Megértelek, nálam is ez a helyzet. 14 éve van nálam, szintén egy jóval erősebb autóban ülök jelenleg, de nagyon jó érzés visszaülni az integrába néha néha.
Egyébként nálam 5 éve esett át egy teljes külső felújításon. Van egy autólakatos ismerősöm aki régi kocsikat is restaurál, ha érdekel meg tudom adni az elérhetőségét, de nagyon tele van melóval, időben kell szólni neki.
2018. december 11. 11:06:05: megválaszolva Kard 0 által,
→ #32967
Amit Higany írt a motorra, gépműhely árak nagyjából megegyeznek, az alkarészek, illetve az elképzelés, hogy mit szeretnél, de egy tisztességes felújítás ki tud jönni 300e-ből. Karosszériás munkára, ha kell tudok ajánlani, nagyon korrekt áron és nem összecsapós embert. Nekem most utoljára homlokfalat cserélt, mert rommá törtem a Civic elejét és csak 60-at kért, úgy, hogy minden hézag szépen fut, előtte küszöb és sárvédőív csere volt meg apróságok 120e, fényezéshez szétszedés, összerakás mindkét esetben benne volt. Fényezők azok, mind kurv*k szerintem, de ha kell azt is tudok, a Civic-et 300e fújta telibe lakozással. Kárpit, meg itt a fórumon keresd Zsiványt.
Akkor kb. 1M vagy picivel felette. Megjegyeztem. Most ott áll a garázsban, nincs használatban. Lehet jövő év vége felé nekiállok és felújíttatom. Bár most erősebb autóm van de olyan steril szóval lesz rá igény, hogy néha 9e-ig forgassam újra
Kasztnizás meg teli fényezés is meglehet 400-500-ból lakkozással, matricával, belseje ha esetleg kárpitoztatnád, a full bőr is kB 500, de nem muszály bőröztetni. A belsejét azért írtam, mert ha mindennapi használatban van akkor az is lelehet már harcolva. De a motorgenerálnál reális az a 300, amit Higany ír, ha nem ragaszkodsz a gyárihoz mindenből. Tömítésekből szerintem gyárit érdemes mindenhova.
2018. december 11. 00:20:55: megválaszolva Kard 0 által,
→ #32961
Van egy Integrám ami pár héttel ezelőttig mindennapi használatban volt és eléggé leharcolódott. Gondolkodom, hogy akkor felújíttatom és próbálom összerakni mi és mennyi lóvé kell hozzá. Mivel volt már gyűrűzve egyszer valszeg fúrni kell, kell egy kormánymű felújítás, pár futómű alkatrész meg a két oldalt rohad a kasztni. Sajnálom eladni/bontóba küldeni, hozzám nőtt a 16 év alatt amióta nálam van.
Attól függ! Mit kell rajta csinálni és milyen alkatrészeket használ hozzá az ember. Lehet 120ezer is (egy sima kis gyűrűzés) meg 500 is full gyári alkatrészekkel, motort fúrva, mindent kicserélve. Meg lehet a többszöröse, ha veszel bele új blokkot, hengerfejet meg mindent.
De sztem 300ból is simán megoldható egy fullos felújítás, ha nem ragaszkodik az ember mindenből a gyárihoz.
2018. december 10. 15:58:11: megválaszolva Kard 0 által,
→ #32958
szerintem ha csak szelepszár szimmering lenne nem fordulaton dobná ennyire. gyűrűzést neki! meg akkor már mindent, sok százezer belemenne a motorba :/ mint a legtöbb B-s.
Ez nem kicsit fustol... szerencsesebb esteben csak szelpszar szimmeringnel van gond, de ha nem akkor bele lehet nyulni a tarsolyba jo melyre
Mindenesetre ennyi penzt ebben az allapotban semmikeppen nem er meg, ha hibatlan lenne akkor sem.
Én azért 50hez közelebbi időt vartam, titkon 50 alattit! Az a púder, hogy némezeknek való meg kell nézni mik mentek 50 alatt! Meg Kakucs kupán is, hogy szerepelnek pl. a civicek!
HAS-037 hofeher ITR forumos?
Ma lattam a 6-os fouton Mecseknadasd (Baranya megyebe) iranyaba haladt vagy ha ugy tetszik Bp. iranyaba.
Az intin volt a hatso lokoson egy Spoon matrica ha jol lattam...
Köszi szépen, lehet elhozom azokat a pirosakat 250-be
De ha tudsz hasonló patika állapotút írj már rám légyszi facen vagy itt, jólenne ha lenne miből választanom legalább.
Kicsit off; most agyalok rajta,hogy kiszedem a rezo dobozt és veszek egy "intake tract"-ot. A gondom az, hogy megtartanám a ködlámpát, de az igazi egy "bumper scoop"-al lenne.