit hoz), javasoltam neki egy alsó blokkmerevítőt, és ha merjük addig forgatni, amíg emelkedik a power, mert még nőtt volna, ha tovább van forgatva, akkor lehet belekóstolhatna a 220ba is a konfig majd. Talán jövőre kiderül, de nem rossz így sem már.
Végre van egy kis mozgás a topicban!
Attól függetlenül szép, hogy most mennyire fedi vagy nem a valóságot az érték!
Kíváncsi leszek a cop mit hoz, van e létjogosultsága egy ilyen konfignal.
A másik üzemanyaghidat és fpr-t mi indokolja, miért gondolod, hogy kell? (Nem kötekedés, csak kíváncsiság! )
Sziasztok!
Végre elkészült a bringa,amihez nagyon sok információt kaptam tőletek, ezért nagyon hálás vagyok nektek!
A módosításokat nem részeltezném, a profilomba megtalálja mindenki.
ÓRIÁS köszönet HIGANY-nak (fórumos tagunknak),akit itt ismertem meg és bármikor ha kérdeztem szívesen segített, ezért is esett rá a választásom,hogy ő rakja össze a kis B16-ot és programozza fel.
Annak ellenére ,hogy magas fordulatra lett kihegyezve a gép alul sem vesztettünk a powerből,aminek nagoyn örülök.
Jönni fog még egy HondaRulez féle COP, nagyobb injektorok, mert a gyáriak már 7500-8000 körül elfogynak, másik üzemanyaghíd és FPR, blokk alsó merevítés erősebb csavarok és persze új progi Higanytól de ez már csak jövőre
Bátran forduljon mindenki Higanyhoz , én csak ajánlani tudom a segítőkészsége és korrektsége miatt!!
A dyno mérés gyári állapotot és a tuning állapotot tükrözi, lehet a 210 LE SOK, de ezen rágódjon az akinek van ideje erre
Írták már a lényeget, de talán még egy megközelítés:
AZ EK9 tengely bütykei "kockásabbak" tehát sarkosabbak a bütykök, így amikor arra jár ott kell a nagyobb rugóerő, hogy ott tartsa a szelepet és ne tudjon eltávolodni majd jól odaverni a rugó...ami veregetés törést okozhat..nem csak emelt fordulat esetén, hanem ez mindig fent áll.