Kasztnizás meg teli fényezés is meglehet 400-500-ból lakkozással, matricával, belseje ha esetleg kárpitoztatnád, a full bőr is kB 500, de nem muszály bőröztetni. A belsejét azért írtam, mert ha mindennapi használatban van akkor az is lelehet már harcolva. De a motorgenerálnál reális az a 300, amit Higany ír, ha nem ragaszkodsz a gyárihoz mindenből. Tömítésekből szerintem gyárit érdemes mindenhova.
2018. december 11. 00:20:55: megválaszolva Kard 0 által,
→ #32961
Van egy Integrám ami pár héttel ezelőttig mindennapi használatban volt és eléggé leharcolódott. Gondolkodom, hogy akkor felújíttatom és próbálom összerakni mi és mennyi lóvé kell hozzá. Mivel volt már gyűrűzve egyszer valszeg fúrni kell, kell egy kormánymű felújítás, pár futómű alkatrész meg a két oldalt rohad a kasztni. Sajnálom eladni/bontóba küldeni, hozzám nőtt a 16 év alatt amióta nálam van.
Attól függ! Mit kell rajta csinálni és milyen alkatrészeket használ hozzá az ember. Lehet 120ezer is (egy sima kis gyűrűzés) meg 500 is full gyári alkatrészekkel, motort fúrva, mindent kicserélve. Meg lehet a többszöröse, ha veszel bele új blokkot, hengerfejet meg mindent.
De sztem 300ból is simán megoldható egy fullos felújítás, ha nem ragaszkodik az ember mindenből a gyárihoz.
2018. december 10. 15:58:11: megválaszolva Kard 0 által,
→ #32958
szerintem ha csak szelepszár szimmering lenne nem fordulaton dobná ennyire. gyűrűzést neki! meg akkor már mindent, sok százezer belemenne a motorba :/ mint a legtöbb B-s.
Ez nem kicsit fustol... szerencsesebb esteben csak szelpszar szimmeringnel van gond, de ha nem akkor bele lehet nyulni a tarsolyba jo melyre
Mindenesetre ennyi penzt ebben az allapotban semmikeppen nem er meg, ha hibatlan lenne akkor sem.
Én azért 50hez közelebbi időt vartam, titkon 50 alattit! Az a púder, hogy némezeknek való meg kell nézni mik mentek 50 alatt! Meg Kakucs kupán is, hogy szerepelnek pl. a civicek!
HAS-037 hofeher ITR forumos?
Ma lattam a 6-os fouton Mecseknadasd (Baranya megyebe) iranyaba haladt vagy ha ugy tetszik Bp. iranyaba.
Az intin volt a hatso lokoson egy Spoon matrica ha jol lattam...
Köszi szépen, lehet elhozom azokat a pirosakat 250-be
De ha tudsz hasonló patika állapotút írj már rám légyszi facen vagy itt, jólenne ha lenne miből választanom legalább.
Kicsit off; most agyalok rajta,hogy kiszedem a rezo dobozt és veszek egy "intake tract"-ot. A gondom az, hogy megtartanám a ködlámpát, de az igazi egy "bumper scoop"-al lenne.
Igen, szerintem a hanghatás ugyanolyan lenne, de ott ugye csak egy tömítőgyűrű van és az kevés lesz szerintem Jobban megnézve nem mondanám biztosnak mert a vsa-ban pl ugyanolyan a légszűrő ház de a levegőt csak egy kis csövön keresztül szívja nincs rezonátor és hang sincs Vagy a vsa-ban a rezonátor a légszűrőházban van.
Én szimplán kivenném a gyűrűt, az csak 3 csavar és felemeled a légszűrő házát, megvan a hang védett is és nem is szív meleget. De hogy oldalra nem vezetném ki az biztos. Viszont teljesítménynövekedést ne várj, vagyis lesz de csak a hang miatt érzed majd úgy.
Dircsi nekem biztos nem lesz, szerintem is túl meleg levegőt szívna akkor.
Cai-t sincs kedvem kialakítani, meg mindig leszedni a lököst, hogy tisztítsam a légszűrőt.
Ezt a resonator boxot esetleg kiveszem, a csövet viszont nem úgy vezetném el ahogyan a videóban van, telibe előre fele, mert félek, hogy ha elkapna egy eső vagy bármi, akkor beszívná a vizet a légszűrő.. valahogyan majd oldalra vezetem ki, úgy ahogy gyárilag is van, csak anélkül a műanyag box nélkül.
Viszont egy betétszűrőn gondolkozom, abból van valami jó tipped?
Spoon-ra gondoltam, csak kicsit húzós lenne, mert kb. évente cserélném, az még évi 30 csak a szűrő.. de egyszer tuti kipróbálom mit tud.
De sokan meg dircsiszűrcsit raknak be és élvezik a forró levegős rendszer minden előnyét. Holott ez egyszerűbb nem feltűnő és hűvösebb levegőt szív mint a drága Hot air intake